Gå til innhold

Lager mannen din mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er veldig flink og liker å lage mat, men problemet er at det ikke er nok tid i hverdagen til å slippe han løs på kjøkkenet. Han ønsker gjerne å lage noe spesielt og eksotisk med spesielle ingredienser som man må tråle butikkene etter (og som man bare bruker en teskje av før det blir stående urørt i skapet). I tillegg er han supernøye på å følge oppskriften til punkt og prikke, med vekt og kryddermål og det hele. Så hvis han skal lage middag bruker han så lang tid at vi ikke får mat før langt på kveld.

Hender han slår seg løs i helgene da, og det blir som sagt alltid veldig godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han står for grilling på sommeren og taco og hjemmelaget pizza resten av året.

Ellers er vi begge enig i at min mat smaker mye bedre så vi foretrekker at jeg er kokken ;) og dessuten de få gangene han skal lage middag får jeg alltid servert såkalt "mannfolkmiddag" som jeg kaller det- kjøtt, potet og saus. Hvor er grønnsakene eller salaten?! Takler ikke middag uten noe grønt til.

Anonymous poster hash: 36c8c...db6

Skrevet

Han lager god middag når han først lager mat. Jeg er som regel hjemme først så lager alltid middag. 

Han trenger dessuten tid til å finne oppskrift, utstyr, og alt mulig. Og bruker veldig lang tid, så hvis han skal lage mat ppå hverdagene så blir det middag sånn ca når ungene skal legge seg.... 

Skrevet

Ja, han gjør det av og til. Vi har litt spesielle arbeidstider, jeg også men særlig han. Som oftest er det jeg som er hjemme først men noen ganger er det han og da lager han middag. Helt vanlig hverdagsmat. Ikke søler han mer enn meg, ikke trenger han lenger tid enn meg og godt blir det.

Den største forskjellen er vel at jeg liker å lage mat, men han synes det er litt kjedelig, og derfor har det endt opp som min oppgave. Som han da gjør innimellom.

Skrevet

Han er kokk så ja. Han lager mye mat.

Anonymous poster hash: 67bb6...785

Skrevet

Ja, heldigvis😊👍

Skrevet

Av og til, men det er i hovedsak min jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...