Gå til innhold

Hvor ofte er mannen deres hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er hos familien sin kanskje 4 ganger i uken. Denne uken blir det vel 5. Han trener nesten hver dag fra 20.00 til 22.00 så er et par dager i uken er han med meg. Men det er jo selvfølgelig etter kl 22. Vi har snart 3 barn sammen. Jeg gjør alt i huset og jeg følger opp barna. Leverer, henter, middag, kveld. Begynner å bli litt lei meg. Nå skal det sies at jeg ikke har en dag ute i løpet av uken som han og hvis jeg skal ha det så bruker han det på en måte mot meg for da må han få dra ut flere ganger så ofte så jeg bare dropper det jeg. Når han først drar ut til familien så får jeg ingen meldinger/ingenting. Vil bare vite hvordan dere har det og hva forventer dere av mannen deres? Føler jeg er veldig deprimert, men vil det beste for mine kjære barn. 😢

Anonymous poster hash: ecbaa...271

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er hjemme hver dag da. Her hos meg. Det er jo dette som er hjemmet hans.

Anonymous poster hash: b2f79...6a2

Skrevet

Min mann drar så og si aldri til sin familie uten meg og barna, men så bor de 1 1/2 time unna.

Men om de hadde bodd så nært at det bare var å stikke innom, så hadde det ikke vært greit at han tilbringer mer tid der enn hjemme hos oss, så det hadde han nok fått beskjed om å la være rimelig kjapt.

Anonymous poster hash: ecf05...8fd
Skrevet

Mannen er ikke hos familien sin ofte, da de bor langt unna. Men uansett - han er ikke på noe annet heller. Vi har to små barn sammen, som han har like mye ansvar for som jeg har.

Slik du lever er uakseptabelt, HI. Og er du sikker på at det er familien sin han er hos?

Anonymous poster hash: 5291a...5ec

Skrevet

At han er hjemme er regelen, ikke unntaket. Trener etter jobb en dag i uka og kommer hjem sent. Ute med kamerater/ kollegaer i snitt tre ganger i måneden, tipper jeg. Da drar han ofte ut omtrent når ungen legger seg, så de ikkemister noe tid sammen. Legger tilrette for at jeg kam gjøre ting jeg har lyst til på kveldene også, men jeg er høygravid og sliten, så nå er jeg mest hjemme. I helgene er vi ofte sammen med familie og venner, men da alle sammen sammen. Hvis han hadde kjørt et sololøp som mannen din ser ut til å gjøre, veit jeg ikke om jeg hadde hatt så lyst til å være en familie med ham.

Skrevet

Jeg har tenkt tanken at han kanskje ikke er der. Han skylder på at moren er syk, men det har hun vært i 8 år og hun er i utlandet nå men han er der fortsatt like mye. Nå er han sykemeldt så nå kommer han hjem 02/03 på natten. Jeg sitter her som barnevakt føler jeg. Han får sex 3 ganger om dagen av meg så om han får det andre steder og trenger mer enn det så vet ikke jeg.. Men har levd sånn her i mange år men begynner å bli veldig ensom. Og ekstremt isolert. Hadde også babyshower idag og det kom 3 stk. Selv følgelig bare familie så jeg begynte å tenke litt. Og har vært veldig lei meg i hele dag. Er høygravid og ikke en gang har han kost med magen min. Er jo nummer 3 men har sagt det er viktig for meg. Forsøker å prate med meg men han er en god lytter men snakker lite tilbake. Har vel fått meg til å tro at alle har det sånn her. Så setter veldig pris på å høre hvordan andre har det.

Skrevet

Det hadde jeg aldri funnet meg i! Aldri! Og "han får sex tre ganger om dagen"??? Når får dere tid til det når han aldri er hjemme? Og hvem orker det med en sånn mann, og så når du er høygravid i tillegg?!?

Min mann er hjem så godt som hver dag og vi deler likt på alle oppgaver med både barn og husarbeid.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mellom 17.30 og 18, og 22 til vi legger oss tre ganger i uka. De resterende dagene er han hjemme fra 18 til leggetid, hvis han er hjemme da. Reiser mye i jobben og er ofte borte 3-4 dager 1-2 uker i mnd. Ofte hele uker og. Drit kjedelig!

Skrevet

Jeg har tenkt tanken at han kanskje ikke er der. Han skylder på at moren er syk, men det har hun vært i 8 år og hun er i utlandet nå men han er der fortsatt like mye. Nå er han sykemeldt så nå kommer han hjem 02/03 på natten. Jeg sitter her som barnevakt føler jeg. Han får sex 3 ganger om dagen av meg så om han får det andre steder og trenger mer enn det så vet ikke jeg.. Men har levd sånn her i mange år men begynner å bli veldig ensom. Og ekstremt isolert. Hadde også babyshower idag og det kom 3 stk. Selv følgelig bare familie så jeg begynte å tenke litt. Og har vært veldig lei meg i hele dag. Er høygravid og ikke en gang har han kost med magen min. Er jo nummer 3 men har sagt det er viktig for meg. Forsøker å prate med meg men han er en god lytter men snakker lite tilbake. Har vel fått meg til å tro at alle har det sånn her. Så setter veldig pris på å høre hvordan andre har det.

Sex tre ganger om dagen bestandig!!! Da høres det ut som han er sykelig avhengig...

Anonymous poster hash: b2f79...6a2

Skrevet

Når vi står opp. Det varer ikke i mange timene akkurat. Kanskje han tar et par og kanskje han vekker meg når han kommer hjem. Men nå har jeg satt med døren så nå er det 2 dager siden. Jeg vet ikke helt ærlig hvordan jeg orker. Men prøver å finne ut hva som er normalt hos familier. Han lover bedring men etter noen få dager så trappes det opp igjen. Han kan gjerne da hjelpe til med huset men ellers gjør jeg absolutt alt. Også når det gjelder barna. Får hjelp av min mor og far også.

Skrevet

Har ikke hørt noe fra han idag. Sitter her høygravid. Klokka er over 23 og vet ikke når han velger å komme hjem. Kanskje i løpet av natten en gang..

Skrevet

Han er hjemme hver dag, er ute med kompiser 3-4 ganger i halvåret, drar han til foreldrene så er gutten vår med. Kommer hjem ca.15 og da er vi hjemme begge to.

Anonymous poster hash: 51b27...4d5

Skrevet

Stort sett hver kveld hjemme. Borte kanskje 5 kvelder i året.

Anonymous poster hash: caaec...9d5
Skrevet

Han er enten hjemme eller på jobb, han jobber en del overtid når det er høysesong men har veldig fleksible dager og jobber mindre i lavsesong.

Han trener med noen kompiser kanskje en gang annenhver uke, siden han jobber en del og har en fysisk hard jobb prioriterer han ikke mer trening enn det nå. Ute på byen er han kanskje 6 ganger i året.

Så at han er hjemme er regelen, at han er borte er unntaket.

Nå om dagen er han hjemme fra jobb ca klokken 16 og er stort sett sammen med familien resten av dagen.

Anonymous poster hash: 3b921...d7c
Skrevet

Det du lever i er IKKE et forhold, HI!

Slik han holder på er helt uakseptabelt!

Du lever en ensom singeltilværelse med en egoistisk og storforlangende drittsekk som gratisbeboer på ditt hotell.

Innse det - han bryr seg ikke. Ikke om deg. Ikke om barna.

Du vil få det langt bedre som enslig!

Anonymous poster hash: cf2dc...ff8
Skrevet

Sex 3 ganger om dagen og aldri hjemme? Høres merkelig ut... Jeg hadde ikke godtatt denne oppførselen, særlig ikke når nr 3 er på vei.

Min er hjemme hver dag etter jobb, trening maks en dag på kveldstid. Sex 3 ganger i uken, gjennomsnittlig. Min mann verdsetter tiden hjemme med meg og barn, kanskje litt i overkant. Min mann er ikke perfekt på noen måte, men når jeg leser om andres ektefeller og samboere her inne, må jeg si at jeg setter større pris på den mannen han er.

Anonymous poster hash: b1458...7e8

Skrevet

Den traff midt i hjertet, men er helt enig ♡

Skrevet

Kommer hjem kl 17, trener ca 3 ganger i uka, men da stort sett etter barnets leggetid. Hadde ALDRI godtatt det du beskriver!!!

Anonymous poster hash: 498ca...58c

Skrevet

Den traff midt i hjertet, men er helt enig ♡

Beklager om ordene mine ble litt harde, men jeg mener det.

Han bidrar ikke noe som helst i familien. Han overlater alt til deg, han forventer at du gjør alt. Han har ingen omsorg for deg når han overlater alt til deg også som høygravid.

Dere har flere barn sammen, så jeg ville gitt ham en eneste siste sjanse, og det ville vært et ultimatum.

Jeg ville fortalt ham rolig at du har tatt opp problemene flere ganger før, men han velger å ikke følge opp, han velger å ikke ta ansvaret i og for familien. Jeg ville fortalt han at nå har du fått nok, og at nå blir det endring. Fra og med i dag.

Nr. en - dere skal dele ansvarsoppgaver i hjemmet jevnt mellom dere.

Nr. to - han må begynne å tilbringe tid sammen med familien og være hjemme mer enn han er borte.

Nr. tre - dere skal gå i parterapi på familievernkontoret så lenge du mener dere har bruk for det.

Nr. fire - han får ta ansvar uten noen som helst surmuling.

Nr. fem - dere har sex når begge vil, ikke bare når han vil.

Om det er ett av punktene han ikke vil følge opp - da tar du ut separasjon. Du kommer til å få bo i huset pga. barnet som kommer, i hvert fall en periode.

Og det blir i realiteten ikke noen endring for deg. Slik det er nå så har du alt ansvar for alt. Uten ham slipper du å ta deg av hans klær og rot, du slipper å lure på hvor han er, om han kommer hjem, du slipper krangler og avtaler han aldri følger opp, og du slipper å føle deg utnyttet slik du blir nå.

Stå opp for deg selv nå, vær et godt eksempel for barna dine, for også de vil lide fordi de har en far som gir f... i dem og ikke gidder stille opp.

Snakk med noen du står nær og/eller få gjerne også timer på fvk for din egen del.

Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til videre <3

Anonymous poster hash: cf2dc...ff8

Skrevet

Høres ut som om han bare er på besøk hos deg og barna og ikke en voksen person i familien.

Vi deler på det meste. Oppgavene blir ikke fordelt likt (lager middag hver annen dag osv), men vi har omtrent lik del "byrde" i vårt fellesskap.

Anonymous poster hash: cd1e0...96e
Skrevet

Da pakket jeg tingene og dro. Han viser tydelig hva han prioriterer i livet. Han kom hjem i natt. Så ikke inn til meg. La seg på sofaen sov der til i dag tidlig. Pakket tingene og dro. Dette reagerte han ikke på så ja da er vel den grei. Har fått en knekk i selvtilliten fordi om jeg er en veldig vakker jente. Det går vel ikke opp for han ennå. Han tror vel han for en dag fri ekstra han til å kose seg ute. Uff noen tips til hvordan jeg kan være sterk i situasjonen?

Skrevet

Hvor mange barn har dere da?

Høres ut som han har deg som hushjelp, barnevakt og puledukke, ingenting annet. Utad har han familie, men han bryr seg ingenting om den?

Et forhold ned gjensidig respekt er noe helt annet enn der du her beskriver. Hvor ofte spør han hvordan du har det? Hvor ofte gjør han noe for å glede deg? Hvor ofte gjør han noe for og ned barna, som å ta de til lekeplassen, badeland, ha de ned i hagen og leker med dem, sitter på gulvet hjemme og leker med dem, spiller et spill med dem e.l?

Hvor ofte viser han deg og barna kjærlighet og omsorg?

Anonymous poster hash: 3b921...d7c

Skrevet

Da pakket jeg tingene og dro. Han viser tydelig hva han prioriterer i livet. Han kom hjem i natt. Så ikke inn til meg. La seg på sofaen sov der til i dag tidlig. Pakket tingene og dro. Dette reagerte han ikke på så ja da er vel den grei. Har fått en knekk i selvtilliten fordi om jeg er en veldig vakker jente. Det går vel ikke opp for han ennå. Han tror vel han for en dag fri ekstra han til å kose seg ute. Uff noen tips til hvordan jeg kan være sterk i situasjonen?

Veldig bra at du tar grep!!!

Anonymous poster hash: 3c5ab...de7

Skrevet

Hvordan kan du akseptere at en far bruker så liten tid på ungene sine?

Skrevet

Nei når han først er hjemme så leker han med de, men han tar jo ikke det praktiske. Hvis hun på 3 har vært på do så er det jeg som må tørke. De roper bare på meg om de trenger hjelp fordi om han er der. Han kan plutselig legge seg på sofaen og se på TV fordi om det er noe som skal gjøres. Barna er veldig selvstendige. Lite krangling og flinke å leke med hverandre. Men da får jeg gjerne å rydder. 3 uker igjen til termin. Han spør ikke hvordan jeg har det. Vet ikke jeg. Har ikke sett han på denne måten. Når jeg skriver nå så føler jeg meg dum som har latt meg bli behandlet på denne måten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...