Gå til innhold

Lager mannen din mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på middag og "kosemat", pizza, taco osv.

Anonymous poster hash: c4209...06c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er sønn av en kokk, og det er jeg glad for ;) Han er mye flinkere enn meg på kjøkkenet :P

Skrevet

Ja, han er veldig flink. I hverdagene bytter vi på, men i helger og til besøk/selskaper er det stort sett han som lager mat. Han er spesielt flink til å lage fisk, som jeg ikke mestrer i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 9d680...ee2

Skrevet

Ja nesten hver dag, han er hjemme først. Taco og pizza lager vi sammen. Jeg skal nå ut i permisjon så da 'må' jeg lage:p

Anonymous poster hash: d7ece...f59

Skrevet

Selvsagt.

Anonymous poster hash: b97e8...b97

Skrevet

Ja, han lager mat flere ganger i uka..

Anonymous poster hash: a3834...a48

Skrevet

Mannen her lager all maten

Anonymous poster hash: 0356d...372
Skrevet

JA OG NOEN GANGER GRILLMAT NÅ NÅR DET ER SOMMER.

Anonymous poster hash: bff11...db4
Skrevet

Ja, han lager 90% av hverdagsmaten hos oss.

Skrevet

Ja. Han liker å ha kjøkkentjeneste. Så han lager både mat og baker. Og det passer meg godt. For jeg blir svett på ryggen bare av å lage muffins.

Skrevet

Nei det gjør han ikke.Nå får jeg vel pepper haha jeg lager middag,mens han plukker opp datra vår i barnehagen etter jobb. Jeg burde nok latt han slippe til på kjøkkenet,men det funker hos oss 😊 han griller da 😅

Anonymous poster hash: 8367a...299

Skrevet

Nei. Han kan lage noe, men gjør det ikke.

Skrevet

Ja. Men ikke noe avansert, og ikke sauser o.l. fra bunnen.

Anonymous poster hash: 02336...f58

Skrevet

Han lager all mat (bortsett fra kaker), jeg kan ingenting.

Anonymous poster hash: d564b...44d

Skrevet

Det er han som kan å lage mat her i huset. Jeg har, helt serriøst, fått barna til å gråte på grunn av min grusomme mat.

Skrevet

Han lager middag når han må, men det blir spiselig og ikke mer enn det. Samt at han lander på noen svært kreative kombinasjoner iblant.

Skrevet

Han lager middag når han må, men det blir spiselig og ikke mer enn det. Samt at han lander på noen svært kreative kombinasjoner iblant.

Høres ut som min mann 😄 Det er greit for meg, jeg liker å lage mat. Og han bidrar på mange andre områder.
Skrevet

Vi har avtalt at han vasker klær og jeg lager mat. Winning!

Anonymous poster hash: ab41e...314

Skrevet

Ja, han er veldig glad i å lage mat. Heldigvis for meg, for her er det mer motsatt  :legrine: Ikke alltid da, men har stadig hatt fiskesuppe og tomatsuppe fra bunnen av, og biffmiddag. Taco lager vi sammen når guttungen er i seng  :spise:

Anonymous poster hash: fa7f4...b1c
Skrevet

Ja nesten hver dag, han er hjemme først. Han er flink til å lage noe av det vi har tilgjengelig. Som miss marple sa: noen rare kombinasjoner innimellom.

Taco og pizza lager vi sammen. Jeg skal nå ut i permisjon så da 'må' jeg lage:p

Skrevet

Høres ut som min mann 😄 Det er greit for meg, jeg liker å lage mat. Og han bidrar på mange andre områder.

Her og. Han kan italiensk pizza, indiske kyllingboller, lasagne, ostekake og en mexicansk tomatsuppe. Ellers kan han halvfabrikat og helt konkrete oppskrifter😁

Skrevet

Ja, mannen min handler inn og lager all maten hos oss. Han har gjort det de 14 årene vi har vært sammen. Jeg gjør annet husarbeid i stedet.

Anonymous poster hash: 635f8...2f6

Skrevet

Ja, han står for så og si all matlaging... mye flinkere enn meg, og så liker han det. Jeg synes matlaging bare er pes.

Han lager masse fra bunnen og disker opp med mye godt 😊 (hvis jeg skal lage middag blir det gjerne bokslapskaus eller pølse og potetmos 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...