Gå til innhold

Ufrivillig barnløs syk kjerring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkars svigers.

Ja, fytti.. Ble jo så kleint!

Anonymous poster hash: 555a3...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke okei å klikke på den måten. Men er det sånn hver gang eller var det en gang? Det kan renne over og egentlig være uttrykk for andre følelser. Skjønner godt at det er vanskelig for henne å se deg med ditt barn, uten at det gir grunn til å klikke. Kanskje gjorde hun det for å la vær å gråte? Når du skriver at du gleder deg til å annonsere ny graviditet får det meg til å lure på om du faktisk koste overdrevent også!

Anonymous poster hash: 1098b...4ae

Skrevet

Jeg har ei svigerinne, ufrivillig barnløs. Vi var hos svigers i kveld, og jeg satt og koste med mitt barn. Da klikket hun, mente jeg provoserte henne bevisst. Syke kjerring. Hvordan forholder jeg med videre til henne? Det beste av alt er at vi prøver å bli gravide, sannsynligvis så kommer det til å skje innen kort tid. Kjenner at jeg nå i stedet for å grue meg til å fortelle om ny graviditet, heller gleder meg litt!!

Du er ikke noe bedre selv. Ser for meg at du kunne klikket hvis situasjonen var snudd slik som du omtaler din svigerinne. Jeg har selv vært ufrivillig barnløs i flere år, og selv om jeg aldri har klikket på folk som har barn kan jeg forstå frustrasjonen, sorgen og sinne. Det føler uendelig urettferdig noen ganger. Du vet nok heller ikke grunnen til at hun er ufrivillig barnløs. Den grunnen kan noen ganger være nok til at folk blir deprimerte. Prøv å vær litt voksen, vis litt respekt og medfølelse for andre.

Anonymous poster hash: 08ff3...b1e

Skrevet

Du har lykkes med reproduksjon, men mislyktes som menneske

Skrevet

Barnløshet er altså den siste hellige ku. Det er interessant lesning av kvinnebilder. Vi er altså her: Voldtektsofre ba nok egentlig om det og får ta noe av skylda selv - der har vi vår tids fordømbare hore. Mens barnløse må forstås og innvilges unntak fra normale sosiale spilleregler - de er nemlig enda mer madonna enn kvinner med barn.

Skrevet

Altså, man kan ikke kjefte på noen som har det man ikke har selv, uansett grunn. Hun kan gå hjem å gråte etterpå, velge å trekke seg unna alle som har barn, men å kjefte? Skjønner ikke hvor alle disse svarene deres kommer fra.

Anonymous poster hash: e346d...5ff

Skrevet

Trist hun ikke får barn, men nei sånn oppførsel av svigrinna er sinnsykt. Sånn er uaktuelt uansett grunn hun mener hun har!

Skrevet

Altså, man kan ikke kjefte på noen som har det man ikke har selv, uansett grunn. Hun kan gå hjem å gråte etterpå, velge å trekke seg unna alle som har barn, men å kjefte? Skjønner ikke hvor alle disse svarene deres kommer fra.

Takk! Ble sjokkert da det skjedde, pg blir sjokkert nå når jeg leser noen av kommentarene her inne...

Skrevet

Jeg tipper at de svarene kommer av den holdningen HI selv fremviser. Om jeg skal prøve meg på å gjette...

Anonymous poster hash: 0a6f9...cfc

Skrevet

Det kommer vel av HI's: Jeg skal gni det inn når jeg blir gravid igjen.

Skrevet

Det kommer vel av HI's: Jeg skal gni det inn når jeg blir gravid igjen.

Ingen som ser at jeg faktisk tidligere har GRUET meg til å evt fortelle om det, men at jeg nå ETTER hendelsen gleder meg LITT....

Skrevet

Ingen som ser at jeg faktisk tidligere har GRUET meg til å evt fortelle om det, men at jeg nå ETTER hendelsen gleder meg LITT....

Nei. Skadefryd og hevngjerrighet er lite sjarmerende uansett.

Anonymous poster hash: 0a6f9...cfc

Skrevet

Det var utrolig stygt av henne å reagere på den måten, og ganske dårlig av deg med å ønske å gni neste graviditet inn i såret hennes. Hun burde ha sagt unnskyld til dere, spes barnet som var tilstede. Hun er vel tanta til det barnet du koste på? Kunne du ikke snakket med henne? Hørt hva som er grunnen til barnløsheten? Tipper en åpen samtale om temaet kan gjøre mye for dere og kanskje familiesammenkomster senere vil bli helt annerledes. Du slipper å grue deg og hu kan oppføre seg mer voksent..

Anonymous poster hash: c9714...1e8
Skrevet

Det kan hende du ikke får til å bli gravid på nytt vet du..

Anonymous poster hash: 4e09c...46d

Skrevet

Svigerinnen din gikk langt over streken, men det er jo mest sansynlig et tegn på at hun sliter veldig med dette. Kanskje en av dere kan snakke med mannen hennes og finne en måte å forholde dere til dette på. Jeg syns det er umodent av deg at fryde deg over å kunne fortelle om nytt barn fordi hun gjorde dette. Det var jo mest sansynlig et uttrykk for at hun har det veldig vondt.

Anonymous poster hash: a6c75...476
Skrevet

Jeg hadde sympati med deg helt til den siste setningen.

Det er selvsagt ikke riktig oppførsel av svigerinnen, og hun må tåle at barn får kos, men hvis du godter deg når du forteller det, så blir ikke situasjonen bedre.

Anonymous poster hash: e51ec...7b1

Skrevet

Barnløshet er altså den siste hellige ku. Det er interessant lesning av kvinnebilder. Vi er altså her: Voldtektsofre ba nok egentlig om det og får ta noe av skylda selv - der har vi vår tids fordømbare hore. Mens barnløse må forstås og innvilges unntak fra normale sosiale spilleregler - de er nemlig enda mer madonna enn kvinner med barn.

Dette! 

Skrevet

Det var utrolig stygt av henne å reagere på den måten, og ganske dårlig av deg med å ønske å gni neste graviditet inn i såret hennes. Hun burde ha sagt unnskyld til dere, spes barnet som var tilstede. Hun er vel tanta til det barnet du koste på? Kunne du ikke snakket med henne? Hørt hva som er grunnen til barnløsheten? Tipper en åpen samtale om temaet kan gjøre mye for dere og kanskje familiesammenkomster senere vil bli helt annerledes. Du slipper å grue deg og hu kan oppføre seg mer voksent..

Anonymous poster hash: c9714...1e8

Tro meg, vi har snakket ihjel dette temaet

Skrevet

Du mistet min sympati i det øyeblikket jeg leste overskriften. Noe sier meg at den syke kjerringa ikke er din svigerinne.

Skrevet

Seriøst? Du skal sette to grupper som har havnet i en høyst ufrivillig og fæl situasjon som de har ingen kontroll over, opp mot hverandre? Jeg selv er ufrivillig barnløs (og misbrukt som barn, om det teller her) og kjenner flere som er også ufrivillig barnløse (ub), INGEN av de oppfører seg som svigerinna til ts og ingen av de mener voldtektsofre har skyld i at de ble voldtatt! Jeg har aldri fått inntrykk av at vi ub damer er hellige kuer, tvertimot leser jeg hele tiden at det er ingen menneskerettigheter å få barn.. Jeg tror ingen som har barn kan forestille seg hvor vondt det er å være en av de som aldri får oppleve det å bli gravid og bli mamma til et nyfødt nurk.

Det er åpenbart at svigerinnen sliter veldig og utifra hennes krasse og fullstendig upassende reaksjon vil jeg tro at det har begynt å gå utover hennes psykiske helse, da dette er på ingen måte en normal reaksjon. Så fra mitt ståsted er dette en større grunn til bekymring enn å bli fornærmet.

Anonymous poster hash: e5f4c...44d

Skrevet

Enda viktigere for barnet ditt enn en masse kosing og klemming, er en mamma som behandler andre mennesker bra

Anonymous poster hash: d1ed4...de6

Skrevet

Slik jeg oppfatter det, reagerer folk her pga HI's omtale av svigersøsteren og pga HI's hevngjerrighet. Det har ingenting med selve barnløsheten å gjøre.

Anonymous poster hash: 414d3...97f

Skrevet

Men hvorfor gleder du deg til det, eier du ikke empati overhodet. Er det at hun  kjeftet på deg så ille, at du virkelig ser frem til å gni det inn at du er gravid og ikke hun. Ja, hun overreagerte, men din motreaksjon er bevisst, kalkulert, hevngjerrig og ufyselig.

Anonymous poster hash: c3a94...d8d

Skrevet

Det er en gruppe kvinner som er ekstremt slitsomme. Det er ufrivillige barnløse kvinner. Mange av de oppfører seg som primadonnaer midt i puberteten og mensen fra h*****.

Anonymous poster hash: 353f8...e47

Skrevet

Svigerinnen din trenger hjelp, voksne folk oppfører seg ikke sånn, høres nesten ut som om hun er en trassig tenåring..

Hadde blitt forbanna hvis det var meg som hadde fått høvling for å kose med mitt barn.

Hadde sannelig satt henne på plass en gang for alle.

Anonymous poster hash: 359dc...a82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...