Gå til innhold

En bekjent selger huset sitt i Trheim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke mitt!! Herregud, kan man ikke legge ut, og forsvare huset til venner heller nå?

Siste gangen jeg sier det.

Det er ikke mitt ........

Anonymous poster hash: 5b909...073

La meg være kjerringa mot strømmen:)

Jeg syns det var et fint hus. Det er ignenting galt med dette huset, og det er helt absurd at så mange her har så mye imot et hus de ikke skal kjøpe.

Jeg bryr meg ikke om det er ditt hus eller vennen din sitt, men det ER INGENTING GALT med huset. Det er fint. Vet ikke hvordan markedet er der oppe, men her hadde et slikt hus gått over takst. På svarene her inne kunne en jo nesten tro det var tvangssalg-materiale.

Viste huset til en venninne og sa 'hva syns du om dette?'

- kjempefint! Men skal du flytte såååå langt?

Og vi bor på oslo vest hvor alle er litt fjonge og fine på det;)

Anonymous poster hash: f7def...d2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må pusses en del opp (badene, kjøkkenløsning, romløsninger generelt). Men billig ift hvor jeg bor. Tviler også på at en del av soverommene er godkjent som soverom per dags dato. Spesielt det i kjelleren som ikke ser ut til å ha godkjent vindu til rømningsvei.

Anonymous poster hash: 65c12...520

Skrevet

Du har vrangforestillinger. Vikåsen er VELDIG dyrt. Samme er Ranheim, Olderdalen, Reppe osv. Det er veldig FÅ unge mennesker som bor på den siden. Det består av etablerte barnefamilier.

Jeg og samboren har gode jobber, og tjener over gjennomsnittet. Ikke mye over, men litt. Og vi har ikke råd til å kjøpe noe der. Hadde vi hatt råd til det- så hadde vi flyttet dit for lenge siden. Jeg er fra den siden selv. Men måtte flytte i utkanten av byen for å få oss en enebolig.

Jeg er også uenig med deg. Vikåsen er ikke veldig dyrt.

Anonymous poster hash: 17a4a...1e3

Skrevet

Helt greit hus med stort potensial, men ulempe ved å bo der er nært E6 og papirfabrikken som stinker helt forferdelig.

Anonymous poster hash: 510c5...5f9

Skrevet

Jeg er også uenig med deg. Vikåsen er ikke veldig dyrt.

Anonymous poster hash: 17a4a...1e3

Nei, det er det absolutt ikke. Ganske så usentralt, selv om det ligger på "riktig" side av byen.

Anonymous poster hash: f82eb...939

Skrevet

Bodde der fram til i fjor. Absolutt ikke et nabolag å anbefale. Det, og de elendige barneskolene i området (ja, prøvde flere, var grunnen til at vi flyttet. 

Anonymous poster hash: f4318...e43
Skrevet

Bodde der fram til i fjor. Absolutt ikke et nabolag å anbefale. Det, og de elendige barneskolene i området (ja, prøvde flere, var grunnen til at vi flyttet.

Huff da. Kan jeg spørre hva du var misfornøyd med og hvilke skoler du prøvde?

Anonymous poster hash: 4175c...1b7

Skrevet

Jeg er oppvokst på vikåsen, og hadde en fantastisk barndom der. Det er derfor jeg vil tilbake med mine barn. Det har blitt litt dårligere miljø der nå de seneste årene. Litt mere snobberier. Spesielt blandt tenåringene. Det er synd. Men er lov å håpe at det blir bedre. 

Skrevet

Jeg er også oppvokst der.. Hadde det megaflott i barndommen, men det har blitt bygd så mye i ettertid at jeg aldri i verden bodd der nå. Da vi bygde i 1989 var det bare bondegårder der og noen moelven hus- så det kan nok ikke sammenlignes😜

Huset i annonsen er da fint det, ok pris for dette området. Er jo sentralt nok med de nye veiene osv. ( er myye snø på vinteren da)

Anonymous poster hash: e7a61...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...