Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #26 Skrevet 10. juli 2016 Da er vi uenige der. Folk må selvfølgelig få synes det er ekkelt at andre skyller koppen sin i deres vask. Men da må de ikke tro at andre nødvendigvis synes det er greit at de etterlater seg brukte bind/tamponger hjemme hos andre. Jeg synes det er skikkelig kvalmt. Anonymous poster hash: d7840...f3a Omg. Du er jo like bestemt den andre veien Anonymous poster hash: 5d36a...2c3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #27 Skrevet 10. juli 2016 Jeg skjønner ikke greia. Søppel er vel søppel. Det går i dunken. Ikke studerer jeg hva som ligger i posen og ikke bryr det meg. Har faktisk aldri tenkt over at noen synes det er ekkelt og uhøflig at jeg kaster bind og ob hjemme hos noen om jeg er på besøk. Anonymous poster hash: e3ba9...2b5
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #28 Skrevet 10. juli 2016 Æsj!?! Tømmer mensen i vasken?? Håper virkelig ikke at jeg har venninner som gjør det hos meg! Kan fint takle bind og tamponger i søppelbøtten da Anonymous poster hash: 8b349...c04 Hadde en venninne etterlatt seg bind/tamponger i min søplebøtte, slik at jeg måtte oppdage at det lå der fordi det begynte å lukte surt mensblod, så hadde jeg blitt ganske sur, faktisk. Jeg må åpne den søplebøtta, kjenne lukten av andres sure mensblod og bære den ekle posen ut til søpla? Nei, takke meg til noen bloddråper i vasken! Folk må få synes hva de vil om hva som er ekkelt. Bare ikke regn med at det er sosialt akseptert hos alle å etterlate bind/tamponger i søplebøtta, for det er det virkelig ikke! I mine øyne er det både uhygienisk og dårlig folkeskikk. Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #29 Skrevet 10. juli 2016 Det gjør jo ikke det? Anonymous poster hash: ee04e...97b Jo, det gjør det. Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #30 Skrevet 10. juli 2016 Hvis man kan teknikken med å ta ut en kopp, får man ikke mer blod på fingrene enn om man fjerner en tampong. Helt sant Anonymous poster hash: d7840...f3a Har lest det om kopp jeg også, kom ikke tydelig frem, men mente at man putter fingre oppi en blodig mus når man dytter tampongen langt nok opp så den ikkeer ubehageligå ha i☺ Anonymous poster hash: 41e4f...cf6
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #31 Skrevet 10. juli 2016 Hadde en venninne etterlatt seg bind/tamponger i min søplebøtte, slik at jeg måtte oppdage at det lå der fordi det begynte å lukte surt mensblod, så hadde jeg blitt ganske sur, faktisk. Jeg må åpne den søplebøtta, kjenne lukten av andres sure mensblod og bære den ekle posen ut til søpla? Nei, takke meg til noen bloddråper i vasken! Folk må få synes hva de vil om hva som er ekkelt. Bare ikke regn med at det er sosialt akseptert hos alle å etterlate bind/tamponger i søplebøtta, for det er det virkelig ikke! I mine øyne er det både uhygienisk og dårlig folkeskikk. Anonymous poster hash: d7840...f3a Dere to som mener dette, håper dere er venninner da... Anonymous poster hash: ee04e...97b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #32 Skrevet 10. juli 2016 Omg. Du er jo like bestemt den andre veien Anonymous poster hash: 5d36a...2c3 Jeg synes andres brukte bind/tamponger er ekkelt, ja. Helt klart. Blir helt kvalm når jeg må gå på offentlig toaletter og det henger en slik ufyselig bindpose der. Fatter ikke at folk kan synes det er greit, men hisse seg sånn opp over menskopper. Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #33 Skrevet 10. juli 2016 Hadde en venninne etterlatt seg bind/tamponger i min søplebøtte, slik at jeg måtte oppdage at det lå der fordi det begynte å lukte surt mensblod, så hadde jeg blitt ganske sur, faktisk. Jeg må åpne den søplebøtta, kjenne lukten av andres sure mensblod og bære den ekle posen ut til søpla? Nei, takke meg til noen bloddråper i vasken! Folk må få synes hva de vil om hva som er ekkelt. Bare ikke regn med at det er sosialt akseptert hos alle å etterlate bind/tamponger i søplebøtta, for det er det virkelig ikke! I mine øyne er det både uhygienisk og dårlig folkeskikk. Anonymous poster hash: d7840...f3a Men da må du akseptere at andre synes det er uhygienisk og dårlig folkeskikk å tømme menskoppen i vasken hos andre. Selvfølgelig er det sosialt akseptert å kaste søppel i soppelkassa...... Anonymous poster hash: 5d36a...2c3
Syngensang Skrevet 10. juli 2016 #34 Skrevet 10. juli 2016 (endret) Hallo! Bind i søppelbøtta ligg gjerne innpakka i desse plastgreine binda kjem i, søppelbøttene på badet har som regel lok, om søppel byrjar å lukte så går ein vel berre ut med det?? Det gjer no iallefall eg med mitt søppel. Og om nokon skulle finne på å skylle ein menskopp i min vask så er det heilt aldeles iorden, reknar med dei skyller vasken etter seg slik at der ikkje ligg blodrestar igjen etter dei. Så alle menstruerande damer som no ikkje tørr gå på besøk til nokon lenger fordi du kan aldri vite om det er ei av desse dib damene som dånar og melder deg til (dib)politiet om du skulle finne på å etterlate deg noko som minner om blod og menstruasjon i deira hus, de er hjertelig velkomne til meg. Putt bindet dykkar i søppelbøtta mi som står på badet, eventuelt skyll menskoppen dykkar i vasken min. Det går heilt fint. Eg kjem ikkje til å vite at de har gjort det eingong. Endret 10. juli 2016 av Syngensang
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #35 Skrevet 10. juli 2016 Dere to som mener dette, håper dere er venninner da... Anonymous poster hash: ee04e...97b Vil heller si: Håper ikke du, som tydeligvis synes det er greit å etterlate din mens på andres bad, er min venninne. Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #36 Skrevet 10. juli 2016 Men da må du akseptere at andre synes det er uhygienisk og dårlig folkeskikk å tømme menskoppen i vasken hos andre. Selvfølgelig er det sosialt akseptert å kaste søppel i soppelkassa...... Anonymous poster hash: 5d36a...2c3 Ja, jeg aksepterer det. Så jeg gjør det ikke. Men nei, det er ikke sosialt akseptert å kaste mens over alt. Hvis du tror det tar du feil, rett og slett. Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #37 Skrevet 10. juli 2016 Vil heller si: Håper ikke du, som tydeligvis synes det er greit å etterlate din mens på andres bad, er min venninne. Anonymous poster hash: d7840...f3a Nei, det kan du være sikker på at jeg ikke er!! Anonymous poster hash: ee04e...97b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #38 Skrevet 10. juli 2016 Ja, jeg aksepterer det. Så jeg gjør det ikke. Men nei, det er ikke sosialt akseptert å kaste mens over alt. Hvis du tror det tar du feil, rett og slett. Anonymous poster hash: d7840...f3a Søppelbøtte på do er overalt? Ville reagert jeg også om noen la bindet i stua, eller på kjøkkenet. Men i søppeldunken..? Eh... Anonymous poster hash: ee04e...97b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #39 Skrevet 10. juli 2016 Ja, jeg aksepterer det. Så jeg gjør det ikke. Men nei, det er ikke sosialt akseptert å kaste mens over alt. Hvis du tror det tar du feil, rett og slett. Anonymous poster hash: d7840...f3a Man kaster da ikke mens overalt. Hvor har du det i fra at det ikke er greit å kaste tamponger og bind i søppeldunk på bad? Du høres utrolig sær ut Anonymous poster hash: 5d36a...2c3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #40 Skrevet 10. juli 2016 Hallo! Bind i søppelbøtta ligg gjerne innpakka i desse plastgreine binda kjem i, søppelbøttene på badet har som regel lok, om søppel byrjar å lukte så går ein vel berre ut med det?? Det gjer no iallefall eg med mitt søppel. Og om nokon skulle finne på å skylle ein menskopp i min vask så er det heilt aldeles iorden, reknar med dei skyller vasken etter seg slik at der ikkje ligg blodrestar igjen etter dei. Så alle menstruerande damer som no ikkje tørr gå på besøk til nokon lenger fordi du kan aldri vite om det er ei av desse dib damene som dånar og melder deg til (dib)politiet om du skulle finne på å etterlate deg noko som minner om blod og menstruasjon i deira hus, de er hjertelig velkomne til meg. Putt bindet dykkar i søppelbøtta mi som står på badet, eventuelt skyll menskoppen dykkar i vasken min. Det går heilt fint. Eg kjem ikkje til å vite at de har gjort det eingong. Er så hjertens enig!!!! Jeg måtte le da en over her skrev at det ikke er sosialt akseptabelt at kvinner kaster mensbind i søpla. Lurer virkelig på hvordan menneskeheten har overlevd til nå... Det er vel ikke lenge før de samme vil kreve at de får fri med lønn under mens for å slippe å bære rundt på egne bind på jobb - eller enda verre, de traumene de kan få av å måtte gå på samme toalett som noen som har kastet bindene sine i søpla der. Noe er galt når folk har et så anstrengt forhold til normale kroppsfunksjoner! Anonymous poster hash: bc3e7...3d3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #41 Skrevet 10. juli 2016 Andre mensblod i min søplebøtte (som jeg ellers bare bruker til sminkepads og tanntråd) er råkvalmt. Det er det min rett å synes. Dere må gjerne brekke dere ved tanken på menskopp, helt greit. Bare ikke tro at alle synes deres mensavfall er akseptabeltt. Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #42 Skrevet 10. juli 2016 Andre mensblod i min søplebøtte (som jeg ellers bare bruker til sminkepads og tanntråd) er råkvalmt. Det er det min rett å synes. Dere må gjerne brekke dere ved tanken på menskopp, helt greit. Bare ikke tro at alle synes deres mensavfall er akseptabeltt. Anonymous poster hash: d7840...f3a Du er fascinerende sær. Anonymous poster hash: d1461...113
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #43 Skrevet 10. juli 2016 Du er fascinerende sær. Anonymous poster hash: d1461...113 Da er vi i alle fall to særinger. Mensblod hører hjemme i do eller i søppelkassen utendørs. Anonymous poster hash: 22dd1...310
Himmel og hav Skrevet 10. juli 2016 #44 Skrevet 10. juli 2016 Jeg lurer mest på hvordan dere som synes det er så grusomt at noen tømmer menskoppen i vasken deres skal finne ut at noen har gjort det? Jeg bruker kopp og jeg skyller den i den vasken som er nærmest doen i det huset jeg er. Det er mulig at en eller annen kriminaltekniker kunne ha funnet et blodspor i sluket, men jeg skyller jo selvfølgelig ned og sørger for at det ikke er noe som synes. Jeg kliner da ikke blodet rundt på kraner, såpedispensere og speil, så du vil faktisk aldri vite at jeg har gjort det, og jeg kommer aldri, aldri til å spørre noen om det er greit at jeg gjør det.
Syngensang Skrevet 10. juli 2016 #45 Skrevet 10. juli 2016 Andre mensblod i min søplebøtte (som jeg ellers bare bruker til sminkepads og tanntråd) er råkvalmt. Det er det min rett å synes. Dere må gjerne brekke dere ved tanken på menskopp, helt greit. Bare ikke tro at alle synes deres mensavfall er akseptabeltt. Anonymous poster hash: d7840...f3a Men om eg er på overnattingsbesøk med deg. Kan eg kaste min brukte tanntråd med gamle matrester og tannkjøttbetennelse på i di søppelbøtte på badet ditt?
Hannasbananas Skrevet 10. juli 2016 #46 Skrevet 10. juli 2016 Altså, jeg har ikke for vane å spørre mine venninner om de tømmer menskoppen sin i vasken min, men hva så, om de hadde gjort det? De hadde vel sannsynligvis vasket bort evetuelle rester av blod? Det er ikke akkurat sånn at jeg slikker vasken ren i tide og utide. For noen idiotiske ting man skal bry seg om.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #47 Skrevet 10. juli 2016 Men om eg er på overnattingsbesøk med deg. Kan eg kaste min brukte tanntråd med gamle matrester og tannkjøttbetennelse på i di søppelbøtte på badet ditt? Ja. Men hvis du har tannkjøttbetennelse skal du vel heller bruke tannpirker? Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #48 Skrevet 10. juli 2016 Altså, jeg har ikke for vane å spørre mine venninner om de tømmer menskoppen sin i vasken min, men hva så, om de hadde gjort det? De hadde vel sannsynligvis vasket bort evetuelle rester av blod? Det er ikke akkurat sånn at jeg slikker vasken ren i tide og utide. For noen idiotiske ting man skal bry seg om. Det er da like idiotisk å bry seg om at folk kaster tampongen sin i søppelkassa Anonymous poster hash: 5d36a...2c3
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #49 Skrevet 10. juli 2016 Du er fascinerende sær. Anonymous poster hash: d1461...113 Men å få anfall ved tanken på at noen har tømt mensblod i sluket ditt, er ikke sært? Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #50 Skrevet 10. juli 2016 Det er da like idiotisk å bry seg om at folk kaster tampongen sin i søppelkassa Anonymous poster hash: 5d36a...2c3 Nei, de ligger jo der og stinker. Mensblodet i vasken er vekk. Anonymous poster hash: d7840...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå