Gjest Sommerfuggel Skrevet 4. mars 2016 #76 Skrevet 4. mars 2016 Hei dere! Nå sporer denne tråden veldig av her! Fint om dere prøver å holde dere til temaet Sommerfuggel Moderator
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #77 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Dette er det teiteste svaret jeg vet om. Å kjøre bil er for mange en nødvendighet, og en risiko man er nødt til å ta. Slalåm er unødvendig risiko som gravid!! Anonymous poster hash: 9d16f...262 Må ikke kjøre bil. Jeg kjører ikke bil. Jeg går. Men late folk kjører bil og tror at de må det. Jeg jobber, henter barn, handler og alt det der. Selvsagt er serbiske det samme å kjøre vil som å kjøre slalåm, poenget mitt var at du selv mest sannsynlig gjør ting som er farligere enn slalåm hver eneste dag. Anonymous poster hash: 968f1...5d9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #78 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Dette er det teiteste svaret jeg vet om. Å kjøre bil er for mange en nødvendighet, og en risiko man er nødt til å ta. Slalåm er unødvendig risiko som gravid!! Anonymous poster hash: 9d16f...262 Må ikke kjøre bil. Jeg kjører ikke bil. Jeg går. Men late folk kjører bil og tror at de må det. Jeg jobber, henter barn, handler og alt det der. Selvsagt er serbiske det samme å kjøre vil som å kjøre slalåm, poenget mitt var at du selv mest sannsynlig gjør ting som er farligere enn slalåm hver eneste dag. Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Serbiske = er det ikke Anonymous poster hash: 968f1...5d9
Gjest Antarctica Skrevet 4. mars 2016 #79 Skrevet 4. mars 2016 Av nysgjerrighet: hvor mange aborterer årlig som resultat av sportsaktivitet? Hvor mange av disse har kjørt slalåm og kan relatere aborten til denne idretten? Det skal BETYDELIG ytre vold til for å løsne et foster som har festet seg. Det er bare på film at kvinner detter i trappa og aborterer med én gang. Det siste du skrev stemmer dessverre ikke. Det skjedde med meg, men du vet sikkert best. Stupte heller ikke på hodet ned trappa, men skled på rompa. Anonymous poster hash: c3f46...b7d Jeg har ikke sagt at det ikke KAN skje. Men det er ikke et probat middel for å oppnå abort. Du hadde uflaks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå