Gå til innhold

IKM uke 30 🍀👶🏻


mrzmalin

Anbefalte innlegg

Kanskje det er nettop denne mnd du er heldig? Håper det :)

Håper du føler deg bedre :)

Takk! Blir vertfall frisk igjen til eg og kjæresten skal gifte oss! Der er det viktigste akkurat no ;-) Så får jo prøvinga gå sin gang den...Uansett, no er det venting igjen for oss denne pp ;-) Heia oss alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke EL før 17 jeg da :) men aksjer blir jevnlig lagt inn likevel da jeg har veldig ujevn syklus..så vi får krysse fingrene ❤️ Blir jo Nr 1 her. Vært gravid og mistet en gang,men dette var jo da når jeg var 17 år,så husker ikke så veldig mye av det sånn symptommessig.. Sambo virker mer og mer gira på dette nå,så er litt moro :) han har selvfølgelig hatt veldig lyst hele veien,men ikke gitt særlig mer uttrykk for det enn at han bidrar med aksjene liksom. Nå har han begynt å diskutere navn,barneoppdragelse osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL 17 jeg også...har gitt utslag på "høy" på fertilitetsmonitoren nå de siste tre dagene, så jeg venter på maximal. Legger uansett inn aksjer annenhver dag hele måneden., så jeg måler mest for å sjekke at jeg faktisk har eggløsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke EL før 17 jeg da :) men aksjer blir jevnlig lagt inn likevel da jeg har veldig ujevn syklus..så vi får krysse fingrene ❤️ Blir jo Nr 1 her. Vært gravid og mistet en gang,men dette var jo da når jeg var 17 år,så husker ikke så veldig mye av det sånn symptommessig.. Sambo virker mer og mer gira på dette nå,så er litt moro :) han har selvfølgelig hatt veldig lyst hele veien,men ikke gitt særlig mer uttrykk for det enn at han bidrar med aksjene liksom. Nå har han begynt å diskutere navn,barneoppdragelse osv :)

Kjekt når sambuaren engasjerer seg også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg 5 dpo og Gud bevare kor det kribler etter testing.

 

Er det barre meg som klør etter testing ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte

Blå. 10 mlu

Grønn. 15 mlu

Rosa. 25 mlu

Hjelpes, den blå er positiv, er den ikke? Og du som bare er 7dpo.

:)

 

Anonymous poster hash: 913f1...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes, den blå er positiv, er den ikke? Og du som bare er 7dpo.

:)

 

Anonymous poster hash: 913f1...938

 

Den blå er på 10 mlu.

 

Får håpe det blir noe av det. Er jo tidli.  Har mens smerter og rygg vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blå er på 10 mlu.

 

Får håpe det blir noe av det. Er jo tidli. Har mens smerter og rygg vondt.

Ble viss ufrivillig anonym over her :/

Jeg skjønner ikke det med mlu haha er det en graviditetstest, elle el test?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble viss ufrivillig anonym over her :/

Jeg skjønner ikke det med mlu haha er det en graviditetstest, elle el test?

 

Kjøper du hcg tester så står det kor sesnitive dei er. Da står det 25 mlu som er mest vanlige og få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper du hcg tester så står det kor sesnitive dei er. Da står det 25 mlu som er mest vanlige og få tak i.

Da er du jo gravid :) Gratulerer så mye! Hjelpes, nå fikk jeg også lyst å teste ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgon urin og alle er fra i dag

Ble spennende å se videre da! Lover jo veldig bra dette 👍🏻 Endret av mrzmalin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL sånn ca mellom 16-19ende. Litt usikker.. Aksjer ble lagt inn natt til dag,men tenker vi legger inn i kveld også,sånn for sikkerhetens skyld :) så får vi krysse fingrene. Alle gode ting er..7?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...