Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #1 Skrevet 9. september 2016 Verdt det, eller bedre å vente på neste for å se om de endelig fornyer designet? Best å gå for vanlig eller Plus? Anonymous poster hash: 2cd44...704
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #2 Skrevet 9. september 2016 Jeg har 6, og bryr meg ikke om ny. Den er fantastisk! Anonymous poster hash: 18323...4cc
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #3 Skrevet 9. september 2016 Jeg har 6, og bryr meg ikke om ny. Den er fantastisk! Anonymous poster hash: 18323...4cc Men jeg har en 5s som begynner å bli sliten Hi Anonymous poster hash: 2cd44...704
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #4 Skrevet 9. september 2016 Jeg har 5s, skal definitivt kjøpe iphone 7 👏🏼 Anonymous poster hash: ee5af...3d1
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #5 Skrevet 9. september 2016 Sikkert bra, men dere må bytte ut øreproppene til noen som har Bluetooth, fordi den har ikke ørepropperinngang xD Anonymous poster hash: 4e4da...afd
Anonym bruker Skrevet 9. september 2016 #6 Skrevet 9. september 2016 Sikkert bra, men dere må bytte ut øreproppene til noen som har Bluetooth, fordi den har ikke ørepropperinngang xD Anonymous poster hash: 4e4da...afd Eh, jo. Lightningkontakten er høretelefoninngang. Overgang følger med telefonen. Her er 7'ern bestilt i dag! 👍🏼 Anonymous poster hash: e5938...453
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #7 Skrevet 10. september 2016 Ræl, som alt annet av Apple. Jeg liker best android. Da kan jeg styre mobilen som jeg vil selv (kan en del om data). Anonymous poster hash: c5a27...cfc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #8 Skrevet 10. september 2016 Ræl, som alt annet av Apple. Jeg liker best android. Da kan jeg styre mobilen som jeg vil selv (kan en del om data). Anonymous poster hash: c5a27...cfc Kan endel om data sier jo sist hvorfor ikke bruke EDB utrykk i stedet... Fortell nå, hva kan du gjøre på din Android som ikke Apple kan gjøre? Hadde lett gått for 7 hvis du har 5s i dag, du får mye mer "data" så kos deg Anonymous poster hash: 64d77...b37
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #9 Skrevet 10. september 2016 Jeg tenker at den sikkert blir billigere i løpet av 2 år. Anonymous poster hash: ba211...485
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #10 Skrevet 10. september 2016 Kan endel om data sier jo sist hvorfor ikke bruke EDB utrykk i stedet... Fortell nå, hva kan du gjøre på din Android som ikke Apple kan gjøre? Hadde lett gått for 7 hvis du har 5s i dag, du får mye mer "data" så kos deg Anonymous poster hash: 64d77...b37 Tja, jeg kan plukke fra hverandre hele /system, fjerne det jeg ikke vil ha der, legge til det jeg vil ha der. Jeg kan bestemme hele mobilens oppsett selv. Jeg kan bruke mine egne hodetelefoner, fordi min mobil har hodetelefonutgang. Jeg kan selv bestemme hvordan min "hjemmeskjerm" skal se ut, legge til widgets og andre viktige ting som jeg trenger selv. Ikke bare små ikoner. Jeg kan kjøre flere programmer på en gang, som i, de kjører i bakgrunnen. iPhail er opptatt av å spare på minne, fordi den har omtrent ikke noe, derfor kjører den bare et program av gangen, det som er åpent, de andre er "frosset". Jeg kan kopiere ting rett over på mobilen fra PC, uten å trenge noen programvare. I tillegg er android mye raskere enn iPhail. Anonymous poster hash: c5a27...cfc
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #11 Skrevet 10. september 2016 Jeg har iphone SE, er utrolig fornøyd med den. Og man slipper å bli ruinert av å kjøpe en iphone. Anonymous poster hash: 22baa...7f5
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #12 Skrevet 10. september 2016 At jeg venter til den kommer i butikken, for da skal jeg kjøpe en SE. Anonymous poster hash: 6a518...182
Anonym bruker Skrevet 10. september 2016 #13 Skrevet 10. september 2016 Det eneste jeg tror om iPhone 7, er at jeg ikke skal ha den, eller noe som helst annet produkt med halvspiste epler på, så lenge jeg kan få tak i produkter med Android. Anonymous poster hash: 41823...745
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #14 Skrevet 11. september 2016 Tja, jeg kan plukke fra hverandre hele /system, fjerne det jeg ikke vil ha der, legge til det jeg vil ha der. Jeg kan bestemme hele mobilens oppsett selv. Jeg kan bruke mine egne hodetelefoner, fordi min mobil har hodetelefonutgang. Jeg kan selv bestemme hvordan min "hjemmeskjerm" skal se ut, legge til widgets og andre viktige ting som jeg trenger selv. Ikke bare små ikoner. Jeg kan kjøre flere programmer på en gang, som i, de kjører i bakgrunnen. iPhail er opptatt av å spare på minne, fordi den har omtrent ikke noe, derfor kjører den bare et program av gangen, det som er åpent, de andre er "frosset". Jeg kan kopiere ting rett over på mobilen fra PC, uten å trenge noen programvare. I tillegg er android mye raskere enn iPhail. Anonymous poster hash: c5a27...cfc Alt det du nevner kan også en iPhone...Tror du henger kraftig igjen på data kunnskapene dine her altså. Noe mer var iPhone for en tid tilbake, nå er det mer åpent og sømløst Anonymous poster hash: 64d77...b37
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #15 Skrevet 11. september 2016 Alt det du nevner kan også en iPhone... Anonymous poster hash: 64d77...b37 Mh, nei. iPhail kan ikke en gang overføres til fra en PC med mindre du har iTunes installert. Ikke kan du kompilere din egen kjerne til den (closed source). Ikke kan du legge til widgets. I det hele tatt en nok så crappy mobil med mindre du kun og bare bruker den til SMS/ringe med. Men da holder selv en vanlig android-mobil lenger (over tre dager har jeg klart å bruke min uten å lade, uten noe ekstra batteri). Anonymous poster hash: c5a27...cfc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #16 Skrevet 11. september 2016 Kommer ikke til å kjøpe iPhone 7. Er alt for glad i min iPhone 5c ❤️❤️ Anonymous poster hash: f2d6a...f3d
Brennheite Badeand Skrevet 11. september 2016 #17 Skrevet 11. september 2016 (endret) Mh, nei. iPhail kan ikke en gang overføres til fra en PC med mindre du har iTunes installert. Ikke kan du kompilere din egen kjerne til den (closed source). Ikke kan du legge til widgets. I det hele tatt en nok så crappy mobil med mindre du kun og bare bruker den til SMS/ringe med. Men da holder selv en vanlig android-mobil lenger (over tre dager har jeg klart å bruke min uten å lade, uten noe ekstra batteri). Anonymous poster hash: c5a27...cfc Noen av oss liker Apple, og for den jevne bruker er iPhone (jammen litt artig den iPhail-benevnelsen din, tipper du er litt småfornøyd med den, hekre, hekre) mer enn godt nok. Og når man er Applefreak (som meg selv) og har alle andre Apple-produkter også så ville det jo tatt seg dårlig ut med Androidtelefon selv om den også sikkert er kjempefin og flott. Tviler på om android vil snakke med min fabelaktige iWatch!? Poenget er, noen liker Android og andre liker iPhone. Aksepter det, og å omtale alt annet enn det man selv har som "crap" er bare så vanvittig lavmål. Endret 11. september 2016 av Brennheite Badeand
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #18 Skrevet 11. september 2016 Noen av oss liker Apple, og for den jevne bruker er iPhone (jammen litt artig den iPhail-benevnelsen din, tipper du er litt småfornøyd med den, hekre, hekre) mer enn godt nok. Og når man er Applefreak (som meg selv) og har alle andre Apple-produkter også så ville det jo tatt seg dårlig ut med Androidtelefon selv om den også sikkert er kjempefin og flott. Tviler på om android vil snakke med min fabelaktige iWatch!? Poenget er, noen liker Android og andre liker iPhone. Aksepter det, og å omtale alt annet enn det man selv har som "crap" er bare så vanvittig lavmål. For all del, hvis du vil være en del av strømmen så flyt med. iWatch er closed source. Som alt annet med et halvspist eple. Det vil si at jo da, den kommuniserer med android, men det fungerer mye bedre med iPhail, fordi de eneste som kjenner til alt av mulige kommandoer til iWatch er halvspist eple. Ellers har android også android-klokker. Forskjellen er at der er det et stort utvalg. Jeg ble spurt hvorfor jeg foretrekker android fremfor iPhail. Jeg ble tråkket på av vedkommende som gjorde det, jeg tråkket tilbake. Du får rette din kritikk mot vedkommende istedet. Bare død fisk flyter med strømmen. --Kierkegaard Anonymous poster hash: c5a27...cfc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #19 Skrevet 11. september 2016 For all del, hvis du vil være en del av strømmen så flyt med. iWatch er closed source. Som alt annet med et halvspist eple. Det vil si at jo da, den kommuniserer med android, men det fungerer mye bedre med iPhail, fordi de eneste som kjenner til alt av mulige kommandoer til iWatch er halvspist eple. Ellers har android også android-klokker. Forskjellen er at der er det et stort utvalg. Jeg ble spurt hvorfor jeg foretrekker android fremfor iPhail. Jeg ble tråkket på av vedkommende som gjorde det, jeg tråkket tilbake. Du får rette din kritikk mot vedkommende istedet. Bare død fisk flyter med strømmen. --Kierkegaard Anonymous poster hash: c5a27...cfc Hvorfor skriver du iPhone feil og hvorfor snakker du om halvspist eple? Hvorfor føler du deg tråkket på fordi andre mener noe annet enn deg? Hvorfor har du så sterke følelser for et produkt? Anonymous poster hash: 08945...58f
Brennheite Badeand Skrevet 11. september 2016 #20 Skrevet 11. september 2016 For all del, hvis du vil være en del av strømmen så flyt med. iWatch er closed source. Som alt annet med et halvspist eple. Det vil si at jo da, den kommuniserer med android, men det fungerer mye bedre med iPhail, fordi de eneste som kjenner til alt av mulige kommandoer til iWatch er halvspist eple. Ellers har android også android-klokker. Forskjellen er at der er det et stort utvalg. Jeg ble spurt hvorfor jeg foretrekker android fremfor iPhail. Jeg ble tråkket på av vedkommende som gjorde det, jeg tråkket tilbake. Du får rette din kritikk mot vedkommende istedet. Bare død fisk flyter med strømmen. --Kierkegaard Anonymous poster hash: c5a27...cfc For en sympatisk dame du fremstår som! ❤️ Kan ikke vi bli venninner privat? Pliiiiiiiiiiiis!!??!??! 😇😘
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #21 Skrevet 11. september 2016 Hvorfor skriver du iPhone feil og hvorfor snakker du om halvspist eple? Hvorfor føler du deg tråkket på fordi andre mener noe annet enn deg? Hvorfor har du så sterke følelser for et produkt? Anonymous poster hash: 08945...58f 😂 Anonymous poster hash: f2d6a...f3d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #22 Skrevet 11. september 2016 Jeg har både iphone og Android. Begge systemen er gode. Problemet mitt med Adroid er at det virker på samme måte som en pc. Det blir sakte men sikkert tregere over tid. Det er riktig som hun over her sier, du kan leke mer med ting og tang på hjemskjermen, men heilt ærlig, hvem gidder å bla gjennom bidler i et bittelite vindu på hjemskjermen? Slike småprogrammer ser bra ut ved første øyekast, men er egentlig ikke brukende i daglig bruk. Angående multitasking, det er lenge siden du ikke kunne multitaske i ios. https://support.apple.com/en-us/HT202070 . Jeg er ikke i tvil, iphone tiltaler meg mye mer. Android er litt mer ungdomstelefon, mens iphone er for oss voksne. Men uansett hva du går for, så virker det som de aller fleste blir fornøyde, og det er jo det som betyr noe. Anonymous poster hash: 5c951...57d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #23 Skrevet 11. september 2016 Elsker Apple. Vi er fem i familien og alle har iPhone. Apple TV, iPad osv. Har nå iPhone 6s og har reservert iPhone 7. Gleder meg!! Anonymous poster hash: 4d0df...7e0
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #24 Skrevet 11. september 2016 Den virker veldig bra, dessuten er den vanntett, noe som er en utrolig fordel! Slipper å være redd for at det regner på den eller at man har det med inn på badet og det kommer litt vann på den. (Merk! Den er ikke så vanntett at den kan være i vann, men vannavvisende, og om man mister den i et svømmebasseng og tar den opp med en gang bør det også gå bra) Jeg har iPhone 6, og har tenkt å oppgradere. Hadde jeg hatt 5S eller eldre hadde jeg ikke nølt Husk å ta backup via iCloud! Anonymous poster hash: 441d7...db2
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #25 Skrevet 11. september 2016 Hvor mye vann tåler den? Anonymous poster hash: ba211...485
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå