Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #26 Skrevet 5. august 2016 Kjønnssykdom? Rett meg om jeg tar feil. Men man kan da ikke få alle typer kjønnssykdommer ved kun å slikke på en fing som har vært borti en fi**e. Hadde slitt litt med han der for å si det slik. Tror som de andre her at han sier dette for det er ikke "så galt" som å ha hatt seg med ei hore feks. Anonymous poster hash: 9fd6f...04d Problemet er at man ikke kan stole på at mannen "bare" har gjort det han innrømmer å ha gjort. Derfor bør alt sjekkes. Og Hi bør selvfølgelig få se prøvesvarene! Anonymous poster hash: b0b43...715
Luksusdyret Skrevet 5. august 2016 #27 Skrevet 5. august 2016 Hvorfor sitter han ikke på flyet hjem? Ekle mannen din. Anonymous poster hash: d73aa...12b DET synes jeg også er rart. Han har driti seg ut max, men velger å fortsette gutteturen med kompiser som går på strippeklubber? En mann som virkelig angrer drar hjem sporenstreks og ordner opp, ikke fortsetter å feste med horebukkene!
Luksusdyret Skrevet 5. august 2016 #28 Skrevet 5. august 2016 Det står da virkelig i k k e greit. Men skilsmissegrunn? Neppe. Anonymous poster hash: 8e6de...cf7 Det står at det ærlig talt ikke er noe å ta på veg for, altså at det er greit. Mulig vi har forskjellig forståelse av begrepet.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #29 Skrevet 5. august 2016 Huff... syns også det høres litt ut som en halvsannhet.... dessverre. Nå har han jo liksom vært ærlig. Brutt sammen og alt. Han håper du svelger det rått. Da slipper han ha dårlig samvittighet. OM det han har sagt er sant så er det rart han er så redd for kjønnssykdommer. Om fingrene bare har vært litt borti og inn i munnen hans (usj)... Høres jo ut som han har vært borti noe annet også. Men..... Jeg kjenner han jo ikke! Kanskje har han "bare" gjort det han har tilstått og er helt fra seg. Uansett helt uakseptabel oppførsel. Anonymous poster hash: 0097a...ef4
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #30 Skrevet 5. august 2016 kjenner lusa på ganga...selvfølgelig har han gått hele veien..men vil oppfattes som snill ved å ringe å forklare en halvsannhet med angsten for å bli ferska ved at du finner det ut eller evt få en kjønnsykdom. Jeg hadde aldri i verden latt denne mannen nærme seg noe mer. hadde fått hele mannen opp i halsen... æsj!motbydelig! Anonymous poster hash: 676a4...e1f
the amazing spidermamma Skrevet 5. august 2016 #31 Skrevet 5. august 2016 Brrr. Jeg tror jeg hadde hatt problemer med å hatt noe intimt samliv med denne fyren. Joda, folk kan gjøre feil og angre til de blir blå, men - nei, æsj!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #32 Skrevet 5. august 2016 Jeg har svart deg tidligere i tråden, Hi. Bl.a. lagt ut link til hvor tidlig man kan teste seg for seksuelt overførbare infeksjoner. Uansett hva mannen din har gjort og hva du bestemmer deg for etterhvert - vil bare sende deg en klem oppi dette, for vil tro dette er veldig vanskelig for deg. <3 Anonymous poster hash: b0b43...715
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #33 Skrevet 5. august 2016 Jeg har svart deg tidligere i tråden, Hi. Bl.a. lagt ut link til hvor tidlig man kan teste seg for seksuelt overførbare infeksjoner. Uansett hva mannen din har gjort og hva du bestemmer deg for etterhvert - vil bare sende deg en klem oppi dette, for vil tro dette er veldig vanskelig for deg. <3 Anonymous poster hash: b0b43...715 Tusen takk ❤️ Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #34 Skrevet 5. august 2016 Ja, det han har gjort er skikkelig ekkelt, og akkurat nå blir jeg kvalm av tanken på å være nær han. Samtidig er jeg sikker på at han forteller sannheten, såpass godt kjenner jeg han. Tiden vil vise hvor dette bringer oss. Det er ingen tvil om at det er en angrende synder, og at han ville hatt dette minst like ugjort som jeg vil. Takk for alle innspill og råd! Anonymous poster hash: 1af9e...945
pifi med tre nurk Skrevet 5. august 2016 #35 Skrevet 5. august 2016 Jeg synes det er utrolig merkelig at mannen ringer deg og forteller hva han har gjort og så FORTSETTER turen! Det tror jeg hadde vært det verste for min del. At han fortsetter å være med de gutta, og at dr mest sannsynlig snakker om dette uten at du får snakket med han. Tenker på deg og håper det ender på den måten du ønsker!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #36 Skrevet 5. august 2016 Jeg vet ikke hvilket verdisyn mannen din har sånn ellers så jeg skal ikke være altfor bastant. Men i utgangspunktet ville ikke jeg vært sammen med en mann som støtter en industri med kjøp og salg av kvinner. Det synes jeg er mye verre enn selve handlingen han angivelig har gjort. I tillegg tenker jeg at det er viktig å ikke være naiv. Det er vel ikke så mange kjønnssykdommer som smitter ved en slik handling, så dette kan jo være en dekkhistorie. Men det får dere finne ut av sammen. Dersom historien hans er sann og han egentlig har et litt bedre verdisyn enn det som fremkommer her mener jeg ikke dette er skilsmissegrunn hvis dere har felles barn. Anonymous poster hash: cc710...bbd
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #37 Skrevet 5. august 2016 Men hvilke kjønnssykdomer kan man egentlig få i munn/hals? Og ved kun å slikke på fingrene? Det er nok ikke så sansynlig Anonymous poster hash: f2d6f...d25
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #38 Skrevet 5. august 2016 Her lukter det pels på knaggen! Anonymous poster hash: ecd95...f38
Anonym bruker Skrevet 5. august 2016 #39 Skrevet 5. august 2016 Men hvilke kjønnssykdomer kan man egentlig få i munn/hals? Og ved kun å slikke på fingrene? Det er nok ikke så sansynlig Anonymous poster hash: f2d6f...d25 Oralsex kan gi de fleste kjønnssykdommer og seksuelt overførbare infeksjoner. http://www.kk.no/livsstil/derfor-b%C3%B8r-du-v%C3%A6re-forsiktig-med-oralsex-33589 Og HI kan ikke være sikker på at mannen bare har gjort det han sier han har gjort, dessverre. Anonymous poster hash: b0b43...715
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #40 Skrevet 6. august 2016 Ja, jeg kjenner jo på at han kanskje har gått lenger, men samtidig kjenner jeg han såpass godt at forklaringen hans og måten han fortalte på hørtes troverdig ut. Vi har et godt forhold og han har aldri gjort noe sånn før. Vi har små barn og er dermed i en litt "kritisk" fase i forholdet hvor det er lite søvn, sex og kos dessverre. Nei, det blir litt tøffe dager framover til han kommer hjem. Akkurat nå kjenner jeg at jeg er litt kvalm, men det tror jeg jammen han er også. Han var helt sikker på at han ikke fikk komme hjem igjen, men han skal iallefall få komme hjem så vi får snakka sammen. Han vurderte å stikke til lege idag på den plassen de er på da han var redd for sykdommer til og med.. Hadde faktisk ikke trodd at han kom til å gjøre noe sånn.. Anonymous poster hash: 1af9e...945 Mulig du kan motivere ham til å få fingeren ut (no pun intended) og pelle seg hjem med en gang? Hvorfor skal du gå og vente...? Dere har en del usnakket nå! Anonymous poster hash: 6541f...4c3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #41 Skrevet 6. august 2016 Det står da virkelig i k k e greit. Men skilsmissegrunn? Neppe. Anonymous poster hash: 8e6de...cf7 Ingen vits i å diskutere dette med henne. Gråsoner finnes ikke og tilgivelse er for pingler, for den eneste referansen hun har er sin egen gærne eksmann i psykobygda der "alle" bidro og hjalp fyren å pule rundt. Anonymous poster hash: 6541f...4c3
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #42 Skrevet 6. august 2016 Vi har forsøkt å få tak i flybilletter til han, men det er ingenting ledig. Kommer uansett hjem i morgen, og det blir ikke mer fest på dem. De er ikke så mange som er på tur heller. Snakket med han sent igår og han sa at han helst ville vært hjemme for å snakke om det. Kompisene er bare oppgitt og synes han har gjort noe dumt. Jeg er en av de som alltid har sagt at jeg kom til å kaste ut mannen om noe sånt skulle skje når jeg har lest lignende tråder her inne, men når man plutselig står i situasjonen selv... Forstår godt at jeg kan virke naiv. Samtidig er jeg sikker på at jeg kjenner mannen best til å vite at han forteller meg sannheten. Og han kunne faktisk valgt å ikke fortelle.. Nå skal jeg bare ta tiden til hjelp for å se hva jeg vil gjøre. Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #43 Skrevet 6. august 2016 Så din mann hadde syntes det var greit at du tok på en naken mann og runket han litt? For så å slikke på fingrene? Eller gjelder det kun den ene veien? Ikke noe rart mange er utro hvis de får grønt lys fra dama. Hun skriver jo at hun ville tatt en prat med han , nevner ikke at synes det er greit Anonymous poster hash: 799e1...894
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #44 Skrevet 6. august 2016 Vi har forsøkt å få tak i flybilletter til han, men det er ingenting ledig. Kommer uansett hjem i morgen, og det blir ikke mer fest på dem. De er ikke så mange som er på tur heller. Snakket med han sent igår og han sa at han helst ville vært hjemme for å snakke om det. Kompisene er bare oppgitt og synes han har gjort noe dumt. Jeg er en av de som alltid har sagt at jeg kom til å kaste ut mannen om noe sånt skulle skje når jeg har lest lignende tråder her inne, men når man plutselig står i situasjonen selv... Forstår godt at jeg kan virke naiv. Samtidig er jeg sikker på at jeg kjenner mannen best til å vite at han forteller meg sannheten. Og han kunne faktisk valgt å ikke fortelle.. Nå skal jeg bare ta tiden til hjelp for å se hva jeg vil gjøre. Anonymous poster hash: 1af9e...945 Kjenner meg igjen kjære deg! Jeg var også en av de som var helt bastant på at mannen hadde blitt kastet ut på sekundet om han var utro, og ikke bare det... Jeg kjente virkelig at jeg mente det. Så var mannen utro,og jeg reagerte helt annerledes enn jeg trodde. Nå er dette fem år siden og vi er fortsatt gift, men det var en lang og hard kamp for å komme dit vi er nå. Det er veldig enkelt å si at man hadde kastet mannen ut når man ikke er i situasjonen selv, og man er da jammen ikke naiv om man velger å holde hodet kaldt og ta en veloverveid avgjørelse. En helt grusom periode av mitt liv som jeg håper jeg aldri vil oppleve igjen, men vi kom oss igjennom det og er nå nærere hverandre enn vi var før dette skjedde. Masse klemmer til deg HI! Og lykke lykke til Anonymous poster hash: 3aea3...773
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #45 Skrevet 6. august 2016 Kjenner meg igjen kjære deg! Jeg var også en av de som var helt bastant på at mannen hadde blitt kastet ut på sekundet om han var utro, og ikke bare det... Jeg kjente virkelig at jeg mente det. Så var mannen utro,og jeg reagerte helt annerledes enn jeg trodde. Nå er dette fem år siden og vi er fortsatt gift, men det var en lang og hard kamp for å komme dit vi er nå. Det er veldig enkelt å si at man hadde kastet mannen ut når man ikke er i situasjonen selv, og man er da jammen ikke naiv om man velger å holde hodet kaldt og ta en veloverveid avgjørelse. En helt grusom periode av mitt liv som jeg håper jeg aldri vil oppleve igjen, men vi kom oss igjennom det og er nå nærere hverandre enn vi var før dette skjedde. Masse klemmer til deg HI! Og lykke lykke til Anonymous poster hash: 3aea3...773 Godt å høre at det har gått så bra med dere! Og takk for gode ord! ❤️ Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #46 Skrevet 6. august 2016 Han prøver seg på en Bill Clinton! 😄 Anonymous poster hash: cc710...bbd
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #47 Skrevet 6. august 2016 Jeg hadde ikke gidda kyssa den mannen som har slikka i seg mussaft fra ei anna dame mens vi var sammen... Tror dette er trolleinnlegg, hi tar for lett på hva han har gjort.... Anonymous poster hash: a9cee...b8b
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #48 Skrevet 6. august 2016 Å gå på strippeklubb er greit for meg. Å få en lapdance er også greit. Utover det hadde jeg nok blitt sint. Anonymous poster hash: 51a86...aa4
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #49 Skrevet 6. august 2016 Jeg hadde ikke gidda kyssa den mannen som har slikka i seg mussaft fra ei anna dame mens vi var sammen... Tror dette er trolleinnlegg, hi tar for lett på hva han har gjort.... Anonymous poster hash: a9cee...b8b Regna med det kom noen som ville si at det er troll, og det skal jeg love deg at jeg skulle ønske det var! Jeg tar ikke lett på dette, har grått når jeg har vært alene og ikke sammen med barna, men har ikke tid/ønsker ikke å sitte og utdype mer her enn jeg har gjort. Hadde du vært i hodet mitt hadde du blitt svimmel, for det er følelser i berg-og dalbane. For jeg tenker som deg skjønner du, at å kysse han nå er ikke fristende i det hele tatt, men det er også så mange andre sider ved et familieliv at jeg ønsker å ta tiden til hjelp. Å si at jeg tar lett på dette blir derfor feil. Anonymous poster hash: 1af9e...945
Anonym bruker Skrevet 6. august 2016 #50 Skrevet 6. august 2016 Ingen vits i å diskutere dette med henne. Gråsoner finnes ikke og tilgivelse er for pingler, for den eneste referansen hun har er sin egen gærne eksmann i psykobygda der "alle" bidro og hjalp fyren å pule rundt. Anonymous poster hash: 6541f...4c3 hæ? Anonymous poster hash: a9cee...b8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå