Livsnytern Skrevet 1. april 2016 #1 Skrevet 1. april 2016 Jeg er en mann som ønsker en debatt og tilbakemelding på følgende utordring. Samtidig er det også en bønn og et varsko til dere kvinner. Ikke bli ei kjerring ! Jeg fortviler i det daglige med min kones manglende interesse og ønske om intim omgang. I to perioder av vårt 25 - årige ekteskap har jeg vært selvstendig næringsdrivende med hjemmekontor. Dette for å kunne vær hjemme med barna og ta min del av hjemmeoppgavene. Således også de to siste årene. Våre tre barn/ungdommer går på skole i andre byer, så det er kun oss to hjemme til daglig. Vi prater og ler en del sammen så humoren og stemningen er ofte veldig god. At jeg er hjemme med firmaet mitt betyr også at jeg har god tid til husstell og andre gjøremål. Som i dag for eksempel er huset vasket og lukter godt. Sengene er skiftet på. Klesvasken lagt sammen og det meste er på stell. Har handlet blomster og eller alt inn til helgen og forbereder alle måltidene til helgen.( Har tidligere arbeidet som kokk) Alt stress vedr. husarbeid, økonomi og regninger m.m. finnes ikke. Det ligger til rette for en rolig og koselig helg som min kone ønsker når hun kommer hjem fra jobben hver dag kl. 16.30, eller senere etter litt ekstra kontorjobbing. Vi nyter god mat og ditto drikke. Jeg får god tilbakemelding på min ømhet vedr. massasje med og uten oljer. Er romantisk med stearinlys, musikk og god stemning. Allikevel er det noe som uteblir. Jeg har sluttet med å ha forventninger til kosestunder og sex. Kanskje det skjer 4 - fire ganger i året !!!!! (Og da er det liksom som om min kone føler at hun "må") "Ja vel da, så kom da så blir vi ferdige". Hun legger seg ALDRI over på min side av sengen. Jeg er oftest nydusjet og renslig. Nypusset tenner m.m. Jeg føler jeg bidrar med alt og oppfører meg slik jeg har lest at dere kvinner ønsker og føler at må til for at roen og lysten skal komme. Jeg bruker god tid på kos, kjeling og massasje slik at hun ynker seg, stønner og gir godlyder fra seg. Meeeer ............ sier hun.. , Så sovner hun eller sier "God natt kjære" Og ikke en gang et godnattkyss. Jeg syntes sikker veldig sytete ut. Jeg tar dette opp med min kone ca. hvert 2. år som tema. Men, hun sier at hun ikke er interessert i temaet. Jeg kan heller aldri hinte morsomheter om hvor godt og deilig vi ha det sammen når det skjer. (Eller skal vi hoppe i høyet kone ? ) Jeg fortviler dere kvinner. Hjelp !!!!!!! Hva kan jeg gjøre ? Ha en god helg til dere alle vakre kvinner ! PS ! Vær snill med mennene deres. -
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #2 Skrevet 1. april 2016 Hva om du følger ditt eget råd om å ikke bli kjerring? Jeg vil i hvert fall ikke hoppe i bingen med en mann som oppfører seg som min venninne. Anonymous poster hash: 6c4b7...cc2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #3 Skrevet 1. april 2016 Kommunikasjon er en fin hest. Anonymous poster hash: c470b...ae0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Per din definisjon er definitivt mannen min en kjerring 😄 Tror dere får ta en tur til terapeut for å få orden på sexlivet deres Anonymous poster hash: 796ba...30e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Du må for fader yte litt motstand da! Det er vel ingen som syter her over at mannen gjør noe, kun der de gjør ikke noe. Du gjør alt og oppfører deg, da er likestillingen gått for langt. Dette kan gi deg feil resultat også, men hvis du er villig til å satse, forsøk! Flytt kontoret ditt til en annen by og bo der noen dager hver uke, feks man-tors. Si at det er nødvendig og midlertidig. La hun kjenne litt på savnet... Kanskje "noe" skjer i det minste. Anonymous poster hash: 09905...2db
Marriet Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Hvis ikke dette er en aprilspøk så kan du godt få gifte deg med meg. Komme hjem til nyvasket hus på en fredag... hun er heldig. Men dere må snakke sammen.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Jeg skjønner at du syns det er vanskelig, jeg. 4 ganger på ett år er veldig lite,. Det blir vanskelig å ta det opp med henne fordi du da riskerer å fremstå som "sytete" eller klengete - og så får hun enda mindre lyst. Likevel kan du nok ikke gjøre annet enn enn å snakke med henne om det. Du snakker om hva vi kvinner trenger for å få lyst - som om alle kvinner liker det samme. Vi trenger minst 3,65 milliarder ulike ting for å få lyst (omtrent så mange kvinner fins det på jorden i dag). Hva akkurat din kone trenger vet bare hun - og for egentlig burde du ogs vite det. Jeg tror ikke det er noen løsning å flytte kontor til en annen by, slik hun over her skriver, men det kan faktisk hende hun har litt rett i at du er litt for tilgjengelig. Det blir rett og slett litt lite spennende. For min del hadde det i hvert fall ligget godt til rette med en mann som gjorde alt det du gjør - rent hus - skiftet sengetøy - masssasje - men i tillegg trenge rhun kanskje at du e rlitt barsk og tøff også, på en eller annen måte. Holder du deg i form? Kanksje du har blitt veldig tjukk, eller veldig tynn, røyker og har dårlig ånde? Subber du rundt i joggebukse eller kler du deg kult og flatterede Anonymous poster hash: 52c19...c90
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Hvis alt du sier stemmer tipper jeg du rett og slett er for snill. Hun vet akkurat hvor hun har deg og tar deg for gitt. Hun kjeder seg. Anonymous poster hash: b122f...431
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Det er ikke alle som tenner på en snill kosebamse... Kanskje din kone tenner på barske murkelmenn som kommer inn fra garasjen med møkkete hender og drar henne etter håret inn på soverommet? Anonymous poster hash: 15b7c...30b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 Jeg personlig tenner overhodet ikke på massasje. Det er vannvittig deilig, men på en måte som gjør meg døsig og trøtt, ikke kåt. Men presser du meg opp mot veggen derimot, holder meg fast mens du kysser meg lidenskapelig og er heltent selv, da er jeg med på leken med en gang 😉 Anonymous poster hash: 15b7c...30b
Elsker livet Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 Det er ikke sikkert det er disse tingene som skal til for å vekke lidenskapen hos din kvinne. Har du snakket med henne om dette? For min del hadde dette blitt klissete og kjedelig. Jeg blir ikke tent av blomster, nyvasket hus og massasje, og en mann som smisker som en valp og blinker med dådyrøynene sine i håp om å få seg noe. Jeg sier ikke at du gjør det, men det er inntrykket jeg får. Du prøver for hardt, men kanskje ikke på de riktige tingene for vekke hennes begjær. Mannen må ta og kreve det han mener han har rett på, og vise at han begjærer meg. For at han skal ha den retten må han være mannen i forholdet. Det vil si å sette sine egne og andres behov etter mine og barnas. Ta de tyngste børene og være en uegoistisk og tydelig leder. Jeg vil ikke bli kysset av en mann som spør forsiktig om han kan få lov, han må bare gjøre det uten fomle seg frem.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 25 år gift ja, jeg hadde nok kjedet meg litt . Du er snill som vasker hus og styrer men jeg tipper nettopp det - at hun er lei.. Gå til terapeut eller noe. Anonymous poster hash: fcc49...587
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 Ofte er det veldig usunt å presse seg til å være gift med samme person i så mange år. Anonymous poster hash: 6c4b7...cc2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 Det er ganske fascinerende å lese svarene her. Hvis situasjonen var motsatt, at en kvinne hadde gjort alt i hjemmet og mannen nektet henne sex, da ville det kommet masse kommentarer som var helt andreledes. Om menn ikke gjør noe hjemme, da er det krise. Om han, som i dette tilfellet, gjør alt/det meste så er det turnoff??? Hadde det vært motsatt så ville mange også trekt frem teorien om at mannen sikkert hadde en elskerinne. Min i dette tilfellet så nevnes ikke det med ett ord... derimot flere teorier om at mannen er for snill, gjør for mye hjemme, er for kosete, ikke er macho nok. Ingen skal påstå at forumet ikke er dobbelmoralistisk i hvert fall Hi, dere har vært gift i 25 år. Jeg tror du må se på hele forholdet, se på din kone og se på deg selv. Har din kone alltid hatt så lav sexlyst? Det er dessverre noen kvinner (og menn) som ikke forteller sine partnere, før de blir seriøst sammen, at de har lite/minimal/ingen sexlyst. De har sex av plikt fordi de ønsker den andre som sin livspartner, men tør ikke være ærlig fordi de da er redd for å miste ham/henne. Etter uker/måneder/år med pliktsex bare for å holde på partneren så får de nok, og så orker de ikke mer. Da spiller det egentlig ingen rolle hvor perfekt eller tiltrekkende den andre er, for den det gjelder har nesten ingen sexlyst uansett. Om det er noe slikt som er tilfelle for din kone, da tror jeg dessverre at det ikke kommer til å endre seg. Om din kone har hatt mye/normal sexlyst tidligere, når skjedde endringen til at dere nesten sluttet å ha sex sammen? Hva skjedde på den tiden i forholdet/livene deres? Endret hun seg, endret du deg? Hva var det dere som par og dere hver for dere gjorde den gangen sexlivet ev. fungerte og dere hadde hyppig sex? Om det er ting i forholdet eller hos en eller begge hos dere som har gjort at din kone har mistet lysten på sex, da kan dere jobbe med det. Men da kanskje best sammen med fagfolk, f.eks. parterapi og/eller sexolog. Hva sier din kone om dette selv? Har du snakket med henne om sexlivet på en saklig måte uten at det har vært snakk om å ha sex der og da? Seksualitet og lyst er ofte så sensitivt at mange sliter med å snakke om det, mange har aldri satt ord på det for seg selv en gang, og da kan det være vanskelig å snakke om det. Ei jeg kjenner fikk som godt voksen plutselig problemer med å ha sex. Hun forstod det ikke selv en gang, men hun greide ikke lenger ha sex. Hun la skylden på mannen som ikke forstod hva galt han hadde gjort, hun la skylden på alt mulig annet, at hun var for sliten, at "alle" krevde noe av henne, at hun var mer enn et sexobjekt osv. Etterhvert begynte hun hos psykolog, og da kom gamle minner opp - hun var blitt seksuelt misbrukt som barn, men hadde fortrengt alle minner om det. Men noe i henne hadde begynte å huske og det var grunnen til at hun plutselig ikke orket å ha sex mer. Hun har med terapi fått bearbeidet mye av det hun var utsatt for som barn, men det ble en lang vei tilbake til et noenlunde normalt sexliv igjen hvor hun kunne nyte det. Nevner det bare som et eksempel på at det kan være mange grunner til at noen ikke lenger vil ha sex. En annen ting - dere har vært sammen i 25 år. Har dere forandret dere mye i disse årene? Kanskje dere på mange måter har vokst fra hverandre og at hun opplever deg som sin beste venn, men ikke lenger har kjærestefølelser for deg lenger? Av og til endrer man seg så mye at det er vanskelig å finne tilbake som kjærester. Andre ganger kan man lære å se på hverandre som kjærester igjen ved å begynne å utforske hvem den andre egentlig har blitt på disse årene - da kan også terapi være til god hjelp. Har du vurdert om hun kanskje har vært/er utro? Ingen god tanke, men hvis hun egentlig har normal sexlyst, så er det ikke ofte man mister lysten så totalt som din kone synes å ha gjort. Man mister ikke sexlysten uten grunn! Dere har jo ikke ansvar for barn lenger, så småbarnsperioden kan ikke være forklaring til manglende sexlyst. Da er det gjerne fysisk og/eller psykiske årsaker til den manglende sexlysten. Det kan være mange forklaringer... et legebesøk kan ev. være en god ide, sykdom, mangler, hormonendringer kan være mulige årsaker. Alt du gjør hjemme, hi, er ting jeg ville satt stor pris på. Men kanskje det er noe i det at det blir litt for forutsigbart? Kanskje dere har glemt å jobbe med forholdet begge to? Hva om du overrasker henne - har pakket og ordnet passet hennes og tar henne med på en helgetur et sted? Bestill et kurs til dere begge en helg med utfordringer som kan gi spenning? Er det noe dere har snakket om at dere ønsker å gjøre, men aldri har gjort? I så fall, kanskje tiden er inne? Se også på deg selv. Er du alltid hjemme, eller har du også interesser for deg selv? Jeg var sammen med en mann for mange år siden som det dessverre ikke stemte med likevel, jeg hadde ikke riktige følelser for ham. Med tanke på det huslige så var han omtrent som deg - og jeg satte enormt stor pris på akkurat det. Men noe av det som i lengden ble slitsomt i det forholdet var at han syntes å bare leve for/gjennom meg. Han hadde satt meg på en pidestall og så på meg som så perfekt at det ble slitsomt, ingen kan leve opp til noe slikt. Han hadde heller ingen interesser for sin egen del, ville bare være sammen med meg hele tiden. Jeg er en person som er veldig glad i å ha et tett forhold til min mann, veldig glad i kos og klem og har gjerne sex daglig. Men jeg trenger også noe tid for meg selv. Og jeg trenger at mannen har litt egne interesser også, ikke alltid er avhengig av meg. Så om du ikke har egne interesser - se på hva du har lyst til å gjøre. Er det en gammel hobby du kunne tenkt deg å ta opp igjen? Noe du ikke har gjort, men har lyst å begynne med? Kast deg ut i det og gjør noe for deg selv. Det kan også gjøre deg mer attraktiv overfor din kone. Fordi du får energi utenfra, du får noe som engasjerer deg - og engasjement er tiltrekkende nesten uavhengig av hva det er. Tenk gjennom mye av det jeg har nevnt, og så snakker du med din kone. Vær saklig, ikke kritiser henne. Fortell henne hvordan det føles for deg når dere har sex så sjelden, at hun ikke viser at hun tiltrekkes av deg. Spør hva grunnen til at hun ikke vil ha sex. Du kan ikke presse henne til sex (noe du heller ikke har gjort), men du kan kreve at hun snakker med deg om dette. Lykke til Anonymous poster hash: 56f26...99f
Gjest Antarctica Skrevet 1. april 2016 #15 Skrevet 1. april 2016 Jeg hadde aldri gått med på å leve som du. Å gjøre husarbeid og hygge oss sammen gjør vi også, men å ha pliktsex kun 4 ganger i året er skilsmissegrunn for meg, altså. Hvis dere begge er friske er det ingen grunn til å leve i sølibat.
PersilleBlomst Skrevet 1. april 2016 #16 Skrevet 1. april 2016 Det er leit at konen din ikke setter pris på deg.. Det hadde jeg gjort. Har ingen gode råd eller tips, men vær stolt.. Får håpe at konen din innser hvor heldig hun er.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2016 #17 Skrevet 1. april 2016 Hun er bortskjemt og tenner ikke på deg. Antar hun gjør som hun vil og har det godt slik hun har det. Du krever kanskje ikke noe fra henne, ei heller tilbyr noe spennende. Det er trygt og godt men ikke tennende. For min del hadde jeg blitt lei meg og fortvil over slike ting men mest sannsynlig hadde jeg bare blitt vant med lite sex og innstilt meg på det. Anonymous poster hash: 20c7c...c51
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #18 Skrevet 2. april 2016 Det er ikke sexy med en mann som føyer seg etter sin kvinne. Det høres ut som du prøver for hardt. Det skal være noen små krangler innimellom. Mange kvinner faller for en barsk machomann og bruker årevis på å forandre han til å bli huslig og kjærlig. Etterhvert som han blir flinkere og flinkere på dette blir han også mindre tiltrekkende sexuelt. Jeg tror din kone egentlig trenger å oppleve at du faktisk fremdeles er en mann og ikke en hushjelp Anonymous poster hash: 30eea...06c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #19 Skrevet 2. april 2016 Det er ikke sexy med en mann som føyer seg etter sin kvinne. Det høres ut som du prøver for hardt. Det skal være noen små krangler innimellom. Mange kvinner faller for en barsk machomann og bruker årevis på å forandre han til å bli huslig og kjærlig. Etterhvert som han blir flinkere og flinkere på dette blir han også mindre tiltrekkende sexuelt. Jeg tror din kone egentlig trenger å oppleve at du faktisk fremdeles er en mann og ikke en hushjelp Anonymous poster hash: 30eea...06c Det er stor forskjell på å "føye seg" og det å ta ansvar! Jeg synes det er turnon og sexy med en mann som tar ansvar, som viser at han ser hva som må gjøres i et hjem og gjør det uten å bli det fortalt. Jeg tenner på en mann som viser at han har omsorg for meg og andre. Det trenger ikke være en motsetning mellom det å ta naturlig ansvar og det å være Mann. Spenning kan man finne på andre måter i forholdet. Men jeg er enig i at det er ironisk at mange kvinner går etter machomenn og badguys, krangler seg gjennom flere år for å forandre mannen, og når han endelig begynner å ta ansvar... da er han for kjedelig. Da tenker jeg problemet ligger hos de kvinnene, noe i dem søker problemer, tenner bare når de føler seg litt overlegne en som har drittsekktendenser. Jeg har svart over her. Jeg kunne ikke levd i et forhold med så sjelden sex så lenge det ikke er sykdom hos partneren. Da hadde jeg heller gått videre. Anonymous poster hash: 56f26...99f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #20 Skrevet 2. april 2016 Dere har vært sammen i 25 år. Tipper hun kun ser på deg som en god venn, ikke som en elsker eller kjæreste... Kanskje er hun kommet i overgangsalderen, det kan jo også gjøre at lysten blir mindre... Anonymous poster hash: b892d...fe9
Anonym bruker Skrevet 2. april 2016 #21 Skrevet 2. april 2016 Tjener du egentlig noe penger på firmaet ditt? Siden du bruker så mye tid på husleie sysler mener jeg? Kanskje hun rett og slett er lei av nettopp det, og vil at du skal jobbe mer (og tjene mer penger)? Anonymous poster hash: 31b33...157
Anonym bruker Skrevet 3. april 2016 #22 Skrevet 3. april 2016 Det er stor forskjell på å "føye seg" og det å ta ansvar! Jeg synes det er turnon og sexy med en mann som tar ansvar, som viser at han ser hva som må gjøres i et hjem og gjør det uten å bli det fortalt. Jeg tenner på en mann som viser at han har omsorg for meg og andre. Det trenger ikke være en motsetning mellom det å ta naturlig ansvar og det å være Mann. Spenning kan man finne på andre måter i forholdet. Men jeg er enig i at det er ironisk at mange kvinner går etter machomenn og badguys, krangler seg gjennom flere år for å forandre mannen, og når han endelig begynner å ta ansvar... da er han for kjedelig. Da tenker jeg problemet ligger hos de kvinnene, noe i dem søker problemer, tenner bare når de føler seg litt overlegne en som har drittsekktendenser. Jeg har svart over her. Jeg kunne ikke levd i et forhold med så sjelden sex så lenge det ikke er sykdom hos partneren. Da hadde jeg heller gått videre. Anonymous poster hash: 56f26...99f Selvsagt er det stor forskjell, men det høres ut som hi fungerer som og ser på seg selv som hushjelpen som skal sørge for at alt er på stell med vask, skittentøy og så videre. Grunnen til at han gjør dette er sannsynligvis at han regner med at hun blir glad for det. Det gjør hun sikkert også, men sexy er det ikke. At man deler på oppgavene er en selvfølge, men det bør være omtrent 50/50 der begge jobber fulltid. At han jobber hjemmefra er kun en liten bonus slik at han feks kan ha middagen klar til hun kommer hjem. Jobber han bare 50% så er det naturlig at han tar en større del av husarbeidet, men jobber begge 100% så bør det deles likt. PS til hi: jeg hadde heller aldri orket å bli værende i et så sexfattig forhold særlig lenge👎🏻 Anonymous poster hash: 30eea...06c
Livsnytern Skrevet 4. april 2016 Forfatter #23 Skrevet 4. april 2016 Hei til dere som har kommet med konstruktive og nyttige innlegg. Det er interessant å lese hva et eutvalg av dere kvinner tenker. Som tilleggsopplysning kan jeg supplere med følgende informasjon: - Steriliserte meg frivillig for en god del år siden slik at min kone kunne slutte med pillene. Da slapp hun også den bekymringen og det var fritt frem for god sex. - Vi har det mye flott sammen med turer i skog og mark. - Vi drar av og til på shopping sammen til storbyer. Eks. London og New York. - Min kone er ei aktiv dame i arbeidslivet , og med stell av hus og hage. - Vi tjener bra på mitt firma og med hennes jobb. - Min kone har den nyeste, sikreste og fineste bilen. - Min kone har egen økonomi og sparer ca. 100 000 i året til seg selv. - Vi har bodd en lengre periode, i 10 år, i et aktivt og flott miljø til fjells med vakker natur, gode jobber og flotte venner. Nydelig og praktiskt hjem. - Vi har de siste tre årene bodd i min kones hjemby hvor vi har kjøpt hennes to etasjes barndomshjem med nydelig og stor tomt. Flott hage og deilig hage. Flyttet hit da hun ønsket å bo nærmere sine venninner og familie som også jeg kommer godt overens med. - Jeg har forsøkt koselige overraskelses hotellweekend vår, sommer, høst . med spa m.m. - Har forsøkt koselige og rolige turer i skog og til fjells. Ja, føler at det meste er prøvd. Selvfølgelig er jeg ikke helt perfekt. Er forholdsvis i god form begge to. Har deltatt på enkelte skiløp og maratons. Jeg bruker ikke snus eller røyker. Godt stelt. ( Som en James Bond ? ) Kler meg ordentlig og noen ganger i dress. Liker klær uten å være jålete og "feminint" dersom noen tror det og blir irritert over hva jeg skriver. Jag har forsøkt den litt tøffe typen da jeg også har som hobby skogsarbeid og mekking av bil. Kan lukte svette og være tøff og oljete noen ganger. Jeg inviterer til overraskende sex i skogen, bilen, på fjells, til vann. Under og over vann. Jeg prøver meg i dusjen, på kjøkkenet og noen ganger "blotter" meg for å invitere til lyst og morsom sex. Men nei ! Min kone er like "kald" som en fisk. Jeg inviterer til fantasier og hva hun kan ha lyst til. Føler at mye er prøvd. Jeg har mange deilige fantasier som jeg kunne tenkt å prøve ut men når interessen er null så blir det litt vanskelig. Jeg forstår at enkelte av dere bli forbannet og irriterte på at jeg ikke står på "som en mann". Men , det skal dere vite at jeg virkelig gjør. Forfører og er pågående. Jeg elsker min kone, hennes kropp, hud og ....... Elsker å danse med henne ..... og elske når hun vil. Men , jeg er temmelig frustrert over hva som har pågått gjennom vårt lange samliv. Jeg burde ha skjønt tegningen for lenge siden ja. Vi har også i perioder bodd adskilt fra hverandre og familien p.g.a. jobb. Har pendlet noe slik at avstand og tid kunne få lysten til å blomstre. men , nei da. "Kald som en fisk" Ser vel at det muligens ender i at jeg flytter permanent og lar henne få leve sitt liv. Eventuelt at jeg skaffer meg ei elskerinne. Det er jo ikke det jeg har lyst til. Jeg har lyst på min kone. Det er henne jeg begjærer og får lyst på. Kjenner hennes deilige hud og kropp. Men siden hun trives slik som hun / vi har det, så vel da. Jeg vil ikke påtvinge henne noe. Har ikke lov til å tvinge meg på henne. Men gud så frustrert jeg blir. Kan jo ikke bare kose med meg selv heler. Noen ganger ønske jeg at min kone får seg en elsker med snus og "trailersprekk", som av og til bare kommer hjem og vil ha seg før han drar igjen. Føle hva "et virkelig mannfolk er for noe". bare gjør hva han må. (Jeg har prøvd dette og jeg. Uten vellykket resultat :-). Neste helg har jeg bestilt et hotellopphold som jeg også gjorde i fjor for å overraske henne. Koselig og morsomt var det. Men 0 sex. Kan jo prøve igjen i år. Har ingen forventninger. Hva bør jeg gjøre dere fantasifulle kvinner ? Ikke bli forbannet eller sure nå da. Kom med noen konstruktive og deilige råd......... (Nå må jeg jobbe litt) På forhånd takk !!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #24 Skrevet 4. april 2016 Jeg vet ikke hva det er, men jeg kunne vært din kone. Jeg har en perfekt mann på alle mulige måter, han hjelper til hjemme, er kjekk, tjener godt med penger osv. Men jeg bare orker ikke sex. Jeg har ikke lyst. Det blir nesten som om at vi skal bestemme oss for å nyte en deilig sjokoladekake, men jeg har ikke lyst på sjokolade. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det annerledes, jeg bare vil ikke. Innimellom gjør jeg det likevel, men det skinner igjennom at jeg kun gjør det for hans del. Han merker det, men jeg klarer ikke å late som. For å snu på problemstillingen da, hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: fc394...387
Anonym bruker Skrevet 4. april 2016 #25 Skrevet 4. april 2016 Du har en kone med liten sexlyst, er dessverre ikke mye du kan gjøre med det, det er sånn hun er.... Anonymous poster hash: 15b7c...30b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå