Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 skikkelig stygt og harry? Med mindre du er veldig mørk og har mørke vipper fra før så får det deg til å se så billig ut. Det er virkelig noe av det verste jeg ser. Jeg måtte prøve selv en gang da jeg var yngre. Skammet meg i flere uker og jobbet hardt for å få dem bort. Spesielt disse superblonde og lyse jentene med supermørke falske lange vipper, det lyser lang vei hvor falskt det er. Anonymous poster hash: dc76f...2d6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Jepp, helt enig. Det teite er at alle ser at vippene ikke er ekte. Synes ikke det er noe bedre om man er mørk i håret forresten, det ser like fake ut, uansett. Anonymous poster hash: 2d409...6cf
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Det ser helt latterlig ut. Jeg fatter ikke at jenter vil se sånn ut. Samme med fillers og disse svære øyenbrynene som er mote nå. Ser bare teit ut. Anonymous poster hash: 3b20e...74e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Ser dumt ut på alle. Det skriker fake lang vei. Og øyenbrynsmoten nå... Don't get me started! Anonymous poster hash: 54e60...e4f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Godt det ikke bare er meg. Er så lite oppdatert på motefronten så dette med øyenbrynene har jeg ikke fått med meg. Tatoverte eller tynn-nappede øyenbryn er også rimelig harry. Lurer på om folk mangler speil hjemme. HI Anonymous poster hash: dc76f...2d6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Dette og bryn moten er deffinitivt noe vi vil le av senere når man husker tilbake til denne tidsperioden Anonymous poster hash: 5d248...c78
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Det finnes i minder utdypende typer. Jeg har normale ikkje slike som samler på støv. Anonymous poster hash: 48d88...b00
VictoriaS Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Ja det ser alt for falskt ut på enkelte.. Spesielt på jenter som har små øyne, og som har fyllt på ALT for mye vipper. Men det er kjempefint med extentions dersom vippene ikke blir for fyldige og unaturlig lange!
Fandens Oldemor Skrevet 4. mars 2016 #9 Skrevet 4. mars 2016 Alle typer extensions er tacky, også de til hår.
VictoriaS Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 Hva med konturerings-trenden nå da? Og strobing! Mange som overdriver og som helt ærlig ser litt møkkete ut i ansiktet istedet.. Og så er det mange som ser dødsbra ut forfra, men ser du ansiktene fra siden så ser man tydelige og brede, mørke felt med sminke. Det finnes mange fallgruver for oss kvinner altså!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #11 Skrevet 4. mars 2016 Alle typer extensions er tacky, også de til hår. Så enig! HI Anonymous poster hash: dc76f...2d6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 Hva med konturerings-trenden nå da? Og strobing! Mange som overdriver og som helt ærlig ser litt møkkete ut i ansiktet istedet.. Og så er det mange som ser dødsbra ut forfra, men ser du ansiktene fra siden så ser man tydelige og brede, mørke felt med sminke. Det finnes mange fallgruver for oss kvinner altså! Det er mange som ikke vet å sminke seg husker brunkrem/selvbruningstrenden. Alle gikk rundt som solbrune gulrøtter og trodde de var lekre. HI Anonymous poster hash: dc76f...2d6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #13 Skrevet 4. mars 2016 Jeg synes, med hånden på hjertet at de ser bedre ut nå enn jeg gjorde på 80/90 tallet. MEN de ser fortsatt ikke bra ut! Ikke i det hele tatt haha... Ja til 70 tallet!, uten makeup, uten bh og dansing i parken (med kroppshår) haha... Jeg er født 15 år for sent Anonymous poster hash: e8241...96f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #14 Skrevet 4. mars 2016 Jeg synes, med hånden på hjertet at de ser bedre ut nå enn jeg gjorde på 80/90 tallet. MEN de ser fortsatt ikke bra ut! Ikke i det hele tatt haha... Ja til 70 tallet!, uten makeup, uten bh og dansing i parken (med kroppshår) haha... Jeg er født 15 år for sent Anonymous poster hash: e8241...96f Glemte linken i all peace and flower power snakket mitt https://www.google.no/search?q=make+up+in+the+80's+gone+wrong&client=safari&hl=nb&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi92vSX16bLAhXkd5oKHUKgBh8Q_AUICCgB&biw=320&bih=444#imgrc=NSdwtwkty_aGSM%3A Anonymous poster hash: e8241...96f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #15 Skrevet 4. mars 2016 Jeg kjenner ei som har vippe-extentions og hun kan du ikke se det på. De fleste andre jeg har sett, ser ikke ut. Anonymous poster hash: f7da7...db1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #16 Skrevet 4. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #17 Skrevet 4. mars 2016 Jeg synes ikke det er noe fint, ser veldig unaturlig ut. Jeg jobber i helsevesenet og får litt fnatt når jollegaer kommer med nylimte vipper, finner dusker med hår her og der. Ikke veldig hygienisk! Anonymous poster hash: ce2fd...fa6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #18 Skrevet 4. mars 2016 Jeg synes det er værst at folk orket bry seg med slikt vedr andre! Hadde jeg fått en sykdom feks som hadde gjort at extension hadde gjort meg litt mer kvinne hadde jeg brukt det! Dessuten har jeg vært fjortis med grorudpalme og krepptang, så jeg forventer minst samme utskeielse av mine etterfølgere! Anonymous poster hash: ad0b2...d29
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #19 Skrevet 4. mars 2016 Har lagt merke til at øyebrynene skal være som 2 tykke ormer som henger på pannen eller er det en annen en? Anonymous poster hash: bf21e...463
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #20 Skrevet 4. mars 2016 Har lagt merke til at øyebrynene skal være som 2 tykke ormer som henger på pannen eller er det en annen en? Anonymous poster hash: bf21e...463 Hehe hva?To tykke ormer som henger? Og på hvem? Anonymous poster hash: e8241...96f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #21 Skrevet 4. mars 2016 Det må være lov til å si at man ikke synes falske øyevipper ikke er fint?! Det er ikke noe man er født med men noe man får limt på selv. Jeg elsker joggebukser men er helt klar over at de fleste ikke deler min smak, føler meg ikke mobbet av den grunn. Anonymous poster hash: ce2fd...fa6
mamma_bergen Skrevet 4. mars 2016 #22 Skrevet 4. mars 2016 Jeg syns ikke det ser særlig bra ut, det er ofte så tydelig at det er falske vipper. En jeg kjenner fikk det, hun er lys i huden og i håret, og kom plutselig med verdens største og svarte vipper og og store øyne, hun så ut som en giraff..Men hun var veldig fornøyd selv da, så da må det vel være ok
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #23 Skrevet 4. mars 2016 Tanten min driver (dreiv, hun var ikke så flink kan man si) med dette. Hun fikk for seg at hun skulle sette på moren min, oh my! Mamma min, søt og vanlig og med de lengste vippene i bygda Søtest var hun når hun mistet hårene på midten på det ene øyet. Men nektet å sette på igjen. Hun så ut som en halvfull sjørøver hahaha... Aldri mer vipper på a mor Anonymous poster hash: e8241...96f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #24 Skrevet 4. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c Disse er verken glade i seg selv eller kroppen din. Bare falsk og stygg Anonymous poster hash: dbdc8...8fd
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #25 Skrevet 4. mars 2016 Syns det er mer harry å starte egne tråder for å gjøre narr av folk. Vi snakker hele tiden om hvor viktig det er at kvinner er glad i seg selv og kroppen sin, mens så sitter vi på en annen side og gjør narr av alt man ikke liker. Rart vi har så mange mobbere der ute. Anonymous poster hash: ae674...c9c Disse er verken glade i seg selv eller kroppen din. Bare falsk og stygg Anonymous poster hash: dbdc8...8fd Så din unnskyldning for å mobbe de er at de ikke er glad i seg selv? 😳 Anonymous poster hash: ad0b2...d29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå