Gå til innhold

Er det greit med lærer som viser trusa?

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 2. september 2016 den 21.01, Anonym bruker skrev:

Å gå i bar overkropp er å være halvpåkledd. Å gå i kjole er å være påkledd. Selv om altså noen er uenige i hvilken lengde skjørtet ditt bør ha før de kan anerkjenne deg som ærbar kvinne.

(Og mannlige lærere underviser gjerne i shorts og bar overkropp - når de har svømmetimer.)

Anonymous poster hash: 8d53a...96a

Er jo folk som ikke liker se mannlig lærer i singlet og minishorts heller så dette kan diskuteres til man blir grønn om kjolen er lang nok ...  Tror ikke eleve nå i moderne samfunn som er etnisk norske tenker over om di får et Glimt av en truse da dette har blitt normalt med åra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På Thursday, July 13, 2017 den 22.27, sug lut skrev:

Er du full?

Hvorfor skriver du i annethvert tråd at folk er fulle eller har spist plast? Er det noe du bruker å gjøre jevnlig?

Anonymkode: 140df...03b

Skrevet

@Pils hvorfor dra opp en gammel tråd?

Anonymkode: db8fe...7a9

Skrevet

Kanskje hun hadde en hot date etter møtet?

• 5 uker senere...
Skrevet
På 2.9.2016 den 12.25, Anonym bruker skrev:

Effekten var omtrent som dette, bare at den var mindre vid (denne på bildet kunne man på et vis dekke seg med når man sitter, antar jeg). http://www.fashionjunkee.com/Sleeveless-Bohemian-Printed-Baby-Doll-Tunic-Shirt-Dress-Navy-Blue_p_6253.html Og med en kort sak som dette ser man rett hjem når hun sitter, for eksempel på en scenekant i et auditorium...

Anonymous poster hash: cce58...9e5

Herregud, jeg så for meg så drøye ting etter å ha lest tråden, men da jeg så bildet tenkte jeg at dette er jo helt normalt 🙈😂 At trusa syntes med denne må jo ha vært en glipp. Dessuten, hvis dere har vært på konferansetime, satt hun ikke på andre siden av en pult? Jeg regner med at hun ikke faktisk satt på en scenekant, mens dere satt på stoler rett foran og så rett hjem? 😄

Dere som syns denne kjolen er så innmari kort, hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: bbcc8...30a

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Herregud, jeg så for meg så drøye ting etter å ha lest tråden, men da jeg så bildet tenkte jeg at dette er jo helt normalt 🙈😂 At trusa syntes med denne må jo ha vært en glipp. Dessuten, hvis dere har vært på konferansetime, satt hun ikke på andre siden av en pult? Jeg regner med at hun ikke faktisk satt på en scenekant, mens dere satt på stoler rett foran og så rett hjem? 😄

Dere som syns denne kjolen er så innmari kort, hvor gamle er dere egentlig? 

Anonymkode: bbcc8...30a

Aldri vært på et foreldremøte du, skjønner jeg...🙄

Anonymkode: 4e970...1e6

Skrevet
På 2.9.2016 den 20.47, Anonym bruker skrev:

Ojsann. 1880-tallet kaller.

Dette er bare gode gamle slut shaming i ny ordlyd. Kvinners hud og påkledning er visst noe alle skal ha en mening om. Og kvinners hud er visst enormt potent og farlig for dem som får se den!!

Anonymous poster hash: 8d53a...96a

Enig!

Bruk heller energien på noe som betyr noe enn å slut shame!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...