Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #51 Skrevet 19. juni 2016 Og vi lurer på hvorfor skilsmissetallene er så høye? Stakkars mannfolk. Tar de ikke på oss er det feil og tar de på oss så er jaggu det feil også. 😂 Anonymous poster hash: b411f...c02
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #52 Skrevet 19. juni 2016 Jeg håper ikke du har døtre du skal lære om personlig grensesetting. Eller sønner du skal lære å respektere et nei. Anonymous poster hash: a3428...437 Nei nå for du faen meg gi deg kvinnemenneske! Det du kaller store overtramp, sikter til lovverk og sammenligner med å bli tafset på av fremmede på bussen er faktisk en fornemmelse for folk som har blitt utsatt for det man kan kalle overgrep, å ja, jeg skreiv overgrep, for det er vel det du vil ha det til at dette er. Det er mannen hennes! Om han er så respektløs som du skal ha det til her og at det er så ille så må man da for fanden kaste ut mannesvinet. Har man varslet gjentatte ganger uten respons så er det faktisk bare en ting igjen og gjøre om man synes det er så forferdelig. Du trekker i tråder for å provosere. Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: e3d2b...601
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #53 Skrevet 19. juni 2016 Nei nå for du faen meg gi deg kvinnemenneske! Det du kaller store overtramp, sikter til lovverk og sammenligner med å bli tafset på av fremmede på bussen er faktisk en fornemmelse for folk som har blitt utsatt for det man kan kalle overgrep, å ja, jeg skreiv overgrep, for det er vel det du vil ha det til at dette er. Det er mannen hennes! Om han er så respektløs som du skal ha det til her og at det er så ille så må man da for fanden kaste ut mannesvinet. Har man varslet gjentatte ganger uten respons så er det faktisk bare en ting igjen og gjøre om man synes det er så forferdelig. Du trekker i tråder for å provosere. Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: e3d2b...601 Masse skrivefeil ser jeg nå. Autocorrect. (skriver med tlf), men det er vel forståelig nok om man legger godviljen til vil jeg tro. Anonymous poster hash: e3d2b...601
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2016 #54 Skrevet 19. juni 2016 Bare å slutte å krangle damer. Hi har jo meldt seg helt ut av tråden og ikke kommentert noe av dette, heller ikke gode råd. Hvis Hi, da hun ble sammen med mannen, gjorde det helt klart at hennes pupper var ulovlig territorie for ham resten av livet, ja, da er det enormt respektløst av ham å fortsette. Hvis Hi syntes det var ok tidligere og så endret mening og så sa ordentlig fra til ham i en nøytral situasjon, da er det også veldig respektløst av ham å fortsette. Men det er vel meget mulig at Hi synes, eller har syntes, det er ok at mannen tar på puppene hennes. Det er vel også sannsynlig at hun har syntes det har vært koselig å ligge i en slik stilling tidligere. Det er vel også gode sjanser for at hun synes det er helt greit at han beføler brystene hennes når de har sex sammen. Hvis dette er tilfelle så er det faktisk ikke nok å si surt fra til mannen i senga når han tar på puppene hennes når de bare ligger og koser uten å skulle ha sex. For da har ikke Hi gjort grensene sine tydelige nok, hun har da heller ikke gjort det i en nøytral setting som kan unngå å såre mannen. Jeg har spurt Hi tidligere i tråden om dette, men hun uteblir jo helt. For hvis hun synes det er greit at mannen beføler brystene hennes under sex, da lurer jeg på hvordan hun mener at han skal vite når han skal kunne beføle dem? Ikke alltid man planlegger sex, noen ganger er det bare kos som utvikler seg... og når i et forspill krysser HI og mannen den magiske grensen hennes fra at det ikke er greit til det er greit? Det er His ansvar å formidle dette på en måte som er forståelig for mannen. Om hun aldri har likt at noen tar på puppene hennes og ikke fortalte mannen dette tidligere, da har hun ført ham bak lyset for noe som kanskje er veldig viktig for hans seksualitet, og det er heller ikke riktig. Som jeg har skrevet tidligere - Hi og mannen må kommunisere utenfor senga og fullt påkledde! Fint om Hi kunne kommentere noe... Anonymous poster hash: bdf77...fbc
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #55 Skrevet 20. juni 2016 Bare å slutte å krangle damer. Hi har jo meldt seg helt ut av tråden og ikke kommentert noe av dette, heller ikke gode råd. Hvis Hi, da hun ble sammen med mannen, gjorde det helt klart at hennes pupper var ulovlig territorie for ham resten av livet, ja, da er det enormt respektløst av ham å fortsette. Hvis Hi syntes det var ok tidligere og så endret mening og så sa ordentlig fra til ham i en nøytral situasjon, da er det også veldig respektløst av ham å fortsette. Men det er vel meget mulig at Hi synes, eller har syntes, det er ok at mannen tar på puppene hennes. Det er vel også sannsynlig at hun har syntes det har vært koselig å ligge i en slik stilling tidligere. Det er vel også gode sjanser for at hun synes det er helt greit at han beføler brystene hennes når de har sex sammen. Hvis dette er tilfelle så er det faktisk ikke nok å si surt fra til mannen i senga når han tar på puppene hennes når de bare ligger og koser uten å skulle ha sex. For da har ikke Hi gjort grensene sine tydelige nok, hun har da heller ikke gjort det i en nøytral setting som kan unngå å såre mannen. Jeg har spurt Hi tidligere i tråden om dette, men hun uteblir jo helt. For hvis hun synes det er greit at mannen beføler brystene hennes under sex, da lurer jeg på hvordan hun mener at han skal vite når han skal kunne beføle dem? Ikke alltid man planlegger sex, noen ganger er det bare kos som utvikler seg... og når i et forspill krysser HI og mannen den magiske grensen hennes fra at det ikke er greit til det er greit? Det er His ansvar å formidle dette på en måte som er forståelig for mannen. Om hun aldri har likt at noen tar på puppene hennes og ikke fortalte mannen dette tidligere, da har hun ført ham bak lyset for noe som kanskje er veldig viktig for hans seksualitet, og det er heller ikke riktig. Som jeg har skrevet tidligere - Hi og mannen må kommunisere utenfor senga og fullt påkledde! Fint om Hi kunne kommentere noe... Anonymous poster hash: bdf77...fbc Amen sista 👐👍 Anonymous poster hash: e3d2b...601
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #56 Skrevet 20. juni 2016 Bare å slutte å krangle damer. Hi har jo meldt seg helt ut av tråden og ikke kommentert noe av dette, heller ikke gode råd. Hvis Hi, da hun ble sammen med mannen, gjorde det helt klart at hennes pupper var ulovlig territorie for ham resten av livet, ja, da er det enormt respektløst av ham å fortsette. Hvis Hi syntes det var ok tidligere og så endret mening og så sa ordentlig fra til ham i en nøytral situasjon, da er det også veldig respektløst av ham å fortsette. Men det er vel meget mulig at Hi synes, eller har syntes, det er ok at mannen tar på puppene hennes. Det er vel også sannsynlig at hun har syntes det har vært koselig å ligge i en slik stilling tidligere. Det er vel også gode sjanser for at hun synes det er helt greit at han beføler brystene hennes når de har sex sammen. Hvis dette er tilfelle så er det faktisk ikke nok å si surt fra til mannen i senga når han tar på puppene hennes når de bare ligger og koser uten å skulle ha sex. For da har ikke Hi gjort grensene sine tydelige nok, hun har da heller ikke gjort det i en nøytral setting som kan unngå å såre mannen. Jeg har spurt Hi tidligere i tråden om dette, men hun uteblir jo helt. For hvis hun synes det er greit at mannen beføler brystene hennes under sex, da lurer jeg på hvordan hun mener at han skal vite når han skal kunne beføle dem? Ikke alltid man planlegger sex, noen ganger er det bare kos som utvikler seg... og når i et forspill krysser HI og mannen den magiske grensen hennes fra at det ikke er greit til det er greit? Det er His ansvar å formidle dette på en måte som er forståelig for mannen. Om hun aldri har likt at noen tar på puppene hennes og ikke fortalte mannen dette tidligere, da har hun ført ham bak lyset for noe som kanskje er veldig viktig for hans seksualitet, og det er heller ikke riktig. Som jeg har skrevet tidligere - Hi og mannen må kommunisere utenfor senga og fullt påkledde! Fint om Hi kunne kommentere noe... Anonymous poster hash: bdf77...fbc Har andre ting å gjøre også vet du, sitter ikke på DB hele dagen ;-) Det er jo ikke sånn at jeg har noe spesielt imot å bli tatt akkurat på puppene da. Er ikke det det dreier seg om. Men det er det han gjør alltid. Og jeg liker det ikke når jeg er trøtt og holder på å sovne eller akkurat har våknet. Synes det er irriterende. Men det hadde nok vært det samme om han la hånda et annet sted, men det han gjør er å legge den på puppen. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #57 Skrevet 20. juni 2016 Har andre ting å gjøre også vet du, sitter ikke på DB hele dagen ;-) Det er jo ikke sånn at jeg har noe spesielt imot å bli tatt akkurat på puppene da. Er ikke det det dreier seg om. Men det er det han gjør alltid. Og jeg liker det ikke når jeg er trøtt og holder på å sovne eller akkurat har våknet. Synes det er irriterende. Men det hadde nok vært det samme om han la hånda et annet sted, men det han gjør er å legge den på puppen. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa Da må du være langt tydeligere med ham. Han kan ikke alltid vite når det er greit og når det ikke er greit. Hvis dere skal legge dere og istedenfor ender å ha sex, når kan han ta på puppene dine... ikke i det hele tatt fordi du var trøtt, eller hvor langt må dere ha kommet i forspillet før han får ta på puppene dine? Om dere aldri har sex etter at dere har våknet om morgenen er det jo greit å si at puppene er ikke-område på morgenene. Men om dere innimellom har sex om morgenen, når skal han vite når det er greit å ta på puppene dine og ikke? Om du blir tydeligere på kommunikasjonen din og også kommuniserer dette til mannen når dere er utenfor senga, edru og påkledd, da vil han kanskje forstå hvor grensene dine går. Men han er ikke tankeleser, han kan ikke vite hvor grensene går om du har flytende grenser etter dagsform og trøtthetsnivå osv. Her sier du også at det ikke spiller noen rolle hvor han hadde lagt hånden i disse situasjonen, du ville ikke likt noe av det. Du må finne en måte å kommunisere det på til mannen på en måte som gjør det forståelig uten at du avviser ham på en slik måte at du sårer ham. Dine grenser skal selvfølgelig respekteres, men det er ikke lett å respektere dem når du har flytende grenser. Anonymous poster hash: bdf77...fbc
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #58 Skrevet 20. juni 2016 Da må du være langt tydeligere med ham. Han kan ikke alltid vite når det er greit og når det ikke er greit. Hvis dere skal legge dere og istedenfor ender å ha sex, når kan han ta på puppene dine... ikke i det hele tatt fordi du var trøtt, eller hvor langt må dere ha kommet i forspillet før han får ta på puppene dine? Om dere aldri har sex etter at dere har våknet om morgenen er det jo greit å si at puppene er ikke-område på morgenene. Men om dere innimellom har sex om morgenen, når skal han vite når det er greit å ta på puppene dine og ikke? Om du blir tydeligere på kommunikasjonen din og også kommuniserer dette til mannen når dere er utenfor senga, edru og påkledd, da vil han kanskje forstå hvor grensene dine går. Men han er ikke tankeleser, han kan ikke vite hvor grensene går om du har flytende grenser etter dagsform og trøtthetsnivå osv. Her sier du også at det ikke spiller noen rolle hvor han hadde lagt hånden i disse situasjonen, du ville ikke likt noe av det. Du må finne en måte å kommunisere det på til mannen på en måte som gjør det forståelig uten at du avviser ham på en slik måte at du sårer ham. Dine grenser skal selvfølgelig respekteres, men det er ikke lett å respektere dem når du har flytende grenser. Anonymous poster hash: bdf77...fbc Ja, jeg kan sikkert være tydeligere. Men det er jo sånn hver gang da. Er jo nesten hver kveld og morgen dette skjer. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #59 Skrevet 20. juni 2016 Ja, jeg kan sikkert være tydeligere. Men det er jo sånn hver gang da. Er jo nesten hver kveld og morgen dette skjer. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa Da må du bli tydeligere, og ta det opp med mannen på en ordentlig måte. Den måten du har valgt å gjøre det på til nå har jo ikke fungert. Og helt ærlig så synes jeg ikke det er så rart når du innimellom liker å bli tatt på puppene, andre ganger ikke. Dere må finne en ordning som gjør at han vet når puppene dine er lovlige og når han må holde seg unna. Du må tenke gjennom hvordan du legger det frem, for risikerer at mannen får problemer med å ta initiativ til sex i frykt for å feiltolke deg. Så det blir ditt ansvar å tenke ut hvordan du kan formidle når det er greit og når det ikke er det, og gjøre det på en måte som er både forståelig og tar vare på intimiteten i forholdet. Skal jeg tippe så har dere gått dere inn i en slags felle, hvor dere har ulikt behov for nærhet og hvor han føler seg veldig avvist. Jeg vil tro han har større behov for nærhet for å føle seg elsket enn det du har. Siden han trolig føler seg elsket ved fysisk kontakt så ønsker han å gi deg det samme. Jo mer du da avviser ham, og spesielt jo mer irritert du blir, jo mer vil han ønske å vise at han elsker deg. Anbefaler dere å lese om "kjærlighetens fem språk", for da vil dere kanskje se hvor dere er forskjellige, det blir lettere å respektere hverandres ulikheter - og ikke minst gir det større sjanse for å finne gode løsninger hvor begges behov blir ivaretatt. Det finnes en bok om "kjærlighetens fem språk", men dere finner egentlig nok på nettet til å forstå tegninga og gjøre dere nytte av det, dere kan også ta den testen på nettet. Anonymous poster hash: bdf77...fbc
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #60 Skrevet 20. juni 2016 Ja, jeg kan sikkert være tydeligere. Men det er jo sånn hver gang da. Er jo nesten hver kveld og morgen dette skjer. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa Men hvis han gjør det så ofte og det alltid er feil, så lurer jeg på om det noen gang er riktig at han gjør det? Har dere sex veldig sjelden? Anonymous poster hash: c4560...e05
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #61 Skrevet 20. juni 2016 Nei nå for du faen meg gi deg kvinnemenneske! Det du kaller store overtramp, sikter til lovverk og sammenligner med å bli tafset på av fremmede på bussen er faktisk en fornemmelse for folk som har blitt utsatt for det man kan kalle overgrep, å ja, jeg skreiv overgrep, for det er vel det du vil ha det til at dette er. Det er mannen hennes! Om han er så respektløs som du skal ha det til her og at det er så ille så må man da for fanden kaste ut mannesvinet. Har man varslet gjentatte ganger uten respons så er det faktisk bare en ting igjen og gjøre om man synes det er så forferdelig. Du trekker i tråder for å provosere. Ta deg en bolle! Anonymous poster hash: e3d2b...601 Spiller ingen rolle om det er mannen hennes. Det er et overgrep hvis han tar henne på puppene når hun har sagt nei. Faktisk. Hadde hun anmeldt ham for det og han hadde innrømmet å gjøre det, ville han ha blitt dømt for overgrep. Og det er tilfellet. Ekteskap gir ikke rett på den andres kropp. Anonymous poster hash: a3428...437
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #62 Skrevet 20. juni 2016 Men hvis han gjør det så ofte og det alltid er feil, så lurer jeg på om det noen gang er riktig at han gjør det? Har dere sex veldig sjelden? Anonymous poster hash: c4560...e05 Nei veldig sjelden vil jeg ikke si, men ikke kjempeofte heller. Kanskje en gang pr mnd i snitt, men nå er det ganske lenge siden forrige gang. Men det er ikke forsøk på sex heller virker ikke som det. Han legger hånden der men holder den stille og gjør ikke noe annet heller. Men irriterende nok synes jeg da. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #63 Skrevet 20. juni 2016 Spiller ingen rolle om det er mannen hennes. Det er et overgrep hvis han tar henne på puppene når hun har sagt nei. Faktisk. Hadde hun anmeldt ham for det og han hadde innrømmet å gjøre det, ville han ha blitt dømt for overgrep. Og det er tilfellet. Ekteskap gir ikke rett på den andres kropp. Anonymous poster hash: a3428...437 Er ikke noe overgrep akkurat. Han legger hånda der og holder den stille. Men det er irriterende når jeg er trøtt. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa
Mostly Harmless Skrevet 20. juni 2016 #64 Skrevet 20. juni 2016 Synes mange går langt i å idioterklære mannen her. Altså, her har HI tatt bort hånden hans og sagt hun ikke liker det i situasjonen et utall ganger. Da bør hun kunne forvente at han i det minste lodder stemningen litt før han kommer med hånda i samme type situasjon igjen. Klart HI kan sette seg ned i "fredstid" og forklare den nøyaktige grenseoppgangen, men det må være for å banke inn at hun mener det alvorlig, ikke fordi budskapet er så fryktelig vanskelig å forstå.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2016 #65 Skrevet 20. juni 2016 Spiller ingen rolle om det er mannen hennes. Det er et overgrep hvis han tar henne på puppene når hun har sagt nei. Faktisk. Hadde hun anmeldt ham for det og han hadde innrømmet å gjøre det, ville han ha blitt dømt for overgrep. Og det er tilfellet. Ekteskap gir ikke rett på den andres kropp. Anonymous poster hash: a3428...437 Så om mannen din tar deg på puppen/rumpa/ låret/ hånda eller noen plass etter du har sagt nei, så er det overgrep? Du kan jo ikke være helt på nett. Anonymous poster hash: e3d2b...601
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #66 Skrevet 21. juni 2016 Da må du være langt tydeligere med ham. Han kan ikke alltid vite når det er greit og når det ikke er greit. Hvis dere skal legge dere og istedenfor ender å ha sex, når kan han ta på puppene dine... ikke i det hele tatt fordi du var trøtt, eller hvor langt må dere ha kommet i forspillet før han får ta på puppene dine? Om dere aldri har sex etter at dere har våknet om morgenen er det jo greit å si at puppene er ikke-område på morgenene. Men om dere innimellom har sex om morgenen, når skal han vite når det er greit å ta på puppene dine og ikke? Om du blir tydeligere på kommunikasjonen din og også kommuniserer dette til mannen når dere er utenfor senga, edru og påkledd, da vil han kanskje forstå hvor grensene dine går. Men han er ikke tankeleser, han kan ikke vite hvor grensene går om du har flytende grenser etter dagsform og trøtthetsnivå osv. Her sier du også at det ikke spiller noen rolle hvor han hadde lagt hånden i disse situasjonen, du ville ikke likt noe av det. Du må finne en måte å kommunisere det på til mannen på en måte som gjør det forståelig uten at du avviser ham på en slik måte at du sårer ham. Dine grenser skal selvfølgelig respekteres, men det er ikke lett å respektere dem når du har flytende grenser. Anonymous poster hash: bdf77...fbc Det er egentlig ikke greit i det hele tatt når vi ligger i senga, for da er jeg stort sett trøtt og da liker jeg det ikke. Bortsett fra hvis vi er der for å ha sex da, og da skal han spørre først, ikke bare begynne å ta. Jeg liker det ikke at han gjør det når jeg legger meg og jeg liker det ikke når jeg våkner (da er det verst). Liker ikke å bli tatt på når jeg er trøtt og foretrekker uansett at han spør først. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa
Miss Honey Skrevet 21. juni 2016 #67 Skrevet 21. juni 2016 Hvorfor det? Han skjønner jo hva jeg sier når det skjer også, han tar det bare ikke til seg. Kan godt sette meg ned med han og forklare at jeg ikke liker det, men det er da ganske utrolig at det skal være nødvendig. Anonymous poster hash: 6bb68...aaa Du spør jo hvordan du kan få han til å slutte. Det burde kanskje ikke vært nødvendig å gjøre annet enn å si fra når han gjør det men du har likevel erfart at det er det. vær nå takknemlig for de svarene du får
Miss Honey Skrevet 21. juni 2016 #68 Skrevet 21. juni 2016 Jeg legger alltid hånda til mannen på puppen min når vi skal sove. Deilig haha Anonymous poster hash: 5c80c...5af Jeg også, irriterer meg over at han ikke gjør det av seg selv ahhaha
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #69 Skrevet 21. juni 2016 Så om mannen din tar deg på puppen/rumpa/ låret/ hånda eller noen plass etter du har sagt nei, så er det overgrep? Du kan jo ikke være helt på nett. Anonymous poster hash: e3d2b...601 Det er du som ikke er helt på nett hvis du synes det er greit at en mann klår på kroppen til kona si hvis hun har sagt nei. Anonymous poster hash: a3428...437
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #70 Skrevet 21. juni 2016 Du spør jo hvordan du kan få han til å slutte. Det burde kanskje ikke vært nødvendig å gjøre annet enn å si fra når han gjør det men du har likevel erfart at det er det. vær nå takknemlig for de svarene du får Jada, jeg er takknemlig. Skjønner at jeg kunne være mer tydelig og at jeg må snakke med han om det. Anonymous poster hash: 6bb68...aaa
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #71 Skrevet 21. juni 2016 Det er egentlig ikke greit i det hele tatt når vi ligger i senga, for da er jeg stort sett trøtt og da liker jeg det ikke. Bortsett fra hvis vi er der for å ha sex da, og da skal han spørre først, ikke bare begynne å ta. Jeg liker det ikke at han gjør det når jeg legger meg og jeg liker det ikke når jeg våkner (da er det verst). Liker ikke å bli tatt på når jeg er trøtt og foretrekker uansett at han spør først. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa Spørre? Når dere har sex? Spør du også? Anonymous poster hash: 52da4...e05
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #72 Skrevet 21. juni 2016 Ville lagt meg på gjrsterommet med beskjed om at jeg kom tilbake når idiotoppførselen opphørte. Anonymous poster hash: 9f7ff...b7c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #73 Skrevet 21. juni 2016 Det er egentlig ikke greit i det hele tatt når vi ligger i senga, for da er jeg stort sett trøtt og da liker jeg det ikke. Bortsett fra hvis vi er der for å ha sex da, og da skal han spørre først, ikke bare begynne å ta. Jeg liker det ikke at han gjør det når jeg legger meg og jeg liker det ikke når jeg våkner (da er det verst). Liker ikke å bli tatt på når jeg er trøtt og foretrekker uansett at han spør først. HI Anonymous poster hash: 6bb68...aaa Vet du, jeg tror faktisk dere trenger hjelp av en sexolog for å finne ut hvordan dere kan løse dette. Du forventer det umulige av mannen, han skal vite når du vil og når du ikke vil, og han kan ikke ta på deg visste steder på kroppen under sex heller uten å spørre deg først. Mannen må respektere grenser du har, men du er, som jeg har skrevet tidligere, for utydelig. Det virker egentlig ikke som om du helt vet hva du vil selv, og jeg får inntrykk av at det er et kontrollbehov i det fra din side. Ganske utrolig at dere ikke begge har mistet lysten på hverandre. Om jeg hadde en mann som ikke greide å sette grenser bedre enn det du gjør, og jeg i tillegg måtte spørre hans høyhet om det er greit at jeg tar på ham når vi har sex, og risikere å få ja, nei, tja, vent litt, du spurte for tidlig/for sent osv..... da hadde jeg nok mistet tenningen, trolig for alltid. Skaff dere hjelp! Anonymous poster hash: bdf77...fbc
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #74 Skrevet 21. juni 2016 Et lite knips på balla burde vel få han til å slutte Anonymous poster hash: f69b7...c9c
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2016 #75 Skrevet 21. juni 2016 Vet du, jeg tror faktisk dere trenger hjelp av en sexolog for å finne ut hvordan dere kan løse dette. Du forventer det umulige av mannen, han skal vite når du vil og når du ikke vil, og han kan ikke ta på deg visste steder på kroppen under sex heller uten å spørre deg først. Mannen må respektere grenser du har, men du er, som jeg har skrevet tidligere, for utydelig. Det virker egentlig ikke som om du helt vet hva du vil selv, og jeg får inntrykk av at det er et kontrollbehov i det fra din side. Ganske utrolig at dere ikke begge har mistet lysten på hverandre. Om jeg hadde en mann som ikke greide å sette grenser bedre enn det du gjør, og jeg i tillegg måtte spørre hans høyhet om det er greit at jeg tar på ham når vi har sex, og risikere å få ja, nei, tja, vent litt, du spurte for tidlig/for sent osv..... da hadde jeg nok mistet tenningen, trolig for alltid. Skaff dere hjelp! Anonymous poster hash: bdf77...fbc De trenger selvsagt ikke sexologhjelp. Mannen trenger å forstå at nei er nei. Anonymous poster hash: 77601...89e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå