Gå til innhold

Mannen på guttetur


Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er i utlandet, og ringte hjem nå, gråtende og helt fortvila. Han hadde blitt ganske full igår og kjøpt en lapdance, og deretter en til med "special treatment", hvor han da hadde tatt litt på dama, putta fingrene innunder trusa og deretter skikka på fingrene sine.. Herlig.. Bare en gang, men nå er han livredd for å ha fått kjønnssykdom, i tillegg til å være livredd for å bli kasta på hue og røva ut hjemmefra.

Må si jeg er overraska over hvor rolig jeg greide å forholde meg til det han sa.. Synes det er ekkelt, så det kommer vel en reaksjon senere. Flere som har vært borti at mannen har gjort noe lignende? Hvordan reagerte dere?

 

Anonymous poster hash: 1af9e...945

HI

 

Skjønner dette er vanskelig. Mange her sier :kast han ut! Du er naiv osv.

 

Jeg unnskylder ikke mannen din.overhodet ikke. Men vi er bare mennesker. Han ringte hjem og grein.Hadde han ikke brydd seg,så hadde han ikke sagt noe. Vet det høres sprøtt ut nå. Men kanskje det er en vekker.. at nå som dere står ved et veiskille,virkelig føler på hvor mye dere betyr for hverandre.

 

Sånn var det litt her. Jeg hadde opplevd noe veldig traumatisk,og jeg valgte å snakke med en ex om det,enn kjæresten min.Jeg ville ikke belaste kjæresten mer enn nødvendig med det,så jeg fikk snakka om det vanskelige på meld,møttes aldri. Det ble oppdaga.Og det ble nesten slutt. Jeg trodde jeg skulle dø av kjærlighetssorg. Heldighvis ble vi sammen igjen etter 3 uker.vært gift i 10 år etter dette og har 2 barn. Jeg er et allright menneske,selvom jeg gjorde en feil.

 

Så det er kanskje mannen din også? Det er det jo bare du som vet ❤

 

 

Anonymous poster hash: 5099a...087

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI

 

Skjønner dette er vanskelig. Mange her sier :kast han ut! Du er naiv osv.

 

Jeg unnskylder ikke mannen din.overhodet ikke. Men vi er bare mennesker. Han ringte hjem og grein.Hadde han ikke brydd seg,så hadde han ikke sagt noe. Vet det høres sprøtt ut nå. Men kanskje det er en vekker.. at nå som dere står ved et veiskille,virkelig føler på hvor mye dere betyr for hverandre.

 

Sånn var det litt her. Jeg hadde opplevd noe veldig traumatisk,og jeg valgte å snakke med en ex om det,enn kjæresten min.Jeg ville ikke belaste kjæresten mer enn nødvendig med det,så jeg fikk snakka om det vanskelige på meld,møttes aldri. Det ble oppdaga.Og det ble nesten slutt. Jeg trodde jeg skulle dø av kjærlighetssorg. Heldighvis ble vi sammen igjen etter 3 uker.vært gift i 10 år etter dette og har 2 barn. Jeg er et allright menneske,selvom jeg gjorde en feil.

 

Så det er kanskje mannen din også? Det er det jo bare du som vet ❤

 

 

Anonymous poster hash: 5099a...087

Du, nå begynte jeg å gråte igjen.. Det er nok veldig sant det du skriver. Gleder meg til han kommer hjem så vi får prata skikkelig.

Godt å høre at det ordna seg for dere og at livet smiler!😊 Takk for gode ord ❤️

 

Anonymous poster hash: 1af9e...945

Skrevet

Hadde det vært min mann skulle han ihvertfall fått erfare at han:

1. Ikke hadde fått seg noe her hjemme før alle tester var tatt.

2. Gutteturer er et avsluttet kapittel så lenge han bor hos meg.

 

Hadde han fortsatt vært innstilt på tilgivelse og på å forbli hos meg, så kunne vi tatt en prat.

 

Anonymous poster hash: 1ce87...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...