Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #1 Skrevet 12. august 2016 Jeg har ei svigerinne, ufrivillig barnløs. Vi var hos svigers i kveld, og jeg satt og koste med mitt barn. Da klikket hun, mente jeg provoserte henne bevisst. Syke kjerring. Hvordan forholder jeg med videre til henne? Det beste av alt er at vi prøver å bli gravide, sannsynligvis så kommer det til å skje innen kort tid. Kjenner at jeg nå i stedet for å grue meg til å fortelle om ny graviditet, heller gleder meg litt!! Anonymous poster hash: 555a3...592
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #2 Skrevet 12. august 2016 Hvordan klikket hun? Skjelte deg ut? Begynte å rope og skrike? Uansett helt på tryne å si at du provoserer henne. Anonymous poster hash: 0bd6e...9de
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #3 Skrevet 12. august 2016 Virker som dere fortjener hverandre. Anonymous poster hash: 414d3...97f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #4 Skrevet 12. august 2016 Hi her Hun begynte å skrike ja, at jeg satt der og skulle overdrive kosingen bare fordi hun ikke har barn. Jeg må slutte å oppføre meg som en drittunge etc etc. Tok helt av. Anonymous poster hash: 555a3...592
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #5 Skrevet 12. august 2016 Virker som dere fortjener hverandre. Anonymous poster hash: 414d3...97f Tenkte jeg også Anonymous poster hash: d11be...fa7
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #6 Skrevet 12. august 2016 Hjelpes, hvordan reagerte svigers på dette da? Anonymous poster hash: 4e09c...46d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #7 Skrevet 12. august 2016 Sinne er ofte egentlig et uttrykk for frykt. I dag så hun sikkert sin største frykt i hvitøyet - at hun kanskje ikke får barn selv. Istedenfor å begynne å gråte, så var det nok enklere å bli sint på deg. Hennes oppførsel er selvfølgelig uakseptabel. Men jeg ville valgt å være litt generøs mot henne. Jeg ville snakket med henne, si at du forstår at hun er redd hun ikke vil få barn selv, men at hun ikke kan ta ut denne redselen som sinne overfor andre. Ville hun ha kost med eget barn om hun hadde? Dine barn fortjener da like mye kos. Og barn er slik at man gir kos når det passer barna, ikke voksne rundt. Jeg ville også sagt at hvis hun ikke finner en måte å takle den situasjonen hun er i uten å la det gå ut over andre, da bør hun søke hjelp. Men det er nesten så man kan lure på om du egentlig nyter litt å ha barn når hun ikke har siden du nå gleder deg til å gni det inn med å annonsere din neste graviditet.... Med den kommentaren virker du dessverre mer usmakelig enn henne. Er du et bedre menneske enn du gir inntrykk av her så er du litt raus mot henne i hennes sorg og frykt. Det betyr ikke at du skal finne deg i urimelig oppførsel, men det går likevel an å være et medmenneske! Anonymous poster hash: d7f41...cf9
sug lut Skrevet 12. august 2016 #8 Skrevet 12. august 2016 Høvle henne ned. At hun ikke klarer å produsere unger får hun bære sjøl, ikke ta ut på andre.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #9 Skrevet 12. august 2016 Jeg har vært i samme situasjon som deg, med barnløs svigerinne. Hun ville aldri ha oppført seg sånn, din svigerinnes reaksjon på kosingen var helt uakseptabel. Men den sier noe om hvor tøff situasjonen hennes er... Min svigerinnes frustrasjon kom mest til uttrykk i kritikk av barneoppdragelse. Har ikke tatt på hvor mange ganger jeg måtte bite meg i tungen for ikke å komme med stikk tilbake. Men valgte å vise raushet, og heller sette de bedrevitende kommentarene hennes på kontoen for bitterhet. Husker jeg gruet meg noe sinnsykt for å fortelle henne at vi ventet nr 3. Det høres ut som du har lite empati med henne. Men selvfølgelig må du få lov å kose med barnet ditt selv om hun er tilstede. Anonymous poster hash: 9f30d...a0b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #10 Skrevet 12. august 2016 Høvle henne ned. At hun ikke klarer å produsere unger får hun bære sjøl, ikke ta ut på andre.Sjarmerende... Anonymous poster hash: 9f30d...a0b
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #11 Skrevet 12. august 2016 Hadde ALDRI akseptert sånn oppførsel! Herregud, du må da få kose med barnet ditt? Gi grei beskjed eller hold deg unna. Det der er jo fullstendig kokko😳 Anonymous poster hash: bfae8...99c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #12 Skrevet 12. august 2016 Kanskje hun er full av hormoner pga prøverør eller andre behandlinger? Man kan bli ganske så "ødelagt" når man gjennomgår slikt. Er så klart ingen unnskylding for hennes oppførsel, men folk reagerer ulikt. Å være ufrivillig barnløs er helt forferdelig, siden det er barn og gravide overalt så blir man hele tiden minnet på det. Det er nok umulig for andre å sette seg inn i situasjonen. Hos svigerinnen din så rant nok begeret dessverre over. Du høres imidlertid ikke ut som en veldig snill og omsorgsfull person som nå nesten godter deg over situasjonen. Anonymous poster hash: 7479c...42a
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #13 Skrevet 12. august 2016 Høvle henne ned. At hun ikke klarer å produsere unger får hun bære sjøl, ikke ta ut på andre. Og du er like dum og sneversynt som vanlig Anonymous poster hash: c3a94...d8d
Frøken_fjong Skrevet 12. august 2016 #14 Skrevet 12. august 2016 Altså med måten du skriver på og ordlegger deg på, så kan jeg godt forestille meg at hun faktisk har rett i det hun sier.
mamma_bergen Skrevet 12. august 2016 #15 Skrevet 12. august 2016 Altså med måten du skriver på og ordlegger deg på, så kan jeg godt forestille meg at hun faktisk har rett i det hun sier. Samme tenkte jeg.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #17 Skrevet 12. august 2016 Stakkars svigers. Ja, fytti.. Ble jo så kleint! Anonymous poster hash: 555a3...592
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #18 Skrevet 12. august 2016 Høvle henne ned. At hun ikke klarer å produsere unger får hun bære sjøl, ikke ta ut på andre. 😂 Anonymous poster hash: ec9f9...3f7
sug lut Skrevet 12. august 2016 #19 Skrevet 12. august 2016 Og du er like dum og sneversynt som vanlig Anonymous poster hash: c3a94...d8d Man kan altså vrenge sitt personlige helsegørr utover omverdenen uten filter bare man har en høyverdig nok lidelse? Interessant. Men der må vi nok være enige om å være uenige, gitt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #20 Skrevet 12. august 2016 Skremte hun ungen? Jeg hadde da ikke kommet på besøk til svigers om hun er der. Anonymous poster hash: b0601...115
sug lut Skrevet 12. august 2016 #21 Skrevet 12. august 2016 Og du er like dum og sneversynt som vanlig Anonymous poster hash: c3a94...d8d Man kan altså vrenge sitt personlige helsegørr utover omverdenen uten filter bare man har en høyverdig nok lidelse? Interessant. Men der må vi nok være enige om å være uenige, gitt.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #22 Skrevet 12. august 2016 Virker ikke som om noen av dere er helt i vater...sier som MTN:stakkars svigers! Anonymous poster hash: 487cf...971
Anonym bruker Skrevet 12. august 2016 #23 Skrevet 12. august 2016 Man kan altså vrenge sitt personlige helsegørr utover omverdenen uten filter bare man har en høyverdig nok lidelse? Interessant. Men der må vi nok være enige om å være uenige, gitt. Synes du stadig vrenger ditt personlige gørr over anonymforumet jeg Anonymous poster hash: c3a94...d8d
MammantilNurket Skrevet 12. august 2016 #24 Skrevet 12. august 2016 Ja, fytti.. Ble jo så kleint! Anonymous poster hash: 555a3...592 Ja, stakkars folk - stuck med to gærne svigerdøtre (alternativt en gæren svigerdatter og en gæren datter). Uansett stakkars folk.
sug lut Skrevet 12. august 2016 #25 Skrevet 12. august 2016 Synes du stadig vrenger ditt personlige gørr over anonymforumet jeg Anonymous poster hash: c3a94...d8d Det må du gjerne synes, jeg synes det samme om deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå