GĂ„ til innhold

IKM uke 30 đŸ€đŸ‘¶đŸ»


mrzmalin

Anbefalte innlegg

Samme dag som meg om EL kommer nÄr den skal! 

 

Leit Ä lese om MA :( HÄper kroppen din har skjÞnt hvordan det skal gjÞres nÄ, og at vi fÄr positiv begge to som sommergave! <3

 

Det gjÞr jeg ogsÄ :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Korleis gÄr det ?

Det var en sa, HCG nivÄet pÄ blodprÞven var negativt og ikke et spor av graviditet. SÄ var ikke nÞdvendig og ta ul, sÄ kroppen jobbet VELDIG raskt og opplevde det bare som en 4 dager sen mens i grunn.

 

HĂ„per pĂ„ at spiren sitter denne pp, om den gjĂžr fĂ„r jeg hvertfall ekstra god oppfĂžlging av lege grunnet SA'en đŸ‘đŸ»

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Det var en sa, HCG nivÄet pÄ blodprÞven var negativt og ikke et spor av graviditet. SÄ var ikke nÞdvendig og ta ul, sÄ kroppen jobbet VELDIG raskt og opplevde det bare som en 4 dager sen mens i grunn.

 

HÄper pÄ at spiren sitter denne pp, om den gjÞr fÄr jeg hvertfall ekstra god oppfÞlging av lege grunnet SA'en

 

Da fÄr du slÄ til meg GULLEGGET denne gangen.

 

Her er El pÄ veg og bygge seg opp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da fÄr du slÄ til meg GULLEGGET denne gangen.

 

Her er El pÄ veg og bygge seg opp.

Det er planen đŸ‘đŸ» Det samme mĂ„ du gjĂžre 😁 Krysser fingrene for oss denne pp!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Vi prÞver igjen, er bare 4pp, men akk sÄ utolmodig jeg er :)

Uansett, 0 dpo i dag :)

Lykke til til alle sammen, tar litt mer pÄ enn forventet denne prÞvingen :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Vi prÞver igjen, er bare 4pp, men akk sÄ utolmodig jeg er :)

Uansett, 0 dpo i dag :)

Lykke til til alle sammen, tar litt mer pÄ enn forventet denne prÞvingen :)

skjÞnner hva du mener :/ vi er i prÞveperiode 2 etter MA....ville helst blitt gravid i gÄr og synes tiden snegler seg forbi!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

skjÞnner hva du mener :/ vi er i prÞveperiode 2 etter MA....ville helst blitt gravid i gÄr og synes tiden snegler seg forbi!

 

Samme her og prÞveperiode 2 etter MA.   Har prÞvd i 20 mnd fÞr det klaffet og reknar med det blir nokre mnd fÞr det klaffer igjen. 

 

Jeg er 1 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

skjÞnner hva du mener :/ vi er i prÞveperiode 2 etter MA....ville helst blitt gravid i gÄr og synes tiden snegler seg forbi!

Trist Ă„ hĂžre om dere som har mistet :(

Jeg krysser alt jeg har for dere! HĂ„per virkelig dette er mnd deres!

Jeg har (hadde) bestemt meg denne mnd for Ä ikke tenke pÄ dette (igjen) men dere, det er jo UMULIG!

FÞr dpo, tenkte jeg, nÄ skal jeg ikke kjenne etter symptomer, jeg skal ikke gÄ inn pÄ barn i magen, jeg skal ikke Google... Jeg klarer ikke holde meg unna, klarer ikke la vÊre Ä kjenne etter i hver eneste krok av kroppen etter tegn *hÄplÞs hehe...

Men, jeg er roligere denne mnd enn i 1.pp, jeg vet ikke hvorfor jeg fikk for meg at det bare var Ä ta ut spiralen for sÄ Ä bli gravid med en gang, lett som bare det haha neimen om det er :)

Men pp 4 er tross alt ikke lang tid, denne mnd er jeg mer realistisk pÄ at dette faktisk kan ta tid, og at det ikke er sikkert jeg er sÄ heldig nÄ heller... men hÄper da :)

Lykke til folkens!

Mars baby er tingen, er det ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

2 Dpo og er Þm der nede. Men det er jeg kvar mnd pÄ denne tide. 

 

La det bli vÄres tur no da  :gravid:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, la det nÄ endelig bli vÄr tur! 

 

Negativ EL-test i gÄr, vi fÄr se i dag! Har humpet hver dag (bortsett fra én!) siden TR, og tenker Ä holde det gÄende slik til jeg er sikker pÄ at EL har vÊrt. Har ikke prÞvd det fÞr, men sambo var ogsÄ innstilt pÄ det denne pp, sÄ hvorfor ikke! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ja, la det nÄ endelig bli vÄr tur! 

 

Negativ EL-test i gÄr, vi fÄr se i dag! Har humpet hver dag (bortsett fra én!) siden TR, og tenker Ä holde det gÄende slik til jeg er sikker pÄ at EL har vÊrt. Har ikke prÞvd det fÞr, men sambo var ogsÄ innstilt pÄ det denne pp, sÄ hvorfor ikke!

 

Samme strategi her :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Sambo var vel ikke lei seg for det,vil jeg tro?

 

Nei, han klager ikke:p Men mÄ finne pÄ litt spenning, da det fort blir mekanisk og gjÞre det samme hele tida, sÄ i gÄr kjlpte jeg nytt undertÞy og sendte melding om at det var meldt dÄrlig vÊr hjemme, og om han hadde noen planer, eller om jeg kunne vise han undertÞyet ;) Funka som bare rakker'n, for han fikk meldinga to timer fÞr vi var hjemme, sÄ han hadde noe Ä tenke pÄ, pÄ veg hjem fra jobb :P 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 dpo i dag og er Ăžm der nede. Rare stikninger i 2 tiden i natt. Merka det godt under arbeid.

 

Er det andre som er kommen i dpo land ?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dette blei jo ein sÊrdeles dÄrleg og kjip pp..Blei sjuk sÄ det holdt gitt :S Feber i 8 dÞgn, og sÄ begynt Ä stabre meg pÄ beina igjen..Vi fekk lagt inn aksjer pÄ antatt el-dag og dagen etter..seier antatt dÄ eg ikkje har fÄtt tempo eller noko. Ser at utflod har vore sÄnn type el-aktig i fleire dagar etter dette ogsÄ..sÄ tenker det berre blei tull for kroppen i og med eg var sjuk sÄ lenge.

 

SÄ fekk eg mld om at timen eg har hjÄ gynekolog pÄ m.dag (som vart flytta frÄ tysdag denne veka sidan eg var sjuk) er flytta heilt til 31. august:-( :-( Kjipt altsÄ! Var sÄ klar for Ä komme eit steg vidare no..Men men..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 dpo i dag og er Ăžm der nede. Rare stikninger i 2 tiden i natt. Merka det godt under arbeid.

 

Er det andre som er kommen i dpo land ?

Jeg er 4/5 dpo i dag :)

Merker murring i livmor, stikking i gÄr kveld og pms :/

Men, sÄ sjekket jeg kalenderen for sist pp. og hadde det samme da, uten Ä vÊre gravid.

SĂ„, denne symptomjakten har jeg gitt opp, eller nĂŠh, har jo ikke det, for sitter her og kjenner etter, men prĂžver Ă„ gi opp hehe

 

 

Anonymous poster hash: 913f1...938

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er 4/5 dpo i dag :)

Merker murring i livmor, stikking i gÄr kveld og pms :/

Men, sÄ sjekket jeg kalenderen for sist pp. og hadde det samme da, uten Ä vÊre gravid.

SĂ„, denne symptomjakten har jeg gitt opp, eller nĂŠh, har jo ikke det, for sitter her og kjenner etter, men prĂžver Ă„ gi opp hehe

 

 

Anonymous poster hash: 913f1...938

Noe dritt Pms er jo Hoggande lik gravid symptomer.

Men vi fÄr hÄpe at det er noe pÄ gang.

 

Er sÄ teste sjuk med det er jo alt for tidli. Rekner med jeg svir av ein pÄ 8 dpo.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Dette blei jo ein sÊrdeles dÄrleg og kjip pp..Blei sjuk sÄ det holdt gitt :S Feber i 8 dÞgn, og sÄ begynt Ä stabre meg pÄ beina igjen..Vi fekk lagt inn aksjer pÄ antatt el-dag og dagen etter..seier antatt dÄ eg ikkje har fÄtt tempo eller noko. Ser at utflod har vore sÄnn type el-aktig i fleire dagar etter dette ogsÄ..sÄ tenker det berre blei tull for kroppen i og med eg var sjuk sÄ lenge.

 

SÄ fekk eg mld om at timen eg har hjÄ gynekolog pÄ m.dag (som vart flytta frÄ tysdag denne veka sidan eg var sjuk) er flytta heilt til 31. august:-( :-( Kjipt altsÄ! Var sÄ klar for Ä komme eit steg vidare no..Men men..

Kanskje det er nettop denne mnd du er heldig? HĂ„per det :)

HĂ„per du fĂžler deg bedre :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Noe dritt Pms er jo Hoggande lik gravid symptomer.

Men vi fÄr hÄpe at det er noe pÄ gang.

 

Er sÄ teste sjuk med det er jo alt for tidli. Rekner med jeg svir av ein pÄ 8 dpo.

Ja, for min del har plutselig tegnene pÄ mensen startet dagen etter el. de tre siste mnd. AltsÄ 14dager med pms, ho hei... blir lange 14 dager hehe...

Jeg tester 10dpo tidligst sÄ minst seks dager til med luring :D

Har ingen tester liggende, og for min del tror jeg det er lurt ;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...