GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

25. Solbaer79 - pp8

26. UTGÅTT MEN PRØVER - pp?

27. 

28. 

29. 

30.  PrÞvedokka - pp11 , Queenbaby - pp? , Mari1992 - pp?

31. Minnie Muus - pp2

Mrzmalin og Munja, er ikke helt sikre pÄ dere? :) 

Endret av prĂžvedokka

Fortsetter under...

Jeg har IKM pĂ„ fredag 21. Har nettopp kjĂžpt meg en clearblue test. Har tatt vare pĂ„ urinen fra imorges 😳 Tror dere jeg kan bruke den eller skal jeg vente til jeg mĂ„ pĂ„ do igjen 😂?

Har ikkje turt og testa. Har sÄ grusomme mens smerter og smerter i ryggen at det mÄ ha godt til grunne. Men svir av test i kveld og syker meg opp til negativ utslag.

Er det ikke da bedre Ä vente til i morratidlig, sÄ fÄr du testa pÄ morrasurin ? :) 

Jeg er i ikm uke 31, siden sa forskjÞv syklusen noen hakk bare innom her for Ä se hvordan det gÄr med andre fra tidligere

Aha, skjÞnner ;) 

Jeg har IKM pÄ fredag 21. Har nettopp kjÞpt meg en clearblue test. Har tatt vare pÄ urinen fra imorges Tror dere jeg kan bruke den eller skal jeg vente til jeg mÄ pÄ do igjen ?

Ă…Ă„Ă„h, sĂ„ heldig du er som slipper Ă„ vente helt til uke 30!! Spennede! :D 

Annonse

Ser en svak strek der, UTGÅTT! Men er det BT? De har hatt et parti som ga skyggestreker i det siste, mine blant annet :/ 

HÄper det ikke gjelder deg! 

KjÞpte dei pÄ lavpris-tester.com for 3 mnd siden. NÄr den er vÄt skimter jeg rosa men har ikkje trua. FÞler det pÄ kroppen.

Annonse

Nei og nei. Har du bilde? 

Her er det den vanlige spottinga, sÄ har ingen tro denne pp.

[/quote-]

Ikke mist motet helt enda, mange som spotter rundt IKM selv om de er gravide :)

Jeg er 4 dpo da, sÄ ikke i nÊrheten av IKM :P Spotter i hver syklus fra EL til TR, den gangen jeg IKKE spotter skal jeg tro det er noe ;) 

Jeg er 4 dpo da, sÄ ikke i nÊrheten av IKM :P Spotter i hver syklus fra EL til TR, den gangen jeg IKKE spotter skal jeg tro det er noe ;)

Det kan jo stoppe par dager fÞr ikm. Krysser for det. Skal ikkje gi opp hÄpet fore det.

Blir ingen testing fram over her barre og vente pÄ heksa som er venta mandag.

Det kan jo stoppe par dager fÞr ikm. Krysser for det. Skal ikkje gi opp hÄpet fore det.

Blir ingen testing fram over her barre og vente pÄ heksa som er venta mandag.

Om du skal ha mensen mandag, er du vel bare 9-10dpo? Eller tar jeg feil? Hvorfor miste motet sÄ tidlig?

Anonymous poster hash: 913f1...938

Om du skal ha mensen mandag, er du vel bare 9-10dpo? Eller tar jeg feil? Hvorfor miste motet sÄ tidlig?

Anonymous poster hash: 913f1...938

Testene er jo blit negative. Kan jo ikkje bli positive igjen.

Er nok kjemisk som jeg er kjent for.

Virkelig trist :(

Er det vanlig Ä fÄ kjemisk? Har aldri hÞrt sÄ mye om det?

Jeg ser at jeg hele tiden driver Ä trykker pÄ anonymknappen, virkelig ikke med vilje (jeg som skrev de andre innleggene her nederst til deg)

Ønsker deg all lykke, jeg hÄper dere snart blir gravide. Trist at dere mÄ vente sÄ lenge.

Jeg ser nÄ at jeg i svima her har hoppet inn i feil gruppe, jeg har ikm pÄ fredag, sÄ hÞrer til uke 29.

Ønsker dere alle her inne masse lykke til!

Det er visst ganske vanlig Ä fÄ kjemisk, de fleste tilfellene blir aldri oppdaget. Men nÄr man bruker de testene med fÞlsomhet pÄ 10, sÄ kan man oppdage de. Det er derfor det frarÄdes Ä bruke disse, da man ofte (dessverre) fÄr falskt hÄp. 

5 dpo her i dag, ingen syptomper. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...