Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #1 Skrevet 10. juli 2016 Kan ikke si jeg sørger akkurat. Anonymous poster hash: a8ce7...1af
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #2 Skrevet 10. juli 2016 Ikke mye sympati herfra. Anonymous poster hash: 03262...f77
*Miss Marple* Skrevet 10. juli 2016 #4 Skrevet 10. juli 2016 Det er alltid trist når unge mennesker dør, han har nok familie som sørger dypt over han, men tyrefekting er en barbarisk og grusom ting og jeg håper at dette kan være første steget til å forby tortur av uskyldige dyr.
MammantilNurket Skrevet 10. juli 2016 #7 Skrevet 10. juli 2016 Shit ... noen sv dere er skikkelig drøye. Hva med alle de pårørende, da? De som har mistet en de er glade i? Sier dere det samme når fjellklatrere faller ned og dør, eller når basehoppere smekker i en fjellvegg også? Joda, tyrefekting er barbari, MEN her er det snakk om et ungt menneske.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 10. juli 2016 #8 Skrevet 10. juli 2016 Det er tragisk at en ung mann dør, familien hans er knust. Men jeg klarer ikke å mobilisere noen stor sorg her, jeg tenker at dette kanskje kan bidra i prosessen fram mot et forbud mot tyrefekting og okseløp.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #9 Skrevet 10. juli 2016 Føler med de som sørger over han. Forøvrig klarer jeg ikke mobilisere mye sympati for avdøde. Han døde fordi dyret han torturerte forsvarte seg. Anonymous poster hash: 2b62d...0e1
valnøtta Skrevet 10. juli 2016 #10 Skrevet 10. juli 2016 Shit ... noen sv dere er skikkelig drøye. Hva med alle de pårørende, da? De som har mistet en de er glade i? Sier dere det samme når fjellklatrere faller ned og dør, eller når basehoppere smekker i en fjellvegg også? Joda, tyrefekting er barbari, MEN her er det snakk om et ungt menneske. Det er barbari og jeg har ingen medlidenhet med en dyremishandler. Hvordan du kan sammenligne en dyremishandler med en fjellklatrer eller basehopper er over min fatteevne
mamma_bergen Skrevet 10. juli 2016 #11 Skrevet 10. juli 2016 Shit ... noen sv dere er skikkelig drøye. Hva med alle de pårørende, da? De som har mistet en de er glade i? Sier dere det samme når fjellklatrere faller ned og dør, eller når basehoppere smekker i en fjellvegg også? Joda, tyrefekting er barbari, MEN her er det snakk om et ungt menneske. Et ungt menneske som visste hva han risikerte, og som drev med noe skikkelig barbarisk. Ingen sympati fra meg. Selvsagt er det vondt og tungt for familien, men dette var jo et valg han selv tok.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #12 Skrevet 10. juli 2016 Er mye som ikke er riktig, og sympati blir feil valg av ord. Man vet det er en risiko når man driver med tyrefekting. Jeg tar sterk avstand mot dette så er det sagt. Likevel er det vondt for dem som har mistet, på samme måte som pårørende som mister sine for andre grunner. Hopper du i fallskjerm og den ikke løser seg ut, valgte man risikoen, men det er vondt for dem som sitter igjen. Anonymous poster hash: 0c483...0d7
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #13 Skrevet 10. juli 2016 Tyrefekting er en flere tusen år gammel lulturarv. Dere som breker om dyremishandling forstår ikke hva dette handler om. Tyrefekting er stor kunst! Anonymous poster hash: 94049...fd2
mamma_bergen Skrevet 10. juli 2016 #14 Skrevet 10. juli 2016 Tyrefekting er en flere tusen år gammel lulturarv. Dere som breker om dyremishandling forstår ikke hva dette handler om. Tyrefekting er stor kunst! Anonymous poster hash: 94049...fd2 Nei, det er langt fra noen kunst!?! Men går ut fra at dette er en ytring bare for å provosere.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #15 Skrevet 10. juli 2016 Nei, det er langt fra noen kunst!?! Men går ut fra at dette er en ytring bare for å provosere. Jo, det er en kunst som det tat mange, mange år å beherske, på linje med dans. Det er mulig det er en kunstform som du ikke liker, men det er like fullt kunst. Folk i nord forstår ikke den kulturen tyrefekting er en del av. Det er en annen tenkemåte. Å se en virkelig god tyrekamp er fantastisk. Anonymous poster hash: 94049...fd2
Daquiry Skrevet 10. juli 2016 #16 Skrevet 10. juli 2016 Jo, det er en kunst som det tat mange, mange år å beherske, på linje med dans. Det er mulig det er en kunstform som du ikke liker, men det er like fullt kunst. Folk i nord forstår ikke den kulturen tyrefekting er en del av. Det er en annen tenkemåte. Å se en virkelig god tyrekamp er fantastisk. Anonymous poster hash: 94049...fd2 Å utsette et dyr for lidelse og tortur er faen meg ikke kunst 😡😡😡
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #17 Skrevet 10. juli 2016 Tyrefekting er en flere tusen år gammel lulturarv. Dere som breker om dyremishandling forstår ikke hva dette handler om. Tyrefekting er stor kunst! Anonymous poster hash: 94049...fd2 Vi gjorde mye for et par tusen år siden, som ikke nødvendigvis er like stilig i dag. Det er dyreplaging. Punktum! Anonymous poster hash: 03262...f77
Isola&Lille+julegave Skrevet 10. juli 2016 #18 Skrevet 10. juli 2016 Tyrefekting er en flere tusen år gammel lulturarv. Dere som breker om dyremishandling forstår ikke hva dette handler om. Tyrefekting er stor kunst! Anonymous poster hash: 94049...fd2 Det er flere tusen år gammel form for dyremishandling. Kultur eller ikke. Litt alright at oksen vant denne gangen. Karma!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #19 Skrevet 10. juli 2016 Vi gjorde mye for et par tusen år siden, som ikke nødvendigvis er like stilig i dag. Det er dyreplaging. Punktum! Anonymous poster hash: 03262...f77 Det er fantastisk å se på. ikke alle tenker likt som deg, vet du. Å se den kampen mellom mennekse og dyr, på liv og død, er helt, helt spesielt. Noah-aktivister hører ikke hjemme i den verdenen. Gidder ikke å prøve å forklare dette til dere knipske damer, men god tyrefekting er stort. Har vært på mange, mange kamper, og kommer til å fortsette med det. Den stemningen opplever man ingen andre steder. Bekymre dere mer for de millionene mennesker som dør på flukt enn om noen få okser, dere. Anonymous poster hash: 94049...fd2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #20 Skrevet 10. juli 2016 Det er flere tusen år gammel form for dyremishandling. Kultur eller ikke. Litt alright at oksen vant denne gangen. Karma! Den ble drept likevel Anonymous poster hash: 94049...fd2
mamma_bergen Skrevet 10. juli 2016 #21 Skrevet 10. juli 2016 Det er fantastisk å se på. ikke alle tenker likt som deg, vet du. Å se den kampen mellom mennekse og dyr, på liv og død, er helt, helt spesielt. Noah-aktivister hører ikke hjemme i den verdenen. Gidder ikke å prøve å forklare dette til dere knipske damer, men god tyrefekting er stort. Har vært på mange, mange kamper, og kommer til å fortsette med det. Den stemningen opplever man ingen andre steder. Bekymre dere mer for de millionene mennesker som dør på flukt enn om noen få okser, dere. Anonymous poster hash: 94049...fd2 Du forherliger en primitiv form for underholdning! Hvordan kan du nyte å se et dyr bli pint i hel?? Jeg er så glad for at jeg har slike holdninger som jeg har, og ikke klarer å se verdien i slike ting! Sjukt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #22 Skrevet 10. juli 2016 Du forherliger en primitiv form for underholdning! Hvordan kan du nyte å se et dyr bli pint i hel?? Jeg er så glad for at jeg har slike holdninger som jeg har, og ikke klarer å se verdien i slike ting! Sjukt. Som sagt, det er stor kunst. Matadoren har en fantastisk kroppsbeherskelse. Ja, det er primitivt. Blod og død. Og det er faktisk utrolig sexy! Anonymous poster hash: 94049...fd2
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #23 Skrevet 10. juli 2016 Det er fantastisk å se på. ikke alle tenker likt som deg, vet du. Å se den kampen mellom mennekse og dyr, på liv og død, er helt, helt spesielt. Noah-aktivister hører ikke hjemme i den verdenen. Gidder ikke å prøve å forklare dette til dere knipske damer, men god tyrefekting er stort. Har vært på mange, mange kamper, og kommer til å fortsette med det. Den stemningen opplever man ingen andre steder. Bekymre dere mer for de millionene mennesker som dør på flukt enn om noen få okser, dere. Anonymous poster hash: 94049...fd2 Hvis du synes det er sexy å se dyr bli pint, så trenger du hjelp. Du hadde passet godt inn på Colusseum for 2000 år siden. Men i dagens samfunn, så er det barbarisk. Du kan forklare til du blir blå i ansiktet, men grunnkjernen i det hele er likevel at et dyr blir torturert, for underholdningen sin del. Anonymous poster hash: 03262...f77
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2016 #24 Skrevet 10. juli 2016 Hvis du synes det er sexy å se dyr bli pint, så trenger du hjelp. Du hadde passet godt inn på Colusseum for 2000 år siden. Men i dagens samfunn, så er det barbarisk. Du kan forklare til du blir blå i ansiktet, men grunnkjernen i det hele er likevel at et dyr blir torturert, for underholdningen sin del. Anonymous poster hash: 03262...f77 Jada. Men noen av oss synes ikke det er så ille. Anonymous poster hash: 94049...fd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå