Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #51 Skrevet 3. mars 2016 Ikke om meg nei men om barnefaren faktisk. Det var en dame som datet han som syns han oppførte seg litt merkelig å fikk en følese at han holdt på med flere. Dessverre kunne jeg bekrefte at han holdt på med minst en annen itellegg til henne. Han var også utro mot meg så han har tydligvis ikke blitt mer voksen dessverre..Anonymous poster hash: 3e1ec...1db Og det var meg som skrev innlegget..Tragisk Anonymous poster hash: 652f7...6bc Håper for din egen del at du er kommet over han Han innviterte meg på romantisk kveld hos seg i helgen faktisk hehe! Jeg syns bare det er skikkelig kleint når han forsatt prøver seg på meg.Anonymous poster hash: 3e1ec...1db Likevel har du tydeligvis fortsatt behov for å markere revir Hehe. Ikke rent lite stolt over at en dust vil ha henne. Anonymous poster hash: 80315...4a4 Ehh nei er ikke stolt!Jeg syns som sagt det er skikkelig kleint at han prøver seg på meg. Han truer ofte med å ta fra sønnen min så jeg aldri mer få se han,så de eneste følesene jeg har for han er hat! Anonymous poster hash: 3e1ec...1db Hehe. . Invitert deg på romantisk middag? Som sikkert du må lage tenker jeg? Ja,er ferdig med han for lenge siden. Er over 2 år siden jeg såg han sist. Han har sendt masse meldinger som jeg ikke har svart på 😜😜😜 Anonymous poster hash: 652f7...6bc
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #53 Skrevet 3. mars 2016 Ikke om meg nei men om barnefaren faktisk. Det var en dame som datet han som syns han oppførte seg litt merkelig å fikk en følese at han holdt på med flere. Dessverre kunne jeg bekrefte at han holdt på med minst en annen itellegg til henne. Han var også utro mot meg så han har tydligvis ikke blitt mer voksen dessverre..Anonymous poster hash: 3e1ec...1db Og det var meg som skrev innlegget..Tragisk Anonymous poster hash: 652f7...6bc Håper for din egen del at du er kommet over han Han innviterte meg på romantisk kveld hos seg i helgen faktisk hehe! Jeg syns bare det er skikkelig kleint når han forsatt prøver seg på meg.Anonymous poster hash: 3e1ec...1db Likevel har du tydeligvis fortsatt behov for å markere revir Hehe. Ikke rent lite stolt over at en dust vil ha henne. Anonymous poster hash: 80315...4a4 Ehh nei er ikke stolt!Jeg syns som sagt det er skikkelig kleint at han prøver seg på meg. Han truer ofte med å ta fra sønnen min så jeg aldri mer få se han,så de eneste følesene jeg har for han er hat!Anonymous poster hash: 3e1ec...1db Hehe. . Invitert deg på romantisk middag? Som sikkert du må lage tenker jeg? Ja,er ferdig med han for lenge siden. Er over 2 år siden jeg såg han sist. Han har sendt masse meldinger som jeg ikke har svart på Anonymous poster hash: 652f7...6bc Hehe nei er alltid han som lager mat men er alltid noe veldig enkelt Ja du er heldig du som slipper å ha noe mer med han å gjøre Anonymous poster hash: 3e1ec...1db
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #54 Skrevet 3. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #55 Skrevet 3. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Dette er det teiteste svaret jeg vet om. Å kjøre bil er for mange en nødvendighet, og en risiko man er nødt til å ta. Slalåm er unødvendig risiko som gravid!! Anonymous poster hash: 9d16f...262
Mamma til 2 søte Skrevet 3. mars 2016 #56 Skrevet 3. mars 2016 (endret) Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Endret 3. mars 2016 av Mamma til 2 søte
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2016 #57 Skrevet 3. mars 2016 Av nysgjerrighet: hvor mange aborterer årlig som resultat av sportsaktivitet? Hvor mange av disse har kjørt slalåm og kan relatere aborten til denne idretten? Det skal BETYDELIG ytre vold til for å løsne et foster som har festet seg. Det er bare på film at kvinner detter i trappa og aborterer med én gang.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #58 Skrevet 3. mars 2016 Fant en historie her inne som jeg kjente igjen. Eksen til en god kollega. Det var en spesiell hendelse hun skrev om som kollegaen hadde fortalt til meg. Lengre ned i tråden skrev hun noen grove påstander om han så jeg tipset han om tråden. Vet ikke hva han gjorde med den informasjonen da. Anonymous poster hash: 80315...4a4 Og tenk om det eksen hans skrev faktisk var sant, og så lagde du mer problemer for henne. Selv om du er en god kollega så kan du aldri vite. Anonymous poster hash: 36bc2...585 Haha. Sikkert. Dama er komplett idiot. Anonymous poster hash: 9bb20...146 Da håper jeg det er fordi du kjenner henne og ikke kun det han har fortalt deg 😉 Anonymous poster hash: 36bc2...585
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #59 Skrevet 3. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen. Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48
Miss Honey Skrevet 3. mars 2016 #60 Skrevet 3. mars 2016 Ja og jeg vet fremdeles ikke hvem det var. Jeg svarte i innlegget for å si at jeg forsto det var meg det var skrevet om men da ble det stille fra hi. Jeg er en av de som "dikter opp" litt, for å få ulike problemstillinger drøftet. Skrev en historie om en jeg var bestevenninne med da jeg bodde i utlandet. Situasjonen jeg snakket om var 10 år gammel, og dama jeg utleverte snakker ikke norsk. Allikevel var det noen som sa det var seg! Jeg tror det som oftes er på spøk, for å være "stygg" med hi eller litt morsom at de gjør det. Det er så ofte at noen påstår det er seg! Anonymous poster hash: d0ecd...fb0 Det tror jeg også skjer ofte. Men sånn var det altså ikke her. Jeg hadde akkurat kjøpt min første leilighet og det ble skrevet om nøyaktig pris, at jeg var alene og student og hvordan jeg klarte å få et så høyt lån.. og masse andre ting om meg også som jeg syns ble framstilt på feil måte, men skjønte det var en bekjent av meg som tydeligvis var misunnelig for at jeg hadde klart å kjøpe meg leilighet. Det var så mange detaljer som stemte. alder på barn, hvor mye jeg hadde i studielån til og med.. Greia med innlegget var at jeg måtte ha løyet for ingen kunne da få så høyt lån alene.. jeg "forsvarte" meg da på det som ble sagt nedlatende om meg og spurte hva i alle dager hn ville med dette innlegget og lurte på hvem det var. Fikk til svar at "nei det er ikke deg" og når jeg svarte at jo det må det være med alle detaljene, så svarte aldri Hi mer.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #61 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen. Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus 👏👏👏👏👏👏 så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #62 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen. Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus 👏👏👏👏👏👏 så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac gud bedre så surmaga du er. Stått opp med feil fot idag? Hvorfor er det slik at man må forsvare ALLE valg man tar, om det er litt utenfor normalen? Jeg har ikke sett svarene fra hun på slalom som skryt, men som forsvar mot usaklige argumenter. Anonymous poster hash: 53b69...0bd
JessicaM50 Skrevet 4. mars 2016 #63 Skrevet 4. mars 2016 (endret) Ja, flere ganger! Husker spesielt en gang når noen antydet alvorlig bekymring angående min omsorgsevne fordi jeg sov til klokken 11 med baby etter måneder med 3 og 2 timer søvn hver natt. Jeg måtte le. Endret 4. mars 2016 av JessicaM50
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #64 Skrevet 4. mars 2016 Av nysgjerrighet: hvor mange aborterer årlig som resultat av sportsaktivitet? Hvor mange av disse har kjørt slalåm og kan relatere aborten til denne idretten? Det skal BETYDELIG ytre vold til for å løsne et foster som har festet seg. Det er bare på film at kvinner detter i trappa og aborterer med én gang. Jeg har faktisk opplevd det en gang, men det var et kraftig fall som gjorde mer skade enn bare å starte blødningen som endte i at jeg mistet. Er likevel ikke hysterisk med tanke på å være gravid og kjøre slalom/snowboard. Var maks uflaks den gangen det skjedde... Anonymous poster hash: 379b3...d3d
Gjest Minnieropptatt Skrevet 4. mars 2016 #65 Skrevet 4. mars 2016 Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus 👏👏👏👏👏👏 så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac Er det dette tråden handler om?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #66 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen. Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus 👏👏👏👏👏👏 så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac gud bedre så surmaga du er. Stått opp med feil fot idag? Hvorfor er det slik at man må forsvare ALLE valg man tar, om det er litt utenfor normalen? Jeg har ikke sett svarene fra hun på slalom som skryt, men som forsvar mot usaklige argumenter. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Takk skal du, du over her! Dette er ikke skryt, men ett forsvar. Dette er ikke noe jeg skryter av på Facebook nei, hvis du kjenner meg og sjekker min Facebook så vil du ikke finne ett eneste bilde av mine barn. Du som er så sur: jeg er ganske sikker på at du er en sånn mor som aldri tar med deg barna dine på noe som helst. De har sikkert aldri vært på en eneste skogstur, skitur, lekepark, badeland, oppdagelsesferd osv. Dere sitter sikkert bare inne i den lille mørke kjellerleiligheten. Aktivisering får de nok av i barnehagen tenker du. Og om du av en eller annen merkelig grunn tar de med deg på ett eller annet morsomt, da er det utover hele facebooken din. Sikkert Instagram også. Gud forby at noen skal gå glipp av det, du er jo verdens beste mor! Anonymous poster hash: ebad2...c48
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #67 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen. Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus 👏👏👏👏👏👏 så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac Litt barnslig svar? Når har det noen gang vært feil å være aktiv? Det sarkastiske svaret ditt får meg til å føle at du selv skulle ønske du hadde vært mer aktiv, men at du ikke får ræven ut av soffan Anonymous poster hash: 73032...b52
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #68 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen. Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus 👏👏👏👏👏👏 så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac Altså alle trenger ikke å leve en kjedelig og lat tilværelse , heller ikke når de er gravid . Er alt som legges ut på Facebook skryt? Du virker som en meget sur og merkelig person , som misliker at andre er mer aktiv enn deg! Anonymous poster hash: d1b68...7c0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #69 Skrevet 4. mars 2016 Av nysgjerrighet: hvor mange aborterer årlig som resultat av sportsaktivitet? Hvor mange av disse har kjørt slalåm og kan relatere aborten til denne idretten? Det skal BETYDELIG ytre vold til for å løsne et foster som har festet seg. Det er bare på film at kvinner detter i trappa og aborterer med én gang. Det siste du skrev stemmer dessverre ikke. Det skjedde med meg, men du vet sikkert best. Stupte heller ikke på hodet ned trappa, men skled på rompa. Anonymous poster hash: c3f46...b7d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #70 Skrevet 4. mars 2016 Navnet til barnet mitt ble diskutert i en navnetråd tidligere. Vet det var henne, fordi det kom opp bare dager etter hun var "publisert" som født i avisa Og så har hun et sjeldent (og nydelig) navn.. Ellers tror jeg ikke at jeg har blitt skrevet om.. Ennå i alle fall! Anonymous poster hash: cfbf9...41a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #71 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har ikke sett noe som kan relatere seg til meg, men ei venninne har en lei tendens til å legge ut `anonymiserte` tråder(mange!) hvis det er noe hun lurer på, gjerne i litt ulike vinklinger, slik at hun får det svaret hun vil ha.... Jeg vet som regel jo godt hva som opptar henne til enhver tid. Er hun redd for at sønnen hennes har en eller annen diagnose, noe hun snakker med meg om, så kommer det ørten tråder om nettopp denne diagnosen. I forbindelse med huskjøp/salg dukker det plutselig opp mange tråder som handler om huskjøp, hvor mye man betaler i måneden med ulike lån, salg av hus og visninger hvis hun skal ha det. Noen ganger har jeg lest mange tråder om et eller annet emne her inne, for så å snakke med henne, og hun er opptatt av akkurat dette temaet jeg har lest om på dib. Litt morsomt egentlig. Anonymous poster hash: c2be1...f4d
Mamma til 2 søte Skrevet 4. mars 2016 #72 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen. Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus 👏👏👏👏👏👏 så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac gud bedre så surmaga du er. Stått opp med feil fot idag? Hvorfor er det slik at man må forsvare ALLE valg man tar, om det er litt utenfor normalen? Jeg har ikke sett svarene fra hun på slalom som skryt, men som forsvar mot usaklige argumenter. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Usaklig??? Man frarådes å kjøre slalåm, ri, hoppe i fallskjerm, kjøre motorcross, drive med fjellklatring, spise salami og enkelte oster... Enkelte bare misforstår med vilje 😉
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #73 Skrevet 4. mars 2016 Ahh, nå kuppet dere tråden min HI Anonymous poster hash: 990f8...508
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #74 Skrevet 4. mars 2016 Ahh, nå kuppet dere tråden min HI Anonymous poster hash: 990f8...508 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen.Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller?Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen.Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac gud bedre så surmaga du er. Stått opp med feil fot idag?Hvorfor er det slik at man må forsvare ALLE valg man tar, om det er litt utenfor normalen? Jeg har ikke sett svarene fra hun på slalom som skryt, men som forsvar mot usaklige argumenter. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Usaklig??? Man frarådes å kjøre slalåm, ri, hoppe i fallskjerm, kjøre motorcross, drive med fjellklatring, spise salami og enkelte oster... Enkelte bare misforstår med vilje Dere som holder på overfor her, lag en ny tråd som dere kan krangle i. Anonymous poster hash: c9715...406
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #75 Skrevet 4. mars 2016 Ja, eksem til mannen langt en tråd om meg en gang. Handlet om hvor uskikket jeg var som omsorgsperson fordi jeg tok meg et par turer på slalom som gravid. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Ja, gjør du det er du faktisk litt tett i nøtta. Hvorfor ta sjansen når man kan la vær Anonymous poster hash: 134b6...3f0 Har man kontroll er det ikke noe i veien for å kjøre slalåm, snowboard eller gå på ski. Har jeg gjort i alle mine svangerskap. Helt frem til en måned før fødsel, da ble det stopp fordi skiheisen stengte for sesongen. Tar det med ro og koser meg i bakken. Jeg er gravid og ikke syk. Blir helt oppgitt over alle de gravide jeg vet om som tilbringer hele dagen på sofaen, "jeg er jo tross alt gravid, må ligge stille i 9 måneder". Ikke rart at det er så mange som går så mye opp i vekt. Jeg trente step og styrke 2 dager før jeg fødte sist gang. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Så ingen kan kjøre inn i deg bakfra, forfra eller på siden i 50km/t heller? Ingen sier at graviditet er en sykdom, trening ble ikke diskutert her ☺ Regner med du over her kjører bil hver dag, har du tenkt hvilken fare du utsetter deg for? Ting kan skje Anonymous poster hash: 968f1...5d9 Visste noen skulle komme med den 😀 Da skjønner du ikke poenget.For å svare på spm ditt, nei, jeg kjører langt ifra bil hver dag 😉 Du kan bli påkjørt når du krysser veien. Skli på isen utenfor, falle i trappen. Jaggu mange farer rundt omkring. Er nok best å sitte stille i sofaen, eller nei, da er det fare for blodpropp, liggesår eller noe annet? Jeg er i skiheisen med god samvittighet, gravid eller ikke gravid. Gærne meg lærer ungene mine å kjøre slalåm fra 2 års alderen. Anonymous poster hash: ebad2...c48 Applaus 👏👏👏👏👏👏 så flink du er, trener styrke og step 2 dager før fødsel og tar ned ungen på slalåm som 2 åring. Virkelig imponerende. Skryter sikkert til alle du kjenner om det også. Kjenner til ett par sånne som deg som drar med babyer på skiturer, fjellturer og alt mulig slags fysisk krevende og legger det ut på face hver gang bare for å få skryt! Anonymous poster hash: abec1...4ac gud bedre så surmaga du er. Stått opp med feil fot idag? Hvorfor er det slik at man må forsvare ALLE valg man tar, om det er litt utenfor normalen? Jeg har ikke sett svarene fra hun på slalom som skryt, men som forsvar mot usaklige argumenter. Anonymous poster hash: 53b69...0bd Usaklig???Man frarådes å kjøre slalåm, ri, hoppe i fallskjerm, kjøre motorcross, drive med fjellklatring, spise salami og enkelte oster... Enkelte bare misforstår med vilje 😉 Både min jordmor og fastlegen syntes at det var flott at jeg fortsatt var aktiv! Anonymous poster hash: ebad2...c48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå