tante grusom master of law Skrevet 25. juli 2016 #26 Skrevet 25. juli 2016 Her lager han enden mat, særlig etter han fant Trones matblogg. Jeg lager stort sett middag i hverdagene, da jeg er hjemme først. Han handler som regel.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #27 Skrevet 25. juli 2016 Jeg er hjemmeværende og lager all hverdagsmat, han lager mat i helger og høytider. Han lager f.eks julemiddagen og slike ting. Anonymous poster hash: 226fa...660
JessicaM50 Skrevet 25. juli 2016 #28 Skrevet 25. juli 2016 Nei, aldri. Jeg lager all maten og trives svært godt med det, elsker å lage mat. Han lager om jeg ber han, men det vil jeg helst unngå ettersom det ikke blir noe godt! 🙈
LilleVilje Skrevet 25. juli 2016 #29 Skrevet 25. juli 2016 Mannen er kjøkkensjef, perfekt for meg som hater å lage mat 👍 Men en kokk er selvsagt lei av å lage mat når han kommer hjem fra jobb, så jeg prøver å ta en tørn med hverdagsmaten iblant. Men jeg virkelig elsker det når han slår til på en søndag eller en anledning, eller vi skal ha gjester - jeg slipper å puste i brune papirposer i panikkangst for matlagingen (nevnte jeg at jeg HATER å lage mat?), og får servert de deiligste gourmetretter. Men fiskekaker og denslags kan jeg svinge meg rundt med, altså, jeg kan bare ikke fordra det.
Mamma_til_2 Skrevet 25. juli 2016 #30 Skrevet 25. juli 2016 Ja nesten hver dag, jeg lager kanskje 4 ganger i mnd, han sørger for alt lunsj, middag og kveldskos. jeg lager brødmat til frokost og kvelds.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #31 Skrevet 25. juli 2016 Nei. Han hverken evner eller gidder. Forventer å sette seg til dekket bord stort sett hver dag. Anonymous poster hash: 70054...b8d
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #32 Skrevet 25. juli 2016 Nei. Han er verdens mest kresne menneske, så han verken lager eller spiser mat. Ikke langt i fra, i hvertfall. Han kan steke grandiosa og pølser, samt røre sammen potetstappe, men han har aldri laget en hel middag fra bunnen av. MEN, han er best på alt annet! Anonymous poster hash: d7abe...e63
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #33 Skrevet 25. juli 2016 Ja. Men det blir til at jeg lager den trauste hverdagsmaten og han lager når han kan briljere. Anonymous poster hash: 2668a...a7b
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #34 Skrevet 25. juli 2016 Ja, han lager for det meste middagen her Anonymous poster hash: 45ad5...3e1
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #35 Skrevet 25. juli 2016 Ja det er som regel han som lager middag, Hobbykokk 😊 men jeg må lage salat ellers blir det ingen 😉 Anonymous poster hash: 30382...d70
Anyne Skrevet 25. juli 2016 #36 Skrevet 25. juli 2016 Han hater det men gjør det når han må. Han kan lage basic greier og følge enkle oppskrifter! Hehe. Nå som jeg er gravid så har han lagd all mat i tre uker, så når han må så kan han. Og det er ikke bare pizza og pølser. I dag får jeg laks, og kyllingfilet i morgen.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. juli 2016 #37 Skrevet 25. juli 2016 Ja.. Ofte. Han liker ikke hvis jeg gjør for mye, han både handler det jeg (vi) vil ha og lager og serverer. Ikke for at han lager mat, men han er virkelig one in a billion!❤️
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #38 Skrevet 25. juli 2016 Han kan steke ferdig hamburger, ferdigpizza og varme pølser og potetmos... han kan finne på å bake hvis han er tom for cola og er veldig sugen på noe søtt.. Da til seg selv, midt på natten.. Anonymous poster hash: 17c36...b86
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #39 Skrevet 25. juli 2016 Nei. Han er verdens mest kresne menneske, så han verken lager eller spiser mat. Ikke langt i fra, i hvertfall. Han kan steke grandiosa og pølser, samt røre sammen potetstappe, men han har aldri laget en hel middag fra bunnen av. MEN, han er best på alt annet! Anonymous poster hash: d7abe...e63 Mannen min er også kresen, men her gir det seg utslag i at han bare klager på maten jeg lager. Derfor lager han maten hvis han skal spise (som regel). Mens jeg lager mat når jeg og ungene er alene. Noe som er ganske ofte.Jegkan umulig være så ille til å lage mat, for ungene liker maten. Har bra dreisen på særlig asiatisk inspirert mat. Mannen lager helst tradisjonell norsk mat. Fisk, kjøttkaker ol. Anonymous poster hash: b1e4e...f06
Fandens Oldemor Skrevet 25. juli 2016 #40 Skrevet 25. juli 2016 Jada, han gjør jo det. Men suksessraten er ganske lav.
Mostly Harmless Skrevet 25. juli 2016 #41 Skrevet 25. juli 2016 Vi har avtalt at han vasker klær og jeg lager mat. Winning! Anonymous poster hash: ab41e...314 Vi gjør det motsatt, til alles fordel☺ Jeg baker brød, da.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #42 Skrevet 25. juli 2016 Han er knallgod på fiskeretter og thai/indisk. Anonymous poster hash: 51ea9...8d8
skjotta Skrevet 25. juli 2016 #43 Skrevet 25. juli 2016 Nei. Han får ikke lov. Det er til tider veldig dyrt å slippe ham til på kjøkkenet 😂😂😂 Han koker spaghetti og steker kjøttdeig dersom jeg ikke er hjemme, for ungene må jo ha mat, men det er ikke hverken pent, godt eller gøy å rydde opp etter 😂😂😂 Takk og lov for takeaway i slike tilfeller.
Mia_73 Skrevet 25. juli 2016 #44 Skrevet 25. juli 2016 Nei. Han er fullstendig talentfri. Han kan varme en ferdigpizza o.l. men det teller ikke som matlaging syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #45 Skrevet 25. juli 2016 Ja, men vi lager helt forskjellig type mat. Jeg er mer opptatt av at maten skal være sunn enn han er. Heldigvis er jeg hjemme før han så er den som står for middagslagingen de aller fleste hverdager. Anonymous poster hash: 10b77...936
Gjest Antarctica Skrevet 25. juli 2016 #46 Skrevet 25. juli 2016 Mer enn meg, ja. Og bedre mat enn jeg lager. Altfor god mat, når jeg tenker meg om! Han er skyld i at jeg legger på meg.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #47 Skrevet 25. juli 2016 Ja, selvsagt! Anonymous poster hash: e9d89...c93
Elisun Skrevet 25. juli 2016 #48 Skrevet 25. juli 2016 Nja. Han lager de enkle tingene.. Men stort sett jeg som lager maten, eller vi lager den sammen mens vi står og skravler på kjøkkenet ❤️
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2016 #49 Skrevet 25. juli 2016 Han laget all mat i huset! Når han er bortreist med jobb tar han ting ut av fryseren slik at jeg lett kan tine mat! Litt rollebytte hos oss Anonymous poster hash: 0ff1e...69e
stjertløvetann Skrevet 25. juli 2016 #50 Skrevet 25. juli 2016 (endret) Nå er jeg fraskilt da, men min eks-mann elsket å lage mat, og jeg hater det, så løsningen ble at han laget maten, og jeg tok oppvasken, og det passet meg som fot i hose! Men så ble vi skilt, og jeg måtte begynne og lage middag sjøl, og herre-min-GUD som det suger!! Flaks for ungene mine at de er halvparten av tida hos sin far i så henseende Endret 25. juli 2016 av stjertløvetann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå