Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #51 Skrevet 8. august 2016 Igjen: Mors versjon. Vi vet ingenting om hvordan mor har oppdratt barnet, hvilken respons datteren tidligere har fått og hvordan mor oppfører seg mot datteren. Anonymous poster hash: a3925...6bf Nei, jøsses. Vi må anta at hele innlegget er masse løgn bare for å få sympati. Vet du hva, sånne argumenter blir for dumt. Hun eksploderte fordi begeret var fullt. Hun har ingen grunn til å æresskjelle datteren overfor oss og lyve på henne en fæl atferd. Anonymous poster hash: cdbcb...444
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #52 Skrevet 8. august 2016 Nei, jøsses. Vi må anta at hele innlegget er masse løgn bare for å få sympati. Vet du hva, sånne argumenter blir for dumt. Hun eksploderte fordi begeret var fullt. Hun har ingen grunn til å æresskjelle datteren overfor oss og lyve på henne en fæl atferd. Anonymous poster hash: cdbcb...444 Jeg sier ikke at mor lyver, men at hennes oppfatning kanskje ikke er den samme som datterens oppfatning. Anonymous poster hash: a3925...6bf
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #53 Skrevet 8. august 2016 Jeg sier ikke at mor lyver, men at hennes oppfatning kanskje ikke er den samme som datterens oppfatning. Anonymous poster hash: a3925...6bf Selvfølgelig er ikke datterens versjon lik moren, hun er tenåring! I hennes versjon er hun uskyldig og moren har alltid hatet henne og ikke får hun ny mobil og ingen forstår henne eller har opplevd det hun opplever og så har hun en kvise og dagen er ødelagt og så har hun aldri gjort noe galt og bla bla bla Anonymous poster hash: 1f327...019
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #54 Skrevet 8. august 2016 Selvfølgelig er ikke datterens versjon lik moren, hun er tenåring! I hennes versjon er hun uskyldig og moren har alltid hatet henne og ikke får hun ny mobil og ingen forstår henne eller har opplevd det hun opplever og så har hun en kvise og dagen er ødelagt og så har hun aldri gjort noe galt og bla bla bla Anonymous poster hash: 1f327...019 Wow! Anonymous poster hash: a3925...6bf
Anonym bruker Skrevet 8. august 2016 #55 Skrevet 8. august 2016 Hi her. Har snakket med dattere min i dag. Så vi har ordnet opp. Innlegget var ikke skrevet for å få noe form for sympati, men å få ut litt frustrasjon fra min side. For orden skyld så ba jeg ikke henne til å dra til helvete ut av huset, men var ho pakke ferdig å dra til pappan sin i går i stedet for i dag. Men da jeg skrev i går var jeg frustrert, lei meg, sint og veldig veldig dårlig samvittighet for at jeg hadde bedt henne å dra i går i stedet for i dag. Anonymous poster hash: bdd86...32b
Hjertefru Skrevet 8. august 2016 #56 Skrevet 8. august 2016 Hi, jeg forstår både deg og datra di. Det er ikke bra for en 17-åring å gå hjemme uvirksom en hel sommer.Man blir både lei og tiltaksløs. Hun burde hatt sommerjobb! Det gjorde underverker for min datter. Har litt med egenverd å gjøre også. Har vært gjennom samme fase som du, og hadde sikkert kasta ho ut jeg også, hvis jeg bare hadde et sted å kaste henne ut til. Du reagerte menneskelig, og det tar hun ikke skade av å oppleve. Det blir bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå