Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #1 Skrevet 15. september 2016 Og jeg lurer på hvorfor. Sommerfuggel, Sekretøsa og Jiggelwiggel la inn at de ville slette seg. Nå står ihvertfall Sommerfuggel som gjest og forespørslene er borte. Hva har skjedd? Anonymous poster hash: 07c41...915
LillaGorilla♥♥ Skrevet 15. september 2016 #2 Skrevet 15. september 2016 Kanskje de skifter brukere/ nick og ikke vil etterlate "spor".
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. september 2016 #3 Skrevet 15. september 2016 Livet som moderator er neppe særlig glamorøst...
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #4 Skrevet 15. september 2016 Med den nye policyen som er her inne, så kommer vi nok aldri til å få vite hvorfor, og det kommer nok heller ikke til å bli svart på Anonymous poster hash: 8456f...432
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #5 Skrevet 15. september 2016 Med den nye policyen som er her inne, så kommer vi nok aldri til å få vite hvorfor, og det kommer nok heller ikke til å bli svart på Anonymous poster hash: 8456f...432 Haha, sant nok. Hadde nesten glemt den jeg. Er vel begynnelsen på slutten for DIB tenker jeg. Synd igrunn... Anonymous poster hash: 07c41...915
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #6 Skrevet 15. september 2016 Vi kan jo lure på hvem som moderere nå, eller om det er fritt frem for å skrive hva som helst uten at noen modererer. Vi får se om det kommer en oppdatering på hvem som er moderatorer snart. Anonymous poster hash: 6b9a9...239
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #7 Skrevet 15. september 2016 Jaja. Helt greit for meg 😊 Anonymous poster hash: 9424d...c50
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #8 Skrevet 15. september 2016 Hvor ser du at de ville slette seg? Anonymous poster hash: 8a719...da9
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #9 Skrevet 15. september 2016 Sånn som selskapet drives er vel ikke det særlig rart. Anonymous poster hash: b0f6e...43a
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #10 Skrevet 15. september 2016 Hvilken nye policy? Vil noen utdype litt? Anonymous poster hash: 76212...b16
Gjest Ansatt_Egmont Skrevet 15. september 2016 #11 Skrevet 15. september 2016 Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre.
sug lut Skrevet 15. september 2016 #12 Skrevet 15. september 2016 Rart det der, gitt. Her forsvinner administrator og brukermoderatorer på et øyeblikk helt uten varsel, og alle spor fjernes. Det minner mistenkelig om behandling av politiske motstandere i regimer vi ikke liker å sammenlikne oss med. Det er nok godt mulig at forumansvarlige Galtieri har vært ute og flydd over åpent hav igjen.
sug lut Skrevet 15. september 2016 #13 Skrevet 15. september 2016 Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre. Gratulerer med svadaprisen 2016, Økseskaft-trofeet ettersendes.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #14 Skrevet 15. september 2016 Gratulerer med svadaprisen 2016, Økseskaft-trofeet ettersendes. Men forklar hva som foregår da? Får ikke med meg ting jeg.... Anonymous poster hash: 76212...b16
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #15 Skrevet 15. september 2016 Gratulerer med svadaprisen 2016, Økseskaft-trofeet ettersendes.😆 Anonymous poster hash: 0c8be...5e6
sug lut Skrevet 15. september 2016 #16 Skrevet 15. september 2016 Men forklar hva som foregår da? Får ikke med meg ting jeg.... Anonymous poster hash: 76212...b16 Det er vel nettopp det som er problemet - hva som foregår. Jeg vet ikke mer enn deg, men når admin Sommerfuggel tydeligvis har gått opp i røyk og to andre moderatorer ber om å slettes uten noen form for info kan man jo lure.
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #17 Skrevet 15. september 2016 Moderatorteamet i Barn i Magen er i kontinuerlig utvikling, og forandrer seg etterhvert som moderatorer kommer og går. Innimellom oppstår det også diskusjoner. Målet vårt er å gjøre forumet best mulig for medlemmene og vi endrer oss fortløpende.Teamet legger ned en stor innsats for å skape et godt debattklima. Vi mener forumet som helhet blir bedre av det. Innen kort tid vil vi også utlyse nye roller som moderatorer for engasjerte medlemmer som vil være med på å utvikle forumet videre. Det der er jo bare tull å vas. Hvorfor slettes det at moderatorene ville slette seg? Anonymous poster hash: 8456f...432
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #18 Skrevet 15. september 2016 Pass dere! Ellers forsvinner vi hele gjengen 😂 Anonymous poster hash: 0c8be...5e6
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #19 Skrevet 15. september 2016 Her var det brukt mest mulig ord for å forklare minst mulig... Tråden blir vel stengt eller fjernet ganske snart, tenker jeg. Anonymous poster hash: 362c1...d5b
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #20 Skrevet 15. september 2016 Her var det brukt mest mulig ord for å forklare minst mulig... Tråden blir vel stengt eller fjernet ganske snart, tenker jeg. Anonymous poster hash: 362c1...d5b Den blir nok steng....eller kanskje det ikke blir lov til å skrive anonymt her heller lenger........... Anonymous poster hash: 8456f...432
Gjest Skrevet 15. september 2016 #21 Skrevet 15. september 2016 Så lenge dere holder dere til saklig fakta og spm, så stenger jeg ikke tråden. Og det skal det komme et svar fra Ina i dag eller morgen ang hva videre drift blir. - Moderator K. Taylor.
Surogvanskelig Skrevet 15. september 2016 #22 Skrevet 15. september 2016 Så lenge dere holder dere til saklig fakta og spm, så stenger jeg ikke tråden. Og det skal det komme et svar fra Ina i dag eller morgen ang hva videre drift blir. - Moderator K. Taylor. Ang hva videre drift blir?
Anonym bruker Skrevet 15. september 2016 #23 Skrevet 15. september 2016 Hva har skjedd? Dette har jeg ikke fått med meg. Anonymous poster hash: 82d2b...5ad
Gjest Skrevet 15. september 2016 #24 Skrevet 15. september 2016 Formulerte meg kanskje litt klønete, men for å være helt ærlig, så vet også jeg like lite som deg pga denne omleggingen som nå skjer. - Mod K. Taylor.
Marriet Skrevet 15. september 2016 #25 Skrevet 15. september 2016 Så lenge dere holder dere til saklig fakta og spm, så stenger jeg ikke tråden. Og det skal det komme et svar fra Ina i dag eller morgen ang hva videre drift blir. - Moderator K. Taylor. Det er lettere å holde seg til saklig fakta og spørsmål når man får saklige opplysninger og svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå