Gå til innhold

Vi feirer ikke bursdager...men


Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet ønsker å invitere til "fest".

Kake, brus og lek.

Er dette noe deres barn hadde likt? Hadde dere sendt barna deres i dette?

Dette på et annet tidspunkt på året 😊

 

Anonymous poster hash: bdfcb...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna mine - 4 og 5 år er glade i bursdager, vennebesøk, fest mm så mine ville gjerne kommet! :) Fint at barna dine kan få invitere venner hjem selv om dere har tatt et valg om å ikke feire bursdag!

 

Anonymous poster hash: 37f40...eeb

Skrevet

Men hvorfor ikke bare like gjerne ha festen i forbindelse med bursdagen hans?

 

Anonymous poster hash: 7d785...5c8

Skrevet

Super ide :) så får dine og ha fest og besøk og veldig kjekt for de som blir invitert :) mine hadde hvertfall ikke takka nei til en fest :)

 

Anonymous poster hash: f4ccf...646

Skrevet

Hvorfor feirer dere ikke bursdager? Spesielt!

 

Anonymous poster hash: 082ea...4c8

Skrevet

Jehova?

 

Anonymous poster hash: a4972...9f9

Skrevet

Be til fest og kall det høstfest, maskeradeball, sommerjubel, vårslepp eller noe annet. Gjestene vil fryde seg uansett.

 

Antar det har med religion å gjøre at dere ikke feirer bursdager. Men å holde maskeradeball kan ikke være synd.

 

Anonymous poster hash: 5a5f9...74f

Skrevet

Vi feirer bursdager, men byr også gjerne inn til annen fest. Har hatt halloweenfester, julefilm med klassene, juleverksted, utekino i hagen etc. Alltid populært!

 

Anonymous poster hash: c17ea...021

Skrevet

Høstfest kanskje ja 😊😊

Så koselig å høre at dere ville latt barna deres komme 😊

 

Anonymous poster hash: bdfcb...0c9

Skrevet

Fest er fest og vi hadde gjerne kommet. Høstfest hørtes veldig kjekt ut.

Skrevet

Hvorfor feirer dere ikke bursdag?

 

Er du sikker på at du og barnet ditt har samme forventninger til denne "festen"?

 

Får barnet dra i andres bursdag? I så fall vil jo barnet mest trolig savne det å få gaver også. Og det kan hende barnet ditt ønsker seg en bursdagsfest selv om det kaller det fest pga. familiens antipati å markere bursdager.

 

En venninne av meg vokste opp i et hjem uten bursdagsfeiringer - for å se det slik, det blir lagt merke til blant andre barn, og barnet det gjelder føler på det selv om foreldrene hevder det motsatte.



Anonymous poster hash: 897a7...696
Skrevet

En fest er alltid velkomment. :) Men hvis du bare hadde kalt det fest eller selskap, så hadde jeg vært veldig i tvil om det egentlig var en slags bursdagsfeiring og lurt på om jeg burde sende meg gave eller ikke. Så greit å være tydelig på hva slags fest det er. :)



Anonymous poster hash: 0971d...3fa
Skrevet

Klart vi ville kommet! Bare vær tydelige på at det er høstfest, for eksempel, og skriv litt om opplegget (vi inviterer til høstfest, der vi samler løv, tenner bål og spiser høstlapskaus, eller hva som helst), så vi slipper å lure på om det er bursdag og vi skal ha med gave. Skriv gjerne også antrekk, hvis dere skal være litt ute er det kjekt å vite om så man kan ta med varme klær, for eksempel.

Skrevet

Barnet er bare 4, tror ikke barnet har så store forventninger

 

Men hvorfor kan man ikke gi gave utenom bursdag da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bdfcb...0c9

Skrevet

Barnet er bare 4, tror ikke barnet har så store forventninger

 

Men hvorfor kan man ikke gi gave utenom bursdag da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bdfcb...0c9

 

Jeg gir gjerne gave utenom bursdag jeg, men hvordan tenker du jeg skal vite om dere ønsker det eller ikke?

 

Anonymous poster hash: 0971d...3fa

Skrevet

Barnet er bare 4, tror ikke barnet har så store forventninger

 

Men hvorfor kan man ikke gi gave utenom bursdag da?

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bdfcb...0c9

Hvorfor kan man ikke gi gave til bursdag, men det er greit utenom bursdag?

 

Anonymous poster hash: 61748...8b6

Skrevet

 

Hvorfor kan man ikke gi gave til bursdag, men det er greit utenom bursdag?

 

Anonymous poster hash: 61748...8b6

Er bare å gi gave til bursdag det. Vi får ofte gaver på bursdagene vi

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bdfcb...0c9

Skrevet

Er bare å gi gave til bursdag det. Vi får ofte gaver på bursdagene vi

 

Hi

 

Anonymous poster hash: bdfcb...0c9

Så da er dere ikke JV altså. Hvorfor feirer dere ikke da?

 

Anonymous poster hash: 61748...8b6

Skrevet

Dere feirer ikke bursdag, men skal ha en fest, med gaver?

 

Ikke for å være vrien, men det ER jo en bursdag? :)

 

Anonymous poster hash: 25d0c...281

Skrevet

Selvsagt kan dere det og mine barn hadde gledelig kommet😊

Halloween fest

Nissefest.

Trenger ikke være noe tema heller viss dere er jehovas vitne.

Tenker for de om dere har en annen tro så kan barna likevell få oppleve og ha en fest(omtrent som en bursdagsfest) men at st ikke er dt.

 

Anonymous poster hash: 0457d...1b4

Skrevet

Lar dere barnet deres gå i andres bursdager, da?

Jeg synes for å være helt ærlig at det virker litt hyklersk: dere skal ha fest i forbindelse med barnets bursdag og forventer gaver, men feirer ikke bursdag ...?? Pussig.

Skrevet

Dere kan jo skrive på invitasjonen: Kåre fyller 7 år! Og vil derfor invitere deg til fest den og den tiden. Håper det passer :) Gi beskjed om du ikke kan komme.

 

Dere har ikke sagt at det er bursdag men for de som får invitasjonen så ligger det jo i kortene. Om du er jehova så kan det kanskje gå igjennom? Eller? 



Anonymous poster hash: 79438...ac0
Skrevet

Jeg tenker uansett at hvis man bekjenner seg til en trosretning skal man gjøre det skikkelig og det innebærer at man må forsake en del ting, det være seg svinekjøtt, fødselsdager, jul, alkohol eller sex før ekteskapet.

Det er krevende å være religiøs og det er ikke greit å ta snarveier.

Skrevet

Lar dere barnet deres gå i andres bursdager, da?

Jeg synes for å være helt ærlig at det virker litt hyklersk: dere skal ha fest i forbindelse med barnets bursdag og forventer gaver, men feirer ikke bursdag ...?? Pussig.

Jeg støtter gjerne litt hylling jeg, hvis det fører til at et barn slipper å ta konsekvensene av foreldrenes valg. Det er ikke min religion, så det gjør uansett ikke meg noe.

 

Problemet er bare hvordan jeg skal vite at det er meningen man skal ta med gave...

 

Anonymous poster hash: 0971d...3fa

Skrevet

Jeg støtter gjerne litt hylling jeg, hvis det fører til at et barn slipper å ta konsekvensene av foreldrenes valg. Det er ikke min religion, så det gjør uansett ikke meg noe.

 

Problemet er bare hvordan jeg skal vite at det er meningen man skal ta med gave...

 

Anonymous poster hash: 0971d...3fa

hykling, ikke hylling :P

 

Anonymous poster hash: 0971d...3fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...