Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #26 Skrevet 9. juni 2016 Var på visning i et nabohus da vi kjøpte i fjor. Syns faktisk området er veldig fint! Ble ikke det på oss da vi fallt for et hus nærmere Grilstad Marina. Men absolutt et flott strøk. Anonymous poster hash: 4175c...1b7
Merdee Skrevet 9. juni 2016 #28 Skrevet 9. juni 2016 Men det er ikke noe som heter enebolig i rekke. Det er et rekkehus.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #29 Skrevet 9. juni 2016 Men det er ikke noe som heter enebolig i rekke. Det er et rekkehus. Er det ikke slik at forskjellen på enebolig i kjede og rekkehus er at det er sekundærrom (bod, garasje el) som er mot hverandre, mens det ved et rekkehus er primærrom som er knyttet sammen? Anonymous poster hash: 4175c...1b7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #30 Skrevet 9. juni 2016 Eneste grunnen til at Vikåsen er populært er at det er billig der. Usentralt, altfor langt unna sentrum. Anonymous poster hash: cbfc2...b25 Billig?! En av de dyreste plassene i hele Tr.Heim jo! Er heller ikke langt unna byen. 10min til byen. Anonymous poster hash: 5b909...073
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #31 Skrevet 9. juni 2016 Vikåsen er fint og skjermet, og ikke så langt fra byen akkurat. Langt å gå ja, men i bil er det da ikke mange minutter. Og E6 og Petterson fabrikker er ikke spesielt sjenerende her... Fint for barnefamilier med nærhet til marka og korte avstander til skole og butikk. Anonymous poster hash: 17a4a...1e3
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #32 Skrevet 9. juni 2016 Billig?! En av de dyreste plassene i hele Tr.Heim jo! Er heller ikke langt unna byen. 10min til byen. Anonymous poster hash: 5b909...073 Enten er dette ditt hus, eller så er du megleren. INGEN hadde giddet å skrive innlegg etter innlegg for å forsøke å selge et hus her inne ellers. Anonymous poster hash: 30072...90a
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #33 Skrevet 9. juni 2016 Enten er dette ditt hus, eller så er du megleren. INGEN hadde giddet å skrive innlegg etter innlegg for å forsøke å selge et hus her inne ellers. Anonymous poster hash: 30072...90a Det er ikke mitt, og jeg er iallefall ikke megler! Tro hva du vil Anonymous poster hash: 5b909...073
Kubbelyset Skrevet 9. juni 2016 #34 Skrevet 9. juni 2016 Er sånne innlegg lov? Å reklamere tenker jeg på.
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #35 Skrevet 9. juni 2016 Kjøkkenet var det eneste jeg likte. Likte ikke gulvene, eller at alt er hvitt. Smaken er som baken, og godt er det. Anonymous poster hash: ee6c2...939
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #36 Skrevet 9. juni 2016 Billig?! En av de dyreste plassene i hele Tr.Heim jo! Er heller ikke langt unna byen. 10min til byen. Anonymous poster hash: 5b909...073 Ehhhhhh.. Nå må du oppdattere deg litt. Vikåsen er en av de billigste plassene i Trondheim ja. Nettopp pga det er godt utenfor sentrum. Vikåsen er likevell en bra plass da, ei egen lita bygd i Trondheim på en måte. Med egen skole og butikk 😀 Kjenner flere som bor der, de trivest. For meg blir det alt alt for tett. Maurtuefølelse. Men helt klart en bra plass å bo for barnefamilier spesiellt. Anonymous poster hash: ddbb0...32d
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #37 Skrevet 9. juni 2016 Er det ikke slik at forskjellen på enebolig i kjede og rekkehus er at det er sekundærrom (bod, garasje el) som er mot hverandre, mens det ved et rekkehus er primærrom som er knyttet sammen?Anonymous poster hash: 4175c...1b7 Ja det stemmer det du skriver der:-) Anonymous poster hash: 77e6a...1bd
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #38 Skrevet 9. juni 2016 Ehhhhhh.. Nå må du oppdattere deg litt. Vikåsen er en av de billigste plassene i Trondheim ja. Nettopp pga det er godt utenfor sentrum. Vikåsen er likevell en bra plass da, ei egen lita bygd i Trondheim på en måte. Med egen skole og butikk 😀 Kjenner flere som bor der, de trivest. For meg blir det alt alt for tett. Maurtuefølelse. Men helt klart en bra plass å bo for barnefamilier spesiellt. Anonymous poster hash: ddbb0...32d Jeg er ikke så kjent med boligmarkedet, men da vi kjøpte i fjor syns jeg prisnivået på østsiden av byen var betraktelig høyere enn på sørsiden. Vikåsen må da ha en ganske høy pris pr m2? I alle fall i forhold til Kattem, Saupstad, Heimdal og Flatåsen. Eller har det endret seg så kjapt? Anonymous poster hash: 4175c...1b7
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #39 Skrevet 9. juni 2016 Jeg er ikke så kjent med boligmarkedet, men da vi kjøpte i fjor syns jeg prisnivået på østsiden av byen var betraktelig høyere enn på sørsiden. Vikåsen må da ha en ganske høy pris pr m2? I alle fall i forhold til Kattem, Saupstad, Heimdal og Flatåsen. Eller har det endret seg så kjapt? Anonymous poster hash: 4175c...1b7 Ikke endret seg i det heletatt. Østsia er fortsatt dyrest. Anonymous poster hash: 5b909...073
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #40 Skrevet 9. juni 2016 Noen strøk i vest er også ganske dyre. Her gikk et hus nettopp for 8,5 og det må pusses opp for 2. Anonymous poster hash: cbfc2...b25
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #41 Skrevet 9. juni 2016 Men det er ikke noe som heter enebolig i rekke. Det er et rekkehus. Hvor har du det i fra? Selvfølgelig er det noe som heter enebolig i rekke. Rekkehus er boenheter som henger sammen med felles vegger, enebolig i rekke er boenheter som henger sammen med carport/garasje i mellom Anonymous poster hash: 4b01a...c20
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2016 #42 Skrevet 9. juni 2016 Jeg er ikke så kjent med boligmarkedet, men da vi kjøpte i fjor syns jeg prisnivået på østsiden av byen var betraktelig høyere enn på sørsiden. Vikåsen må da ha en ganske høy pris pr m2? I alle fall i forhold til Kattem, Saupstad, Heimdal og Flatåsen. Eller har det endret seg så kjapt? Anonymous poster hash: 4175c...1b7 Nei, disse stedene du nevner er enda billigere ja, men vikåsen er billigste på østsiden f.eks. Og endel andre plasser i byen. Er vel bare de plassene som du nevnte på sørbyen som er billigere. Som oftest er det ikke samme folkene som kjøper der og der.. Men for all del. Vikåsen er nok en grei plass det. Er billig nok til at yngre par klarer å gå kjøpt seg en enebolig der😀 Anonymous poster hash: ddbb0...32d
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #43 Skrevet 10. juni 2016 Nei, disse stedene du nevner er enda billigere ja, men vikåsen er billigste på østsiden f.eks. Og endel andre plasser i byen. Er vel bare de plassene som du nevnte på sørbyen som er billigere. Som oftest er det ikke samme folkene som kjøper der og der.. Men for all del. Vikåsen er nok en grei plass det. Er billig nok til at yngre par klarer å gå kjøpt seg en enebolig der Anonymous poster hash: ddbb0...32d Du har vrangforestillinger. Vikåsen er VELDIG dyrt. Samme er Ranheim, Olderdalen, Reppe osv. Det er veldig FÅ unge mennesker som bor på den siden. Det består av etablerte barnefamilier. Jeg og samboren har gode jobber, og tjener over gjennomsnittet. Ikke mye over, men litt. Og vi har ikke råd til å kjøpe noe der. Hadde vi hatt råd til det- så hadde vi flyttet dit for lenge siden. Jeg er fra den siden selv. Men måtte flytte i utkanten av byen for å få oss en enebolig. Anonymous poster hash: 5b909...073
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #44 Skrevet 10. juni 2016 Kanskje hvis alle vi her inne vippser deg en liten slant så kan du kjøpe dette huset, hi, og så slipper vi som ikke engang vet hvor Vikåsen er å høre mer om hvor fortreffelig dette huset er? 😊 Anonymous poster hash: 30072...90a
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #45 Skrevet 10. juni 2016 Kanskje hvis alle vi her inne vippser deg en liten slant så kan du kjøpe dette huset, hi, og så slipper vi som ikke engang vet hvor Vikåsen er å høre mer om hvor fortreffelig dette huset er? Anonymous poster hash: 30072...90a Du MÅ jo ikke gå innpå tråden da, fru blom Anonymous poster hash: 5b909...073
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #46 Skrevet 10. juni 2016 Du har vrangforestillinger. Vikåsen er VELDIG dyrt. Samme er Ranheim, Olderdalen, Reppe osv. Det er veldig FÅ unge mennesker som bor på den siden. Det består av etablerte barnefamilier. Jeg og samboren har gode jobber, og tjener over gjennomsnittet. Ikke mye over, men litt. Og vi har ikke råd til å kjøpe noe der. Hadde vi hatt råd til det- så hadde vi flyttet dit for lenge siden. Jeg er fra den siden selv. Men måtte flytte i utkanten av byen for å få oss en enebolig. Anonymous poster hash: 5b909...073 Men Vikåsen er jo utkanten Anonymous poster hash: cbfc2...b25
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #47 Skrevet 10. juni 2016 Nydelig plass, og en av de bedre tomtene på vikåsen. Hadde glatt kjøpt det, dersom jeg hadde hatt råd! Kjempefint for barn også! http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=77100300 Anonymous poster hash: 5b909...073 Ha ha😂 Anonymous poster hash: a360f...588
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #48 Skrevet 10. juni 2016 Og forresten, utrolig kjedelig hus. Anonymous poster hash: a360f...588
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #49 Skrevet 10. juni 2016 Det at jeg sier at det er en unik tomt osv. Er fordi det er på Vikåsen. Man får mye flottere, større hus med større og flottere tomt andre plasser såklart. Men ikke på vikåsen- som jo er en ekstremt populær plass. Det er det som gjør eiendommen så flott. Ikke selve huset Men alle har forskjellige meninger. Det er fortsatt ikke mitt hus, altså. Hi Anonymous poster hash: 5b909...073 Kan du ikke bare innrømme at det er ditt... Anonymous poster hash: a360f...588
Anonym bruker Skrevet 10. juni 2016 #50 Skrevet 10. juni 2016 Kan du ikke bare innrømme at det er ditt... Anonymous poster hash: a360f...588 Det er ikke mitt!! Herregud, kan man ikke legge ut, og forsvare huset til venner heller nå? Siste gangen jeg sier det. Det er ikke mitt ........ Anonymous poster hash: 5b909...073
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå