Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #26 Skrevet 15. september 2016 Formulerte meg kanskje litt klønete, men for å være helt ærlig, så vet også jeg like lite som deg pga denne omleggingen som nå skjer. - Mod K. Taylor. Hvilken omlegging? Har du en link til et sted jeg kan lese om den? Anonymous poster hash: 6bd97...e49
Gjest Skrevet 15. september 2016 #27 Skrevet 15. september 2016 Hvilken omlegging? Har du en link til et sted jeg kan lese om den? Anonymous poster hash: 6bd97...e49 Dette hva Ina skriver : Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #28 Skrevet 15. september 2016 Formulerte meg kanskje litt klønete, men for å være helt ærlig, så vet også jeg like lite som deg pga denne omleggingen som nå skjer. - Mod K. Taylor. Hvorfor slettes det at moderatorene ville slette seg? Anonymous poster hash: 8456f...432
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #29 Skrevet 15. september 2016 Dette hva Ina skriver : Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre. Ok, trodde saken var noe mer enn det. Har bare fått med meg denne tråden. Anonymous poster hash: 6bd97...e49
Cat.68 Skrevet 15. september 2016 #30 Skrevet 15. september 2016 Vi må egentlig bare be om litt tålmodighet. At Admin og noen brukermoderatorer er borte er noe vi som er igjen mener det er opp til Forumansvarlig å si noe om.Det vil hun gjøre når hun kan. At det vil medføre forandringer er det vi kan si nå, men å diskutere tidligere admin eller brukermoderatorer er noe vi hverken kan eller vil gjøre. Mvh Cat.68 brukermoderator
Gjest Minnieropptatt Skrevet 15. september 2016 #31 Skrevet 15. september 2016 Hvor ser du at de ville slette seg? Anonymous poster hash: 8a719...da9 På ris og ros.
Gjest Ansatt_Egmont Skrevet 15. september 2016 #32 Skrevet 15. september 2016 Jeg har full forståelse for at dette kommer brått på for mange, og at så store endringer i moderatorteamet fører til usikkerhet og uro. Det er bare å beklage. I et stort forum som Barnimagen er det naturlig at det oppstår slike situasjoner iblant. Vi jobber med å løse utfordringene så raskt og så bra som mulig, uten at jeg kan gå i detalj om hvordan akkurat nå. Mer informasjon kommer når vi har det. Det jeg kan si er at vi selvsagt prioriterer å få på plass sterkere team og i mellomtiden ber vi, som andre har nevnt her, om tålmodighet.
*Miss Marple* Skrevet 15. september 2016 #33 Skrevet 15. september 2016 Er det slettet fra ris og ros at noen brukermoderatorer vil slette brukeren sin? Helt uten noen forklaring?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #34 Skrevet 15. september 2016 Dette hva Ina skriver : Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre. Dette er hva Ina sier, kort oppsummert: Moderatorteamet er: - i utvikling - i forandring - i fortløpende endring Noen ganger oppstår det diskusjoner. Vi ønsker et godt debattklima. Nå søker vi snart nye moderatorer for å... wait for it... UTVIKLE forumet videre. Et studium i kunsten "hvordan si ingenting med flest mulig ord" det her 👍🏻 Anonymous poster hash: aee7e...b5d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #35 Skrevet 15. september 2016 Er det slettet fra ris og ros at noen brukermoderatorer vil slette brukeren sin? Helt uten noen forklaring? Ja, og ikke vil de svare på hvorfor heller Anonymous poster hash: 8456f...432
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #36 Skrevet 15. september 2016 Jeg har full forståelse for at dette kommer brått på for mange, og at så store endringer i moderatorteamet fører til usikkerhet og uro. Det er bare å beklage. I et stort forum som Barnimagen er det naturlig at det oppstår slike situasjoner iblant. Vi jobber med å løse utfordringene så raskt og så bra som mulig, uten at jeg kan gå i detalj om hvordan akkurat nå. Mer informasjon kommer når vi har det. Det jeg kan si er at vi selvsagt prioriterer å få på plass sterkere team og i mellomtiden ber vi, som andre har nevnt her, om tålmodighet. Hvorfor slettes det at moderatorene ville slette seg? Hvorfor vil dere ikke svare på dette? Anonymous poster hash: 8456f...432
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #37 Skrevet 15. september 2016 Jeg har full forståelse for at dette kommer brått på for mange, og at så store endringer i moderatorteamet fører til usikkerhet og uro. Det er bare å beklage. I et stort forum som Barnimagen er det naturlig at det oppstår slike situasjoner iblant. Vi jobber med å løse utfordringene så raskt og så bra som mulig, uten at jeg kan gå i detalj om hvordan akkurat nå. Mer informasjon kommer når vi har det. Det jeg kan si er at vi selvsagt prioriterer å få på plass sterkere team og i mellomtiden ber vi, som andre har nevnt her, om tålmodighet. Det er jo ingen hemmelighet at det har vært inkonsekvent moderering her over tid, så jeg håper dere benytter anledningen til å få på plass et noe mer samstemt team. Anonymous poster hash: fa93a...fed
Iiiiik Skrevet 15. september 2016 #38 Skrevet 15. september 2016 (endret) Det er vel nettopp det som er problemet - hva som foregår. Jeg vet ikke mer enn deg, men når admin Sommerfuggel tydeligvis har gått opp i røyk og to andre moderatorer ber om å slettes uten noen form for info kan man jo lure. Men en viss form for beskyttelse som "ansatt" må man jo også ha. Det er ikke sikkert at det som har foregått på bakrommet angår noen av oss. Jeg håper man nå bruker tid på å jobbe inn en felles forståelse av forumreglene i moderatorteamet. Endret 15. september 2016 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #39 Skrevet 15. september 2016 Dette er hva Ina sier, kort oppsummert: Moderatorteamet er: - i utvikling - i forandring - i fortløpende endring Noen ganger oppstår det diskusjoner. Vi ønsker et godt debattklima. Nå søker vi snart nye moderatorer for å... wait for it... UTVIKLE forumet videre. Et studium i kunsten "hvordan si ingenting med flest mulig ord" det her 👍🏻 Anonymous poster hash: aee7e...b5d Hun sier jo at 'Det jeg kan si er at vi selvsagt prioriterer å få på plass sterkere team' så da sier det seg selv tenker jeg. Det var for svakt og de ønsker et sterkere team. Utover det fremstår det som rimelig kaotisk at flere moderatorer og en leder svarer i tråden uten å kunne opplyse oss nærmere. Det holder kanskje at Ina svarer utad;) Anonymous poster hash: 9424d...c50
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #40 Skrevet 15. september 2016 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: d5115...c74
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #41 Skrevet 15. september 2016 Sletter de ikke konsekvent innleggene i den tråden ang sletting av brukere? Det er jo ingen innlegg det, bortsett fra hovedinnlegget. De har jo bare gjort det samme med innleggene om at moderatorene vil slette seg som med alle andre som vil slette seg, så det at innleggene er slettet er jo ikke rart. Anonymous poster hash: c5b1f...34d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #42 Skrevet 15. september 2016 Etter å ha lest litt i denne tråden forstår jeg hvorfor man får kjøpt sko med borrelås til voksne. Anonymous poster hash: fd837...2ce
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #43 Skrevet 15. september 2016 Modde, er det så vanskelig å svare på det du blir spurt om? Ikke sånt svada jalla ro ro til fiskeskjær svar, men bare svare konkret på det man blir spurt om? Kjære vene! Anonymous poster hash: e0bee...f9d
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #44 Skrevet 15. september 2016 Sletter de ikke konsekvent innleggene i den tråden ang sletting av brukere? Det er jo ingen innlegg det, bortsett fra hovedinnlegget. De har jo bare gjort det samme med innleggene om at moderatorene vil slette seg som med alle andre som vil slette seg, så det at innleggene er slettet er jo ikke rart. Anonymous poster hash: c5b1f...34d Den tråden har vært lang, men det er lenge siden jeg har vært inne på den. Det har pleid å stå feks:"Kan du slette brukeren min" Deretter har en modde svart : " Bruker slettet". Derfor ble jeg forbauset da de ikke sto der lenger. Moddene som nå er slettet, kunne lett sendt en mail eller pm til Ina eller noen andre som kan slette brukere. Det gjorde de ikke, og det sier meg at de ville at vi skulle vite. Anonymous poster hash: 07c41...915
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #45 Skrevet 15. september 2016 Det rareste er nesten at bruker moderatorene har måttet be om å bli slettet "offentlig" på ris og ros. Man skulle tro at de hadde personlig kontakt nok til at det kunne gjøres litt mer diskret. Anonymous poster hash: 6b9a9...239
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #46 Skrevet 15. september 2016 Det hadde vel vært naturlig å oppdatere tråden på ris og ros der det står hvem som er brukermoderatorer med en gang når det blir endringer? Anonymous poster hash: 6b9a9...239
Iiiiik Skrevet 15. september 2016 #47 Skrevet 15. september 2016 Det hadde vel vært naturlig å oppdatere tråden på ris og ros der det står hvem som er brukermoderatorer med en gang når det blir endringer? Anonymous poster hash: 6b9a9...239 Det er jo gjort da.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #48 Skrevet 15. september 2016 Det rareste er nesten at bruker moderatorene har måttet be om å bli slettet "offentlig" på ris og ros. Man skulle tro at de hadde personlig kontakt nok til at det kunne gjøres litt mer diskret. Anonymous poster hash: 6b9a9...239 Kanskje de ville gjøre det offentlig? Make a statement? Anonymous poster hash: fa93a...fed
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #49 Skrevet 15. september 2016 Det er jo gjort da.Det var rart. Hos meg ser det ikke ut til å ha vært gjort endringer i den tråden siden 4. April. Anonymous poster hash: 6b9a9...239
Iiiiik Skrevet 15. september 2016 #50 Skrevet 15. september 2016 Det var rart. Hos meg ser det ikke ut til å ha vært gjort endringer i den tråden siden 4. April. Anonymous poster hash: 6b9a9...239 Selve teksten er endret. Står bare igjen noen få moderatorer nå, de tre som gikk i dag står der ikke lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå