Gå til innhold

Noen ganger hater jeg å eie trampoline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men da vekker jo alarmen hi? Og det er jo hun som plages av bråk, ikke naboene

Anonymous poster hash: 7f406...f6a

Da rekker hun å ta bilder av de forskremte blikkene! Det må da en siste tidligvåkning eller to være verdt? Så går det over. Det er jo poenget.

Anonymous poster hash: 96899...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da rekker hun å ta bilder av de forskremte blikkene! Det må da en siste tidligvåkning eller to være verdt? Så går det over. Det er jo poenget.

Anonymous poster hash: 96899...5eb

Når naboene driter i hengelås så driter de nok i alarm. Et gjerde er heller ikke nok så..

Skaff deg en rottweiler

Skrevet

Når naboene driter i hengelås så driter de nok i alarm. Et gjerde er heller ikke nok så..

Skaff deg en rottweiler

Jeg har allerede to kaniner og det koster penger å ha hund. Kaninene er ikke spesielt aggressive

Anonymous poster hash: 5e969...dd3

Skrevet

Jeg har allerede to kaniner og det koster penger å ha hund. Kaninene er ikke spesielt aggressive

Men de kan fint grave opp blomsterbedene og hagen til naboen... :D

Anonymous poster hash: d5acd...869

Skrevet

Huff nei. Jeg er ikke hevngjerrig da

Skrevet

Men jeg har rottweiler, den er bare snill, men kan virke Trine. Vil du låne?

Skrevet

Er det din private trampoline? Eller leste jeg at det var velforeninga som kjøpte den?

Anonymous poster hash: 995e7...c29

Skrevet

Er det din private trampoline? Eller leste jeg at det var velforeninga som kjøpte den?

Anonymous poster hash: 995e7...c29

Vi hadde en liten velforening her før. Da den ble oppløst var det positiv kapital. Noen av naboene restaurerte, men da jeg allerede hadde gjort det, kjøpte de inn trampoline til meg. Da de nye naboene etterhvert kom til og pesjonistene flyttet, så ble det opprettet nytt vel, men det er da to år etter oppløsningen

Skrevet

Vi hadde en liten velforening her før. Da den ble oppløst var det positiv kapital. Noen av naboene restaurerte, men da jeg allerede hadde gjort det, kjøpte de inn trampoline til meg. Da de nye naboene etterhvert kom til og pesjonistene flyttet, så ble det opprettet nytt vel, men det er da to år etter oppløsningen

Da har jo du rett til å bruke det som er blitt restaurert hos de her gærne naboene dine da. Hva ble restaurert?

Men at du kan synes at de er noen trivelige naboer er over min fatteevne

Anonymous poster hash: 49229...0f2

Skrevet

Be de kjøpe seg egen eller forholde seg til åpningstiden. Noen ganger kan man ikke bare være hyggelig dessverre

Anonymous poster hash: c0469...7c3

Skrevet

Men jeg har rottweiler, den er bare snill, men kan virke Trine. Vil du låne?

Virke Trine? Er det er utrykk jeg har gått glipp av?

Naboene er kokos i nøtta og har virkelig frekkhetens nådegave. Gubban.

Anonymous poster hash: c5a70...36a

Skrevet

Virke Trine? Er det er utrykk jeg har gått glipp av?

Naboene er kokos i nøtta og har virkelig frekkhetens nådegave. Gubban.

Haha! Skulle stå truende, men Trine er nok mer skummelt :P

Skrevet

Da har jo du rett til å bruke det som er blitt restaurert hos de her gærne naboene dine da. Hva ble restaurert?

Men at du kan synes at de er noen trivelige naboer er over min fatteevne

De ER trivelige utenom dette da😀 De restaurerte litt forskjellig. Ene naboen pusset opp utleieenheten, en annen tok taket, garasjen, og diverse. Jeg hadde bare behov for litt jord og plen, så kjøpte det. Hadde heller ikke vært i vel like lenge som de, aå jeg mente de burde ha mer enn meg etter 30 år med innbetalinger kontra 3

Skrevet

De ER trivelige utenom dette da De restaurerte litt forskjellig. Ene naboen pusset opp utleieenheten, en annen tok taket, garasjen, og diverse. Jeg hadde bare behov for litt jord og plen, så kjøpte det. Hadde heller ikke vært i vel like lenge som de, aå jeg mente de burde ha mer enn meg etter 30 år med innbetalinger kontra 3

Jeg hadde aldri klart å synes at noen som klipper hengelås på min private eiendom er trivelig. Men det er kanskje derfor de valser rett over deg og da?

Skrevet

Haha! Skulle stå truende, men Trine er nok mer skummelt :P

😂

Skrevet

Jeg hadde aldri klart å synes at noen som klipper hengelås på min private eiendom er trivelig. Men det er kanskje derfor de valser rett over deg og da?

Det gjør de jo fordi de mener det er allemannseie

Skrevet

Det gjør de jo fordi de mener det er allemannseie

Men din hage er jo ikke allemannseie

Skrevet

Men din hage er jo ikke allemannseie

Nei, men den står i min hage?

Skrevet

Dette må du jo ta opp med dem. Går ut fra at forrige eier av deres hus fikk noe pusset opp også? Har du forklart dem hvordan ståa er?

Skrevet

Om jeg har skjønt dette rett, så var trampolinen en gave fra gammel velforening, til deg! Ikke noe felles til naboene! Jeg ville sagt ifra til dem, og vært hard på at dette er DIN trampoline, og at du bestemmer når og hvem som skal hoppe.

Sett på ny hengelås, og be naboene skjerpe seg! Dette kommer jo aldri til å bli bedre om du ikke står på ditt.

Skrevet

Dersom de ikke forstår klartekst ville jeg vurdert å ta ned trampolinen og kjøpe ny (siden du skrev den var gammel).

Skrevet

Om jeg har skjønt dette rett, så var trampolinen en gave fra gammel velforening, til deg! Ikke noe felles til naboene! Jeg ville sagt ifra til dem, og vært hard på at dette er DIN trampoline, og at du bestemmer når og hvem som skal hoppe.

Sett på ny hengelås, og be naboene skjerpe seg! Dette kommer jo aldri til å bli bedre om du ikke står på ditt.

Jeg skal jo ta av duken mens jeg er på ferie. Da blir det 4 hoppefrie uker. Jeg vil ikke ha ansvar for skader som skjer mens jeg ikke er hjemme

Skrevet

Jeg skal jo ta av duken mens jeg er på ferie. Da blir det 4 hoppefrie uker. Jeg vil ikke ha ansvar for skader som skjer mens jeg ikke er hjemme

Hvor skal du på ferie i fire uker egentlig?

Skrevet

Dersom de ikke forstår klartekst ville jeg vurdert å ta ned trampolinen og kjøpe ny (siden du skrev den var gammel).

Den er like god som den var som ny. Godt tatt vare på, men den knirker en del da

Skrevet

Hvor skal du på ferie i fire uker egentlig?

Syden. Pakkelisten er klar😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...