Gå til innhold

En bekjent selger huset sitt i Trheim.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid morsomt med dere som prøver å selge husene deres, og skriver typiske innlegg som ditt. "En bekjent", ikke særlig kreativt ;)

Lykke til, håper du får grei pris for det :)

Anonymous poster hash: 0edc9...a3a

Skrevet (endret)

Hvordan er naboene? Spør for en venn..

Skikkelig jalla røropplegg på badet i kjelleren. Og bildet på det andre badet er irriterende skeivt. Og hvorfor velge så stygg innredning på badet i 2014?

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Potensiale, men måtte pusset endel opp da

Anonymous poster hash: c3c71...a54
Skrevet

Det er et supert nabolag. Alle er veldig snille og vennlige. Er mest barnefamilier da. Utrolig fint. Skulle ønske vi hadde råd! 

Hi 

Anonymous poster hash: 5b909...073
Skrevet

Hvordan er naboene? Spør for en venn..

Skikkelig jalla røropplegg på badet i kjelleren. Og bildet på det andre badet er irriterende skeivt. Og hvorfor velge så stygg innredning på badet i 2014?

Jeg synes nå innredningen er fin og lun :) Det var vaskerom nede før, og ble bygget for 20år+ siden :) 

Hi 

Skrevet

Fint hus! 

Anonymous poster hash: 221e4...755
Skrevet

For noen fargekombinasjoner😳fin beliggenhet.men hadde vært full make over for min del

Skrevet

Fnis, lurer på hvordan dere bor som nrmest "slakter" denne boligen. Litt av noen standarder folk har...

Anonymous poster hash: 10db7...cea

Skrevet

Fnis, lurer på hvordan dere bor som nrmest "slakter" denne boligen. Litt av noen standarder folk har...

Må si meg enig. Dette er et meget godt vedlikeholdt hus. med nytt bad og nytt kjøkken. Alt er lyst og fint. Såklart er det forbedringer som kan gjøres. Men det er DEN tomta og DEN beliggenheten. Og (fem!!) soverom. Jeg hadde iallefall vært overlykkelig av å kunne bodd der. 

Skrevet

Jeg har et urlekkert bad fra 1986 med lyseblå baderomsplater med rosa striper i. Innredningen er maken med den i prospektet. På gulvet har jeg sprukne flis med blomstermønster i lysblått. Og jeg har jalla rørleggerarbeid. Altså alt jeg ikke liker med mitt eget bad finnes i prospektet.

Skrevet

Jeg har et urlekkert bad fra 1986 med lyseblå baderomsplater med rosa striper i. Innredningen er maken med den i prospektet. På gulvet har jeg sprukne flis med blomstermønster i lysblått. Og jeg har jalla rørleggerarbeid. Altså alt jeg ikke liker med mitt eget bad finnes i prospektet.

Dette "badet", aka vaskerommet er fra 1980 ish. Tror nok de fleste hadde rørene "uttapå" den gangen. Dette er jo noe som må pusses opp over tid. Man får ikke ALT man vil i et hus med en gang.. Men det er ingen som tvinger deg til å kjøpe dette. Kos deg med ditt eget hus. Du har nok ikke råd til dette her uansett ;) 

Skrevet

Dette "badet", aka vaskerommet er fra 1980 ish. Tror nok de fleste hadde rørene "uttapå" den gangen. Dette er jo noe som må pusses opp over tid. Man får ikke ALT man vil i et hus med en gang.. Men det er ingen som tvinger deg til å kjøpe dette. Kos deg med ditt eget hus. Du har nok ikke råd til dette her uansett ;)

Nå er vel ikke Ranheim akkurat verdens navle, og det huset der har vel de fleste lektrorer råd med. Men skulle jeg flytta til Trondheim ville jeg nok ha sett andre steder. Litt lenger unna E6 og Petterson.

Skrevet

Det var da fryktelig så hårsår du var da? Over "din bekjentes" greier? Huset ER faktisk ikke alles smak og standard. Sånn er det bare. Trenger ikke å furte! Og jeg tenker at man kan gå ut fra at de færreste som kjøper hus flytter rett inn uten å endre noe.
Skrevet

Nå er vel ikke Ranheim akkurat verdens navle, og det huset der har vel de fleste lektrorer råd med. Men skulle jeg flytta til Trondheim ville jeg nok ha sett andre steder. Litt lenger unna E6 og Petterson.

Siden du er lektor, og har råd- hvorfor pusser du ikke opp ditt eget bad, som du hater? :P hihi. Fnis

Skrevet

Må si meg enig. Dette er et meget godt vedlikeholdt hus. med nytt bad og nytt kjøkken. Alt er lyst og fint. Såklart er det forbedringer som kan gjøres. Men det er DEN tomta og DEN beliggenheten. Og (fem!!) soverom. Jeg hadde iallefall vært overlykkelig av å kunne bodd der.

Ser ikke ut som DEN tomta, dem er liten? Og fem soverom i et hus under 200 kvadrat? Da er det ikke mye armslag.
Skrevet

Ser ikke ut som DEN tomta, dem er liten? Og fem soverom i et hus under 200 kvadrat? Da er det ikke mye armslag.

Oi, da må du være vant til veldig store hus. Vi har leilighet på 90 kvm med tre soverom, og vi får til og med puste ;-)

Hadde vi doblet kvm hadde det vært plass til mer både to soverom til, og enormt med armslag ;)

Skrevet

Siden du er lektor, og har råd- hvorfor pusser du ikke opp ditt eget bad, som du hater? :P hihi. Fnis

Fordi jeg er en nøysom person. Det er så det holder. Og huset var billig, så da må man regne med noen sånne ting.

Skrevet

Oi, da må du være vant til veldig store hus. Vi har leilighet på 90 kvm med tre soverom, og vi får til og med puste ;-)

Hadde vi doblet kvm hadde det vært plass til mer både to soverom til, og enormt med armslag ;)

Mulig jeg er godt vant? Neida, helt vanlig hus her på drøye 200, med fem soverom. Men 50 større omtrent. Jeg morer meg bare over at man blir så fornærmet på en bekjents vegne. Og jeg synes det er festlig at man ikke ser huset med de samme øynene. Du ser et slott, jeg ser ikke det.
Skrevet

Greit hus dette😀

Supert for de som vil bo på vikåsen. Dette blir lettsolgt, og budrunde!

Men jeg har et bedre og finere hus noen km unna😀 Og her skal jeg bo til jeg blir gammel😎

Anonymous poster hash: ddbb0...32d

Skrevet

Det er jo et rekkehus? Henger ihop med naboen sitt..

Anonymous poster hash: f921b...f05

Skrevet

Det er jo et rekkehus? Henger ihop med naboen sitt.. Anonymous poster hash: f921b...f05

Enebolig i rekke tror jeg det kalles:-)

Anonymous poster hash: 77e6a...1bd

Skrevet

Det at jeg sier at det er en unik tomt osv. Er fordi det er på Vikåsen. Man får mye flottere, større hus med større og flottere tomt andre plasser såklart. Men ikke på vikåsen- som jo er en ekstremt populær plass. Det er det som gjør eiendommen så flott. Ikke selve huset :)

Men alle har forskjellige meninger. Det er fortsatt ikke mitt hus, altså. 

Hi 

Skrevet

Det at jeg sier at det er en unik tomt osv. Er fordi det er på Vikåsen. Man får mye flottere, større hus med større og flottere tomt andre plasser såklart. Men ikke på vikåsen- som jo er en ekstremt populær plass. Det er det som gjør eiendommen så flott. Ikke selve huset :)

Hi

Og for majoriteten av Norges befolkning er Vikåsen et helt anonymt sted, så da ser man på hus, hage og beliggenhet og sammenlikner på det grunnlaget man har. Jeg hadde aldri hørt om Vikåsen før i går, like lite som du har hørt om den bydelen jeg bor i...
Skrevet

Hi

Eneste grunnen til at Vikåsen er populært er at det er billig der. Usentralt, altfor langt unna sentrum.

Anonymous poster hash: cbfc2...b25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...