Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #51 Skrevet 13. august 2016 Din svigerinne overreagerer. Men når jeg leste din siste setning så tenker jeg dere fortjener hverandre. Dessuten sitter jeg med en sterk følelse av at dette er ett av mange sammenstøt og at du slettes ikke er helt uskyldig i dette uvennskapet dere imellom. Anonymous poster hash: 4089d...5e2
Tingenes Herre Skrevet 13. august 2016 #52 Skrevet 13. august 2016 Høvle henne ned. At hun ikke klarer å produsere unger får hun bære sjøl, ikke ta ut på andre. Er øye for øye, tann for tann din nye filosofi? Synes du er usedvanlig krass i svarene dine for tiden. "Høvle henne ned"? Holder det ikke å si bestemt at oppførselen er uakseptabel? Det er jo ikke barnløsheten som gjør at man bør ha noe medynk med svigerinnen, men det at hun åpenbart er i psykisk ubalanse pga den.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #53 Skrevet 13. august 2016 Det er så forferdelig vondt å være ufrivillig barnløs, at ord ikke kan beskrive det. Og kan sjønne det blir ekstra sårt hvis du sitter og nikoser med barnet ditt firann henne. Hennes oppførsel er likevell ikke akseptabel. Jeg ville ikke ha overkoset med barnet mitt forann henne, det hadde jeg spart til alle øyeblikkene hun ikke var tilstede.. Men det er fordi jeg vet hvor vondt det er å ikke bli gravid når det er det eneste en ønsker... Anonymous poster hash: 4b1f6...2e6
Merdee Skrevet 13. august 2016 #54 Skrevet 13. august 2016 Altså med måten du skriver på og ordlegger deg på, så kan jeg godt forestille meg at hun faktisk har rett i det hun sier. Tenkte det samme. Litt demonstrativ overkosing kombinert med at svigerinnen eventuelt går på hormoner for å lettere bli gravid, så er det fullt drama...
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #55 Skrevet 13. august 2016 Det er så forferdelig vondt å være ufrivillig barnløs, at ord ikke kan beskrive det. Og kan sjønne det blir ekstra sårt hvis du sitter og nikoser med barnet ditt firann henne. Hennes oppførsel er likevell ikke akseptabel. Jeg ville ikke ha overkoset med barnet mitt forann henne, det hadde jeg spart til alle øyeblikkene hun ikke var tilstede.. Men det er fordi jeg vet hvor vondt det er å ikke bli gravid når det er det eneste en ønsker... Anonymous poster hash: 4b1f6...2e6 Man må da få kose så mye man vil med barnet sitt når man vil? Anonymous poster hash: bfae8...99c
Anonym bruker Skrevet 13. august 2016 #56 Skrevet 13. august 2016 Man må da få kose så mye man vil med barnet sitt når man vil? Anonymous poster hash: bfae8...99c Jo, men man trenger ikke å gjøre det rett forann henne fordi. Men en kan selvfølgelig... Anonymous poster hash: 4b1f6...2e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå