Gå til innhold

Merker dere ALT til barnehagestart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...også vanlige bukser oh gensere? Eller bare uteklær, ull osv.

Anonymous poster hash: f0af8...1e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt merkes, aboslutt alt, alltid.

Anonymous poster hash: ae501...7bb

Skrevet

Merker alt! Tilogmed fått beskjed fra barnehagen å merke sokker.

Skrevet

Alt skal merkes. Ikke glem å merke drikkeflasker, matbokser, sutter, kosekluter, tepper, sko, votter og sokker. Ikke forvent å få det tilbake hvis det ikke er merket

Anonymous poster hash: b102f...8bd
Skrevet

Alt merkes. Absolutt alt.

Anonymous poster hash: 6897f...220

Skrevet

Takk for svar. Da merker jeg alt. Sitter her og klistrer i vei, men ser at på alt arverøyet så er det bare merket på uteklær og ull/fleece, så da ble jeg litt i stuss.

Anonymous poster hash: f0af8...1e1

Skrevet

Merker alt! Stor barnehage med over 70 barn så alt fra sko, sekke og matboks til truser merkes.

Anonymous poster hash: b1cbe...06e
Skrevet

Alt bortsett fra sokker.

Anbefaler tekstiltusj.

Skrevet

Du må merke alt du vil ha tilbake igjen! Alt av tøy og alt av utstyr.

Husk at det er mange små som begynner, mange har likt tøy, og det er umulig å vite hvem som eier den blå genseren når alle har den samme..

Anonymous poster hash: 27ac1...f7b
Skrevet

Du må merke alt du vil ha tilbake igjen! Alt av tøy og alt av utstyr.

Husk at det er mange små som begynner, mange har likt tøy, og det er umulig å vite hvem som eier den blå genseren når alle har den samme..

Anonymous poster hash: 27ac1...f7b

For ikke å snakke om hvem som eier hvilken av de 8 ulike blå umerkede sokkene

Anonymous poster hash: b102f...8bd

Skrevet

Merk alt alltid!! Gjerne ha ekstra merkelapper i bhg I tilfelle en faller av en sko el.

Skrevet

Sett ny lapp på arvetøy ikke alle som jobber i bhg vet at masse av klærne merket per hansen er arvetøy et til Stine olsen.

Skrevet

Har aldri engang kjøpt navnelapper eg. Haha. Jaja. No er vi ferdig med barnehage-tida.

Skrevet

Merk alt. Hver eneste lille sokk, solkrem, tube med salve og kosebamse. Evt kjøp smokk med navn hvis barnet skal ha det. Alt uten navn må du anse som tapt ;)

Anonymous poster hash: 2cf22...329
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke har navna alle skifteklærne. Det består for det meste av utvaska arvetøy, som det ikke akkurat er krise om forsvinner.

Men er nøye med å navne alt av yttertøy og luer, støvler ol.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg merker kun ting som er viktig og ikke miste. Ikke at det alltid hjelper. Men jeg blir på ingen måte sur om det som ikke er merket forsvinner! 130 barn, skjønner at ting blir borte

Skrevet

Merker de dyreste plaggene/skoene.

Skrevet

Oi, jeg merket aldri noe. Barnet mitt har sluttet i 2 klasse. Ikke mistet vi noe heller :)

Anonymous poster hash: 29423...d3b

Skrevet

Vi merker alt bortsett fra sokker. Barnehagen er meget takknemlig.

Anonymous poster hash: cf94e...6e7

Skrevet

Vi merker også alt bortsett fra sokker. Det er ikke så nøye om de forsvinner. Det hender vi glemmer å merke noe når de får nytt midt i sesongen da... Jeg tar liksom et overblikk etter sommeren og etter jul.

Anonymous poster hash: d008b...12a

Skrevet

Ja merker alt. Har merkelapper hjemme og i bhg i tilfelle han har nye klær. Jobber selv i bhg og vet hvor vanskelig det kan være med klær uten navn.

Anonymous poster hash: b174b...e5f

Skrevet

Merker alt ja.

Anonymous poster hash: 965ab...16b

Skrevet

Merka alt, med unntak av sokkar, og fekk ros for det i bhg, sjølv om det er ein liten barnehage.

Skrevet

Merker alt jeg er opptatt av å beholde.. Sokker og truser gidder jeg ikke å merke!

Skrevet

Dere som merker sokker, hvordan i all verden gjør dere det?!

Anonymous poster hash: 051c8...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...