Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #26 Skrevet 4. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c Slik jeg ser det er alt vi snakker om kunstig så med andre ord ingenting som man trenger eller burde trenge for å ha selvtillit. Anonymous poster hash: dc76f...2d6
Luksusdyret Skrevet 4. mars 2016 #27 Skrevet 4. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c Man gjør ikke narr av FOLK, men mote. Ja, man skal være glad i seg selv og kroppen sin, ergo man skal ikke behøve å kjøpe seg 1 meter lange vipper som ser ut som føtter på en edderkopp. Skal man ikke kunne kritisere mote som onepiece, haremsbukser, tatoverte øyenbryn osv? Dette er da virkelig ikke mobbing.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #28 Skrevet 4. mars 2016 Det kommer virkelig helt an på. Jeg er av typen som normalt fnyser av alt tant og fjas. Men jeg forsøkte vippe extentions, og ba om å få helt naturlig resultat. Altså at de ikke tar den ekstra volum varianten - men klassiske. Der jeg går koster det en del, men hun skøter på hver enkelt øyevipp så det ser helt totalt naturlig ut. Det er "luft mellom vippene" og det ser ikke ut som en kost som er limt på. Jeg er kjempefornøyd og har ikke fått annet enn masse komplimenter - til og med fra min mann som liker meg best helt uten sminke. Det eneste jeg syns er negativt er at det ikke tar mer enn to uker før det begynner å miste litt effekten, og etter 5-6 uker må man ha ny runde. Anonymous poster hash: b6d57...085
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #29 Skrevet 4. mars 2016 Hvis du gjerne vil at omverdenen skal legge merke til vippene dine anbefaler jeg å forsøke noe slik som dette: http://bergen.p5.no/esj-her-er-vippene-som-vipper-deg-av-pinnen/artikkel/631770/ Anonymous poster hash: d4e78...2cd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #30 Skrevet 4. mars 2016 Det kommer virkelig helt an på. Jeg er av typen som normalt fnyser av alt tant og fjas. Men jeg forsøkte vippe extentions, og ba om å få helt naturlig resultat. Altså at de ikke tar den ekstra volum varianten - men klassiske. Der jeg går koster det en del, men hun skøter på hver enkelt øyevipp så det ser helt totalt naturlig ut. Det er "luft mellom vippene" og det ser ikke ut som en kost som er limt på. Jeg er kjempefornøyd og har ikke fått annet enn masse komplimenter - til og med fra min mann som liker meg best helt uten sminke. Det eneste jeg syns er negativt er at det ikke tar mer enn to uker før det begynner å miste litt effekten, og etter 5-6 uker må man ha ny runde. Anonymous poster hash: b6d57...085 Jeg har normale og ikkje slike som strutter ut. Men må fikse etter 3 til 4 uker. Får mange fine kommentarer. Ser mange rundt meg har fått men dei har ikkje dei som strutter. Anonymous poster hash: 48d88...b00
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #31 Skrevet 4. mars 2016 Men denne nye øyebrynsmoten, noen som har bilde? Anonymous poster hash: 28662...c32
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #32 Skrevet 4. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c Slik jeg ser det er alt vi snakker om kunstig så med andre ord ingenting som man trenger eller burde trenge for å ha selvtillit. Anonymous poster hash: dc76f...2d6 Men dere gjør narr av noe folk føler de trenger for å se bra ut. Ved at voksne har så lett for å snakke/skrive negativt om alt de ikke liker, så gjør de det lettere for barn å legitimere mobbing også. Anonymous poster hash: ae674...c9c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #33 Skrevet 4. mars 2016 Det må være lov til å si at man ikke synes falske øyevipper ikke er fint?! Det er ikke noe man er født med men noe man får limt på selv. Jeg elsker joggebukser men er helt klar over at de fleste ikke deler min smak, føler meg ikke mobbet av den grunn. Anonymous poster hash: ce2fd...fa6 Hvis du leser alt dere har skrevet så har dere kommet med flere ting dere ikke liker at folk går med. Dersom man synes noe er mindre pent så er man heller stille om det. Anonymous poster hash: ae674...c9c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #34 Skrevet 4. mars 2016 Er litt forskjell på fake extentions og det å la brynene være naturlige da... Anonymous poster hash: e2423...e28
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #35 Skrevet 4. mars 2016 Men denne nye øyebrynsmoten, noen som har bilde? Anonymous poster hash: 28662...c32 Litt ned på denne linken ser dere en mann med slike: http://forum.kvinneguiden.no/topic/790586-skal-%C3%B8yenbrynene-se-p%C3%A5tegnet-ut/?page=2 Anonymous poster hash: dbdc8...8fd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #36 Skrevet 4. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c Slik jeg ser det er alt vi snakker om kunstig så med andre ord ingenting som man trenger eller burde trenge for å ha selvtillit. Anonymous poster hash: dc76f...2d6 Men dere gjør narr av noe folk føler de trenger for å se bra ut. Ved at voksne har så lett for å snakke/skrive negativt om alt de ikke liker, så gjør de det lettere for barn å legitimere mobbing også. Anonymous poster hash: ae674...c9c Detta er eit forum som elsker og mobbe og hetse andre og det er fult lov til her inne. Kaller du ordet pakk til ein innvandre da kommer dei og sletter innlegget men bryr seg ikkje om mobbing, fritt fram da. Anonymous poster hash: 48d88...b00
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #37 Skrevet 4. mars 2016 Ser dumt ut på alle. Det skriker fake lang vei. Og øyenbrynsmoten nå... Don't get me started! Anonymous poster hash: 54e60...e4f Hvordan er den? Følger ikke med i timen ser jeg... Anonymous poster hash: 46d66...a2b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #38 Skrevet 4. mars 2016 Forstår ikke hva som er galt med øyenbrynsmoten nå? Det er jo å ikke nappe i det hele tatt. Syns det er fint jeg. Hvis dere mener blyant-bryn så er det minst et tiår siden dette var ut så da er det dere som ikke følger med Anonymous poster hash: c5cd1...09a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #39 Skrevet 4. mars 2016 Forstår ikke hva som er galt med øyenbrynsmoten nå? Det er jo å ikke nappe i det hele tatt. Syns det er fint jeg. Hvis dere mener blyant-bryn så er det minst et tiår siden dette var ut så da er det dere som ikke følger medAnonymous poster hash: c5cd1...09a Da har du ikke fått med deg moten. Det er å tegne de tykkere , rare og sorte. Anonymous poster hash: dbdc8...8fd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #40 Skrevet 4. mars 2016 Hva med konturerings-trenden nå da? Og strobing! Mange som overdriver og som helt ærlig ser litt møkkete ut i ansiktet istedet.. Og så er det mange som ser dødsbra ut forfra, men ser du ansiktene fra siden så ser man tydelige og brede, mørke felt med sminke. Det finnes mange fallgruver for oss kvinner altså! Det er mange som ikke vet å sminke seg husker brunkrem/selvbruningstrenden. Alle gikk rundt som solbrune gulrøtter og trodde de var lekre.HI Anonymous poster hash: dc76f...2d6 Syns pupper med innlegg er verre. Det fins ikke noe mindre sexy enn en halv appelsin høyt oppe på ribbena... Anonymous poster hash: 739dc...aa4
Gjest Antarctica Skrevet 4. mars 2016 #41 Skrevet 4. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c Slik jeg ser det er alt vi snakker om kunstig så med andre ord ingenting som man trenger eller burde trenge for å ha selvtillit. Anonymous poster hash: dc76f...2d6 Men dere gjør narr av noe folk føler de trenger for å se bra ut. Ved at voksne har så lett for å snakke/skrive negativt om alt de ikke liker, så gjør de det lettere for barn å legitimere mobbing også. Anonymous poster hash: ae674...c9c Detta er eit forum som elsker og mobbe og hetse andre og det er fult lov til her inne. Kaller du ordet pakk til ein innvandre da kommer dei og sletter innlegget men bryr seg ikkje om mobbing, fritt fram da. Anonymous poster hash: 48d88...b00 Syns du det er rart at man ikke kan kalle MENNESKER for pakk? Men at det faktisk likevel er ok å si at påklistrede ting på kroppen ikke nødvendigvis gjør folk penere?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #42 Skrevet 4. mars 2016 Det må da kunne gå an å diskutere mote uten at man blir kalt mobber. Det får være måte på!! Fake øyenvipper er IKKE pent. Min subjektive mening. Men så liker jeg svært lite fake-greier, selv mye sminke. Anonymous poster hash: 43518...395
Fandens Oldemor Skrevet 4. mars 2016 #43 Skrevet 4. mars 2016 Mobbing? Hadde vært enig hvis det var snakk om feks "folk over 164 cm er fæle", men her er det jo snakk om et produkt folk frivillig bruker penger på, og det er ikke noe verre enn å diskutere hvorvidt lilla leppestift er pent eller ikke. Dessuten mener jeg at de som bruker penger på falske vipper og lokker er penere uten, når de er seg selv. Hvordan kan det være mobbing?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #44 Skrevet 4. mars 2016 Dere vet at det finnes et norsk ord for det engelske "eyelash"? "Øyevipper" kalles det på norsk. Hvis dere spør norsklæreren deres så finner dere sikkert ut at det finnes et norsk ord for "extension" også. Værsågod 😊 Anonymous poster hash: c6814...ad8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #45 Skrevet 4. mars 2016 Er enig at det på mange ser fake og voldsomt ut, men ganske mange har dette og det ser veldig naturlig og fresht ut. Anonymous poster hash: 6e6f3...b26
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #46 Skrevet 4. mars 2016 Det må da kunne gå an å diskutere mote uten at man blir kalt mobber. Det får være måte på!! Fake øyenvipper er IKKE pent. Min subjektive mening. Men så liker jeg svært lite fake-greier, selv mye sminke. Anonymous poster hash: 43518...395 Nå kan ikke meninger være objektive da, men.. Jeg skjønner at man kan mislike noe på seg selv, men man kan likevel respektere at andre liker noe annet, fremfor å gjøre narr av de i et forum. Anonymous poster hash: ae674...c9c
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #47 Skrevet 5. mars 2016 Det må da kunne gå an å diskutere mote uten at man blir kalt mobber. Det får være måte på!! Fake øyenvipper er IKKE pent. Min subjektive mening. Men så liker jeg svært lite fake-greier, selv mye sminke. Anonymous poster hash: 43518...395 Nå kan ikke meninger være objektive da, men.. Jeg skjønner at man kan mislike noe på seg selv, men man kan likevel respektere at andre liker noe annet, fremfor å gjøre narr av de i et forum. Anonymous poster hash: ae674...c9c Ja, det ville jo ha gitt noen freske diskusjoner... Hvis folk er så hårsåre at de ikke tåler å høre at noen misliker det de liker, bør de øve seg på å bli mer tykkhudet. Det må gå an å kritisere smakløse pyntetrender uten å kalles "mobber". Mobbing er når det rammer en person, ikke en ting. Anonymous poster hash: 739dc...aa4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #48 Skrevet 5. mars 2016 Mobbing? Hadde vært enig hvis det var snakk om feks "folk over 164 cm er fæle", men her er det jo snakk om et produkt folk frivillig bruker penger på, og det er ikke noe verre enn å diskutere hvorvidt lilla leppestift er pent eller ikke. Dessuten mener jeg at de som bruker penger på falske vipper og lokker er penere uten, når de er seg selv. Hvordan kan det være mobbing? Sminke er jo falske ting Anonymous poster hash: 48d88...b00
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #49 Skrevet 5. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c Slik jeg ser det er alt vi snakker om kunstig så med andre ord ingenting som man trenger eller burde trenge for å ha selvtillit. Anonymous poster hash: dc76f...2d6 Men dere gjør narr av noe folk føler de trenger for å se bra ut. Ved at voksne har så lett for å snakke/skrive negativt om alt de ikke liker, så gjør de det lettere for barn å legitimere mobbing også. Anonymous poster hash: ae674...c9c Detta er eit forum som elsker og mobbe og hetse andre og det er fult lov til her inne. Kaller du ordet pakk til ein innvandre da kommer dei og sletter innlegget men bryr seg ikkje om mobbing, fritt fram da. Anonymous poster hash: 48d88...b00 Og å kalle noen for pakk er ikke mobbing...? Anonymous poster hash: cf452...a52
Fandens Oldemor Skrevet 5. mars 2016 #50 Skrevet 5. mars 2016 Mobbing? Hadde vært enig hvis det var snakk om feks "folk over 164 cm er fæle", men her er det jo snakk om et produkt folk frivillig bruker penger på, og det er ikke noe verre enn å diskutere hvorvidt lilla leppestift er pent eller ikke. Dessuten mener jeg at de som bruker penger på falske vipper og lokker er penere uten, når de er seg selv. Hvordan kan det være mobbing? Sminke er jo falske ting Anonymous poster hash: 48d88...b00 Ja, og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå