Gå til innhold

IKM uke 30 🍀👶🏻


mrzmalin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her spotter vi og venter på heksa som kjem i morgon eller mandag.  Alt håper er ute og har vist det sidan 10 dpo.

 

La det komme masse positive tester til resten  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein liten update frå meg..Negativ gtest i går ein dag over IKM. Og tr lar vente på seg :-( Har visst plutseleg begynt med lengre sykluser også no..Timen hjå gynekolog vart utsatt (veit ikkje kvifor), til 31. august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm til lørdag :) null tro denne mnd, kjenner på hele kroppen at jeg ikke er gravid. Så testen for 3 dager siden litt før gøy bare, men ikke positiv. Vurderer å begynne med el-testing. Pp 5 her nå :). Nå kommer mannen hjem fra sjøen i morgen så da satser vi på at neste mnd blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det så mye murringer at jeg tror tanta er i anmarsj. Så da ble det ikke noe denne Mnd heller,så da får man stålsette seg for pp8.. Begynner å stusse på om noe er galt med meg eller samboer da dette har tatt voldsomt lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Skulle hatt tr på mandag denne uken men den har ikke kommet, vil så gjerne ta test idag men jeg tørr ikke for jeg er så redd for at den er negativ og at det nok en gang er forstyrrelser i systemet mitt som gjør at tr ikke kommer :/ 

 

Kunne trengt noen gode ord! Ikke store smerter eller noe denne uken, kjenner 'stikkinger' en gang i blant men de går over like fort som de dukker opp. Mye utflod men ikke noe unaturlig farge.. Jeg er egentlig en røyker (holder på å slutte) men de siste dagene har jeg ikke hatt lyst på røyk i det hele tatt, blir liksom kvalm bare jeg tenker på det. Ellers er formen bra igrunn, mye trøtt og blir fort sliten, nesten ikke matlyst men det er normalt for meg. Skal jeg tørre å ta sjangsen på å ta en test eller skal jeg la det være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta test!! Også oppdaterer du etterpå 👍🏻🙈🙈 jeg er røyker selv,så vet at om man ikke har lyst på røyk,da er det noe 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tar test imorgen! :) Oppdaterer dere etter den er tatt og håper på positiv test og spire som vil sitte denne gangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...