Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

USA ble rammet av terrorangrepet 11 september 2001.

Selv gikk jeg på ungdomsskolen da terroren skjedde. Husker jeg satt å gjorde engelsklekser hjemme i sofaen da jeg så på nyhetene at det hadde krasjet flere fly inn i world trade center. Husker det den dag i dag.

Anonymous poster hash: a45b8...a05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var hjemme i permisjon med mitt eldste barn, husker det godt..

Anonymous poster hash: 657f9...9ee

Skrevet

Utenlandstjeneste i Kosovo.

Anonymous poster hash: 5a626...406

Skrevet

Var hjemme med sykdom, gikk på vgs så slappet av foran tven når alle kanalen gikk over til første krasjen.. så andre krasjen ikke lenge etter. Gjorde inntrykk.

Anonymous poster hash: ac69c...e01
Skrevet

Da var jeg på Høyskolen i Oslo, skulle hjem, en tv stod på uten lyd i resepsjonen, så jeg trodde først det var en dramatisering/film før jeg innså at det var virkelig.

Husker hvor jeg var da Oddvar Brå brakk staven også. Og kommer aldri til å glemme hvor jeg var, hva jeg gjorde og hvem jeg var sammen med 22. juli.

Det er vel slike ting man husker svært lenge, kanskje hele livet, tror jeg.

Anonymous poster hash: f6daf...96b
Skrevet

Jeg gikk også på ungdomsskolen.. Satt og surfet på pcen da jeg hørte det på nyhetene fra tv-en bak meg..

Anonymous poster hash: 0dc28...da7

Skrevet

Jeg bodde på hybel og jobbet som lærling. Hadde akkurat kommet hjem fra jobb, da jeg bladde gjennom TVkanalene for å finne no å se. Kom inn på CNN, og da var akkurat det første flyet krasjet i wtc..

Anonymous poster hash: f5289...97f

Skrevet

Jeg var hjemne i mammaperm. Resten av dagen så jeg nyheter på tv.

Anonymous poster hash: 93d8d...9a1

Skrevet

Var akkurat ferdig med forelesning på høyskolen da kjæresten ringte og ba meg sette på TV.

Anonymous poster hash: 0897b...31c

Skrevet

Jeg kom hjem fra skolen, gikk på videregående, og stemoren min satt å så på TV og fortalte om noen fly som hadde krasjet i noen bygninger i NY. Det var ganske ferskt og man visste lite om hva som hadde hendt. Jeg rakk (i mangel på et mer passene ord) å se tårnene rase sammen live. Ble vel sittende foran tv'en resten av dagen såvidt jeg husker. Neste skoledag gikk mye av undervisning ut og vi snakket mye om hendelsene.

Anonymous poster hash: 3df93...f10

Skrevet

Var i bryllup. Faren min giftet seg den dagen.

Anonymous poster hash: 4019c...888

Skrevet

Var på jobb i kaffebaren jeg jobbet i ved siden av studiene. Kundene fortalte hva som hadde skjedd. Gikk ikke ordentlig opp for meg før jeg så det på TV etter jobb.

Anonymous poster hash: 1bb0b...384

Skrevet

Gikk på vgs og kom hjem rett etter det første flyet krasjet. Naboen vår stod ute og fortalte det til meg. Jeg trodde han tullet. Gikk inn på rommet mitt og så det andre flyet krasje live. Følte meg veldig redd og trist!

Anonymous poster hash: e5b31...757

Skrevet

Gikk på vgs i Spania. Gikk ikke helt opp for meg før noen dager etter. Hadde ikke tv...

Anonymous poster hash: 699d8...595

Skrevet

Jeg studerte ved Universitetet. Var i byen da jeg fikk vite det. Akkurat idet jeg gikk forbi domkirka ringte min far og fortalte hva som hadde skjedd. Jeg dro hjem og ble sittende foran tv'en resten av dagen.

Anonymous poster hash: 05cc8...9ba

Skrevet

Var med ei venninne hjem fra skolen, hørte ikke så mye om det før mamman hennes kom hjem. Var 11 år.

Anonymous poster hash: 7dbee...b51

Skrevet

Satt på bussen i bånn av Byåsen i Trondheim.

Anonymous poster hash: e0c67...066

Skrevet

Var på konferanse på hotell i danmark.

Anonymous poster hash: 7df7d...4ba
Skrevet

Gikk på universitetet i Australia og skulle hjem 1 mnd senere. Var kvelden og så på et talkshow da alt ble brutt. Et stort sjokk og var livredd ved tanken å fly hjem 1 mnd senere.

Skrevet

Jobbet i en butikk på et senter og skjønte ikke helt omfanget før jeg kom hjem og så nyhetene. Senteret var tomt hele ettermiddagen/kvelden, så det var tydelig at folk heller ble hjemme å så på nyhetene enn å dra på shopping.

Anonymous poster hash: aed32...f00

Skrevet

Kom heim frå jobb og slo på fjernsynet, nyheter på heilt feil av døgnet og fly som krasja inn i hus, trudde først det var ein film eller ein dårleg spøk.

Skrevet

Lå på stranda på Gran Canaria.

Fløy hjem en uke senere og det var superstrengt på flyplassen. Brukte laang tid i sikkerhetskontrollen. Var ikke redd for å fly hjem heldigvis.

Skrevet

Satt på bussen hjem fra skolen, hadde akkurat kommet inn i stua da det andre flyet krasjet i tårnet.

Skrevet

Jeg hadde nettopp begynt i første klasse på videregående, og så flyet krasje inn i tårnet direkte da jeg dro hjem tidlig fra skolen den dagen og moren min hadde tvn stående på da jeg kom hjem

Anonymous poster hash: e8f62...b86

Skrevet

Satt faktisk i sofaen og ammet eldste datteren min, satt der litt i tåka og visste jeg så nyheter, men trodde ikke de var virkelige først :(

Anonymous poster hash: eb6c4...e56

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...