Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #51 Skrevet 30. august 2016 Etter å ha lest denne tråden, er jeg enda mer takknemlig for frokostrommet i vår barnehage, som ligger helt i andre enden av barnehagen i forhold il avdelingene. Da forstyrrer vi ingen de dagene vi kommer midt i frokosten når minstemann har spist hjemme Anonymous poster hash: cda6a...338
februarprins2013 Skrevet 30. august 2016 #52 Skrevet 30. august 2016 skjønner bhg, barna blir veldig forstyrret når noen kommer inn ved frokost, jobbet 6 år i bhg, det bør respekteres , og hvis dere er 2 bør en ta storesøster og en levere i bhg
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #53 Skrevet 30. august 2016 Jeg synes det er utrolig dårlig å ha slike regler. Barnehagen bør forstå at slike regler kun rammer de som "må" levere på dette tidspunktet. Man kan faktisk ikke forvente at foreldre skal reise tidligere eller senere hjemmefra på grunn av frokosten i barnehagen. De fleste skal faktisk på jobb, noen kommer kanskje med buss osv... Jeg mener at barnehagen må finne en annen løsning enn å innføre forbud. De burde reflektere over sin egen praksis og se lengre enn nesa rekker... Anonymous poster hash: 9a9de...542
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #54 Skrevet 30. august 2016 skjønner bhg, barna blir veldig forstyrret når noen kommer inn ved frokost, jobbet 6 år i bhg, det bør respekteres , og hvis dere er 2 bør en ta storesøster og en levere i bhg Du er altså så korttenkt at jeg blir prø norn ganger. Du er såpass mye her inne har jeg registrert at det er vanskelig for meg å fatte at ikke du evner å se litt mer nyanser? Jeg har også jobba i barnehage mange år, flere enn deg, dersom det skulle bety nå og vet at frokosten er viktig. Samtidig vet jeg at foreldrene til disse barna er voksne mennesker med jobb og ansvar. Handler om å møtes en plass og kommunisere. Anonymous poster hash: 79c8d...56f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #55 Skrevet 30. august 2016 vi har frokost i barnehagen fra 8.30-9. Vi ønsker at barna helst blir levert før eller etter, men vi nekter ingen å komme før. de blir ikke møtt i garderoben, må bli følt inn av foreldrene. Det er veldig forstyrrende, mamma må bare prate litt, barnet må si hade, men å vike i vinduet som Er i ett annet rom. Mye gråting. I mellomtiden har Martin bitt Truls. Mari har fått melk i fanget, Kari stjal skriven til geit. Helt kaos med andre ord fordi den ansatte ikke er "på" ved bordet Anonymous poster hash: 1f1ce...002 Er ikke foreldrenes feil om dere er underbemannet? Og geita bør ikke være inne, selv ikke i en gårdsbarnehage! Anonymous poster hash: 9a9de...542
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #56 Skrevet 30. august 2016 Jeg synes det er utrolig dårlig å ha slike regler. Barnehagen bør forstå at slike regler kun rammer de som "må" levere på dette tidspunktet. Man kan faktisk ikke forvente at foreldre skal reise tidligere eller senere hjemmefra på grunn av frokosten i barnehagen. De fleste skal faktisk på jobb, noen kommer kanskje med buss osv... Jeg mener at barnehagen må finne en annen løsning enn å innføre forbud. De burde reflektere over sin egen praksis og se lengre enn nesa rekker...Anonymous poster hash: 9a9de...542 Tror ikke det var noe forbud.Det er bare et ønske fra barnehagen,som de håper at flest mulig etterlever.Går det ikke,så går det ikke,men det blir barnslig å komme i den tiden med begrunnelsen:Dere kan ikke nekte! Anonymous poster hash: 71ddb...47e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #57 Skrevet 30. august 2016 Du er altså så korttenkt at jeg blir prø norn ganger. Du er såpass mye her inne har jeg registrert at det er vanskelig for meg å fatte at ikke du evner å se litt mer nyanser? Jeg har også jobba i barnehage mange år, flere enn deg, dersom det skulle bety nå og vet at frokosten er viktig. Samtidig vet jeg at foreldrene til disse barna er voksne mennesker med jobb og ansvar. Handler om å møtes en plass og kommunisere.Anonymous poster hash: 79c8d...56f Nå må du gi deg.Hun har sine meninger,du har dine.Det bør du klare å respektere uten å ty til personangrep! Anonymous poster hash: 71ddb...47e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #58 Skrevet 30. august 2016 Nå må du gi deg.Hun har sine meninger,du har dine.Det bør du klare å respektere uten å ty til personangrep! Anonymous poster hash: 71ddb...47e Å herregud. Hvis det er sånn at med en gang man blir snakket i mot er det samme som personangrep bør man kanskje ta seg en tur ut å treffe folk?Jeg respekterer alles meninger. Jeg skriver om hva jeg registrerer. Jeg synes det er merkelig og tidvis provoserende at noen kan ha så svart/hvite holdninger, uten antydning til nyanser what so ever. For alt jeg vet kan vedkommende være min beste venn i virkeligheten - det jeg opplever har ikke noe med hennes person å gjøre. Det er holdningene og måten man uttrykker seg på. Anonymous poster hash: 79c8d...56f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #59 Skrevet 30. august 2016 Har jobbet i barnehage og det kunne man levere når man ville men helst før kl 9. Og det forstyrret da ikke at noen kom mens andre spiste. Noen kom kl 7 og spiste da. Mener barnehagen til HI at de som kommer kl 7 ikke skal få matro? Eller må vente med å spise til kl 8? Forklar de at dere må levere da, ta det opp med styrer. Anonymous poster hash: b52ad...226
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #60 Skrevet 30. august 2016 Er så glad i barnehagen vår.. Her er det en ansatt som passer på de som spiser og en annen som tar imot. Alle blir tilbudt frokost om de kommer før ni. Det har hendt at vi har kommet etter ni og en av mine har sagt at han har vært sulten. Da har han gjerne fått en skive i hånda og spist i sofaen på avdelingen. Vi foreldre får alltid tilbud om kaffe og et knekkebrød. Jeg føler at barnehagen er en slags forlengelse av familien og det er en sånn lun og god stemning der. Anonymous poster hash: 504a3...4ca
Anonym bruker Skrevet 30. august 2016 #61 Skrevet 30. august 2016 Jeg har jobbet i fem ulike bhger gjennom 20 år og kun en av de praktiserte fast frokost fra 8.30. De andre har hatt fri frokost fra åpningstid frem til ca 8.30/9.00. Og selv om frokosten blir roligere skjermet må jeg si at jeg foretrekker ar foreldrene kan bruke barnehagen etter sine behov. Det synes jeg man kan forvente av "en moderne barnehage" - en serviceinstitusjon. Jeg starter på jobb 8.30 hver tredje dag og leverer da kl 8.10 da, hadde blitt passe oppgitt om dette ikke var tillatt. Etter min mening kan de ikke nekte deg dette! Anonymous poster hash: dab06...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå