Gå til innhold

Dere som har født i Juli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ordnet dere barnevakt? Vi har ingen som kan hjelpe oss, og SFO er stengt, skal ha planlagt ks 16 juli og vi har ingen til å passe barnet. Alle barnets venner (lite sted) er på ferie. Kan barnet være alene hjemme en hel dag. Til far kommer fra sykehuset, eller må jeg gjøre dette alene?

Vi har INGEN som kan stille opp så ikke kom med forslag om det. Barnet er ni år og har vært alene 20 min her og der. Men det er 5 timer til sykehuset, har ks tidlig på sagen

Anonymous poster hash: a1710...d24

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet har forøvrig telefon. Bør vi kanskje ta med barnet?

Skrevet

Kan du ikke gjøre det alene?

Anonymous poster hash: 37366...4d9

Skrevet

Jeg synes ikke dere kan la han være alene, synes 5 timer unna er alt for langt

Anonymous poster hash: 025e6...2b5
Skrevet

Jo, jeg KAN det, men jeg vil helst unngå å bli lagt i narkose og være alene. Vi var jo to om dette barnet, og far vil gjerne være med og. Vil gjerne at far får barnet med en gang. Tenker det er tryggest sånn. Hadde ks med første også.

Vi må dra hjemmefra 0430, har ks kl 9, sykehuset er klar over vår situasjon, far er hjemme igjen ca kl 20 tenker jeg.

Skrevet

Jeg synes ikke dere kan la han være alene, synes 5 timer unna er alt for langt

Ja, jeg er enig, men jeg vil ikke føde alene.

Skrevet

Ta ham med!

Anonymous poster hash: dd13e...54b

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde ventet en måned med å bli gravid, alt jeg tenker på er å måtte gjøre dette alene, gråter masse. Har fødselsangst nok som det er.

Mamma lovet å hjelpe oss, men så dro hun på interrail med en venninne som er enke slik som henne, og gir tydelgivis en lang faen i oss. Er så drittlei alle som ikke stiller opp for oss

Skrevet

Ta ham med!

Anonymous poster hash: dd13e...54b

Ja, det sa mannen min også. Kunne vært koselig og intimt at både far og storebror klipper navlestrengen sammen.

Skrevet

Ta ham med. Ikke på operasjonssalen, men en niåring med telefon kan helt utmerket klare seg alene den tiden far behøves på operasjonsstua og med den nyfødte.

Nettbrett, kioskpenger og snacks.

Anonymous poster hash: 4cb30...b5a
Skrevet

Ta han med da. 😊 Selv om man har fått et tidspunkt til ks, så kan vel ting skje? At de må prioritere andre ting som plutselig skulle dukke opp? Haste ks osv? Slik at ditt keisersnitt blir utsatt.

Skrevet

Ta med. Våre to var med,ventet på annet rom og fikk møte lille en halvtime etterpå.

Anonymous poster hash: cb4fc...ff1

Skrevet

Jeg tenker at en av dere må bli hjemme! Jeg fødte 5 uker for tidlig og var på jobbtur i USA. Jeg var helt alene da min kollega ikke bar passende selskap og det gikk da fint. For 30-40 år siden fødte kvinner alene hele tiden.

Jeg er gravid med nr 3 nå og har ingen planer om å stoppe livet bare fordi mannen kanskje ikke får vært med på fødselen

Synes du sutrer jeg. Ta deg sammen

Anonymous poster hash: 8b066...06a

Skrevet

Sønnen vår kan IKK være med på sykehuset pga trumer, tenker derfor han heller bør være

Hjemme etter en mandeloperasjon som gikk Galt

Du siste her er jo helt syk!!!! Du vasker kanskje klærne dine med hjemmelaget såpe?

Skrevet

Ta han med da. 😊 Selv om man har fått et tidspunkt til ks, så kan vel ting skje? At de må prioritere andre ting som plutselig skulle dukke opp? Haste ks osv? Slik at ditt keisersnitt blir utsatt.

Nei, jeg vet at jeg får ks kl 9, senest 11. Sønnen vår var alene i skogen fra 10-21 i dag og storkoste seg

Skrevet

Så får han sitte i bilen, da. Nå er du lite løsningsorientert.

(Og om niåringen er så traumatisert at han ikke kan oppholde seg på et sykehus pga denne operasjonen, må dere søke terapi for ham altså).

Skrevet

Sønnen vår kan IKK være med på sykehuset pga trumer, tenker derfor han heller bør være

Du siste her er jo helt syk!!!! Du vasker kanskje klærne dine med hjemmelaget såpe?

Hva i alle dager har min hjemmelagde såpe med dette å gjøre?

Skrevet

Så får han sitte i bilen, da. Nå er du lite løsningsorientert.

(Og om niåringen er så traumatisert at han ikke kan oppholde seg på et sykehus pga denne operasjonen, må dere søke terapi for ham altså).

Ja, det er sikkert morsomt for han å sitte i bilen? Har søkt hjelp hos bup men de tar ikke inn nye pasienter før til etter sommeren

Skrevet

Hva i alle dager har min hjemmelagde såpe med dette å gjøre?

Du virker litt spesiell

Jeg skjønner at folk ser på dette som en ike sak, men jeg har faktisk angst og derfor skal jeg ta ks. Dere som mener sønnen min ikke ka

Være alene hjemme - hvorfor ikke egentlig! Smører selvsagt noen polarbrød

Skrevet

Wow, så da tenker du at det er bedre at en niåring som ikke har vært alene mer enn 20 minutter , skal være alene i 15 timer, enn at du føder alene. Det er vel heller du som er syk. Ta deg sammen

Skrevet

Du virker litt spesiell

Jeg skjønner at folk ser på dette som en ike sak, men jeg har faktisk angst og derfor skal jeg ta ks. Dere som mener sønnen min ikke ka

Nå må du ta med deg alle 11 små å legge deg........ Du dro den for langt nå

Skrevet

Du virker litt spesiell

Klart.. La han være alene, men ikke bli overrasket om han kommer til dere....

I ambulanse

Skrevet

Vel,

Nå var sønnen min i skogen en hel dag, kan ikke si at det er noe bedre eller verre enn å vær hjemme? Vi har en hund han liker å leke med så de kan jo gå tur. Har tenkt at jeg kanskje kan han ringe han på FaceTime når jeg våkner

Dersom ks hadde vært i dag hadde ikke han lagt merke til det

Skrevet

Klart.. La han være alene, men ikke bli overrasket om han kommer til dere....

I ambulanse

Hvorfor skal han komme i ambulanse?? Han er ikke suicidale heller da!!!!

Skrevet

Mine 11 små? Jeg tuller ikke, men jeg tenker på sett døgnet rundt, og om jeg virker krass, er det fordi jeg forsøker å tekke alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...