Gå til innhold

Brukermodder har slettet seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selve teksten er endret. Står bare igjen noen få moderatorer nå, de tre som gikk i dag står der ikke lenger.

Spesielt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt

De har ikke en gang ført på at de har endret i teksten. Vanligvis kommer det frem når en tekst er redigert, men det har de klart å gå rundt i dette tilfellet. Det er som om de forsøker å slette moderatorene fra forumets historie. Det var sånt som var vanlig i sovjet under Stalin, ikke noe vi er vant til her i landet.

Anonymous poster hash: 6b9a9...239

Skrevet

Alle 3 gikk i dag?? Tudeligvus trøbbel i paradis 🤔

Anonymous poster hash: 60693...e0b

Skrevet

Men en viss form for beskyttelse som "ansatt" må man jo også ha. Det er ikke sikkert at det som har foregått på bakrommet angår noen av oss. Jeg håper man nå bruker tid på å jobbe inn en felles forståelse av forumreglene i moderatorteamet. 

Det har du helt rett i! Om jeg f.eks skulle bli så uenig med ledelsen på jobben min, eller de skulle bli så missfornøyde med meg at jeg plutselig slutter, enten det er fordi jeg får sparken eller fordi jeg går selv, eller at jeg av andre (personlige) grunner må slutte, tar jeg det som en selvfølge at ledelsen eller andre som har vært til stede  ikke går ut i offentligheten etterpå med detaljer om hvorfor jeg ikke jobber der lenger. 

Skrevet

Det har du helt rett i! Om jeg f.eks skulle bli så uenig med ledelsen på jobben min, eller de skulle bli så missfornøyde med meg at jeg plutselig slutter, enten det er fordi jeg får sparken eller fordi jeg går selv, eller at jeg av andre (personlige) grunner må slutte, tar jeg det som en selvfølge at ledelsen eller andre som har vært til stede ikke går ut i offentligheten etterpå med detaljer om hvorfor jeg ikke jobber der lenger.

Det er jeg enig med deg i, men å prøve å late som om du aldri har jobbet der blir ganske spessielt.

Skrevet

Etter å ha lest litt i denne tråden forstår jeg hvorfor man får kjøpt sko med borrelås til voksne.

Anonymous poster hash: fd837...2ce

Ånei! Hahahahah! Jeg dør 😂😂😂😂

Anonymous poster hash: d13d3...916

Skrevet

Måten dette har skjedd på er mildt sagt uproft, og det vitner om at det trolig har vært konflikter - uten at jeg vil spekulere i hvilke spekulasjoner det har vært. Uansett er det uproft at de som sitter på ansvaret over moderatorene velger å ikke gå ut og si at det nå blir endringer blant moderatorene, og det er uproft at de ikke kommenterer det før det blir tilfeldig oppdaget av brukerne. Det åpner opp for misnøyd og spekulasjoner, og det kunne vært unngått.

Uansett hva som har skjedd så vil jeg bare si at jeg synes Sommerfuggel, Sekretøsa og Jigglewiggle generelt har gjort en god jobb som moderatorer! Om de forsvinner helt fra forumet så er det et tap for forumet, også om de forsvinner som vanlige brukere.

Jeg håper de ansvarlige tar dette til etterretning og lærer noe av prosessen. Det har tidligere vært lignende problemer som har vært veldig klossete håndtert fra de ansvarlige, noe som har skapt uro på forumet og mye unødvendig misnøye.

Jeg håper de som nå har sluttet som moderatorer vil fortsette på forumet, selv om de måtte velge å være her under andre og ukjente nick.

Takk for den jobben dere har gjort som moderatorer! :)

Anonymous poster hash: c681e...620
Skrevet

De har ikke en gang ført på at de har endret i teksten. Vanligvis kommer det frem når en tekst er redigert, men det har de klart å gå rundt i dette tilfellet. Det er som om de forsøker å slette moderatorene fra forumets historie. Det var sånt som var vanlig i sovjet under Stalin, ikke noe vi er vant til her i landet.

Det gøyeste er at det er en av de slettede som har poster innlegget, og at det står ikke at det er endret siden det ble skrevet. Hun som det står har postet innlegget er altså slettet, men noen har endret hennes innlegg uten at det står at innlegget er endret. Det må jo i prinsippet bety at de kan endre på våre innlegg også. Kanskje luten egentlig bare kommer med hyggelige kommentarer, mens Noen endrer dem til negative.

Skrevet

Hadde det ikke vært for at vi må bruke nick på ris og ros siden nå skulle jeg likt inn kommentar på det der, men ettersom de har fjernet den muligheten får jeg nøye meg med å være sjokkert her inne.

Skrevet

Sletter de ikke konsekvent innleggene i den tråden ang sletting av brukere? Det er jo ingen innlegg det, bortsett fra hovedinnlegget. De har jo bare gjort det samme med innleggene om at moderatorene vil slette seg som med alle andre som vil slette seg, så det at innleggene er slettet er jo ikke rart.

Anonymous poster hash: c5b1f...34d

Nei, det gjør de ikke. Det har aldri ligget en tom tråd der, slik det gjør nå.

Skrevet

Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre.

'

Men det er jo imot deres egne regler at brukerne ikke vet hvem som er brukermoderatorer! Det går virkelig ikke an å ha anonyme brukermodder!

Skrevet

'

Men det er jo imot deres egne regler at brukerne ikke vet hvem som er brukermoderatorer! Det går virkelig ikke an å ha anonyme brukermodder!

Hun sier da ingenting om anonyme brukermodder?

Anonymous poster hash: 07c41...915

Skrevet

Sletter de ikke konsekvent innleggene i den tråden ang sletting av brukere? Det er jo ingen innlegg det, bortsett fra hovedinnlegget. De har jo bare gjort det samme med innleggene om at moderatorene vil slette seg som med alle andre som vil slette seg, så det at innleggene er slettet er jo ikke rart.

Anonymous poster hash: c5b1f...34d

Jo, det er rart. Da man fikk brukermoderatorer, var et av vilkårene at de var kjent for andre DiB-brukere. Når hele TRE moderatorer forsvinner sporløst, vet jo ikke andre brukere at de ikke lenger modererer, men at jobben utføres av noen andre.

Skrevet

Jo, det er rart. Da man fikk brukermoderatorer, var et av vilkårene at de var kjent for andre DiB-brukere. Når hele TRE moderatorer forsvinner sporløst, vet jo ikke andre brukere at de ikke lenger modererer, men at jobben utføres av noen andre.

Det er igjen tre bm som er kjent for brukerne her.

Skrevet

Det er igjen tre bm som er kjent for brukerne her.

Hvorfor ikke opprette egen tråd om at moderatorstanden er blitt endret? Slik det er nå, så er det ikke alle som har fått med seg at det kun er tre brukermoderatorer igjen. Jeg hadde ikke fått med meg det hvis jeg ikke gikk inn på denne tråden.

Skrevet

Hvorfor ikke opprette egen tråd om at moderatorstanden er blitt endret? Slik det er nå, så er det ikke alle som har fått med seg at det kun er tre brukermoderatorer igjen. Jeg hadde ikke fått med meg det hvis jeg ikke gikk inn på denne tråden.

Det finnes jo en tråd på ris og ros med oversikt over bruker moderatorene. Det er bare det at i steden for å skrive hvilke endringer som har blitt gjort har en eller annen redigert et gammelt innlegg slik at det ser ut som om de som har slettet seg aldri har vært moderatorer.

Hvis de også har endret på innlegg andre brukere har skrevet, slik sug lut skriver hun har opplevd, er det ganske alvorlig. Da kan vi jo ikke stole på at noe av det vi leser her inne er skrevet av den som står som avsender.

Skrevet

Noe annet som er interessant er at det nå på min side ikke lenger fremkommer når de slettede bruker moderatorene sjekket meg. Jeg skriver bestandig som Anonym. Flere ganger når jeg har vært kritisk til moderering ol har moderatorer vært inne og sjekket nikket mitt. Nå står det bare at jeg har blitt sjekket av "gjest", ikke "gjest sommerfugl" for eksempel slik det tidligere har gjort når noen har blitt slettet. Det virker som om noen forsøker å få disse moderatorene til å forsvinne fra sidenes historie.

Skrevet

'

Jeg kan kun svare for meg selv og ønsker ikke å si hvem av de tre som gikk ut som er meg, men grunnen til at jeg ba om å slettes offentlig på rr var nettopp for å vise at jeg ikke lenger var aktiv som moderator utav respekt for brukerne.

Anonymous poster hash: 362c1...d5b

Skrevet

Det finnes jo en tråd på ris og ros med oversikt over bruker moderatorene. Det er bare det at i steden for å skrive hvilke endringer som har blitt gjort har en eller annen redigert et gammelt innlegg slik at det ser ut som om de som har slettet seg aldri har vært moderatorer.

Hvis de også har endret på innlegg andre brukere har skrevet, slik sug lut skriver hun har opplevd, er det ganske alvorlig. Da kan vi jo ikke stole på at noe av det vi leser her inne er skrevet av den som står som avsender.

Og nå har de slettet det innlegget. Som om ingenting har skjedd. ???

Skrevet

Og lagd en ny tråd, med samme ordlyd. Altså...

Skrevet

Jeg kan kun svare for meg selv og ønsker ikke å si hvem av de tre som gikk ut som er meg, men grunnen til at jeg ba om å slettes offentlig på rr var nettopp for å vise at jeg ikke lenger var aktiv som moderator utav respekt for brukerne.

Fint å se at du er tilbake som bruker i hvertfall, men merkelig at forumledelsen Ser ut til å ønske å fjerne alle spor på at dere har vært moderatorer.

Skrevet

Synd at Jigglewiggle er borte. Hun var flink synes jeg. Var rettferdig og gjorde ikke forskjell på noen.

Anonymous poster hash: 5461d...fd3

Skrevet

Fint å se at du er tilbake som bruker i hvertfall, men merkelig at forumledelsen Ser ut til å ønske å fjerne alle spor på at dere har vært moderatorer.

Takk for det :)

Ja, det kan du si... Jeg aner ikke hvorfor ting blir gjort som dette, vet like lite som dere.

Skrevet

Det innlegget sletta jeg sjøl, men tydeligvis ikke fort nok.

Skrevet

Det innlegget sletta jeg sjøl, men tydeligvis ikke fort nok.

Kan ikke du søke moderatorjobben? Hadde blitt gøyalt :D

Anonymous poster hash: 5461d...fd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...