Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker den veldig godt. Var ak ferdig på høyskolen for dagen, satt og surfet på en data i fellesområde da folk beg å samle seg rundt en tv som stod der. Grusomt! 😢

Anonymous poster hash: a1e03...a36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på elkjøp i Sverige. Alle sto og så på tvskjermene.

Skrevet

Jeg var akkurat kommet hjem fra skolen eller var hjemme av en eller annen grunn, litt usikker på akkurat det men var hjemme når pappa ringte og sa jeg måtte sette på tv. Og at han kom hjem for å se på tv. At han kom hjem før han egentlig var ferdig på jobb og ikke jobbet overtid var nesten mer sjokk enn da han sa fly hadde kræsjet. Min far hadde vel aldri kommet hjem da arbeidsdagen hans egntlig var ferdig på nesten ti år, alltid jobbet minst tre timer overtid hver dag.

Vi ble sittende og se på tv resten av den dagen, og det var vel den dagen jeg begynte å drikke kaffe også. Kom meg aldri ut av sofaen for å finne meg noe å drikke, så det ble pappas kaffekopp.

Anonymous poster hash: b87d9...e64

Skrevet

Gikk på ungdomsskolen, og var hjemme tidlig denne dagen. Alene hjemme. Skulle se passions (verdens dårligste tv-såpe). Husker jeg ble irritert av at serien gikk ut pga ekstra nyhetssending, og ringte venninna mi for å klage. Men mens vi snakket så vi hva nyhetssendingen var for,og ble vel etterhvert preget av alvoret da vi innså hva som faktisk hadde skjedd. Det var jo så surrealistisk at man trodde nesten det var en spøk først.

Ble sittende å følge med på nyhetene resten av dagen.

Anonymous poster hash: 9aae7...665

Skrevet

Gikk på ungdomsskolen, og var hjemme tidlig denne dagen. Alene hjemme. Skulle se passions (verdens dårligste tv-såpe). Husker jeg ble irritert av at serien gikk ut pga ekstra nyhetssending, og ringte venninna mi for å klage. Men mens vi snakket så vi hva nyhetssendingen var for,og ble vel etterhvert preget av alvoret da vi innså hva som faktisk hadde skjedd. Det var jo så surrealistisk at man trodde nesten det var en spøk først.

Ble sittende å følge med på nyhetene resten av dagen.

Anonymous poster hash: 9aae7...665

Skrevet

Jeg satt i stua og så på TV da det de viste at et fly hadde styrtet i det ene tårnet. Jeg ropte det til mamma som sto på badet. Da det andre flyet kom, ropte jeg det nok en gang til mamma. Hun lurte på hvorfor jeg drev og ropte sånn om disse flyene. Hun trodde jeg så på film!

Jeg fløy dagen i forveien, og fikk derfor tanken "det kunne vært meg".

Skrevet

Jeg var på skolen, gikk første året på videregående, så jeg skjønte ingenting når jeg kom hjem,trodde det var en film,men det vil alltid sitte i meg, ALLTID, er det jeg husker mest av alt, det som skjedde i norge 22 juli, var forferdelig og tragisk,men har klart og få det bak meg,men 11 september 2001,glemmer jeg aldri, tror det sitter mer i pga jeg var så ung.

i begynnelsen drømte jeg om flyene som kjørte inn i dem, og menneskene som måtte hoppe :( , tok langt tid før jeg klarte og se film fra den dagen, første filmen så jeg vel når Remember me kom, og det var vel 2010 eller noe

Skrevet

Gikk på ungdomsskolen, jeg var 13 år. Forsto ikke helt hvor alvorlig det var, før dagen etter.

Mine foreldre lot meg ikke se det på tv. En avgjørelse jeg godt kan forstå!

Anonymous poster hash: 5cbf2...efa

Skrevet

Satt på jobb å redigerte noen bilder fra et bryllup helgen før. Jeg jobber som fotograf.

Følte meg brått veldig ganmel når jeg leser at noen av dere var 11 år 😳 Tiden har virkelig gått fort..😊

Anonymous poster hash: 3d90d...ebe

Skrevet

Jeg studerte ved HVO, og var akkurat ferdig med dagens forelesninger. Gikk nedover korridoren og så på tv-skjermene som hang på veggene. Trodde, som mange andre her, at det var en actionfilm som ble vist, men så jo at det var NRK som stod på. Var rystet, hadde en vond følelse i magen.

Gikk tilbake til hybelen min og ble sittende å se på nyheter resten av dagen. Klarte ikke å se bort.

Snakket med foreldrene mine på telefonen flere ganger den dagen, var urolig og redd.

Er lærer, og har mange ganger undervist om 11. september i samfunnsfag. Bruker å starte med å vise dem nyhetsklippene NRK viste først den morgenen, og fortelle dem hvordan jeg selv opplevde denne dagen.

Anonymous poster hash: 31d84...897

Skrevet

Satt i kassa i min jobb på Rema da en kunde fortalte om den grusomme hendelsen, og jeg fikk slått på tv ved spillekassen og det ble etterhvert litt oppstandelse i butikken da vi skjønte alvoret. 😯

Skrevet

Var hjemme å så tv, hadde akkuratt flyttet inn i ett nytt hus i by nabolag, var 5 år

Anonymous poster hash: 3405a...7fe

Skrevet

Jeg var hjemme. Gikk i 10 klasse på ungdomskolen, så det på tv hjemme sammens med moren min og lillebroren min..
Synes helt det var sinnssykt og se alt som skjedde. 

Skrevet

På jobb. Husker dagen veldig veldig godt.

Anonymous poster hash: f0f13...589

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...