Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #51 Skrevet 11. september 2016 Enten det eller så har vi god utdannelse og mætta penger som vi kan bruke på hva vi vilAnonymous poster hash: 20294...822 Det er jo fortsatt bortkasta penger.. Jeg bruker heller penger på noe fint, gøy eller nyttig.. Anonymous poster hash: a6e69...295
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #52 Skrevet 11. september 2016 Det er jo fortsatt bortkasta penger.. Jeg bruker heller penger på noe fint, gøy eller nyttig.. Anonymous poster hash: a6e69...295 Men det gjør da vi også. 14 dager i karibien , sydenturer, klær jeg har lyst på osv. Går an å få til både artige ting og fin tlf vettu👍🏻 Anonymous poster hash: 20294...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå