Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #51 Skrevet 10. august 2016 Jeg ville ikke ha fått et barn til. Barn er utrolig energikrevende og man får ikke tid til sine egne ting eller seg selv på 7-8 år etter fødsel. I tillegg blir kroppen stygg og feit og det er tungt å gå gravid. Å være mamma er en skikkelig utakknemlig jobb. Man gjør sitt aller beste for de man elsker og får vel ikke særlig mye igjen for det. Jeg elsker mine barn men ser realistisk på det. Vil ikke ha flere enn de to jeg har. Anonymous poster hash: c3932...a34 Ååååå, kjære vene. På tide med hjelp? Jeg opplever ikke mammarollen slik du beskriver den, men folk er jo forskjellig😉😎 Anonymous poster hash: aaa3f...25a
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #52 Skrevet 10. august 2016 Jeg er enig med deg. Det er nesten så jeg fraråder folk å få barn. Anonymous poster hash: 10bba...701 Jeg gjør faktisk det! Har mange yngre kolleger som spør meg, og spør tilbake "er du glad i å gjenta deg selv? Er du avhengig av alenetid? Synes du rutiner og gjentakelse er fint? Hvis ja, nei og ja, kjør på!" Anonymous poster hash: 9ab09...e85
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #53 Skrevet 10. august 2016 Oi... Bare oi uansett hvor stressa, sliten, sint og bekymra jeg kan bli over ungene mine ville jeg aldri bytta de ut!! Tanken slår meg av og til hvorfor jeg valgte å få dem såpass tidlig i livet, men så innser jeg at de er livet mitt og jeg ikke kan forestille meg et liv uten dem. Fatter ikke folk kan kalle barna sine "kryp" Til HI: vil du ikke få barn, så dump han.. Noe annet er følelsesløst og kaldt. Du bør ikke kaste vekk syv nye år vekk av livet hans for så å velge å forbli etbarnsmor. Dette burde dere blitt enig om for lenge siden! Og fødselsdepresjon? Ungen din er stor, det er ingenting som tilsier du MÅ få det igjen. Merkelig folk tror fødsler og barseltid må bli slik det var med de eldre barna.. Anonymous poster hash: ec3df...1fc
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #54 Skrevet 10. august 2016 Det var absolutt ikke det du skriver her du skrev i sted.... da skrev du: "Jo, en gravid kropp kan være bælfeit, hvordan i helvete kan du påstå noe annet." Om du mente noe annet - som f.eks. det du skrev her, da burde du skrevet det med det samme. Hva har forresten dette med HIs dilemma å gjøre? Kan du ikke starte en tråd hvor du får ut din frustrasjon over "bælfeite" gravide og andre som ikke tar ansvar for egen helse? Det er nemlig lite relevant for His problemstilling. Og en annen ting - det kan hende du blir tatt mer seriøst om du slutter å banne og bruker et bedre språk som bedre uttrykker hva du faktisk mener. Anonymous poster hash: 89307...7c3 Ja, jeg skrev at en gravid kropp KAN være bælfeit. Alstå kan det skje. Med noen. Som eter og eter og eter. KAN. Anonymous poster hash: 10bba...701
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #55 Skrevet 10. august 2016 Ja, jeg skrev at en gravid kropp KAN være bælfeit. Alstå kan det skje. Med noen. Som eter og eter og eter. KAN. Anonymous poster hash: 10bba...701 Du skrev: "Jo, en gravid kropp kan være bælfeit, hvordan i helvete kan du påstå noe annet." Men det du da sier du mener er at en overvektig person også vil være en overvektig gravid? Det er jo ikke noen bombe.... Hvorfor det behovet for å banne for å si noe slikt? Er du bare ute etter å provosere? Og igjen, hva har dette med His situasjon å gjøre siden du følte du måtte banne for å få frem poenget ditt? Du følte vel at det var viktig, vil jeg tro? Anonymous poster hash: 89307...7c3
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #56 Skrevet 10. august 2016 Jeg ville ikke ha fått et barn til. Barn er utrolig energikrevende og man får ikke tid til sine egne ting eller seg selv på 7-8 år etter fødsel. I tillegg blir kroppen stygg og feit og det er tungt å gå gravid. Å være mamma er en skikkelig utakknemlig jobb. Man gjør sitt aller beste for de man elsker og får vel ikke særlig mye igjen for det. Jeg elsker mine barn men ser realistisk på det. Vil ikke ha flere enn de to jeg har. Anonymous poster hash: c3932...a34 Virker ikke på meg at du gjør ditt aller beste,siden du ikke får noe igjen for det 😉 Anonymous poster hash: 2e5d9...ee7
Anonym bruker Skrevet 10. august 2016 #57 Skrevet 10. august 2016 Jeg ville ikke ha fått et barn til. Barn er utrolig energikrevende og man får ikke tid til sine egne ting eller seg selv på 7-8 år etter fødsel. I tillegg blir kroppen stygg og feit og det er tungt å gå gravid. Å være mamma er en skikkelig utakknemlig jobb. Man gjør sitt aller beste for de man elsker og får vel ikke særlig mye igjen for det. Jeg elsker mine barn men ser realistisk på det. Vil ikke ha flere enn de to jeg har. Anonymous poster hash: c3932...a34 Virker ikke på meg at du gjør ditt aller beste,siden du ikke får noe igjen for det 😉 Anonymous poster hash: 2e5d9...ee7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå