Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #51 Skrevet 28. juli 2016 Hvordan i all verden er menneskemelk verre enn kumelk..? Anonymous poster hash: 3d231...485
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #52 Skrevet 28. juli 2016 Jeg svarte tidligere her, men jeg kan bare ikke få glemt denne tråden. Det er så ekkelt at jeg kan ikke få sagt det nok! Jobber selv i barnehage, og hadde ikke taklet å gi barn morsmelk. Dette kan du bare ikke forvente av de ansatte. Anonymous poster hash: e3966...929 Fy flate, du er bra sær! Kan du forklare meg forskjellen på å varme en flaske med morsmelk og en flaske med morsmelkerstatning? Jeg ser ærlig talt ikke forskjell. Det er liksom ikke ufyselig guffe vi snakker om. Anonymous poster hash: 2fad0...e30
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #53 Skrevet 28. juli 2016 Du må jo kjenne på melken for å kjenne på temperaturen Anonymous poster hash: 86af7...527 Hørt om termometer?? Anonymous poster hash: 86373...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #54 Skrevet 28. juli 2016 Hvordan i all verden er menneskemelk verre enn kumelk..? Anonymous poster hash: 3d231...485 Fordi det finnes mange sære kjærringer her inne? Anonymous poster hash: 86373...ca1
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #55 Skrevet 28. juli 2016 Fy flate, du er bra sær! Kan du forklare meg forskjellen på å varme en flaske med morsmelk og en flaske med morsmelkerstatning? Jeg ser ærlig talt ikke forskjell. Det er liksom ikke ufyselig guffe vi snakker om. Anonymous poster hash: 2fad0...e30 Sær og sær.. Har nå jobbet 17 år i barnehage, og aldri, aldri aldri, fått denne forespørselen. Så normalt er det hvertfall ikke. Rimelig sikker alle ansatte hadde reagert som meg om noen hadde kommet med mm. Anonymous poster hash: e3966...929
Fru vims Skrevet 28. juli 2016 #56 Skrevet 28. juli 2016 Det er som en annen sa her. Det er så privat og intimt. Blir det samme som å be meg håndtere et uringlass. Eller sædprøve. Blir oppriktig kvalm av tanken. Klarer ikke legge fra meg denne tråden. Jeg er rett og slett rystet til innvollene. Utrolig freidig av foreldre å forvente dette av barnehageansatte. Anonymous poster hash: e3966...929 Dette er maten/drikken til barnet. Ikke urin. Og hvorfor er melken fra puppen til et menneske ekklere enn melken fra puppen til kua?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #57 Skrevet 28. juli 2016 Dette er maten/drikken til barnet. Ikke urin. Og hvorfor er melken fra puppen til et menneske ekklere enn melken fra puppen til kua? Tykke nå det e ligar ekkelt me kumelk rett frå spenen au.. Anonymous poster hash: e3966...929
Fru vims Skrevet 28. juli 2016 #58 Skrevet 28. juli 2016 Tykke nå det e ligar ekkelt me kumelk rett frå spenen au.. Anonymous poster hash: e3966...929 Joda. Men er jo fortsatt fra puppen😉 og ikke en gang fra samme rase som oss. Men fra et annet dyr, og egentlig ment for kalven. Det er jo egentlig verre om man tenker over det.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2016 #59 Skrevet 28. juli 2016 Sær og sær.. Har nå jobbet 17 år i barnehage, og aldri, aldri aldri, fått denne forespørselen. Så normalt er det hvertfall ikke. Rimelig sikker alle ansatte hadde reagert som meg om noen hadde kommet med mm. Anonymous poster hash: e3966...929 Jeg tror kanskje ikke at de fleste hadde reagert som deg. Jeg hadde ikke reagert som deg, men jeg hadde nok hevet et øyenbryn eller to og tenkt om det var nødvendig i barnehagen. Men ikke fordi jeg synes det er noe ekkelt, men fordi jeg har aldri har fått spørsmål om det i løpet av 8 år på småbarnsavdeling med over 40 unger, så jeg hadde nok blitt litt overrasket. Men jeg har fått rarere forespørsler enn det Anonymous poster hash: 55d61...ced
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #60 Skrevet 29. juli 2016 Hahahaha.. jeg må le 😂 Takk til dere som svarte på det jeg spurte om. Og synes det var merkelig med dere som sa at det var ekkelt... Men hva man synes er ekkelt er ikke bare å kontrollere, så det er jo greit. Jeg får høre i barnehagen, tenker jeg. Så håper jeg ikke de vil synes jeg er alt for rar. De tar inn små fra 8 mnd. Så vil tro at det kanskje er andre som og har vært i samme situasjon. Jeg tenker jo at så lenge hun får mm og ikke mme til vanlig, så er det jo rart å gi mme om vi kan gi mm.. Bare håper ikke de som syntes det var enkkelt i denne tråden jobber der... 😜 Hi 😊 Anonymous poster hash: 1a588...47d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #61 Skrevet 29. juli 2016 *ekkelt Anonymous poster hash: 1a588...47d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #62 Skrevet 29. juli 2016 Det syntes jeg hørtes direkte motbydelig ut! Andres morsmelk orker jeg ikke tanken på å forberede. Brekker meg av tanken. En så stor unge kan fint få mme i barnehagen. Anonymous poster hash: e3966...929 Seriøst?? Det er morsmelk liksom... Anonymous poster hash: 301e2...21d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #63 Skrevet 29. juli 2016 Hahahaha.. jeg må le Takk til dere som svarte på det jeg spurte om. Og synes det var merkelig med dere som sa at det var ekkelt... Men hva man synes er ekkelt er ikke bare å kontrollere, så det er jo greit. Jeg får høre i barnehagen, tenker jeg. Så håper jeg ikke de vil synes jeg er alt for rar. De tar inn små fra 8 mnd. Så vil tro at det kanskje er andre som og har vært i samme situasjon. Jeg tenker jo at så lenge hun får mm og ikke mme til vanlig, så er det jo rart å gi mme om vi kan gi mm.. Bare håper ikke de som syntes det var enkkelt i denne tråden jobber der... Hi Anonymous poster hash: 1a588...47d Enig! Lykke til med barnehage start med morsmelk Anonymous poster hash: e8261...1e9
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #64 Skrevet 29. juli 2016 Enig! Lykke til med barnehage start med morsmelk Anonymous poster hash: e8261...1e9 Takk 😊👍 Hi Anonymous poster hash: 1a588...47d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2016 #65 Skrevet 29. juli 2016 Min melk var så hæslig at jeg pakket den inn når den sto i kjøleskapet. Den var tynn som vann og nesten turkis på farge. Også var det et tynnt tynnt lag "snerk" på toppen når den var kald. Helt gyselig! Anonymous poster hash: 209ae...eb7
Mumua Skrevet 29. juli 2016 #66 Skrevet 29. juli 2016 Min melk var så hæslig at jeg pakket den inn når den sto i kjøleskapet. Den var tynn som vann og nesten turkis på farge. Også var det et tynnt tynnt lag "snerk" på toppen når den var kald. Helt gyselig! Anonymous poster hash: 209ae...eb7 Det du har opplevd er noe så fantastisk som helt ordinær morsmelk. Melken ser slik ut hos absolutt alle fra tid til tid og det laget med snerk på toppen er fettet som skiller seg fra melka når temperaturen går ned. At melken blir tynn og grønnlig er veldig vanlig, den er like fantastisk for barnet uansett. Om du sliter med det hadde du nok strøket med av forferdelse om du kikket inn i vårt kjøleskap. Der er det en hylle full av morsmelk. Sikkert 2.5 liter fordelt på mange flasker, midt mellom maten vår.
Minimei00 Skrevet 29. juli 2016 #67 Skrevet 29. juli 2016 Jeg jobber i barnehage, hadde overhode ikke reagert om noen ønsket at jeg skulle varme en flaske morsmelk. Hi spør jo ikke akkurat om de kan smake på melken for å sjekke om den er god, eller amme ungen selv. Seriøst, en del av jobben er å tørke bæsj og tiss også tørr man ikke ta i en flaske mm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå