Gå til innhold

Hater utroskap.Skal jeg si ifra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor tror du skilsmisseraten var langt lavere før enn det var før i tiden? Tror du menn på den tiden aldri var utro? Jeg lever fint praktisk sånn som vi har det nå. Vi har svært hus, bil og romslig økonomi, reiser på ferier og har masse avlastning - får du alle de tingene som alenemor? Har vært alenemor tidligere og det er overhodet ikke lukrativt og ingenting jeg ville utsatt ungene for om ikke fyren jeg bor med er voldelig, narkoman/alkoholliker eller psykopat. Jeg tror ingen mennesker lever livet ut uten å drite på draget en eller annen gang når de er i et forhold. Nå vet jeg ikke om tilfellet her er at fyren ER utro jevnlig eller var det EN gang, for det er nemlig en viss forskjell. 

Anonymous poster hash: 91c9b...405

enn det er nå for tiden*

Anonymous poster hash: 91c9b...405

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, nå må du våkne litt.

Hadde det blitt slutt mellom dette paret så er det da således ikke "helt uten videre" om det nå er så at mannen har vært/er, utro så er det vel mer enn gode nok grunner for å gå?

At du er villig til og leve på en (eller flere) løgn/er, er jo din sak, men det er således ikke alle andre som vil det.

Sier ikke at hun skal fortelle eller ikke, men jeg synes det blir en trasig måte å legge det fram på som du gjør her.

Ingen vil vel frivillig leke familie med en mann som er ute og hurver over andre kvinnfolk om muligheten byr seg, eller har et forhold til noen over tid?!

Anonymous poster hash: 0d56e...657

Alle har sine "deal breakers" som ikke er oppe til diskusjon en gang. Men du går ut i fra at det som er en deal breaker i ditt liv, og som vil være årsak til brudd hos dere, er en allmenn sannhet. Der tar du feil. Det du kaller "å leve på en løgn" er jo bare din vurdering.

For meg er det en total deal breaker å finne ut at samboeren har brukt stoff mens vi har vært et par. Men om han har hatt penisen sin i bruk uten at jeg var til stede er egentlig ikke noe jeg brenner etter å finne ut av. Det er ikke min sak.

Anonymous poster hash: 24cf0...333

Skrevet

EN gang hadde vært nok for min del. hadde ikke fått flere sjanser fra meg. For å få frem det..så kjenner jeg ikke dette paret, men mannen min gjør, og alle arb.kolegaene sier det samme. Han har i tillegg vært ganske frekk og ekkel mot min mann, samt andre kollegaer. Han er utro og prøver seg åpenlyst på andre damer. På firmaturer ect..ligger han med andre damer.Så det her er ingen EN gangs hendelse. synes virkelig ikke denne jenta fortjener enn slik utro drittsekk. : ( Jeg kommer ikke til å si noe nå, men får jeg høre at det har skjedd igjen, så vurderer jeg nok sterkt å prate med henne. Bare spennende å se hva andre hadde gjort: ) Jeg skal ikke legge nesen min bort i ting jeg ikke har noe med.

Anonymous poster hash: 58c2c...2a5
Skrevet

EN gang hadde vært nok for min del. hadde ikke fått flere sjanser fra meg. For å få frem det..så kjenner jeg ikke dette paret, men mannen min gjør, og alle arb.kolegaene sier det samme. Han har i tillegg vært ganske frekk og ekkel mot min mann, samt andre kollegaer. Han er utro og prøver seg åpenlyst på andre damer. På firmaturer ect..ligger han med andre damer.Så det her er ingen EN gangs hendelse. synes virkelig ikke denne jenta fortjener enn slik utro drittsekk. : ( Jeg kommer ikke til å si noe nå, men får jeg høre at det har skjedd igjen, så vurderer jeg nok sterkt å prate med henne. Bare spennende å se hva andre hadde gjort: ) Jeg skal ikke legge nesen min bort i ting jeg ikke har noe med.

Hva vet du om deres forhold? Kan være de har åpent forhold.

Anonymous poster hash: 7687f...2ff

Skrevet

Du sier jo i siste setning at du ikke skal legge nesen din bort i ting du ikke har noe med når du nettopp har sagt at du vil fortelle om du hører om det en gsng til?

Jeg sliter med å skjønne hvordan du tenker. På hvilken måte mener du st du har noe med å blande deg inn i fremmede menneskers liv? er det foe å ta hevn for at han er ekkel mot mannen din? Jeg tror virkelig du bør ta en lang titt på hensikten med å blande deg inn i andres liv. Det er nok ikke så uselvisk som du ønsker å tro.

Anonymous poster hash: 626e1...672

Skrevet

Du sier jo i siste setning at du ikke skal legge nesen din bort i ting du ikke har noe med når du nettopp har sagt at du vil fortelle om du hører om det en gsng til?

Jeg sliter med å skjønne hvordan du tenker. På hvilken måte mener du st du har noe med å blande deg inn i fremmede menneskers liv? er det foe å ta hevn for at han er ekkel mot mannen din? Jeg tror virkelig du bør ta en lang titt på hensikten med å blande deg inn i andres liv. Det er nok ikke så uselvisk som du ønsker å tro.

Anonymous poster hash: 626e1...672

Jeg kommer ikke til å si noe NÅ nei...fordi jeg ikke har noe med det..men fortsetter dette, så kommer jeg til å fortelle det.

Skrevet

Hadde det kommet ei fremmed dame på døra og fortalt at mannen var utro ville jeg seriøst lurt på hva som var den virkelige agendaen hennes. 

Skrevet

Hadde det kommet ei fremmed dame på døra og fortalt at mannen var utro ville jeg seriøst lurt på hva som var den virkelige agendaen hennes.

Enig i denne.

Anonymous poster hash: 7687f...2ff

Skrevet

Jeg kommer ikke til å si noe NÅ nei...fordi jeg ikke har noe med det..men fortsetter dette, så kommer jeg til å fortelle det.

Noe så ynkelig. Du har fortsatt ikke noe med det om "dette" fortsetter. Og for et tomt og innholdsløst liv man har når man må henge som en liten parasitt på andres sexliv.

Anonymous poster hash: a7eb8...bb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...