Gå til innhold

Han driver alltid og tar meg på puppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi legger oss om kvelden og når vi våkner om morgenen legger mannen min seg ofte inntil meg. Det høres kanskje koselig ut, men han vil alltid legge hånden på puppen min, og det irriterer meg noe veldig. Jeg tar den bort, men ikke lenge etter er den der igjen. Jeg har bedt ham om å la være, men likevel skjer det gang på gang. Det gjør at det ikke er det minste koselig at han legger seg inntil meg, for jeg ligger jo bare og venter på den hånden. Hvorfor fortsetter han med det når han vet at jeg ikke liker det? Og hvordan kan jeg få han til å slutte???

Anonymous poster hash: 6bb68...aaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt rett ut at du ikke vil at han skal gjøre det? Ta det opp før dere legger dere, og si det rett ut.

Skrevet

Sier det jo til han hver gang

Skrevet

Du bør kanskje ta det i en annen setting enn akkurat når han gjør det? Det e stort sett en bedre løsning for begge parter når man kan være i forkant.

Du bør nok også gi han en forklaring på din aversjon for å bli tatt på brystet, spesielt om det er greit i andre settinger, ettersom det ikke er helt vanlig å ha problemer med dette.

Skrevet

Hvorfor det? Han skjønner jo hva jeg sier når det skjer også, han tar det bare ikke til seg. Kan godt sette meg ned med han og forklare at jeg ikke liker det, men det er da ganske utrolig at det skal være nødvendig.

Skrevet

Hahaha. Stakkars dere om det er et virkelig problem. For en bagatell.

Anonymous poster hash: e86ef...11e

Skrevet

Hahaha. Stakkars dere om det er et virkelig problem. For en bagatell. Anonymous poster hash: e86ef...11e

Er jo ikke det når det plager og irriterer meg når jeg er trøtt og vil sove!

Skrevet

Hvorfor det? Han skjønner jo hva jeg sier når det skjer også, han tar det bare ikke til seg. Kan godt sette meg ned med han og forklare at jeg ikke liker det, men det er da ganske utrolig at det skal være nødvendig.

Det ER jo tydeligvis nødvendig, siden han ikke tar til seg det du sier når det skjer.

Skrevet

Det ER jo tydeligvis nødvendig, siden han ikke tar til seg det du sier når det skjer.

What she said..

Skrevet

Du får ta et skikkelig fast grep om kronjuvelene og bli svært overrasket om han ikke liker det.

Gjerne vri litt og.

Skrevet

Du får ta et skikkelig fast grep om kronjuvelene og bli svært overrasket om han ikke liker det.

Gjerne vri litt og.

Virker ikke helt sammenlignbart vel. "Han legger hånden på puppen" skriver HI. Høres ikke akkurat hardhendt ut.

Anonymous poster hash: c4560...e05

Skrevet

Når vi legger oss om kvelden og når vi våkner om morgenen legger mannen min seg ofte inntil meg. Det høres kanskje koselig ut, men han vil alltid legge hånden på puppen min, og det irriterer meg noe veldig. Jeg tar den bort, men ikke lenge etter er den der igjen. Jeg har bedt ham om å la være, men likevel skjer det gang på gang. Det gjør at det ikke er det minste koselig at han legger seg inntil meg, for jeg ligger jo bare og venter på den hånden. Hvorfor fortsetter han med det når han vet at jeg ikke liker det? Og hvordan kan jeg få han til å slutte???

Antakelig fordi han ikke kan holde fingrene av fatet. Du får skaffe deg sånn bh med strøm, det har jeg sett på nett. Hadde forøvrig blitt veldig glad om mannen min hadde tatt opp igjen inreressen for meg og puppene mine.

Anonymous poster hash: c115e...1b9

Skrevet

Hahaha. Stakkars dere om det er et virkelig problem. For en bagatell.

Anonymous poster hash: e86ef...11e

Det er langt fra en bagatel at partneren ikke respekterer ens fysiske integritet.  En ektemann har ikke mer rett til å klå på kona si mot hennes vilje enn noen annen mann har. 

Anonymous poster hash: b1509...bef

Skrevet

HiI: Jeg ville blitt forbannet. Hvis jeg gang på gang hadde bedt ham om å holde hendene unna og han fortsatte å tafse, hadde det på et tidspunkt klikket for meg. Da hadde jeg feid hånden hans unna og spurt hva i helsike som var problemet hans, at jeg ikke kunne fordra den fordømte tafsingen og at jeg forlanger respekt for de grensene jeg setter for min egen kropp.

Skrevet

Fordi han trolig føler det som en avvisning av ham både som person og mann.

Fordi det er lettere å diskutere noe i en nøytral situasjon hvor ingen av dere vil føle dere avvist.

Du har en mann som liker kvinnebryst. Dvs. han er en helt normal mann. Og han liker dine bryst. Han føler nærhet når han tar på deg slik. Ikke alle menn som med å la hånden ligge på et bryst prøver å legge opp til sex. Alle menn jeg har vært sammen med har likt å ligge med en hånd på et av mine bryst, også når vi ikke skal ha sex, men bare ligger tett inntil hverandre. Det er helt normalt.

Du må forklare ham i en situasjon dere ikke er i senga og ikke avkledd, ikke ligger på sofaen, at du ikke liker at han tar på brystene dine. Og som en over her skrev, du bør også kunne gi ham en forklaring på hvorfor det ikke er greit for deg. For det er mer uvanlig at man ikke liker det enn at man liker det.

Vet du hvorfor du ikke liker at han tar deg på puppen?

Har du ubehagelige opplevelser fra oppvekst eller som voksen knyttet til brystene dine?

Har du komplekser for brystene dine?

Tror du mannen alltid vil ha sex om han bare legger hånden der? (for det trenger ikke være tilfelle!)

Finn først ut hvorfor du ikke liker det, så forklarer du mannen saklig hvorfor. Er det bare et område av kroppen du ikke liker å bli tatt på, da får du forklare ham det også. Eller er det greit at han gjør det når dere har sex?

Anonymous poster hash: bdf77...fbc

Skrevet

Hvorfor finner du det så slitsom?

Jeg mener, om han bare legger hånda der å lar den ligge i ro?

Er du gravid kanskje, mye hormoner ute og går?

Anonymous poster hash: e3d2b...601

Skrevet

Hvorfor finner du det så slitsom?

Jeg mener, om han bare legger hånda der å lar den ligge i ro?

Er du gravid kanskje, mye hormoner ute og går?

Jeg er ikke gravid, men jeg hater å bli tafset på puppene med mindre jeg inviterer til det. Det er min intimsone som ingen, heller ikke mannen min, har lov til å invadere. Og spørsmålet her er vel ikke hvorfor ikke HI bare kan finne seg i grafsingen hans, men hvorfor han ikke kan akseptere at hun setter grenser for sin egen kropp!

Skrevet

Fordi han trolig føler det som en avvisning av ham både som person og mann.

Fordi det er lettere å diskutere noe i en nøytral situasjon hvor ingen av dere vil føle dere avvist.

Du har en mann som liker kvinnebryst. Dvs. han er en helt normal mann. Og han liker dine bryst. Han føler nærhet når han tar på deg slik. Ikke alle menn som med å la hånden ligge på et bryst prøver å legge opp til sex. Alle menn jeg har vært sammen med har likt å ligge med en hånd på et av mine bryst, også når vi ikke skal ha sex, men bare ligger tett inntil hverandre. Det er helt normalt.

Du må forklare ham i en situasjon dere ikke er i senga og ikke avkledd, ikke ligger på sofaen, at du ikke liker at han tar på brystene dine. Og som en over her skrev, du bør også kunne gi ham en forklaring på hvorfor det ikke er greit for deg. For det er mer uvanlig at man ikke liker det enn at man liker det.

Vet du hvorfor du ikke liker at han tar deg på puppen?

Har du ubehagelige opplevelser fra oppvekst eller som voksen knyttet til brystene dine?

Har du komplekser for brystene dine?

Tror du mannen alltid vil ha sex om han bare legger hånden der? (for det trenger ikke være tilfelle!)

Finn først ut hvorfor du ikke liker det, så forklarer du mannen saklig hvorfor. Er det bare et område av kroppen du ikke liker å bli tatt på, da får du forklare ham det også. Eller er det greit at han gjør det når dere har sex?

Kjære vene! Det er mannen som har et problem her, ikke kona!

Anonymous poster hash: 26a6e...9be

Skrevet

Jeg er ikke gravid, men jeg hater å bli tafset på puppene med mindre jeg inviterer til det. Det er min intimsone som ingen, heller ikke mannen min, har lov til å invadere. Og spørsmålet her er vel ikke hvorfor ikke HI bare kan finne seg i grafsingen hans, men hvorfor han ikke kan akseptere at hun setter grenser for sin egen kropp!

Nå skrev vel jeg heller ingen plass at hi bare skulle finne seg i grafsingen hans, jeg spurte enkelt og greit om det kanskje hadde en årsak.

Det er ei heller grafsing men en hånd som ligger stille på en pupp eller hva det enn måtte være.

Dette er vel en uvane/vane mannen har lagt til seg da. Så ille er det vel ikke. Får si ifra på en måte så han skjønner da kanskje.

Skrevet

Nå skrev vel jeg heller ingen plass at hi bare skulle finne seg i grafsingen hans, jeg spurte enkelt og greit om det kanskje hadde en årsak.

Det er ei heller grafsing men en hånd som ligger stille på en pupp eller hva det enn måtte være.

Dette er vel en uvane/vane mannen har lagt til seg da. Så ille er det vel ikke. Får si ifra på en måte så han skjønner da kanskje.

Jo, hvis man har gitt beskjed om at man ikke vil bli tatt på puppen, så er det grafsing. Faktisk like mye som om en fremmed mann på bussen legger hånden på puppen din. Enhver bestemmer over sin egen kropp, og man har absolutt ingen "rett" på kroppen til partneren sin. Nei er nei. Og det er faktisk ikke en filleting at mannen hennes ikek forstår. Det er respektløst.

Skrevet

Jo, hvis man har gitt beskjed om at man ikke vil bli tatt på puppen, så er det grafsing. Faktisk like mye som om en fremmed mann på bussen legger hånden på puppen din. Enhver bestemmer over sin egen kropp, og man har absolutt ingen "rett" på kroppen til partneren sin. Nei er nei. Og det er faktisk ikke en filleting at mannen hennes ikek forstår. Det er respektløst.

Dette er sant. Faktisk ganske sykt at folk i 2016 mener at det er greit at en mann fortsetter å ta på konas kropp når hun gjentatte ganger har gitt beskjed om at hun ikke liker det. 

Anonymous poster hash: a3428...437

Skrevet

Kjære vene! Det er mannen som har et problem her, ikke kona!

Anonymous poster hash: 26a6e...9be

Jeg er absolutt for at man skal respektere hverandres intimsoner. Men her er det mye vi ikke vet. Om Hi har godtatt det innimellom så forstår kanskje ikke mannen hvorfor det har virket å være greit noen ganger og andre ganger ikke. Hvis Hi liker at han gir brystene hennes oppmerksomhet når de har sex, så er det ikke sikkert han forstår at at det bare er da han kan berøre brystene hennes. Og om det er slik at hun liker det når de har sex, da får de begge et problem, for når vil hun da ev. at han skal begynne å berøre brystene hennes? Kan det være en del av forspillet eller kan det ikke være det? Skal Hi gi beskjed når hun er tent nok til at han kan ta på brystene hennes? - han kan jo ikke være tankeleser.

Og er det slik at hun ikke ønsker at han skal ta på brystene noen gang, da er det noe hun burde vært ærlig med ham om da de ble sammen, for bryst er for mange menn en viktig del av sexlivet. Om hun likte det, eller bare tillot det, den første tiden de var sammen så la hun jo an til at han også kunne fortsette med det. Om hun endrer innstilling så totalt uti forholdet uten noen forklaring er det ikke rart om mannen ikke forstår, og kanskje prøver seg innimellom.

Poenget mitt var at Hi og mannen må kommunisere om sine intimgrenser i en situasjon hvor ingen av dem er sårbare. Det må gjøres i en nøytral situasjon hvor begge er opplagt og påkledde.

Gjør de det kan de trolig finne ordninger som begge respekterer og forstår.

Å kaste ut sure kommentarer i en intim situasjon vil bare forverre forholdet.

Skrevet

Det burde være nok å si at han ikke skal gjøre det. Ingen forklaring er nødvendig.

Her på dib er det slik at i forhold til abort er det kvinnens kropp, kvinnes valg. Men hvis mannen tar på kroppen hennes mot hennes vilje er det greit, liksom.

Anonymous poster hash: 931a2...02d

Skrevet

Det burde være nok å si at han ikke skal gjøre det. Ingen forklaring er nødvendig.

Her på dib er det slik at i forhold til abort er det kvinnens kropp, kvinnes valg. Men hvis mannen tar på kroppen hennes mot hennes vilje er det greit, liksom.

Anonymous poster hash: 931a2...02d

Det burde være nok å si fra en gang, ja. Men her er ikke det nok.

Ingen har sagt at det er greit at han grafser. Men flere har prøvd å gi hi et råd: Ta opp saken i en annen situasjon og forklar hvorfor, for da kan hun kanskje nå inn.

Selvsagt kan vi jo heller råde henne til å slå ham, eller gå fra ham, men det går jo an å prøve noe litt mindre drastisk først. Og jeg synes det er litt i overkant voldsomt å tolke rådet "si fra til ham, utenom situasjonen, og forklar" til å bety "det er mannens rett å grafse på kvinnens kropp mot hennes vilje".

Skrevet

Jeg legger alltid hånda til mannen på puppen min når vi skal sove. Deilig haha

Anonymous poster hash: 5c80c...5af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...