Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #1 Skrevet 5. august 2016 Han er i utlandet, og ringte hjem nå, gråtende og helt fortvila. Han hadde blitt ganske full igår og kjøpt en lapdance, og deretter en til med "special treatment", hvor han da hadde tatt litt på dama, putta fingrene innunder trusa og deretter skikka på fingrene sine.. Herlig.. Bare en gang, men nå er han livredd for å ha fått kjønnssykdom, i tillegg til å være livredd for å bli kasta på hue og røva ut hjemmefra. Må si jeg er overraska over hvor rolig jeg greide å forholde meg til det han sa.. Synes det er ekkelt, så det kommer vel en reaksjon senere. Flere som har vært borti at mannen har gjort noe lignende? Hvordan reagerte dere? Anonymous poster hash: 1af9e...945
Ylva og Mathilde Skrevet 5. august 2016 #2 Skrevet 5. august 2016 Nei, ikke vært borti, og hadde aldri bodd sammen med en mann som i det hele tatt vurderte å gå inn på en strippeklubb. La oss håpe hun ikke var et mindreårig traffickingoffer! For en gjeng med lavpannede, infantile idioter han og kompisene er, æsj! Æsj, æsj, æsj, æsj, æsj, for noen drittmenn! (Ang sykdom, uhyre usannsynlig at han har fått noe)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #3 Skrevet 5. august 2016 Nei. Og hadde mannen gjort noe slik hadde jeg kastet han ut. Å være bidragsyter til å holde liv i denne industrien strider mot ALLE mine prinsipper. Forøvrig høres mannen din ut som en skikkelig kylling. Bare det er god nok grunn til å ikke elske han. Grine for slikt? Hvor gammel er han? Anonymous poster hash: 2185c...9ff
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #4 Skrevet 5. august 2016 Hvor er de? Er du sikker på at det er alt han gjorde? Anonymous poster hash: 356ed...512
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #5 Skrevet 5. august 2016 Det kom akkurat de svarene jeg forventa gitt. Jeg er helt enig i at det er helt idiotisk, og at det å støtte en sånn bransje er forkastelig. Det at han griner er vel en helt normal reaksjon når man har gjort noe man virkelig angrer på, og er redd for konsekvensene av det. Jeg forsvarer ikke det han har gjort, tvert imot, men samtidig er det snakk om et familieliv, og jeg tenker at han kunne gjort ting som er verre også. Jeg kan selvfølgelig ikke være sikker på at han ikke gjorde noe mer, men velger foreløpig å tro han på det, så får jeg ta et grundigere avhør når han kommer hjem. Uansett, takk for innspill! Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #6 Skrevet 5. august 2016 Beklager, men jeg tror faktisk ikke på den historien hans! Jeg tror han har gått mye lenger. Han kommer med en rar historie for å forklare at han på en søkt måte kan ha fått en kjønnssykdom.... for å sikre seg hvis den ubeskyttede sexen skal ha gitt ham noe. Her har mannen gjort flere alvorlige feil.... Strippeklubb Kjøpt lapdance Kjøpt "special treatment" Han valgte selv å kjøpe først én lapdance. Når det ble for lite så kjøpte han en til... med ekstraservice. Denne mannen hadde jeg mistet respekten for, og jeg hadde fått fullstendig avsmak for ham seksuelt. Fordi han helt tydelig har problemer med respekt for kvinner, at han rangerer kvinner i de han kan være i forhold med eller venn med, eller de kvinnene som han kan utnytte og kjøpe som han vil. Anonymous poster hash: b0b43...715
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #7 Skrevet 5. august 2016 Har aldri opplevd det, men har noen tanker likevel... Strippeklubb, lapdance osv bryr meg nada. Faktisk har jeg foreslått dette for mannen min flere ganger, å gå sammen altså, men han nekter. At han hadde gjort det uten meg hadde jeg kanskje reagert litt på Iom at han ikke vil gjøre det sammen med meg, men i bunn og grunn har jeg ingenting imot det. Men om han hadde betalt for en "special treatment"... Stikki fingeren inn og så sleika på den... Nei, jeg tror ikke jeg hadde blitt spes. Happy. Jeg hadde også bekymret meg for kjønnssykdommer. I tillegg hadde jeg blitt sint for unødvendig pengebruk da økonomien vår er stram nok som den er fra før av. Jeg hadde nok sagt ifra om at dette ikke var ok, men jeg hadde ikke gått fra ham. Dette er jo likevel opp til deg og hvor ille du føler deg trampet på, hva du aksepterer og ikke minst hva dere har pratet om vedr sex/utroskap osv tidligere. Er forholdet deres godt ellers tenker jeg at dere burde prate om dette og slå en strek over det. Har han derimot lignende historier i bagasjen eller på andre måter ikke respekterer deg, er det en annen sak. Uansett; vær i det minste glad for at han fortalte deg dette, dette kunne han lett ha holdt skjult for deg. Anonymous poster hash: 84cd4...be7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #8 Skrevet 5. august 2016 Det kom akkurat de svarene jeg forventa gitt. Jeg er helt enig i at det er helt idiotisk, og at det å støtte en sånn bransje er forkastelig. Det at han griner er vel en helt normal reaksjon når man har gjort noe man virkelig angrer på, og er redd for konsekvensene av det. Jeg forsvarer ikke det han har gjort, tvert imot, men samtidig er det snakk om et familieliv, og jeg tenker at han kunne gjort ting som er verre også. Jeg kan selvfølgelig ikke være sikker på at han ikke gjorde noe mer, men velger foreløpig å tro han på det, så får jeg ta et grundigere avhør når han kommer hjem. Uansett, takk for innspill! Anonymous poster hash: 1af9e...945 Enig i at man ikke splitter en familie så lett. Samtidig, dersom du finner ut at du ikke kan leve med dette, må du være helt klar over at det er han som har ødelagt familien med handlingene sine, ikke du for at du ikke klarer å leve med ham mer. Dersom du klarer å tilgi og vil fortsette forholdet ville jeg krevd tester, uansett om han gikk lenger enn han sier eller ikke. Dersom de er i Thailand f.eks. er 10% av befolkningen hiv-smittet, og dette er selvfølgelig ikke jevnt fordelt. Veldig mange prostituerte er smittet. Mange andre sykdommer florerer også blant prostituerte, uansett hvilket land de jobber i. Anonymous poster hash: 356ed...512
Marriet Skrevet 5. august 2016 #9 Skrevet 5. august 2016 (endret) Herregud... hadde mannen min gjort noe sånt så håper jeg hvert fall han hadde hatt vett til å holde kjeft om det. Noe så idiotisk og vulgært! Æsj Endret 5. august 2016 av Marriet
*Miss Marple* Skrevet 5. august 2016 #10 Skrevet 5. august 2016 Jeg hadde slitt med å leve med en som syns det er greit å kjøpe mennesker.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #11 Skrevet 5. august 2016 Beklager, men jeg tror faktisk ikke på den historien hans! Jeg tror han har gått mye lenger. Han kommer med en rar historie for å forklare at han på en søkt måte kan ha fått en kjønnssykdom.... for å sikre seg hvis den ubeskyttede sexen skal ha gitt ham noe. Her har mannen gjort flere alvorlige feil....StrippeklubbKjøpt lapdanceKjøpt "special treatment" Han valgte selv å kjøpe først én lapdance. Når det ble for lite så kjøpte han en til... med ekstraservice. Denne mannen hadde jeg mistet respekten for, og jeg hadde fått fullstendig avsmak for ham seksuelt. Fordi han helt tydelig har problemer med respekt for kvinner, at han rangerer kvinner i de han kan være i forhold med eller venn med, eller de kvinnene som han kan utnytte og kjøpe som han vil. Anonymous poster hash: b0b43...715 Enig. Han finner på en historie for å dekke over at han kan ha fått en kjønnsykdom. Noe som er ekkelt, patetisk osv men likevel noe han tror at du kan tilgi han for og komme over relativt raskt. Anonymous poster hash: 11e2f...e5e
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #12 Skrevet 5. august 2016 Hadde mannen min gått på strippeklubb med kompisene hadde jeg blitt flau på hans vegne og garantert erta han for det i lange tider. Hadde han kjøpt seg en lapdance i fylla hadde jeg nok også blitt flau og erta ham, samt lurt litt på hvor full han egentlig hadde vært. Hadde han fått en "special treatment" hadde jeg ikke syntes det var greit, og hadde nok tatt et ord eller to med ham om menneskeverd og respekt, men ellers synes jeg faktisk ikke det er noe å ta så voldsomt på vei for. Ærlig talt. Anonymous poster hash: 8e6de...cf7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #13 Skrevet 5. august 2016 Ja, jeg kjenner jo på at han kanskje har gått lenger, men samtidig kjenner jeg han såpass godt at forklaringen hans og måten han fortalte på hørtes troverdig ut. Vi har et godt forhold og han har aldri gjort noe sånn før. Vi har små barn og er dermed i en litt "kritisk" fase i forholdet hvor det er lite søvn, sex og kos dessverre. Nei, det blir litt tøffe dager framover til han kommer hjem. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt kvalm, men det tror jeg jammen han er også. Han var helt sikker på at han ikke fikk komme hjem igjen, men han skal iallefall få komme hjem så vi får snakka sammen. Han vurderte å stikke til lege idag på den plassen de er på da han var redd for sykdommer til og med.. Hadde faktisk ikke trodd at han kom til å gjøre noe sånn.. Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #14 Skrevet 5. august 2016 Ja, jeg kjenner jo på at han kanskje har gått lenger, men samtidig kjenner jeg han såpass godt at forklaringen hans og måten han fortalte på hørtes troverdig ut. Vi har et godt forhold og han har aldri gjort noe sånn før. Vi har små barn og er dermed i en litt "kritisk" fase i forholdet hvor det er lite søvn, sex og kos dessverre. Nei, det blir litt tøffe dager framover til han kommer hjem. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt kvalm, men det tror jeg jammen han er også. Han var helt sikker på at han ikke fikk komme hjem igjen, men han skal iallefall få komme hjem så vi får snakka sammen. Han vurderte å stikke til lege idag på den plassen de er på da han var redd for sykdommer til og med.. Hadde faktisk ikke trodd at han kom til å gjøre noe sånn.. Anonymous poster hash: 1af9e...945 Du virker naiv. Du er kvalm, men det er greit for det er jo han også? Forskjellen her er jo at han BØR være kvalm! Han bør skamme seg så langt inni sjela som mulig. Men du! Du er uskyldig du, du burde vært skånet for det her i utgangdpunktet. Han burde aldri ha gjort det! Slutt å unnskylde han. Hvis ikke er du ikke det spøtt bedre enn han. Anonymous poster hash: 17aab...56a
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #15 Skrevet 5. august 2016 Du virker naiv. Du er kvalm, men det er greit for det er jo han også? Forskjellen her er jo at han BØR være kvalm! Han bør skamme seg så langt inni sjela som mulig. Men du! Du er uskyldig du, du burde vært skånet for det her i utgangdpunktet. Han burde aldri ha gjort det! Slutt å unnskylde han. Hvis ikke er du ikke det spøtt bedre enn han. Anonymous poster hash: 17aab...56a Jeg forsvarer han absolutt ikke, og som jeg skriver tidligere synes jeg dette er helt forkastelig. Jeg ser også at jeg kan virke naiv, men ingenting er avgjort mtp hva som skjer med oss. Dette er helt og holdent hans feil, og jeg må få tid på meg til å tenke gjennom hva jeg egentlig vil framover. Foreløpig er det såpass ferskt at jeg veksler mellom å tenke at jeg skal kaste han ut og at han skal få bli.. Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #16 Skrevet 5. august 2016 Ja, jeg kjenner jo på at han kanskje har gått lenger, men samtidig kjenner jeg han såpass godt at forklaringen hans og måten han fortalte på hørtes troverdig ut. Vi har et godt forhold og han har aldri gjort noe sånn før. Vi har små barn og er dermed i en litt "kritisk" fase i forholdet hvor det er lite søvn, sex og kos dessverre. Nei, det blir litt tøffe dager framover til han kommer hjem. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt kvalm, men det tror jeg jammen han er også. Han var helt sikker på at han ikke fikk komme hjem igjen, men han skal iallefall få komme hjem så vi får snakka sammen. Han vurderte å stikke til lege idag på den plassen de er på da han var redd for sykdommer til og med.. Hadde faktisk ikke trodd at han kom til å gjøre noe sånn.. Anonymous poster hash: 1af9e...945 Ikke si noe om dette til ham.... la ham gå til en lege om han vil det. Og hør hva han sier om det. Fakta er at han må vente en uke etter sex før han tester seg for bl.a. klamydia, mykoplasma og gonore. Hepatitt, Hiv og syfilis må han vente 8-12 uker før han tester seg. http://sexogsamfunn.no/klinikk-og-tilbud/kjopt-sex/sporsmal/ http://www.ung.no/kjonnssykdommer/1921_Kan_du_ha_en_kj%C3%B8nnssykdom.html Klamydia - kan testes etter en uke. Testes det tidligere er ikke negativt svar nødvendigvis et tegn på at man ikke er smittet og test må gjentas etter en-to uker. Mycoplasma - kan testes tidligst 7-14 dager etter man er utsatt for smitte. Gonore - kan testes tidligst 7 dager etter. Hiv - en hurtigtest kan gi noenlunde sikkert svar tre uker etter smitterisiko. Helst sikkert resultat kan ikke gis før test tatt etter 12 uker. Hepatitt B - blodprøveresultatene er ikke sikre før minst 6 måneder etter man er utsatt for smitterisiko. Kjønnsvorter - kan kun påvises når de er synlige eller ved vevsprøver. Herpes - påvises ved prøver av såret når det bryter ut. Syfilis - kan påvises på blodprøver 1-13 uker etter smitterisiko. Så har du selvfølgelig andre seksuelt overførbare infeksjoner som skabb, flatlus og trichomonas vaginalis Om han kommer hjem og sier at han har vært hos lege og blitt erklært frisk så vet du at han lyver. Er du klar for enda mer tørke på det intime og seksuelle området? Anonymous poster hash: b0b43...715
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #17 Skrevet 5. august 2016 Så lenge han ikke har gjort mer, ville jeg gjort mitt beste for å legge det bak meg. Hvis dere har et bra forhold ellers. Men han må virkelig innse at han har oppført seg idiotisk og at det er uakseptabelt og at hvis noe lignende skjer igjen er det ingen nåde. Ville hørt med en kompis om de tror det har skjedd mer.. Anonymous poster hash: eb503...8cc
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #18 Skrevet 5. august 2016 Ikke si noe om dette til ham.... la ham gå til en lege om han vil det. Og hør hva han sier om det. Fakta er at han må vente en uke etter sex før han tester seg for bl.a. klamydia, mykoplasma og gonore. Hepatitt, Hiv og syfilis må han vente 8-12 uker før han tester seg. http://sexogsamfunn.no/klinikk-og-tilbud/kjopt-sex/sporsmal/ http://www.ung.no/kjonnssykdommer/1921_Kan_du_ha_en_kj%C3%B8nnssykdom.html Klamydia - kan testes etter en uke. Testes det tidligere er ikke negativt svar nødvendigvis et tegn på at man ikke er smittet og test må gjentas etter en-to uker. Mycoplasma - kan testes tidligst 7-14 dager etter man er utsatt for smitte. Gonore - kan testes tidligst 7 dager etter. Hiv - en hurtigtest kan gi noenlunde sikkert svar tre uker etter smitterisiko. Helst sikkert resultat kan ikke gis før test tatt etter 12 uker. Hepatitt B - blodprøveresultatene er ikke sikre før minst 6 måneder etter man er utsatt for smitterisiko. Kjønnsvorter - kan kun påvises når de er synlige eller ved vevsprøver. Herpes - påvises ved prøver av såret når det bryter ut. Syfilis - kan påvises på blodprøver 1-13 uker etter smitterisiko. Så har du selvfølgelig andre seksuelt overførbare infeksjoner som skabb, flatlus og trichomonas vaginalis Om han kommer hjem og sier at han har vært hos lege og blitt erklært frisk så vet du at han lyver. Er du klar for enda mer tørke på det intime og seksuelle området? Anonymous poster hash: b0b43...715 Takk for svar! Han har ikke vært hos legen foreløpig, så han kommer nok til å bestille time hjemme når han kommer hjem. Kan vel trygt si at jeg ble mer kvalm nå, og ikke spesielt lysten på å kysse han når han kommer inn døra... Eller noe mer intimt.. Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #19 Skrevet 5. august 2016 Så lenge han ikke har gjort mer, ville jeg gjort mitt beste for å legge det bak meg. Hvis dere har et bra forhold ellers. Men han må virkelig innse at han har oppført seg idiotisk og at det er uakseptabelt og at hvis noe lignende skjer igjen er det ingen nåde. Ville hørt med en kompis om de tror det har skjedd mer.. Anonymous poster hash: eb503...8cc Ja, du tenker som jeg i hovedsak gjør. Vi har det egentlig veldig bra sammen, men det er klart at lite søvn gjør noe med et daglig forhold. Og jeg er ganske sikker på at han skjønner at det han har gjort er helt uakseptabelt, det hørtes sånn ut på han da jeg snakka med han iallefall. Men det er klart, jeg kommer til å spørre han ut mer når han kommer hjem. Takk for svar! Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #20 Skrevet 5. august 2016 Takk for svar! Han har ikke vært hos legen foreløpig, så han kommer nok til å bestille time hjemme når han kommer hjem. Kan vel trygt si at jeg ble mer kvalm nå, og ikke spesielt lysten på å kysse han når han kommer inn døra... Eller noe mer intimt.. Anonymous poster hash: 1af9e...945 Den han har gjort seksuelle handlinger med (uansett hvor langt det strakk seg) er også i en høyrisikogruppe for seksuelt overførbare sykdommer, så risikoen er langt høyere enn om han hadde gjort det med en tilfeldig dame på byen her hjemme. Ofte blir dessverre det sett på som mer alvorlig enn det å ha seksuell omgang med "proffe" i utlandet - og det sier mye om kvinnesynet til både menn og kvinner. Anonymous poster hash: b0b43...715
Luksusdyret Skrevet 5. august 2016 #21 Skrevet 5. august 2016 Takk for svar! Han har ikke vært hos legen foreløpig, så han kommer nok til å bestille time hjemme når han kommer hjem. Kan vel trygt si at jeg ble mer kvalm nå, og ikke spesielt lysten på å kysse han når han kommer inn døra... Eller noe mer intimt.. Anonymous poster hash: 1af9e...945 Ikke har sex med ham før han har blitt testet negativt for HIV. Jeg hadde kastet mannen ut. Noe så kvalmt.
Luksusdyret Skrevet 5. august 2016 #22 Skrevet 5. august 2016 Hadde mannen min gått på strippeklubb med kompisene hadde jeg blitt flau på hans vegne og garantert erta han for det i lange tider. Hadde han kjøpt seg en lapdance i fylla hadde jeg nok også blitt flau og erta ham, samt lurt litt på hvor full han egentlig hadde vært. Hadde han fått en "special treatment" hadde jeg ikke syntes det var greit, og hadde nok tatt et ord eller to med ham om menneskeverd og respekt, men ellers synes jeg faktisk ikke det er noe å ta så voldsomt på vei for. Ærlig talt. Anonymous poster hash: 8e6de...cf7 Så din mann hadde syntes det var greit at du tok på en naken mann og runket han litt? For så å slikke på fingrene? Eller gjelder det kun den ene veien? Ikke noe rart mange er utro hvis de får grønt lys fra dama.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #23 Skrevet 5. august 2016 Så din mann hadde syntes det var greit at du tok på en naken mann og runket han litt? For så å slikke på fingrene? Eller gjelder det kun den ene veien? Ikke noe rart mange er utro hvis de får grønt lys fra dama. Det står da virkelig i k k e greit. Men skilsmissegrunn? Neppe. Anonymous poster hash: 8e6de...cf7
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #24 Skrevet 5. august 2016 Kjønnssykdom? Rett meg om jeg tar feil. Men man kan da ikke få alle typer kjønnssykdommer ved kun å slikke på en fing som har vært borti en fi**e. Hadde slitt litt med han der for å si det slik. Tror som de andre her at han sier dette for det er ikke "så galt" som å ha hatt seg med ei hore feks. Anonymous poster hash: 9fd6f...04d
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #25 Skrevet 5. august 2016 Hvorfor sitter han ikke på flyet hjem? Ekle mannen din. Anonymous poster hash: d73aa...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå