Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #51 Skrevet 5. mars 2016 Det må da kunne gå an å diskutere mote uten at man blir kalt mobber. Det får være måte på!! Fake øyenvipper er IKKE pent. Min subjektive mening. Men så liker jeg svært lite fake-greier, selv mye sminke. Anonymous poster hash: 43518...395 Nå kan ikke meninger være objektive da, men.. Jeg skjønner at man kan mislike noe på seg selv, men man kan likevel respektere at andre liker noe annet, fremfor å gjøre narr av de i et forum. Anonymous poster hash: ae674...c9c Ja, det ville jo ha gitt noen freske diskusjoner... Hvis folk er så hårsåre at de ikke tåler å høre at noen misliker det de liker, bør de øve seg på å bli mer tykkhudet. Det må gå an å kritisere smakløse pyntetrender uten å kalles "mobber". Mobbing er når det rammer en person, ikke en ting. Anonymous poster hash: 739dc...aa4 Nå handler det ikke om å kritisere, men å faktisk gjøre narr av folk som liker noe annet! Og nå refererer jeg til alt dere har skrevet her, ikke bare hi. Anonymous poster hash: ae674...c9c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #52 Skrevet 5. mars 2016 Det må da kunne gå an å diskutere mote uten at man blir kalt mobber. Det får være måte på!! Fake øyenvipper er IKKE pent. Min subjektive mening. Men så liker jeg svært lite fake-greier, selv mye sminke. Anonymous poster hash: 43518...395 Nå kan ikke meninger være objektive da, men.. Jeg skjønner at man kan mislike noe på seg selv, men man kan likevel respektere at andre liker noe annet, fremfor å gjøre narr av de i et forum. Anonymous poster hash: ae674...c9c Ja, det ville jo ha gitt noen freske diskusjoner... Hvis folk er så hårsåre at de ikke tåler å høre at noen misliker det de liker, bør de øve seg på å bli mer tykkhudet. Det må gå an å kritisere smakløse pyntetrender uten å kalles "mobber". Mobbing er når det rammer en person, ikke en ting. Anonymous poster hash: 739dc...aa4 Nå handler det ikke om å kritisere, men å faktisk gjøre narr av folk som liker noe annet! Og nå refererer jeg til alt dere har skrevet her, ikke bare hi. Anonymous poster hash: ae674...c9c Ok. De som stemmer på Trump er lavpannede rednecks og bør fratas stemmeretten. De som drikker en kartong vin hver helg er alkiser og bør meldes til barnevernet. De som er kjærester og ikke bor sammen er tøysete fjortiser. De som spiser glutenfri mat er med få hederlige unntak jålete fjoller som vil skape seg i selskapslivet og late som om de feiler noe fascinerende. Dette er bare et lite utvalg av tråder denne uka og forrige. At andre gjøres narr av er regelen mer enn unntaket. Men denne gangen var det tilfeldigvis du som følte deg truffet, og vips er det mobbing? Nei, det er ikke det. Anonymous poster hash: 739dc...aa4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #53 Skrevet 5. mars 2016 Det må da kunne gå an å diskutere mote uten at man blir kalt mobber. Det får være måte på!! Fake øyenvipper er IKKE pent. Min subjektive mening. Men så liker jeg svært lite fake-greier, selv mye sminke. Anonymous poster hash: 43518...395 Nå kan ikke meninger være objektive da, men.. Jeg skjønner at man kan mislike noe på seg selv, men man kan likevel respektere at andre liker noe annet, fremfor å gjøre narr av de i et forum. Anonymous poster hash: ae674...c9c Ja, det ville jo ha gitt noen freske diskusjoner... Hvis folk er så hårsåre at de ikke tåler å høre at noen misliker det de liker, bør de øve seg på å bli mer tykkhudet. Det må gå an å kritisere smakløse pyntetrender uten å kalles "mobber". Mobbing er når det rammer en person, ikke en ting. Anonymous poster hash: 739dc...aa4 Nå handler det ikke om å kritisere, men å faktisk gjøre narr av folk som liker noe annet! Og nå refererer jeg til alt dere har skrevet her, ikke bare hi. Anonymous poster hash: ae674...c9c Ok. De som stemmer på Trump er lavpannede rednecks og bør fratas stemmeretten. De som drikker en kartong vin hver helg er alkiser og bør meldes til barnevernet. De som er kjærester og ikke bor sammen er tøysete fjortiser. De som spiser glutenfri mat er med få hederlige unntak jålete fjoller som vil skape seg i selskapslivet og late som om de feiler noe fascinerende. Dette er bare et lite utvalg av tråder denne uka og forrige. At andre gjøres narr av er regelen mer enn unntaket. Men denne gangen var det tilfeldigvis du som følte deg truffet, og vips er det mobbing? Nei, det er ikke det. Anonymous poster hash: 739dc...aa4 Jeg følte meg ikke truffet. Jeg har falske øyenvipper, påtegnede bryn eller fyll i leppene. Poenget mitt var at jeg syns det er unødvendig å starte en tråd for å gjøre narr av mennesker som velger å ha nytte seg av disse tingene. Anonymous poster hash: ae674...c9c
Hildemor fra vest Skrevet 5. mars 2016 #54 Skrevet 5. mars 2016 Jeg er godt voksen og ville ha en naturlig look og det fikk jeg og syns jeg. Likevel ble det bare med den ene gangen for meg. De ble fort skeive og begynte å falle av. Stress å måtte ta hensyn til øyevippene når man velger sovestilling osv. Gøy å ga prøvd og lekkert for en helg men ikke mer😊
VictoriaS Skrevet 5. mars 2016 #55 Skrevet 5. mars 2016 https://www.google.no/search?q=eyebrows+bad&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjR36HYlKrLAhXGPZoKHZ4JA10Q_AUIBygB&biw=1366&bih=604#imgrc=JJG0J0FmKJ74TM%3A
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå