Gå til innhold

Hva tror dere om iPhone 7?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Enten det eller så har vi god utdannelse og mætta penger som vi kan bruke på hva vi vilAnonymous poster hash: 20294...822

Det er jo fortsatt bortkasta penger.. Jeg bruker heller penger på noe fint, gøy eller nyttig..

 

Anonymous poster hash: a6e69...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo fortsatt bortkasta penger.. Jeg bruker heller penger på noe fint, gøy eller nyttig..

 

Anonymous poster hash: a6e69...295

Men det gjør da vi også. 14 dager i karibien , sydenturer, klær jeg har lyst på osv. Går an å få til både artige ting og fin tlf vettu👍🏻

 

Anonymous poster hash: 20294...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...