Gå til innhold

Brukermodder har slettet seg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg lurer på hvorfor. Sommerfuggel, Sekretøsa og Jiggelwiggel la inn at de ville slette seg. Nå står ihvertfall Sommerfuggel som gjest og forespørslene er borte. Hva har skjedd?

 

Anonymous poster hash: 07c41...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje de skifter brukere/ nick og ikke vil etterlate "spor".

Skrevet

Livet som moderator er neppe særlig glamorøst...

Skrevet

Med den nye policyen som er her inne, så kommer vi nok aldri til å få vite hvorfor, og det kommer nok heller ikke til å bli svart på



Anonymous poster hash: 8456f...432
Skrevet

 

Med den nye policyen som er her inne, så kommer vi nok aldri til å få vite hvorfor, og det kommer nok heller ikke til å bli svart på

 

Anonymous poster hash: 8456f...432

Haha, sant nok. Hadde nesten glemt den jeg.

Er vel begynnelsen på slutten for DIB tenker jeg. Synd igrunn...

 

 

Anonymous poster hash: 07c41...915

Skrevet

Vi kan jo lure på hvem som moderere nå, eller om det er fritt frem for å skrive hva som helst uten at noen modererer.

 

Vi får se om det kommer en oppdatering på hvem som er moderatorer snart.

 

Anonymous poster hash: 6b9a9...239

Skrevet

Jaja. Helt greit for meg 😊

 

Anonymous poster hash: 9424d...c50

Skrevet

Hvor ser du at de ville slette seg?

 

Anonymous poster hash: 8a719...da9

Skrevet

Sånn som selskapet drives er vel ikke det særlig rart.



Anonymous poster hash: b0f6e...43a
Skrevet

Hvilken nye policy? Vil noen utdype litt?

 



Anonymous poster hash: 76212...b16
Gjest Ansatt_Egmont
Skrevet

Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre.

Skrevet

Rart det der, gitt. Her forsvinner administrator og brukermoderatorer på et øyeblikk helt uten varsel, og alle spor fjernes. Det minner mistenkelig om behandling av politiske motstandere i regimer vi ikke liker å sammenlikne oss med. Det er nok godt mulig at forumansvarlige Galtieri har vært ute og flydd over åpent hav igjen.

Skrevet

Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre.

Gratulerer med svadaprisen 2016, Økseskaft-trofeet ettersendes.

Skrevet

Gratulerer med svadaprisen 2016, Økseskaft-trofeet ettersendes.

Men forklar hva som foregår da? Får ikke med meg ting jeg....

 

Anonymous poster hash: 76212...b16

Skrevet

Gratulerer med svadaprisen 2016, Økseskaft-trofeet ettersendes.

😆

 

 

Anonymous poster hash: 0c8be...5e6

Skrevet

 

Men forklar hva som foregår da? Får ikke med meg ting jeg....

 

Anonymous poster hash: 76212...b16

 

Det er vel nettopp det som er problemet - hva som foregår. Jeg vet ikke mer enn deg, men når admin Sommerfuggel tydeligvis har gått opp i røyk og to andre moderatorer ber om å slettes uten noen form for info kan man jo lure.

Skrevet

Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre.

Det der er jo bare tull å vas. Hvorfor slettes det at moderatorene ville slette seg?

 

Anonymous poster hash: 8456f...432

Skrevet

Pass dere! Ellers forsvinner vi hele gjengen 😂

 

Anonymous poster hash: 0c8be...5e6

Skrevet

Her var det brukt mest mulig ord for å forklare minst mulig... Tråden blir vel stengt eller fjernet ganske snart, tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 362c1...d5b

Skrevet

Her var det brukt mest mulig ord for å forklare minst mulig... Tråden blir vel stengt eller fjernet ganske snart, tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 362c1...d5b

Den blir nok steng....eller kanskje det ikke blir lov til å skrive anonymt her heller lenger...........

 

Anonymous poster hash: 8456f...432

Skrevet

Så lenge dere holder dere til saklig fakta og spm, så stenger jeg ikke tråden. Og det skal det komme et svar fra Ina i dag eller morgen ang hva videre drift blir.

 

- Moderator K. Taylor.

Skrevet

Så lenge dere holder dere til saklig fakta og spm, så stenger jeg ikke tråden. Og det skal det komme et svar fra Ina i dag eller morgen ang hva videre drift blir.

 

- Moderator K. Taylor.

Ang hva videre drift blir?

Skrevet

Hva har skjedd? Dette har jeg ikke fått med meg.

 

Anonymous poster hash: 82d2b...5ad

Skrevet

Formulerte meg kanskje litt klønete, men for å være helt ærlig, så vet også jeg like lite som deg pga denne omleggingen som nå skjer.

 

- Mod K. Taylor.

Skrevet

Så lenge dere holder dere til saklig fakta og spm, så stenger jeg ikke tråden. Og det skal det komme et svar fra Ina i dag eller morgen ang hva videre drift blir.

 

- Moderator K. Taylor.

Det er lettere å holde seg til saklig fakta og spørsmål når man får saklige opplysninger og svar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...