Anonym bruker Skrevet 15. juni 2016 #51 Skrevet 15. juni 2016 Det er likegyldig hva du mener musikere skal leve av og ikke og hvordan du mener markedet skal fungere. Musikken har en eier, og det er opphavspersonen. Å benytte musikk uten å betale for den er tyveri fra denne personen. Anonymous poster hash: a8a1e...f6e
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2016 #52 Skrevet 16. juni 2016 Det er likegyldig hva du mener musikere skal leve av og ikke og hvordan du mener markedet skal fungere. Musikken har en eier, og det er opphavspersonen. Å benytte musikk uten å betale for den er tyveri fra denne personen. Anonymous poster hash: a8a1e...f6e Som med så mange andre ting er det normalt å ha en mening om hvordan lovverket burde vært på dette området, men jeg er selvfølgelig enig i at vi må følge loven slik den er i dag, også vi som ikke er enige. Det gjør jeg jo også. Jeg har aldri i mitt liv lastet ned film eller musikk ulovlig. Det er mer enn de fleste andre, inklusiv musikere, kan si uten å lyve. Anonymous poster hash: 9a7d9...a82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå