Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #51 Skrevet 18. september 2016 Denne unge, flotte jenta er nå død. Hun skulle ønske hun hadde fått tilbud om vaksinen. http://www.vg.no/forbruker/helse/kreft/flere-unge-kvinner-faar-livmorhalskreft/a/23443547/ Anonymous poster hash: a1448...548
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #52 Skrevet 18. september 2016 Brosjyren fulgte med skrivet fra helsesøster. Leste ikke hvem som har skrevet det... men uansett så skjønner jeg ikke hvorfor du angriper meg. Jeg spør fordi jeg ikke vet! Ikke fordi jeg vil ha støtte til å ikke vaksinene ungen. Hadde det vært målet så hadde jeg da ikke spurt her! Brosjyren sier ingenting om alvorlige bivirkninger, men den sier og at det tar mellom 10 og 30 år å utvikle kreft! Derfor tenker jeg at om man sjekker seg jevnlig vil det oppdages lenge før det blir kreft og derfor er kanskje ikke vaksinen nødvendig på linje med alle andre vaksiner. Men det er derfor jeg søker informasjon. Jeg spurte ikke for å bli sablet ned, men jeg skjønner jo at ikke et enkelt spørsmål kan besvares med et enkelt svar her inne. Brosjyren er på 6 sider, jeg kan ikke skrive inn alt det. Anonymous poster hash: 51f19...09d Så du tror at å sjekke seg jevnlig vil erstatte vaksinen, og at det finnes bivirkninger selv om det ikke står noe om dem i helsesøsters informasjon? Men da leter du jo med lys og lykte etter en utvei for å slippe å vaksinere barnet ditt. Du spør etter gode grunner for å la være, når fagfolk gir deg gode grunner til å vaksinere. Du utviser en insisterende lærevegring, og klager over at vi sabler deg ned og er stygge med deg. Men det er jo feil! Vi påpeker jo at du ikke tar inn den infoen du får! Det er ikke slemt å si at du tar feil, og du tar feil i hvert eneste innlegg, og så sipper du over hvor dårlig gjort det er å påpeke feilene. Hallllooooooooo.....?!?! Anonymous poster hash: 3e9da...965
Anonym bruker Skrevet 18. september 2016 #53 Skrevet 18. september 2016 Brosjyren fulgte med skrivet fra helsesøster. Leste ikke hvem som har skrevet det... men uansett så skjønner jeg ikke hvorfor du angriper meg. Jeg spør fordi jeg ikke vet! Ikke fordi jeg vil ha støtte til å ikke vaksinene ungen. Hadde det vært målet så hadde jeg da ikke spurt her! Brosjyren sier ingenting om alvorlige bivirkninger, men den sier og at det tar mellom 10 og 30 år å utvikle kreft! Derfor tenker jeg at om man sjekker seg jevnlig vil det oppdages lenge før det blir kreft og derfor er kanskje ikke vaksinen nødvendig på linje med alle andre vaksiner. Men det er derfor jeg søker informasjon. Jeg spurte ikke for å bli sablet ned, men jeg skjønner jo at ikke et enkelt spørsmål kan besvares med et enkelt svar her inne. Brosjyren er på 6 sider, jeg kan ikke skrive inn alt det. Anonymous poster hash: 51f19...09d Du kommer ikke bare med et spørsmål, du kommer med rene løgner i forhold til vaksinen! Du sier at mange land er restriktive, det er fullstendig feil! DU sier at vaksinen har mange alvorlige bivirkninger. Det er også helt feil. Den har bivirkninger (som alt annet), men veldig få får dem, og enda færre får alvorlige bivirkninger. Anonymous poster hash: a1448...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå