Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har spist følgende:

 

Tre rugsprø med makrell i tomat

To yoghurtbegere

En sjokoladekjeks og to sjokoladepunsjboller

Tre tacolefser

 

Anonymous poster hash: 38b16...68c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En banan, en baguette m eggesalat, en karbonade, en potet og en halv brokkoli, 6 sjokoladekjeks og tre rugsepø m kremost. Ikke så rart jeg er stappmett😖

 

Anonymous poster hash: 2cd29...47d

Skrevet

1 skive til frokost

2 skiver til lunsj

1 potet og kokt sei med rømme/agurk til middag

2 skiver til kvelds.

 

Damn😂

 

Anonymous poster hash: 54e76...c75

Skrevet

0% yoghurt med havregryn og blåbær i

 

Lasagne og salat

 

+potetgull og en kroneis.

 

Anonymous poster hash: 31347...7f7

Skrevet

To skiver med fårepølse og hvitost, en gulrot, 2x jordbær med dobbel 0 yoghurt, en hel rull Center 😔, en fiskekake med salat og en brødskive, en saftis, et rugsprø med hvitost, en Clausthaler og en mini Nutrilettbar.

 

Ammer og er veldig sulten for tiden!

 

Anonymous poster hash: f6acf...28b

Skrevet

Frokost: 2 ryvita med hvitost.

Mellom: 2 Buerlefse med ost og skinke

Mellom: En grovbrødskive med makrell og litt lett majones

Mellom: Et ryvita med magerost, cottagecheese, avocado og purreløk

Middag: Kyllingfilet og grønnsaksblanding. 

 

Ble veldig sein middag, så spiser kanskje et ryvita til før jeg legger meg. 



Anonymous poster hash: 48dbc...d5b
Skrevet

En panini m kylling og pesto, et stykke sjokoladekake m krem, et fat m tomatsuppe med fløte, ost, 3 egg og 1.5 små bagette, smør. Litt tørket frukt. Er sulten nå.

 

Anonymous poster hash: cb00c...e7e

Skrevet

Hehe, en svært usunn dag så langt; en halv restaurantpizza, fiskepinner med erter og makaronistuing, og to Findus kanelboller 🙈

Skrevet

2 skiver med leverpostei og agurk til frokost. 2 til lunsj. 2. På vei hjem fra jobb. En eventyr melkesjokolade. En tomat. En porsjon kylling gryte og ris. 3 skiver til kvelds. Er gravid og konstant sulten, og det jeg helst vil ha er brød mat.

Skrevet

Sen frokost/lunsj

2 1/2 egg

4 påleggsskiver

1 ss reker

3 agurkskiver

Majones

 

 

Middag

Stor salat av agurk, isbergsalat, kinakål og cherrytomater.

Karbonadedeig med hvitløk og masse godt krydder.

Bearnaisesaus på boks over.

Skrevet

Absolutt ingenting. (Spiseforstyrrelser). Men må si alt som blir fortalt her høres jo vidunderlig ut! :(



Anonymous poster hash: 3ab4b...4dd
Skrevet

To knekkebrød med brunost

Fire knekkebrød med gulost og agurk

Tre knekkebrød med majo og tomat

To smirnoff ice

 

 

Anonymous poster hash: 0239c...933

Skrevet

2 rugsprø med hardkokt egg til frokost

2 rugsprø med magerost til lunch

1 kyllingfilet med villris og salat til middag

 

Vann og kaffe.

Skrevet

Frokost kl.06.00: To skiver grovt speltbrød m/ost og skinke, koffeinfri espresso og vann.

Lunch kl.12.00: To rugsprø m/avocado og kaviar, en boks Cola Zero.

I løpet av arbeidsdagen: en liter vann.

Middag: Pasta

Kvelds: To skiver grovt speltbrød m/makrell i tomat.

Spiser vanligvis aldri kveldsmat, men er gravid og syyyykt sulten :P

Har spist alt for lite frukt&grønt i dag, men ljøleskapet var litt (!) preget av at det hadde vært helg, men har handlet inn frukt og grønt i dag.

 

Morgendagens meny ser slik ut:

Frokost - to skiver speltbrød m/egg+kaviar, agurk, tomat, paprika+koffeinfri espresso og vann.

Lunch kl.12.00: Kjøleskapgrøt m/jordbær og blåbær.

Mellommåltid kl.14.15: Kesam m/bær

Middag ca.kl.18.00: Hjemmelaget søtpotetsuppe

Skrevet

Frokost: yoghurt, granola, kaffe og en halv (liten) vannmelon

 

Lunsj: yogurt, granola og to skiver med roastbeef uten tilbehør

 

Middag: potetskiver, kål og kjøttdeig

 

Av snacks har jeg spist en sjokoladepenge og litt sjokoladehaggel 😅

Skrevet

Sen frokost i dag kl 12. 2 rugbrød med ost. Middag ble tikka masala og litt ris til (prøver å holde meg unna ris, potet og brød) kveld ble det 2 lavkarbo knekkebrød med skinke, tomat og agurk.

 

Anonymous poster hash: 160e3...5ec

Skrevet

En smoothiebowl laget av masse grønnsaker toppet med solsikkekjerner og blåbær til frokost.

 

En "lapp" og noen youghurtnøtter rett etter trening.

 

Kyllingsalat til middag.

 

Bær med kesam til dessert.

 

Anonymous poster hash: e7ba3...b66

Skrevet

Frokost: To brødskiver med brelett og salami, et eple.

Lunch: To brødskiver med brelett og salami.

Middag: to lefser med taco.

Kvelds: En minibolle med havregrøt.



Anonymous poster hash: 4340d...2f7
Skrevet

f: 1 1/2 brødskive med salat,salami,majones og agurk.

 

l: kylling sandwich.

 

m: ris og stekt torsk og gulrot.

 

etter trening: eple og yt sjokolademelk.

 

k: eggerøre, agurk, spekeskinke, ost og druer.

 

 

 

Anonymous poster hash: a0b7d...22c

Skrevet

En frokostsmoothie med havre, blåbær og spinat og svart kaffe

To knekkebrød med hvitost og vann

En skål naturell yoghurt oh hjemmelaget granola og vann

Et fat havregryn laget med helmelk og vann

To proteinrundstykker med majones og falukorv og et glass melk

 

Anonymous poster hash: e9f1b...2f9

Skrevet

En smoothiebowl laget av masse grønnsaker toppet med solsikkekjerner og blåbær til frokost.

 

En "lapp" og noen youghurtnøtter rett etter trening.

 

Kyllingsalat til middag.

 

Bær med kesam til dessert.

 

Anonymous poster hash: e7ba3...b66

Smoothiebowl med grønnsaker? Lyst til å dele oppskrift?

 

Anonymous poster hash: f8899...be1

Skrevet

Et skolebrød, en skillingsbolle, liten pose cashewnøtter, mange kopper kaffe med melk og sukker, meksikansgryte med baguetter og maiskolbe til middag, et par kopper kaffe til.

 

Anonymous poster hash: 56232...d94

Skrevet

 

Absolutt ingenting. (Spiseforstyrrelser). Men må si alt som blir fortalt her høres jo vidunderlig ut! :(

 

Anonymous poster hash: 3ab4b...4dd

Har du barn? Får du hjelp? Kjenner en voksen dame som for er par uker siden føde av spiseforstyrrelse, heldigvis hadde hun ingen barn!

 

På er nivå viste hun nok hvor syk hun var, men tror alikevel ikke hun innså at hun var iferd med å ta livet av seg...

 

Anonymous poster hash: 29dff...fe6

Skrevet

2 riskaker med paprikasmak, gulost og paprika på.

2 grove brødskiver med kaviar

2 små pizza stykker (Coop sin frossen pizza) med salat til

og 3 biter av appelsinsjokolade i kveld.. Snakk om å skeie helt ut når man er syk.. Spiser ikke regelmessig, og spiser ikke videre sunt heller.. Får komme på bake igjen i morgen :)

Skrevet

 

Smoothiebowl med grønnsaker? Lyst til å dele oppskrift?

 

Anonymous poster hash: f8899...be1

Er egentlig ingen oppskrift, bare bruker det jeg liker :) men jeg pleier å kutte opp selleri, ingefær, agurk, litt kiwi, litt grønt eple, masse spinat, gulerøtter og brokkoli. Lager porsjonposer 10 av gangen, og legger i fryseren. Tar opp en pose hver morgen, hiver i blenderen med enten vann eller vann blandet med Zeroh lime-saft. Bruker så lite væske som det går an for å få den så tykk som mulig :) heller i en bolle, strør blåbær og solsikkekjerner over og spiser med skje :) Med så mye forskjellige grønnsaker kan det bli litt tøft for magen hvis man drikker det fort, så lønner seg å spise med skje. I tillegg smaker det bedre synes jeg :)

 

 

 

Anonymous poster hash: e7ba3...b66

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...