Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #26 Skrevet 4. juni 2016 Finnes det ingen som jobber på SFO eller noen lærere som har mulighet til å være barnevakt den dagen? Naboer? Ellers syns jeg han burde bli med på sykehuset. Hvis han ikke kan bli med på sykehuset pga traume bør dere fortest mulig begynne å bearbeide traumet hans! Får dere ikke hjelp til behandling kan dere prøve privat, evt lese dere opp og jobbe med det hjemme selv..? Er sykehuset 5 timer unna blir han alene i over minst 11 timer? Synes ikke det er noen god løsning... Anonymous poster hash: 89ade...e9f
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #27 Skrevet 4. juni 2016 Nei, jeg vet at jeg får ks kl 9, senest 11. Sønnen vår var alene i skogen fra 10-21 i dag og storkoste seg Anonymous poster hash: a1710...d24 Nå tror jeg du surrer deg litt bort her? Du sier at han har vært alene i 20 min nå og da, men så har han plutselig vært alene i timesvis i skogen? Du sier at far vil at han skal være med på sykehuset og så har han traumer og kan ikke være på sykehuset? Du spør hva vi gjorde med barnevakt, men vi kan ikke svare hvis vi faktisk hadde barnevakt, for dere har ingen å spør? Man lar ikke en 9 åring være alene hjemme og reiser 5 timer unna! Ting kan skje under en fødsel og det kan bli vanskelig for far å dra hjem så fort. Om han ikke kan være med inn på sykehuset får han vente utenfor/i bilen mens far følger deg inn og så kan far gå litt til og fra til fødselen er over. Kan han ikke komme inn og hilse på babyen heller pga sykehusskrekken? Anonymous poster hash: d28bd...245
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #28 Skrevet 4. juni 2016 Finnes det ingen som jobber på SFO eller noen lærere som har mulighet til å være barnevakt den dagen? Naboer? Ellers syns jeg han burde bli med på sykehuset. Hvis han ikke kan bli med på sykehuset pga traume bør dere fortest mulig begynne å bearbeide traumet hans! Får dere ikke hjelp til behandling kan dere prøve privat, evt lese dere opp og jobbe med det hjemme selv..? Er sykehuset 5 timer unna blir han alene i over minst 11 timer? Synes ikke det er noen god løsning... Anonymous poster hash: 89ade...e9f Jeg syns heller ikke det, men så tenker jeg at det er bare denne gangen. vi får Ikke barn hele tiden - har hatt mange forsøk med prøverør. Ville ha to tette, men vi klarte det ikke Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #29 Skrevet 4. juni 2016 Nå tror jeg du surrer deg litt bort her? Du sier at han har vært alene i 20 min nå og da, men så har han plutselig vært alene i timesvis i skogen? Du sier at far vil at han skal være med på sykehuset og så har han traumer og kan ikke være på sykehuset? Du spør hva vi gjorde med barnevakt, men vi kan ikke svare hvis vi faktisk hadde barnevakt, for dere har ingen å spør? Man lar ikke en 9 åring være alene hjemme og reiser 5 timer unna! Ting kan skje under en fødsel og det kan bli vanskelig for far å dra hjem så fort. Om han ikke kan være med inn på sykehuset får han vente utenfor/i bilen mens far følger deg inn og så kan far gå litt til og fra til fødselen er over. Kan han ikke komme inn og hilse på babyen heller pga sykehusskrekken? Anonymous poster hash: d28bd...245 JA, ute i skogen. Han har ikke Vært alene HJEMME GRunnen til at jeg ber dere ikke nevne barnevakt er fordi jeg ikke har det. Selv om sønnen min trives i skogen alene, så var jeg fortsatt hjemme Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #30 Skrevet 4. juni 2016 Hvorfor skal han komme i ambulanse?? Han er ikke suicidale heller da!!!! Anonymous poster hash: a1710...d24 Ok! Du må ha et dum-syndrom eller noe slikt Anonymous poster hash: 8b066...06a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #31 Skrevet 4. juni 2016 Far mener Sønnen vil slutte å Plages av traumer hvis han får vært Med på en fødsel, ks, som er en positiv opplevelse Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #32 Skrevet 4. juni 2016 Ok! Du må ha et dum-syndrom eller noe slikt Anonymous poster hash: 8b066...06a Unnskyld meg?????? Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #33 Skrevet 4. juni 2016 Unnskyld meg?????? Anonymous poster hash: a1710...d24 Unnskyldning akseptert Anonymous poster hash: 8b066...06a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #34 Skrevet 4. juni 2016 Unnskyldning akseptert Anonymous poster hash: 8b066...06a Mente du downs? Det er ikke er skjellsord, så ondskapsfullt å si. Jeg gikk på skole med en som hadde downs og hun bar hyggeligere enn deg Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #35 Skrevet 4. juni 2016 JA, ute i skogen. Han har ikke Vært alene HJEMME GRunnen til at jeg ber dere ikke nevne barnevakt er fordi jeg ikke har det. Selv om sønnen min trives i skogen alene, så var jeg fortsatt hjemme Anonymous poster hash: a1710...d24 Du kan ikke la en 9 åring som max har vært alene i 20 min være alene i over 15 timer uten å ha noen å kontakte hvis det skulle skje noe. Det er faktisk så enkelt. Men egentlig tror jeg du kjeder deg i kveld, og nå gidder jeg ikke å,svare deg mer. Anonymous poster hash: d28bd...245
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #36 Skrevet 4. juni 2016 Du kan ikke la en 9 åring som max har vært alene i 20 min være alene i over 15 timer uten å ha noen å kontakte hvis det skulle skje noe. Det er faktisk så enkelt. Men egentlig tror jeg du kjeder deg i kveld, og nå gidder jeg ikke å,svare deg mer. Anonymous poster hash: d28bd...245 Han kan da tinge faren sin? Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #37 Skrevet 4. juni 2016 Mente du downs? Det er ikke er skjellsord, så ondskapsfullt å si. Jeg gikk på skole med en som hadde downs og hun bar hyggeligere enn deg Anonymous poster hash: a1710...d24 Nå har du dette dum-syndromet igjen da.. På tide å gå ut av boblen din før du ikke er tilgitt likevel Anonymous poster hash: 8b066...06a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #38 Skrevet 4. juni 2016 Nå har du dette dum-syndromet igjen da.. På tide å gå ut av boblen din før du ikke er tilgitt likevel Anonymous poster hash: 8b066...06a [/quotehva er dum syndrom din såpe Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #39 Skrevet 4. juni 2016 Han kan da tinge faren sin? Anonymous poster hash: a1710...d24 Som er 5 timer unna? Midt i en fødsel? Hva kan han bidra med hvis gutten din trenger hjelp? Du er sikker på at det er en god ide at du formerer deg? Anonymous poster hash: d28bd...245
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #40 Skrevet 4. juni 2016 Som er 5 timer unna? Midt i en fødsel? Hva kan han bidra med hvis gutten din trenger hjelp? Du er sikker på at det er en god ide at du formerer deg? Anonymous poster hash: d28bd...245 Du er klar iver at ks ikke tar mange Timer eller? Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #41 Skrevet 4. juni 2016 Som er 5 timer unna? Midt i en fødsel? Hva kan han bidra med hvis gutten din trenger hjelp? Du er sikker på at det er en god ide at du formerer deg? Anonymous poster hash: d28bd...245 Du er klar iver at ks ikke tar mange Timer eller? Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #42 Skrevet 4. juni 2016 Du er klar iver at ks ikke tar mange Timer eller? Anonymous poster hash: a1710...d24 Men reisen tar vel fremdeles 5 timer en vei? Eller har du endret på det også? Anonymous poster hash: d28bd...245
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #43 Skrevet 4. juni 2016 Men reisen tar vel fremdeles 5 timer en vei? Eller har du endret på det også? Anonymous poster hash: d28bd...245 Nei, det er ikke noe endring i det. Jeg regner med å våkne ca 1t etter ks, og da kan mannen dra. Anonymous poster hash: a1710...d24
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #44 Skrevet 4. juni 2016 Dere har over 1 mnd på å skaffe barnevakt. Nekter å tro at dete ikke var noen. Naboer? Fjerne slektninger? Har dere ingen søsken? Tanter, onkler, søskenbarn, venner? Hvis ikke skriv en lappe på butikken og forklar problemet. Dere bodde på et lite sted, så da er det noen som kan passe på 9 åringen. Når de nærmeste ikke kan, så spør man de perifere. Hvis du vil, så ordner det seg med barnevakt.. Anonymous poster hash: a9c75...05c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #45 Skrevet 4. juni 2016 Splr sfo personalet, læreren. Noen er jo hjemme den dagen... Anonymous poster hash: a9c75...05c
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #46 Skrevet 4. juni 2016 Om ingenting annet går så får du leige en ungdom til å passe på han. Mange skoleelever som er interessert i å tjene litt penger. Ellers får du smøre opp noen polarbrød og la bikkja passe på han. Anonymous poster hash: d28bd...245
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #47 Skrevet 4. juni 2016 Nei, det er ikke noe endring i det. Jeg regner med å våkne ca 1t etter ks, og da kan mannen dra. Anonymous poster hash: a1710...d24 Okay, da så. Da går det vel greit om han brekker foten, brenner seg eller bare blir redd og lei seg. Han kan bare slappe av for pappa kommer om 5 timer. Anonymous poster hash: d28bd...245
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #48 Skrevet 4. juni 2016 Kanskje denne sønnen din har en venn han kan sove hos den dagen ? Ikke ALLE reiser på ferie Gi gutten en tlf så dere kan holde kontakten, å ring han gjerne når han har blitt storebror Anonymous poster hash: 68fd5...27a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #49 Skrevet 4. juni 2016 Trollmor har jo elleve små, ikke bare en. Så de kan vel leke i skogen alle sammen mens de venter på at far kommer hjem? Ikke no stress Og du trollmor, du må dra en time tidligere hjemmenifra om du skal rekke keisersnittet ditt! Anonymous poster hash: 81ffc...a7a
Anonym bruker Skrevet 4. juni 2016 #50 Skrevet 4. juni 2016 Far mener Sønnen vil slutte å Plages av traumer hvis han får vært Med på en fødsel, ks, som er en positiv opplevelse Anonymous poster hash: a1710...d24 Kristian 5432, nå får du gå å legge deg Anonymous poster hash: 025e6...2b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå