Gå til innhold

Han driver alltid og tar meg på puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

De trenger selvsagt ikke sexologhjelp. Mannen trenger å forstå at nei er nei.

Anonymous poster hash: 77601...89e

Mener du at en må spørre om alt når en har sex?

Anonymous poster hash: 52da4...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du som ikke er helt på nett hvis du synes det er greit at en mann klår på kroppen til kona si hvis hun har sagt nei.

Anonymous poster hash: a3428...437

Han klår ikke! Han legger hånda på puppen og holder den i ro, ifølge hi selv.

Han tar den sikkert bort når hun sier nei.

Du har et vridd syn på ting om du kaller dette klåing/tafsing/overgrep.

Du aner jo virkelig ikke hva det er!

Anonymous poster hash: e3d2b...601

Skrevet

Han klår ikke! Han legger hånda på puppen og holder den i ro, ifølge hi selv.

Han tar den sikkert bort når hun sier nei.

Du har et vridd syn på ting om du kaller dette klåing/tafsing/overgrep.

Du aner jo virkelig ikke hva det er!

Hun har sagt gjentatte ganger t hun ikke liker det. Hun ligger hver kveld og venter med ubehag på hånda hennes. Selvsagt klår han. Selvsagt er det klåing/tafsing/overgrep dersom noen har sagt nei, jeg liker ikke at du tar på kroppen min, og ektefellen gjør det likevel. Mener du at han har en slags rett til puppene hennes? At hans lyst til å tafse pupp er viktigere enn hennes uvilje? Hun har sagt at hun ikke liker det. Det finnes ingen unnskyldning for ikke å respektere det. Det er DU som ikke vet hva det vil si å gå over streken!

Skrevet

De trenger selvsagt ikke sexologhjelp. Mannen trenger å forstå at nei er nei. 

Hi sier selv at det noenganger er greit, andre ganger ikke. Mannen er ikke tankeleser. Hi mener mannen skal spørre om tillatelse til å berøre puppene hennes hvis de skal ha sex. Jeg har spurt Hi mange ganger, når synes hun det er greit - når i forspillet skal mannen vite hva som er greit for henne når hun ikke en gang greier å si noe klart om det selv?

Det er ingen tvil om at de trenger hjelp. Hvis de ikke gjør det så risikerer de å ødelegge forholdet helt på sikt, begge risikerer å miste lysten på hverandre. Hi føler at mannen tar seg til rette, men greier ikke sette klare nok grenser selv. Hun dreper all spontanitet når det kommer til sex. Mannen føler seg trolig avvist og blir frustrert fordi han ikke får tydelig nok tale fra Hi.

Hi har fått mange gode råd i tråden, men hun forholder seg ikke særlig til dem, det virker fremdeles som om hun mener at mannen skal være tankeleser eller at hun aller nådigst kan innvilge "audiens" hvis mannen spør på riktig tidspunkt.

Jeg tror dette paret kommer til å gjøre hverandre veldig frustrert om de ikke lærer seg å kommunisere bedre når det kommer til både sex og kroppskontakt ellers. Og blir frustrasjonen stor nok så risikerer de å drive fra hverandre - helt unødvendig når de heller kan ta ansvar og oppsøke hjelp siden de ikke greier å kommunisere godt nok selv.

Anonymous poster hash: bdf77...fbc

Skrevet

Hun har sagt gjentatte ganger t hun ikke liker det. Hun ligger hver kveld og venter med ubehag på hånda hennes. Selvsagt klår han. Selvsagt er det klåing/tafsing/overgrep dersom noen har sagt nei, jeg liker ikke at du tar på kroppen min, og ektefellen gjør det likevel. Mener du at han har en slags rett til puppene hennes? At hans lyst til å tafse pupp er viktigere enn hennes uvilje? Hun har sagt at hun ikke liker det. Det finnes ingen unnskyldning for ikke å respektere det. Det er DU som ikke vet hva det vil si å gå over streken!

Men da må hun hive han ut eller flytte fra han da! Om det er overgrep! Man vil vel ikke bo med noen som forgriper seg på deg hver kveld?

Jeg har aldri sagt at noen av delene er greit men jeg synes du drar det vel langt med anklagene dine om overgrep!

Jeg er veldig klar over hva det vil si å gå over streken, bare så du har det klinkende klart!

Skrevet

Hahaha. Stakkars dere om det er et virkelig problem. For en bagatell.

Anonymous poster hash: e86ef...11e

Eg hadde sett på det som et virkelig og faktisk ganske stort problem om mannen min ikkje høyrde etter når eg fortalte han at noko han gjer med min kropp er irriterande og at eg ikkje likar det.

Skrevet

Men da må hun hive han ut eller flytte fra han da! Om det er overgrep! Man vil vel ikke bo med noen som forgriper seg på deg hver kveld?

Jeg har aldri sagt at noen av delene er greit men jeg synes du drar det vel langt med anklagene dine om overgrep!

Jeg er veldig klar over hva det vil si å gå over streken, bare så du har det klinkende klart!

Han tenker garantert ikke på det slik. Men det er det faktisk, pr. definisjon. Men jeg ville heller ikke brukt det ordet, jeg ville ikke ha opplevd det som et overgrep, men et overtramp. Jeg var en gang sammen med en som stadig tok meg på puppene og i skrittet, hver gang han gikk forbi meg inne i huset. Jeg hatet det. Selv om jeg likte det når vi hadde sex, var det at han tok på mine intime kroppdeler helt uten forvarsel rett og slett ekkelt. Det var ikke greit, det vakte ubehag og faktisk avsky. Det er ingen bagatell å ikke respektere et annet menneskes intimsoner. Synes også det blir unaturlig å si at mannen må være forvirret over når han får lov til å ta på HI og ikke. Min mann vet at han ikke skal innlede sex med å ta meg på intime steder, for det liker jeg ikke. Jeg kan like det noen minutter senere, når vi har kommet i gang, men han bør begynne med å stryke på "ufarlige" steder, kyss etc. Hvis jeg tenner, kan han ta hvor han vil. Hvis jeg ikke tenner, vil jeg ikke tas verken her eller der. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne? Det er jo ikke slik at fordi noe er ok noen ganger, så må det alltid være det? Og jeg forventer av mannen min at når jeg har forklart at jeg ikke vil ts på puppene uten noen form for forspill, så respekterer han det. Hadde han ignorert det og gjort det likevel, hadde jeg følt meg invadert. 

Skrevet

Han tenker garantert ikke på det slik. Men det er det faktisk, pr. definisjon. Men jeg ville heller ikke brukt det ordet, jeg ville ikke ha opplevd det som et overgrep, men et overtramp. Jeg var en gang sammen med en som stadig tok meg på puppene og i skrittet, hver gang han gikk forbi meg inne i huset. Jeg hatet det. Selv om jeg likte det når vi hadde sex, var det at han tok på mine intime kroppdeler helt uten forvarsel rett og slett ekkelt. Det var ikke greit, det vakte ubehag og faktisk avsky. Det er ingen bagatell å ikke respektere et annet menneskes intimsoner. Synes også det blir unaturlig å si at mannen må være forvirret over når han får lov til å ta på HI og ikke. Min mann vet at han ikke skal innlede sex med å ta meg på intime steder, for det liker jeg ikke. Jeg kan like det noen minutter senere, når vi har kommet i gang, men han bør begynne med å stryke på "ufarlige" steder, kyss etc. Hvis jeg tenner, kan han ta hvor han vil. Hvis jeg ikke tenner, vil jeg ikke tas verken her eller der. Det er vel ikke så vanskelig å skjønne? Det er jo ikke slik at fordi noe er ok noen ganger, så må det alltid være det? Og jeg forventer av mannen min at når jeg har forklart at jeg ikke vil ts på puppene uten noen form for forspill, så respekterer han det. Hadde han ignorert det og gjort det likevel, hadde jeg følt meg invadert.

Joda, jeg skjønner hva du mener.

Exen min var faktisk slik også, gjorde at jeg mista lysten på han etterhvert. Trodde vel det var sjarmerende og hans måte å vise at han ville ha meg på, men for meg ble det bare slitsomt og ekkelt men det var ikke snakk om å legge en hånd på puppen til meg da, det var grafsing og klåing så det holdt.

Men uansett hva det enn er så bør jo hi gjøre det veldig klart at hun ikke liker eller aksepterer at han har hånda på brystet hennes. Legge seg på et annet rom for en stund eller gjøre andre tiltak for å få han til å forstå at hun faktisk mener det og synes det er ubehagelig. Vi alle har dager der vi ikke liker å bli tatt på osv, å jeg skjønner det må være frustrerende når han ikke tar nei for et nei. Men da må hi faktisk sette ned foten å vise at hun mener det om hun skal fortsette og bo med denne mannen.

Men igjen, det er nå bare min mening :)

Skrevet

Jeg spør ikke min mann om lov før jeg berører ham. Har aldri kommet på at et velment kjærtegn (automatisk) blir et overgrep hvis man ikke spør hver eneste gang.

Anonymous poster hash: 926a9...ab0

Skrevet

Jeg spør ikke min mann om lov før jeg berører ham. Har aldri kommet på at et velment kjærtegn (automatisk) blir et overgrep hvis man ikke spør hver eneste gang.

Men så er det heller ikke anydet noe sted. Spontane kjærtegn er ok - men IKKE hvis man fått beskjed om at det er uønsket.

Skrevet

Sånn tolket ikke jeg det. HI vil at mannen skal spørre om han kan ta på henne, og også om de skal ha sex. Det virker drepende for alt som noen gang måtte ha vært av spontanitet. Jeg tror ikke jeg hadde holdt det ut om min mann hadde forholdt seg slik til mine tilnærmelser.

Anonymous poster hash: c4560...e05

Skrevet

Men så er det heller ikke anydet noe sted. Spontane kjærtegn er ok - men IKKE hvis man fått beskjed om at det er uønsket.

Se anonym over.

Jeg tolker utdypingen fra HI også sånn: at også spontane berøringer kan være uønsket hvis hun ikke spesifikt selv er i form eller har etterlyst dem.

Skrevet

Se anonym over.

Jeg tolker utdypingen fra HI også sånn: at også spontane berøringer kan være uønsket hvis hun ikke spesifikt selv er i form eller har etterlyst dem.Anonymous poster hash: 926a9...ab0

KAN være uønsket? Hun sier da rett ut at det aldri er greit at han tar på henne når de ligger i senga, og at han må spørre om lov først før han tar på henne:

Det er egentlig ikke greit i det hele tatt når vi ligger i senga, for da er jeg stort sett trøtt og da liker jeg det ikke. Bortsett fra hvis vi er der for å ha sex da, og da skal han spørre først, ikke bare begynne å ta. Jeg liker det ikke at han gjør det når jeg legger meg og jeg liker det ikke når jeg våkner (da er det verst). Liker ikke å bli tatt på når jeg er trøtt og foretrekker uansett at han spør først.

HIAnonymous poster hash: 6bb68...aaa

Skrevet

KAN være uønsket? Hun sier da rett ut at det aldri er greit at han tar på henne når de ligger i senga, og at han må spørre om lov først før han tar på henne:

Ok.

For meg betyr dette et ikke-forhold.

Hvis jeg ikke kan ta rundt kjæresten min uten å klarere det først, er han ikke en kjæreste, men en kamerat.

Skrevet

Oj, for et "forhold"..Mannen må betale om lov, og noen vrir det til å være et overgrep når han har hånden på puppen til sin partner??

Virker som et anstrengt forhold fullt av minefelt..

Mannen min elsker puppene mine og stryker og holder ofte på dem, som kos når vi skal sove eller våkner, eller slenger på sofaen, eller når han kommer bakfra og klemmer meg. Og jeg elsker det!❤ Det er nydelig og jeg vet han elsker meg og kroppen min🤗

Jeg skjønner virkelig ikke problemet.

Anonymous poster hash: 10a62...d27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...