Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #26 Skrevet 11. september 2016 Hvor mye vann tåler den? Anonymous poster hash: ba211...485 Ifølge Apple har iPhone 7 en IP67-sertifisering, men hva innebærer egentlig det? IP-sertifiseringen består av to siffer; det første angir i hvilken grad enheten er tettet mot støv, mens det siste sifferet angir hvor tettet det er fra vann. I dette tilfellet betyr 6 (støv) at enheten er helt tettet mot støv og smuss, mens 7 (vann) betyr at enheten skal tåle nedsenking i vann på dybder opptil én meter i 30 minutter Anonymous poster hash: 5c951...57d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #27 Skrevet 11. september 2016 Hvor mye vann tåler den? Anonymous poster hash: ba211...485 Ikke særlig mye, den er bare IP67-sertifisert, som hun over skriver. Samsung Galaxy S7 er IP68-sertifisert. Det betyr at du kan ta Samsungen med på en svømmetur i mens iPhailen må bli liggende igjen så den ikke blir ødelagt. Anonymous poster hash: c5a27...cfc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #28 Skrevet 11. september 2016 Å herregud, slutt nå med denne iphail-benevnelsen. Er du 11 år eller? Anonymous poster hash: 6a518...182
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #29 Skrevet 11. september 2016 Ikke særlig mye, den er bare IP67-sertifisert, som hun over skriver. Samsung Galaxy S7 er IP68-sertifisert. Det betyr at du kan ta Samsungen med på en svømmetur i mens iPhailen må bli liggende igjen så den ikke blir ødelagt. Anonymous poster hash: c5a27...cfc Ip68 er heller ikke en sertifisering som er helt vanntett. Den er også begrenset med 30 minutter, men skal klare 1,5 meter. Så alt i alt så er Samsung sin tettere. Men ville aldri stolt på disse "vanntette" telefonene. Greit å vite at om uhellet er ute, så klarer de seg. Men om du har mistet den en gang i bakken, så kan det være nok til at den ikke lenger er vanntett, selv uten synlige skader. Hvem savner egentlig telefonen sin på svømmetur? Når det gjelde samsung VS Apple, så er nok ikke dette rette tiden å slå på tromma for Samsungfolk. http://www.vg.no/nyheter/mobil-og-tele/sas-forbyr-bruk-av-samsung-telefon-paa-fly/a/23790411/ Anonymous poster hash: 5c951...57d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #30 Skrevet 11. september 2016 Jeg tror den er knall 🙌🏾 vanntett er jo den og, lengre batteritid, osv 🍻 Jeg er iPhone hekta, så jeg kjøper ny hver gang det kommer ny modell 🙄 Anonymous poster hash: 8d711...16e
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #31 Skrevet 11. september 2016 Har iPhone 6s. Er superfornøyd. Enkelt oppsett. Rask og alt jeg trenger i en tlf 😊 Komme nok ikke til å kjøpe 7, fordi jeg enda betaler ned på min og den virker helt fint. Kjøpt i februar. Hadde jeg hatt en eldre iPhone kunne jeg nok byttet ja😊 Kjekt at den nye er vanntett da😊 Anonymous poster hash: 97933...c8b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #32 Skrevet 11. september 2016 iPhail? Det var bare flaut, du! Anonymous poster hash: 26775...be7
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #33 Skrevet 11. september 2016 Noen av oss liker Apple, og for den jevne bruker er iPhone (jammen litt artig den iPhail-benevnelsen din, tipper du er litt småfornøyd med den, hekre, hekre) mer enn godt nok. Og når man er Applefreak (som meg selv) og har alle andre Apple-produkter også så ville det jo tatt seg dårlig ut med Androidtelefon selv om den også sikkert er kjempefin og flott. Tviler på om android vil snakke med min fabelaktige iWatch!? Poenget er, noen liker Android og andre liker iPhone. Aksepter det, og å omtale alt annet enn det man selv har som "crap" er bare så vanvittig lavmål. Men Apple er jo crap da. Og kun halvhjernedøde sauflokkfølgere som liker det. Anonymous poster hash: a6e69...295
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #34 Skrevet 11. september 2016 Men Apple er jo crap da. Og kun halvhjernedøde sauflokkfølgere som liker det. Anonymous poster hash: a6e69...295 Uff da. Er det trist å ikke ha råd til iPhone?? Anonymous poster hash: 20294...822
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #35 Skrevet 11. september 2016 Uff da. Er det trist å ikke ha råd til iPhone??Anonymous poster hash: 20294...822 Jeg er pålagt å bruke iPhone pga jobben, alle jobbtelefoner skal være det fordi disse er jo enkle og selv kløner får jo ikke endret stort. Jeg har tvillingkort og annen mobil til privatbesøk heldigvis. iPhone er noe forferdelig ræl! Anonymous poster hash: a6e69...295
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #36 Skrevet 11. september 2016 Uff da. Er det trist å ikke ha råd til iPhone?? Anonymous poster hash: 20294...822 😂😂😂👏👏👏 Anonymous poster hash: 08945...58f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #37 Skrevet 11. september 2016 Uff da. Er det trist å ikke ha råd til iPhone??Anonymous poster hash: 20294...822 Bare det å kaste bort flere tusen på en slik tlf tilsier jo at man ikke er blant de skarpeste knivene i skuffen. Fjortiser synes det er status da. Anonymous poster hash: a6e69...295
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #38 Skrevet 11. september 2016 Tja, jeg kan plukke fra hverandre hele /system, fjerne det jeg ikke vil ha der, legge til det jeg vil ha der. Jeg kan bestemme hele mobilens oppsett selv. Jeg kan bruke mine egne hodetelefoner, fordi min mobil har hodetelefonutgang. Jeg kan selv bestemme hvordan min "hjemmeskjerm" skal se ut, legge til widgets og andre viktige ting som jeg trenger selv. Ikke bare små ikoner. Jeg kan kjøre flere programmer på en gang, som i, de kjører i bakgrunnen. iPhail er opptatt av å spare på minne, fordi den har omtrent ikke noe, derfor kjører den bare et program av gangen, det som er åpent, de andre er "frosset". Jeg kan kopiere ting rett over på mobilen fra PC, uten å trenge noen programvare. I tillegg er android mye raskere enn iPhail. Anonymous poster hash: c5a27...cfc iPhail.. Gud så barnslig. Så bra for deg at du kan SÅÅÅ mye om sånt da. Men for vanlige folk som skal gjøre vanlige ting med telefonen så er det du snakker om unødvendig.... Anonymous poster hash: f1dee...23b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #39 Skrevet 11. september 2016 Bare det å kaste bort flere tusen på en slik tlf tilsier jo at man ikke er blant de skarpeste knivene i skuffen. Fjortiser synes det er status da. Anonymous poster hash: a6e69...295 Enten det eller så har vi god utdannelse og mætta penger som vi kan bruke på hva vi vil🙊🙊 Anonymous poster hash: 20294...822
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #40 Skrevet 11. september 2016 Jeg har forhåndsbestillt IPhone 7 og gleder meg enormt til den kommer. Har IPhone 6 nå men den tålte dårlig å plaske i vasken med vann to ganger. Tror i alle fall det er derfor den tuller med meg. For meg er det kun Iphone som gjelder. Den er perfekt til mitt bruk og jeg bruker den til det meste. Anonymous poster hash: fef4e...757
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #41 Skrevet 11. september 2016 Enten det eller så har vi god utdannelse og mætta penger som vi kan bruke på hva vi vil Anonymous poster hash: 20294...822 Så god kan den ikke være når du ikke en gang kan stave til utdanning. Jeg har forklart hvorfor jeg ikke vil ha iPhail. Ingen har så langt forklart hvorfor de ikke vil ha android. Ut over hun som trodde iWatch er unikt for halvspist eple. Smartwatch er på ingen måte unikt eller førstens for halvspist eple. Vil en ha bedre muligheter/verktøy enn det halvspist eple kan tilby så er android et godt valg. Og du? For den som har dårlig råd er android definitivt et bedre valg. Den som ønsker en halvspist eple-lignende mobil kan kjøpe Xiaomis Redmi 3S. Den bruker MIUI-oppsettet. Ser litt halvspist eple ut. Mange gode grunner til å velge android overfor halvspist eple. Har fortsatt ikke sett en eneste god grunn til å velge halvspist eple overfor android. Nei, "jeg har en masse penger jeg liker å slenge rundt meg på tull", er ikke en god grunn. Ja, det er en grunn, men på ingen måte noen god grunn. Anonymous poster hash: c5a27...cfc
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #42 Skrevet 11. september 2016 Så god kan den ikke være når du ikke en gang kan stave til utdanning. Jeg har forklart hvorfor jeg ikke vil ha iPhail. Ingen har så langt forklart hvorfor de ikke vil ha android. Ut over hun som trodde iWatch er unikt for halvspist eple. Smartwatch er på ingen måte unikt eller førstens for halvspist eple. Vil en ha bedre muligheter/verktøy enn det halvspist eple kan tilby så er android et godt valg. Og du? For den som har dårlig råd er android definitivt et bedre valg. Den som ønsker en halvspist eple-lignende mobil kan kjøpe Xiaomis Redmi 3S. Den bruker MIUI-oppsettet. Ser litt halvspist eple ut. Mange gode grunner til å velge android overfor halvspist eple. Har fortsatt ikke sett en eneste god grunn til å velge halvspist eple overfor android. Nei, "jeg har en masse penger jeg liker å slenge rundt meg på tull", er ikke en god grunn. Ja, det er en grunn, men på ingen måte noen god grunn. Anonymous poster hash: c5a27...cfc Så rar du er... Anonymous poster hash: 08945...58f
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #43 Skrevet 11. september 2016 Jeg har både Android og Apple, og merker egentlig ingen forskjell. iPhone bruker jeg i jobbsammenheng, Samsung privat. Ettersom jeg ikke mekker på mobiler (hvor mange gjør det? 😂), får jeg alt jeg trenger fra begge mobiler. Jeg liker best designet til Apple, og batterikapasiteten er definitivt best (Samsung sin batterikapasitet er kritisk), men på en annen side har Samsung fast charge, og det er egentlig den eneste grunnen til at jeg ikke bruker iPhone privat også. Det at jeg kan lade fra 0 til 100 er alfa omega for meg. Anonymous poster hash: 6e2bd...27d
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #44 Skrevet 11. september 2016 Så god kan den ikke være når du ikke en gang kan stave til utdanning. Jeg har forklart hvorfor jeg ikke vil ha iPhail. Ingen har så langt forklart hvorfor de ikke vil ha android. Ut over hun som trodde iWatch er unikt for halvspist eple. Smartwatch er på ingen måte unikt eller førstens for halvspist eple. Vil en ha bedre muligheter/verktøy enn det halvspist eple kan tilby så er android et godt valg. Og du? For den som har dårlig råd er android definitivt et bedre valg. Den som ønsker en halvspist eple-lignende mobil kan kjøpe Xiaomis Redmi 3S. Den bruker MIUI-oppsettet. Ser litt halvspist eple ut. Mange gode grunner til å velge android overfor halvspist eple. Har fortsatt ikke sett en eneste god grunn til å velge halvspist eple overfor android. Nei, "jeg har en masse penger jeg liker å slenge rundt meg på tull", er ikke en god grunn. Ja, det er en grunn, men på ingen måte noen god grunn. Anonymous poster hash: c5a27...cfc He he. Snakk om bitterfitte da. Fått deg lite i det siste? Ikke engang kan stave til utdanning?? Neida enig med deg. Apple-produkter er bare ræva. Sikkert derfor mange millioner bruker det🙊🙊 Anonymous poster hash: 20294...822
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #45 Skrevet 11. september 2016 Så god kan den ikke være når du ikke en gang kan stave til utdanning. Jeg har forklart hvorfor jeg ikke vil ha iPhail. Ingen har så langt forklart hvorfor de ikke vil ha android. Ut over hun som trodde iWatch er unikt for halvspist eple. Smartwatch er på ingen måte unikt eller førstens for halvspist eple. Vil en ha bedre muligheter/verktøy enn det halvspist eple kan tilby så er android et godt valg. Og du? For den som har dårlig råd er android definitivt et bedre valg. Den som ønsker en halvspist eple-lignende mobil kan kjøpe Xiaomis Redmi 3S. Den bruker MIUI-oppsettet. Ser litt halvspist eple ut. Mange gode grunner til å velge android overfor halvspist eple. Har fortsatt ikke sett en eneste god grunn til å velge halvspist eple overfor android. Nei, "jeg har en masse penger jeg liker å slenge rundt meg på tull", er ikke en god grunn. Ja, det er en grunn, men på ingen måte noen god grunn. Anonymous poster hash: c5a27...cfc Ååå Gud såååå plagsom du er. Anonymous poster hash: 97933...c8b
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #46 Skrevet 11. september 2016 Ååå Gud såååå plagsom du er. Anonymous poster hash: 97933...c8b Enig med du👍🏻 Anonymous poster hash: 20294...822
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #47 Skrevet 11. september 2016 Så god kan den ikke være når du ikke en gang kan stave til utdanning. Jeg har forklart hvorfor jeg ikke vil ha iPhail. Ingen har så langt forklart hvorfor de ikke vil ha android. Ut over hun som trodde iWatch er unikt for halvspist eple. Smartwatch er på ingen måte unikt eller førstens for halvspist eple. Vil en ha bedre muligheter/verktøy enn det halvspist eple kan tilby så er android et godt valg. Og du? For den som har dårlig råd er android definitivt et bedre valg. Den som ønsker en halvspist eple-lignende mobil kan kjøpe Xiaomis Redmi 3S. Den bruker MIUI-oppsettet. Ser litt halvspist eple ut. Mange gode grunner til å velge android overfor halvspist eple. Har fortsatt ikke sett en eneste god grunn til å velge halvspist eple overfor android. Nei, "jeg har en masse penger jeg liker å slenge rundt meg på tull", er ikke en god grunn. Ja, det er en grunn, men på ingen måte noen god grunn. Anonymous poster hash: c5a27...cfc Tror nok ingen vil gå over fra iPhone til Android basert på dine innlegg. Sorry! Du er ikke engang i nærheten av å selge inn Android. Jeg har hatt både Android og Apple, og var fornøyd med begge. Men kommer neppe til å kjøpe meg Android når min iPhone 6 en dag gir opp ånden. Anonymous poster hash: 57e43...edd
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #48 Skrevet 11. september 2016 Død fisk svømmer forøvrig ikke. Ingenting av det frøken fangirl skriver om android er unikt. iPhone kan de samme tingene. Men det er sikkert kult å rense androiden til 'ren android' - kos deg Anonymous poster hash: 54206...f82
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #49 Skrevet 11. september 2016 Det er som regel sånn at når det kommer en ny modell er det gjort forbedringer, enten det må er snakk om bil, støvsuger eller telefon er gjerne siste nytt av teknologi og forbedringer med Anonymous poster hash: 23ed5...bd9
Anonym bruker Skrevet 11. september 2016 #50 Skrevet 11. september 2016 Jeg liker ikke Apple fordi man som bruker blir presset i deres egen lille verden, ikke kompatibel med andre. At produktene er veldig dyre kommer i tillegg. Hvorfor koster 16 gb ekstra minne så ufattelig mye mer hos Apple? Fordelen med Apple er at de har tatt intuitiv bruk til det ekstreme. Omtrent demente og 2-åringer kan betjene en iphone. Anonymous poster hash: 0db20...56a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå